De WIKI is alweer gerepareerdquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
weer een leuk klusje voor de wikimasters!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
De WIKI is alweer gerepareerd
Maar ik kan niet lachen met dit soort ongein
nu de OP nog en een minimaal een waarschuwing voor McDquote:
dat kan ik me voorstellen. ik zou er ook zwaar de p over in hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
De WIKI is alweer gerepareerd
Maar ik kan niet lachen met dit soort ongein
dat kan muck/eer-ik/houniet/{insert elke andere KSC blauwe} vast wel regelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
nu de OP nog en een minimaal een waarschuwing voor McD
komt goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
nu de OP nog en een minimaal een waarschuwing voor McD
quote:
gelukkig had ik de edit knop nog in de OP van 616quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen. ik zou er ook zwaar de p over in hebben![]()
quote:[..]
dat kan muck/eer-ik/houniet/{insert elke andere KSC blauwe} vast wel regelen
nee, dit is geen verkapte banaanvraag![]()
quote:
mpgquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:18 schreef Houniet het volgende:
trouwens MPG!
jij was toch bij Muck geweest donderdag
ging jij vrijdagmorgen met de trein terug?
stond jij in de intercity naar Nijmegenquote:
Dat zou zomaar eens heel erg goed kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
stond jij in de intercity naar Nijmegen
Heb je een recept voor het Fok! Kookboek?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:34 schreef BrandX het volgende:
mijn hutspotje smaakt absolutely delicsious!!!!
oké dan heb ik je niet gezienquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens heel erg goed kunnenIk had de intercity van 12:37 Arnhem-Nijmegen in elk geval.
eh... want?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je een recept voor het Fok! Kookboek?
[Fok!-kookboek] Post hier je kookboek-recepten
quote:
ik stond s'morgens in de trein. er stond iemand vlak naast me. het had zo jou kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
hoezo?
Hoe laat had jij m dan?
Ik ben overigens vrij herkenbaar. Grote, volle, zwarte rugzak, met (als ik hem om heb) links een sleutelhanger met een reepje pcgeheugen eraan![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik stond s'morgens in de trein. er stond iemand vlak naast me. het had zo jou kunnen zijn
maar aangezien de tijd is dat onmogelijk
Ik heb zo'n vermoeden wat het geval was en dat is dus niet de eerste keer geweest...quote:
om en om stond McD zijn UI er samen met deze:quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden wat het geval was en dat is dus niet de eerste keer geweest...
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden wat het geval was en dat is dus niet de eerste keer geweest...
WBXzquote:
precies. De idiootquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
om en om stond McD zijn UI er samen met deze:smiley
errugdus.
Nu weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
WBXz![]()
Vorige keer stond alleen McD erin...
preciesquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
idd. Een nanoseconde was het grappig, maar dan ook geen nanoseconde langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik vind dat ie wel humor heeft...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu weer
En had hij de zwarte vierkantjes vervangen door [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
goedquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
goed
Ik had het even druk met kerstverhalen lezen voor de kerstverhalen wedstrijd...
eigenlijk is het zwaar dramatisch...quote:
Dan zal je ook niet echt gemotiveerd lezen lijkt mequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
eigenlijk is het zwaar dramatisch...
Het valt me eigenlijk heel erg tegen, maar af en toe een leuke uitschieter..
quote:
tja als je het nat houdt dan gaat het niet zo snel dicht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
onderkant van me voet in het zwembad opengehaald aan een putje onderwater. moest eigenlijk gehecht worden (kleine wond) alleen daar had ik niet zoveel zin indus ben naar de ehbo gegaan en om pleisters en wat tape gevraagd. de wond dicht gemaakt en weer wezen zwemmen. alles is zondag gebeurd en vandaag voor het eerst het tape eraf gehaald. de wond is goed schoon alleen het is niet dicht gegroeid. heb er dus weer nieuwe pleisters en tape opgedaan
ja toch wel, dan komen de goede verhalen in ieder geval beter tot hun recht...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal je ook niet echt gemotiveerd lezen lijkt me
en het maakt het kiezen wat makkelijkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja toch wel, dan komen de goede verhalen in ieder geval beter tot hun recht...
Zuster Jquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja als je het nat houdt dan gaat het niet zo snel dicht.
Beste is, als je toch thuis zit, om juist helemaal niets om te hebben, droge lucht is het beste wat er is voor een wond als dat.
In ieder geval zou ik het even een dagje (of twee) drooghouden, dus ook je voet niet onder de douche of ingepakt zodanig dat er geen water bij komt. Dan sluit het het beste enzulks
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
onderkant van me voet in het zwembad opengehaald aan een putje onderwater. moest eigenlijk gehecht worden (kleine wond) alleen daar had ik niet zoveel zin indus ben naar de ehbo gegaan en om pleisters en wat tape gevraagd. de wond dicht gemaakt en weer wezen zwemmen. alles is zondag gebeurd en vandaag voor het eerst het tape eraf gehaald. de wond is goed schoon alleen het is niet dicht gegroeid. heb er dus weer nieuwe pleisters en tape opgedaan
Bah.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
ik ben nou eenmaal opgeleid tot halve dierenarts, en wondbehandeling is orde aan de dag in de paarden. En wonden bij mensen of paarden maakt geen ruk uit, de behandeling is exact hetzelfde (hooguit een lichtere dosis paardenmiddelquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft heel zoet en stilletjes zitten spelen ja
awwwquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft heel zoet en stilletjes zitten spelen ja
Cool! Link?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:26 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Petre
![]()
![]()
die heeft McDavid heerlijk een tijdje buitenspel gezet bij de FOK wiki voor zijn gekut met de OP
en voor verder: check je pmquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:46 schreef Petre het volgende:
Stuur slarioux of mij een pm als je een verkloting ziet. kunnen we actie ondernemen.
ik weet van geen kutgeintjes tegen jou, weet neit wat je bedoelt.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:27 schreef mcDavid het volgende:
Hoi. Tof dat jullie kutgeintjes met me uithalen, maar wees dan in ieder geval zo sportief er ook tegen te kunne als ik iets terug doe.
Stelletje kutkneuzen
Zeik niet, het heeft jullie weer anderhalve pagina postopkrikposts opgeleverd, waar het deze reeks geheel om te doen isquote:Op woensdag 12 december 2007 01:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik weet van geen kutgeintjes tegen jou, weet neit wat je bedoelt.maar om de OP zo op te kutten, snap er geen hol van wat daar de lol van is.
ik zeik niet, ik weet echt niet waar je het over hebt. Blijkbaar heb ik onenigheid tussen jou en andere KSC-ers gemist. Anyways, als het je niet bevalt hier in de KSC, niemand die je verplicht te blijven natuurlijk, wat je zelf wil.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeik niet, het heeft jullie weer anderhalve pagina postopkrikposts opgeleverd, waar het deze reeks geheel om te doen is
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 11 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
007. 114 eer-ik
033. 064 Houniet
035. 062 Surveillance-Fiets
049. 052 MPG
052. 051 buzzer
059. 049 Jo0Lz
067. 048 BrandX
104. 039 Papierversnipperaar
161. 030 JortK
204. 025 Sjowhan
220. 024 OA
goedemorgenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
welterusten Buzzzz! En ik hoop dat je morgen een wat rustigere dag hebt![]()
Het is overal hetzelfde geloof ik...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
goedemorgen
Helaas gaat dat niet gebeuren... de komende weken niet helaas...
Goede instellingquote:Op woensdag 12 december 2007 10:00 schreef buzzer het volgende:
tnx
het gebeurt niet gauw dat ik niet door mijn werk heen kom, maar op dit moment stapelt het en stapelt het..
Ik heb besloten om me er maar bij neer te leggen. Ik kan heel aardig goochelen, maar toveren lukt me echt niet...
En als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan...
* JortK heeft net lekker dubbele espresso gehaaldquote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
alstu!
En eenvoor buzz en een
voor Jort
en zelf neem ik er ook maar eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |