quote:Op woensdag 12 december 2007 11:13 schreef Tarado het volgende:
Poule E
1) BliksemSchigt
2) The Verve
Poule F
1) egoTRON
2) pfaf
Ik vind dat je dan met name Cantona, Lineker, Guardiola en Albertini behoorlijk onderschat. Mijn backs zijn zeker niet de beste, maar toch wel degelijk genoeg voor niveau hoor. Popescu en Blind hebben een bak aan ervaring natuurlijk. Mijn team is meer dan Maradona + 10 anderen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:05 schreef Steven184 het volgende:
Poule E.
Bliksemschigt pakt de eerste plaats eigenlijk alleen dankzij Maradona. Maradona heeft al eerder grote kunstjes gedaan in zijn eentje. Zeker achterin en op de flanken op het middenveld heb ik mijn vraagtekens, maar Pluisje zal de klus wel klaren in deze poule.
O, die mensen onderschat ik echt niet hoor. Wees maar gerust. Juist door die spelers ben je wel door. En Cantona en Lineker had ik graag als 2e spits gezien in mijn team. En zonder Guardolia en Albertini had Maradona niet kunnen schitteren. Ik wilde alleen vrij overdreven aangeven dat Maradona gewoon vrij belangrijk voor dit team is. Maak je er niet ongerust om, deze ronden heb ik mij vooral gefixeerd op de minpunten.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan met name Cantona, Lineker, Guardiola en Albertini behoorlijk onderschat. Mijn backs zijn zeker niet de beste, maar toch wel degelijk genoeg voor niveau hoor. Popescu en Blind hebben een bak aan ervaring natuurlijk. Mijn team is meer dan Maradona + 10 anderen.
Maar bedankt voor de eerste plek.
1 2 3 4 5 | BliksemSchigt 18 4 40 The_Verve 3 12 18 Ordinair 2 2 6 Phife_Dawg 0 5 5 |
1 2 3 4 5 | EgoTRON 10 7 27 pfaf 10 7 27 Grimm 3 5 11 Blawh 0 4 4 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |