niet iedereen verkoopt zijn games na het spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt er toch een tijdje plezier van gehad
Oftewel, als je xbox na 4 jaar stuk gaat horen ze het nog te maken.quote:1. Wet garantiekoop
Meestal krijgt u twee of drie jaar garantie op een product, maar u kunt ook na die tijd aanspraak maken op garantie. Garantie hangt nauw samen met de conformiteit en de economische levensduur van een product. De regels voor Garantie vindt u in het consumentenrecht in het Burgerlijk Wetboek (Boek 7) en de Wet Garantiekoop.
Sinds de invoering van deze wet is het voor consumenten makkelijker om hun recht te halen. Het eerste halfjaar ligt de bewijslast bij de winkelier.
Conformiteit
U mag als koper verwachten, dat het product die eigenschappen heeft, waarvoor u het kocht. In het consumentenrecht wordt dit "conformiteit" genoemd (artikel 17 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek).
Economische levensduur
De conformiteit hangt ook samen met de economische levensduur van een product. Dit is de tijd dat een product probleemloos mee moet gaan. Deze levensduur wordt bepaald door de prijs en kwaliteit van een product. Voor een televisie staat bijvoorbeeld een verwachte levensduur van 8 tot 10 jaar.
Werkt het product niet goed of gaat het eerder kapot dan verwacht, dan kunt u aanspraak maken op garantie.
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, net klantenlijn aan de telefoon gehad.
mijn xbox word niet gemaakt, of ik moet er 75 euro voor gaan betalen.
want ik heb een regel overtreden, maar welke kunnen ze niet zeggen.
wat ook nog eens met creditcard moet :/
val dood..
Ze heeft Gears van mij gekochtquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet iedereen verkoopt zijn games na het spelen* DJ_ kijkt naar zijn vitrine
ik 11 in 9 maandenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net m'n Xbox 360 games geteld en heb er nu 27En dat in een jaar en 3 maanden
jammer voor jouw dat je geen plezier van haar hebt gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze heeft Gears van mij gekochtDaarom zei ik toch een tijdje plezier van gehad
Burnout paradise is toch nog wel aardig leuk als je het even speelt. Vooral online dan kun je elkaar kapot proberen te beuken en krijg je best vette achtervolgingen![]()
Ik vond hem werkelijk R.U.K.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Burnout paradise is toch nog wel aardig leuk als je het even speelt. Vooral online dan kun je elkaar kapot proberen te beuken en krijg je best vette achtervolgingen![]()
Ja, ik wilde hem nog ophalen toen ik erachter kwam dat ie om de hoek woont.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer voor jouw dat je geen plezier van haar hebt gehad![]()
( ja ik weer het hij's lullig , maar ach who gives a F*uck )
Toen had ik je geld al binnenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem nog ophalen toen ik erachter kwam dat ie om de hoek woont.
Had ie hem al opgestuurd.
dom van je jong , geld pas innen na de gebeurtenisquote:Op donderdag 13 december 2007 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toen had ik je geld al binnen![]()
@ Bastard Ik heb geen eerdere Burnout gespeeld dus dat weet ik niet. Maar de demo is wel leuk om te doen met paar man. Ga het spel ook niet kopen verder.
pagina 3(4 dus) van dit topic, gaf ik al aan dat ie niet gemodded is.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef Leonos het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je hem omgebouwd heb
Bel ze op en vraag wat je misdaan hebt om je garantie kwijt te raken.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pagina 3(4 dus) van dit topic, gaf ik al aan dat ie niet gemodded is.
en toch knap dat ze dat vanaf de telefoon zouden kunnen zien.
Als ie gemod was, zou ik dan niet gebanned moeten zijn?
zou ik dan uberhaupt elke dag op live zitten? denk na dude.
dan zou ik zelfs geen arcade games kopen..
Net gedaan, en nu wel een goeie gast aan de lijn, naam ben ik al weer kwijtquote:Op donderdag 13 december 2007 21:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bel ze op en vraag wat je misdaan hebt om je garantie kwijt te raken.
Gewoon door blijven zeiken of naar een supervisor vragen.
En anders dreigen met stappen ondernemen.
Je moet gewoon garantie hebben als jij niks met je xbox gedaan hebt.
Als hun zonder reden je garantie wegnemen en je met een kutsmoes afpoeieren dan kan je stappen gaan ondernemen.
Eens! Maar hij was wel leuk voor een uurtjequote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef Egamer het volgende:
Burnout Paradise demo was allesbehalve spectaculair. Meer heb ik niet toe te voegen.
Ja laat de fans vooral nog ongeduldiger wachtenquote:Rockstar heeft aangekondigd in de week voor Kerstmis de Nederlandse winkels te vullen met pre-orderpakketten van Grand Theft Auto IV voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Voor tien euro kan je zeker zijn van een aankoop van het spel zelf wanneer het in het eerste kwartaal van 2008 uit komt.
Het pakket geeft je tien euro korting op het spel zelf, een DVD met de drie trailers die tot nu toe op internet zijn verschenen, een GTA creditcard (een soort cadeaubon?) en briefkaarten om andere gamers prettige feestdagen en/of een gelukkig nieuwjaar mee te wensen.
Het pre-orderpakket zal volgende week in gelimiteerde oplage in de winkels verschijnen dus de fans moeten er snel bij zijn.
Het kost tien euro en dan krijg je 10 euro korting, slimme marketingquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja laat de fans vooral nog ongeduldiger wachten
Slim inderdaad maar ik had de Bajes Edition al besteldquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het kost tien euro en dan krijg je 10 euro korting, slimme marketing
WHERE ARE THE GRAPHICS?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niks...
Ja beetje NFS pratijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond hem werkelijk R.U.K.![]()
Echt totaal geen plezier aan, je staat achter elkaar stil.. door een crash, je moet door een stad heen om challenges te doen, geen schadebedrag getoond, door een tankstation voor boost, etc etc .
Enige wat grappig is is die paintjob.
Spel is helemaal verkracht.
Ik heb hier in 2006 een demo van op de E3 gezien, en toen zag het er beter uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niks...
Doe het allebeiquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:24 schreef kanna het volgende:
Ik heb gisteren toch ook maar Mass Effect gehaald. Wat een verslavend spel, terwijl ik normaal niet zo'n grote RPG fan ben.
Ik het zelfs zin om vanavond dat spel te spelen ipv dronken te worden in de kroeg
Dus online is het ook alleen maar schelden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja beetje NFS pratijken.
Vond hem ook weinig aan.
Tis ook EA he.
Microsoft heeft gewoon dit topic gelezen toen het nog om de Xbox gingquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn 360 alweer thuis. 1.5 jaar weggeweest
dude serieus ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn 360 alweer thuis. 1.5 jaar weggeweest
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Open daar lekker een apart topic voor
Omdat ik geen zin heb in een verjaardagstopic iedere week!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Oh, en zeg dan niks
Mass Effect ik ga er vanavond aan beginnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben jarig!
En gister toen ik thuiskwam lagen Kane & Lynch: Dead Man & Mass Effect op de deurmat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect ik ga er vanavond aan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dit weekend ook aan Mass Effect beginnen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
dacht alquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:40 schreef BMH het volgende:
Correctie: mijn 360 was 1.5 WEEKjes weg. Niet jaren
Wist u dat existenz vandaag keihard gepwned is door de spelling van de game Carcassonne?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef existenz het volgende:
Wist u dat Aquila360 gisteren keihard gepwned is door existenz met Carseconne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |