WHERE ARE THE GRAPHICS?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niks...
Ja beetje NFS pratijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond hem werkelijk R.U.K.![]()
Echt totaal geen plezier aan, je staat achter elkaar stil.. door een crash, je moet door een stad heen om challenges te doen, geen schadebedrag getoond, door een tankstation voor boost, etc etc .
Enige wat grappig is is die paintjob.
Spel is helemaal verkracht.
Ik heb hier in 2006 een demo van op de E3 gezien, en toen zag het er beter uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg maar niks...
Doe het allebeiquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:24 schreef kanna het volgende:
Ik heb gisteren toch ook maar Mass Effect gehaald. Wat een verslavend spel, terwijl ik normaal niet zo'n grote RPG fan ben.
Ik het zelfs zin om vanavond dat spel te spelen ipv dronken te worden in de kroeg
Dus online is het ook alleen maar schelden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja beetje NFS pratijken.
Vond hem ook weinig aan.
Tis ook EA he.
Microsoft heeft gewoon dit topic gelezen toen het nog om de Xbox gingquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn 360 alweer thuis. 1.5 jaar weggeweest
dude serieus ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef BMH het volgende:
Ik heb mijn 360 alweer thuis. 1.5 jaar weggeweest
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Open daar lekker een apart topic voor
Omdat ik geen zin heb in een verjaardagstopic iedere week!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Oh, en zeg dan niks
Mass Effect ik ga er vanavond aan beginnenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben jarig!
En gister toen ik thuiskwam lagen Kane & Lynch: Dead Man & Mass Effect op de deurmat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect ik ga er vanavond aan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dit weekend ook aan Mass Effect beginnen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
dacht alquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:40 schreef BMH het volgende:
Correctie: mijn 360 was 1.5 WEEKjes weg. Niet jaren
Wist u dat existenz vandaag keihard gepwned is door de spelling van de game Carcassonne?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef existenz het volgende:
Wist u dat Aquila360 gisteren keihard gepwned is door existenz met Carseconne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |