woonplaats: Belgiëquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef Emu het volgende:
Hypotheek is voor arme mensjes![]()
Gewoon even doorsparen, een jaartje of 5, maak je tenminste die schurkenbanken niet rijk
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:58 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je vergeet dat je per saldo altijd nog een netto uitgave doet.
En ja, nu komt de welbekende discussie weer op gang,...
Ik heb het omgekeerd in banken geïnvesteerd enige maanden geleden, en dat is achteraf een zeer goede zaak geweestquote:Op donderdag 3 april 2008 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ga je in een oude sok stoppen, zeker
Wist ik,... daarom deed ik het maar.quote:
Schokkend dat dat nog niet duidelijk is....... maar goed ik kan me voorstellen dat in dit draadje alles alleen vanuit de (belasting)-technische kant bekeken wordt. Maar goed deze oneigenlijke constructie zal ongetwijfeld wel in de wet gerepareerd worden.quote:
Nee, het is mij nog niet duidelijk, daarom vraag ik het ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Schokkend dat dat nog niet duidelijk is.......
Oneigenlijk betekent dat het in strijd is met de bedoeling. Waar lijdt jij nou aan af dat dit in strijd is met de bedoeling van de wet?quote:...
Maar goed deze oneigenlijke constructie zal ongetwijfeld wel in de wet gerepareerd worden.
...
Wat bedoel je met 'Bij een notaris komt dit uiteraard naar boven en dan zullen er vragen komen.'?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit zul je moeten voorleggen: e.e.a. is afhankelijk van het bereik van het vruchtgebruik. Bij een notaris komt dit uiteraard naar boven en dan zullen er vragen komen.
Daarom is het handiger om e.e.a. eerst na te vragen bij een verstrekker.
De notaris gaat dit aangeven bij de verstrekker.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'Bij een notaris komt dit uiteraard naar boven en dan zullen er vragen komen.'?
Bedoel je dat de bank dit gaat navragen bij de notaris?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:24 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit zul je moeten voorleggen: e.e.a. is afhankelijk van het bereik van het vruchtgebruik. Bij een notaris komt dit uiteraard naar boven en dan zullen er vragen komen.
Daarom is het handiger om e.e.a. eerst na te vragen bij een verstrekker.
Als je huidige werkgever inderdaad de intentie heeft om je een vast contract te geven na afloop van het tijdelijk. Als dat niet zo is wordt het lastig, en zul je moeten zorgen dat je ergens wel een vast contract hebt ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:52 schreef Wombcat het volgende:
Een intentieverklaring van de werkgever is iha voldoende.
Sommige werkgevers (zoals de mijne, toch geen kleine (zelf ook hypotheekverstrekker oaquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:52 schreef Wombcat het volgende:
Een intentieverklaring van de werkgever is iha voldoende.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:43 schreef Jape het volgende:
[..]
Als je huidige werkgever inderdaad de intentie heeft om je een vast contract te geven na afloop van het tijdelijk. Als dat niet zo is wordt het lastig, en zul je moeten zorgen dat je ergens wel een vast contract hebt ja.
Dat kan voor je bank wel wat verschil maken bij hun risicoinschatting.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Belachelijk eigenlijk, waar krijg je nou nog een vast contract, dat is toch redelijk zeldzaam aan het worden. Ik heb een baan aangeboden gekregen voor 1,5 jaar, met mogelijk een verlenging met 1 jaar. Maakt het nog uit als in je vakgebied zo'n tekort aan personeel is dat je makkelijk een nieuwe baan kan krijgen?
In de IT is het nog steeds heel gewoon om een vast contract te krijgen voor een interne functie. Elk bedrijf waar ik voor gewerkt heb werkte altijd met een jaarcontract dat vervolgens wordt omgezet in een vast contract. Nu heb ik het jaarcontract zelfs overgeslagen. Meteen een vast contract onderhandeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:57 schreef Hi_flyer het volgende:
Belachelijk eigenlijk, waar krijg je nou nog een vast contract, dat is toch redelijk zeldzaam aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |