Dat gaat mijn eerste XBLA game worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.blimeygames.com/site/games_kart.php#kart
Deze komt naar XBLA![]()
![]()
Echt onwijs mooi voor een XBLA game!
Slechtquote:Op donderdag 13 december 2007 12:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat gaat mijn eerste XBLA game worden.
Ik zag gister ook reclame voor bioshock op tvquote:Op donderdag 13 december 2007 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Bioshock release 21 augustus 2007.
Anno 3 maanden later krijg ik een mailtje van Nedgame met het volgende bericht.
[..]
Die trailer was er al rond Vice Cityquote:Op donderdag 13 december 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Chappelle's Show: Grand Theft Auto
Chapelle![]()
![]()
Okej...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die trailer was er al rond Vice City [ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet uitgespeeld maar volgens mij moest je dan credits afkijken ofzo wat ik las in een revieuw.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef koen_pijl het volgende:
AC uitgespeeld, wat een vaag eindeHeb zin in deel 2!
Hoe krijg je die visions of the future achievement?
Dus wanneer kan ik met mijn gitaar langs komen om te co-oppenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond de eerste 12 nummers van GHIII gespeeld op easy. Wat een supervet spel
Vond de battle tegen Tom Morello nog best moeilijkValt nog genoeg te oefenen
Ja is al geluktquote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef Scarface2004 het volgende:
gewoon eagle vision gebruiken in de test kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: koenpijl
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef koen_pijl het volgende:
AC uitgespeeld, wat een vaag eindeHeb zin in deel 2!
Hoe krijg je die visions of the future achievement?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]Ja je krijgt die achievement pas als heel de aftiteling van het spel afgelopen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: koenpijl
Hoe had je het dan verwacht? Ik hoop wel dat het racen beter is uitgewerkt dan in nfs.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burnout Paradise valt tegen. De game heeft een Need for Speed opzet gekregenHet ziet er wel belachelijk vet uit though...
Ik wil gewoon van event naar event gaan zonder daar heen te moeten rijden. Gedoe allemaal. Gewoon racen/crashen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe had je het dan verwacht? Ik hoop wel dat het racen beter is uitgewerkt dan in nfs.
Het rond rijden in een stad vond ik wel leuk aan nfs.
Oh noes, moet je er heen rijden, dat is zo saai.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van event naar event gaan zonder daar heen te moeten rijden. Gedoe allemaal. Gewoon racen/crashen.
fixedquote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Burnout twee 3 wordt toch nooit meer geëvenaard.
In 3 is juist het grootste minpunt geintroduceerd, toen was het geen racen meer, maar bots-autootje spelen. (dat je verkeer wat dezelfde kant op reed gewoon kon aantikken en door kon rijden)quote:
Moeten we zeker een keer doenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef KaiN het volgende:
[..]
Dus wanneer kan ik met mijn gitaar langs komen om te co-oppen
Edit: Of jij naar mijJij hebt een auto
Ik vond die nieuwe gitaar wel wat fijner vast houden. Verder moet je die easy maar gewoon even doorlopen en dan snel verder met normal.
Ben nog met GH2 bezig, ben net met expert bezig maar dat is nog net iets te moeilijk voor me dus moet ook weer oefenen =) Kan je in co-op met 1 op easy en de ander op hard
Co-op is wel vet.. maar klote dat je 1 bas en 1 normale gitaar hebt..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Moeten we zeker een keer doen
Ik ben vanaf morgen 2 weken vrij
Ik vind altijd het free roam gedeelte erg tofquote:Op donderdag 13 december 2007 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van event naar event gaan zonder daar heen te moeten rijden. Gedoe allemaal. Gewoon racen/crashen.
Ojee, ik voel weer een Tequila-hype opbloeienquote:Op donderdag 13 december 2007 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind altijd het free roam gedeelte erg tofStrax ff checken klinkt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ben wel weer toe aan een leuke hypequote:Op donderdag 13 december 2007 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ojee, ik voel weer een Tequila-hype opbloeien
Ze moeten kunnen aantonen dat er een regel gebroken is. Dus vraag er maar naar.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, net klantenlijn aan de telefoon gehad.
mijn xbox word niet gemaakt, of ik moet er 75 euro voor gaan betalen.
want ik heb een regel overtreden, maar welke kunnen ze niet zeggen.
wat ook nog eens met creditcard moet :/
val dood..
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef DJ_ het volgende:
mass effect spoilertjeOh zoiets had ik ook een keer bij een missie.. ik wilde iemand alleen bang maken, schoot ik meteen die knakker doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
regel 87. Gij zult geen Two Worlds spelen, dit spel is zo slecht dat uw xbox kapot zal gaan ( wat niet onder de garantie valt)quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
val dood..
ja, dat vroeg ik dus 3x en telkens "nee kan het u niet zeggen meneer"quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze moeten kunnen aantonen dat er een regel gebroken is. Dus vraag er maar naar.
Klopt, Two Worlds had ik, maar is al lang de deur uit.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
regel 87. Gij zult geen Two Worlds spelen, dit spel is zo slecht dat uw xbox kapot zal gaan ( wat niet onder de garantie valt)
En jij hebt dat toch gedaan waar of niet?
tja ik wil renegade zijn maar als ik ook maar een geth uplink kapotschiet dan krijg je al paragon pointsquote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh zoiets had ik ook een keer bij een missie.. ik wilde iemand alleen bang maken, schoot ik meteen die knakker dood
Er schijnt ook een Mass Effect topic te zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik wil renegade zijn maar als ik ook maar een geth uplink kapotschiet dan krijg je al paragon points
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er schijnt ook een Mass Effect topic te zijn
die is niet cool daar zijn teveel mensen die hem uitgespeeld hebben :pquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan jij geen topic aan maken waarin je al je levensverhalen plempt ipv hier ?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter zoeken die is er al langquote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan jij geen topic aan maken waarin je al je levensverhalen plempt ipv hier ?
Damn, kan niet wachten!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:47 schreef Bastard het volgende:
Demo
I've said this before and some people are skeptical but the tactical destruction in Battlefield: Bad Company will change how you play shooters. It fundamentally changes how the second to second action between players plays out. E.g. there is no more cover. An enemy shooting at you in a window and then taking cover behind the wall when reloading can be taken out by tearing down the whole wall. All you need is the right tool for the job. Tanks can drive through forests and hence stay off mine littered roads. Stay tuned for the demo to get some hands on experience to see what I mean.
Zeker! Heb Battle Field 2: Modern Combat een jaar nadat hij uitkwam omdat ik toen pas de demo ontdekte; wat een heerlijk spel was dat om online te spelen. De nieuwe BF ga ik zeker kopen!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:36 schreef Un4 het volgende:
[..]
Damn, kan niet wachten!![]()
BF is toch wel de ultimate MP game, zeker met die omgevingen die kapot kunnen.
hehe echt, die kerel typt me hier toch veel berichten, tijd zat die gastquote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan jij geen topic aan maken waarin je al je levensverhalen plempt ipv hier ?
Ze moeten helemaal niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze moeten kunnen aantonen dat er een regel gebroken is. Dus vraag er maar naar.
Nu moet je jezelf opbellenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme. Mijn Gears of War disc geeft alleen nog maar Disc unreadable aan.
Even een andere disc proberen. Ik hoop dat die het wel doen en dat het alleen aan Gears ligt, want ik heb geen zin mijn Xbox op te sturen.
Maar noem eens 1 van de redenen die gelden dat het geld kost?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks.
17. WIJZIGINGEN IN DE SERVICE; ANNULERING VAN DE SERVICE DOOR ONS
We kunnen te allen tijde om welke reden dan ook de Service wijzigen of onderdelen, games of andere content verwijderen of staken. We kunnen je Service te allen tijde annuleren of onderbreken. Annulering of onderbreking door ons kan zonder reden en/of zonder kennisgeving plaatsvinden. Wanneer de Service wordt geannuleerd, stopt hiermee onmiddellijk je recht om de Service te gebruiken. Als de Service eenmaal is geannuleerd of onderbroken, is het mogelijk dat eventuele gegevens die je op de Service hebt opgeslagen, naderhand niet meer kunnen worden opgehaald. Annulering van de Service door ons doet niets af aan het feit dat je alle kosten moet betalen die bij je Betaalaccount in rekening zijn gebracht. Als we de Service volledig annuleren zonder opgaaf van reden, zullen we je op een pro-rata basis het aan Microsoft betaalde bedrag terugbetalen dat overeenkomt met het gedeelte van je Service dat nog openstaat na de beëindiging.
Ja leuk dat ze dat in hun voorwaarden zetten, maar ze moeten echt wel service verlenen dus hequote:
Voorwaarden van bedrijven staan vaak vol leugens, ik zou dit toch eerst eens dubbelchecken in een wetboek over consumenten-rechten o.i.d.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks.
We kunnen te allen tijde om welke reden dan ook de Service wijzigen of onderdelen, games of andere content verwijderen of staken. We kunnen je Service te allen tijde annuleren of onderbreken. Annulering of onderbreking door ons kan zonder reden en/of zonder kennisgeving plaatsvinden. Wanneer de Service wordt geannuleerd, stopt hiermee onmiddellijk je recht om de Service te gebruiken. Als de Service eenmaal is geannuleerd of onderbroken, is het mogelijk dat eventuele gegevens die je op de Service hebt opgeslagen, naderhand niet meer kunnen worden opgehaald. Annulering van de Service door ons doet niets af aan het feit dat je alle kosten moet betalen die bij je Betaalaccount in rekening zijn gebracht. Als we de Service volledig annuleren zonder opgaaf van reden, zullen we je op een pro-rata basis het aan Microsoft betaalde bedrag terugbetalen dat overeenkomt met het gedeelte van je Service dat nog openstaat na de beëindiging.
Je kunt wel door blijven zeuren aan de telefoon hoor, maar de mensen daar weten de exacte reden ook niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja leuk dat ze dat in hun voorwaarden zetten, maar ze moeten echt wel service verlenen dus heWij zwaaien ook regelmatig met voorwaarden, maar je bent gek als je jezelf zo laat afwimpelen.
Ze zijn wel het aanspreekpunt, en er zal vast wel iemand zijn die de reden wel weet. Waar moet je anders zeuren.. En die algemene voorwaarden zeggen erg weinig, je zal je als bedrijf altijd aan de wet moeten houden.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt wel door blijven zeuren aan de telefoon hoor, maar de mensen daar weten de exacte reden ook niet.
Een omgebouwde/geflashte 360 misschien?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar noem eens 1 van de redenen die gelden dat het geld kost?
Dus met andere woorden, je kan zomaar de service weigeren?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks.
Die heb ik dus niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een omgebouwde/geflashte 360 misschien?
misschien denken ze dat je 360 geimporteert is ? dat kan geld kosten om te reparenen volgens de support doos van MSquote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, je kan zomaar de service weigeren?
zonder iets te laten weten?
Want eigenlijk word ik nu beschuldigd van iets, maar van wat kunnen ze me niet vertellen.
Zelfde als ik nu naar de politie ga en zeg dat jij, een van me games hebt gejat maar hoe of wat kan ik niet vertellen.
Of ik ga naar de politie, en zeggen dat mijn buurman de overbuurman heeft neergestoken, maar wanneer, hoe of wat, ja dat weet ik niet.
[..]
Die heb ik dus niet.
Je hebt er toch een tijdje plezier van gehadquote:
niet iedereen verkoopt zijn games na het spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt er toch een tijdje plezier van gehad
Oftewel, als je xbox na 4 jaar stuk gaat horen ze het nog te maken.quote:1. Wet garantiekoop
Meestal krijgt u twee of drie jaar garantie op een product, maar u kunt ook na die tijd aanspraak maken op garantie. Garantie hangt nauw samen met de conformiteit en de economische levensduur van een product. De regels voor Garantie vindt u in het consumentenrecht in het Burgerlijk Wetboek (Boek 7) en de Wet Garantiekoop.
Sinds de invoering van deze wet is het voor consumenten makkelijker om hun recht te halen. Het eerste halfjaar ligt de bewijslast bij de winkelier.
Conformiteit
U mag als koper verwachten, dat het product die eigenschappen heeft, waarvoor u het kocht. In het consumentenrecht wordt dit "conformiteit" genoemd (artikel 17 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek).
Economische levensduur
De conformiteit hangt ook samen met de economische levensduur van een product. Dit is de tijd dat een product probleemloos mee moet gaan. Deze levensduur wordt bepaald door de prijs en kwaliteit van een product. Voor een televisie staat bijvoorbeeld een verwachte levensduur van 8 tot 10 jaar.
Werkt het product niet goed of gaat het eerder kapot dan verwacht, dan kunt u aanspraak maken op garantie.
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
val dood..
Ze heeft Gears van mij gekochtquote:Op donderdag 13 december 2007 19:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet iedereen verkoopt zijn games na het spelen* DJ_ kijkt naar zijn vitrine
ik 11 in 9 maandenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net m'n Xbox 360 games geteld en heb er nu 27En dat in een jaar en 3 maanden
jammer voor jouw dat je geen plezier van haar hebt gehadquote:Op donderdag 13 december 2007 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze heeft Gears van mij gekochtDaarom zei ik toch een tijdje plezier van gehad
Burnout paradise is toch nog wel aardig leuk als je het even speelt. Vooral online dan kun je elkaar kapot proberen te beuken en krijg je best vette achtervolgingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |