quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Piet Piraat de chill nodig had.
Vroegaahhh toen de gouden kooi nog spontaan wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CAP BQ...
[ afbeelding ]
Piet Piraat zweeft nou nog 5 centimeter boven de grond omdat hij Lieke aan het hijgen heeft gekregen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Piet Piraat de chill nodig had.
Amanda is iedere dag dronken, maar Huub schijnt de alcoholist te zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:57 schreef Varen het volgende:
volgens mij hebben Selene en Amanda al heel wat drankjes op?
Ik hoop van niet want ik moet naar mijn nest.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb even niet gekeken maar gaat de oorlog nu uitbreken ?
Zou ik ook doen als ik zulke draken van dochters had gekregenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda's vader heeft zelfmoord gepleegd door van 3 hoog naar beneden te springen.
Zal dat er ook wel bij gehaald worden.
Maar dat baalt die Selene niet, ze wil geen vriendinnetje meer zijn van Lieke, het prinsesje mag niet mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef riri het volgende:
zal lieke niet leuk vinden zo'n vriendin die cora erbij haalt....
Amanda en Selene zijn op oorlogspad, gesteund door Brian en Lucquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb even niet gekeken maar gaat de oorlog nu uitbreken ?
Cora heeft niets te vrezen zolang zij zich er maar niet mee bemoeit lijkt me.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:00 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind eigenlijk dat we uit respect voor jaap en cora het hier ook maar niet over cora moeten hebben.
zij wilde toch geen item worden in dgk? dit forum is ook dgk, dus... alle ballen op SLAB.
of ben ik de enige die dat zo ziet?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
Ik ben erg blij dat Selene zich niet met het spel bemoeit en van iedereen evenveel houdt. De enige oprechte dame in het huis....
Dat mag dan inderdaad ook weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda's vader heeft zelfmoord gepleegd door van 3 hoog naar beneden te springen.
Zal dat er ook wel bij gehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |