nee nog niet gezienquote:Op woensdag 12 december 2007 13:05 schreef apengek het volgende:
nog maar een keer dan:
heeft iemand Beautiful katamari al ergens zien liggen? of heeft iemand een website waar de PAL versie verkrijgbaar is?
Heb al kaartenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je kan nog een keertje heen in de Oosterpoort MmaRsu
Als je een vrouw was, was ik met je getrouwd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Doe mij maar de Arctic Monkeys en PES tegelijk
Eigen Schuld DJquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef DJ_ het volgende:
ja hoor heb weer eens een boss battle met mass effect , ding loopt gelijk vast
ohh en bijde accu's waren leeg :p , 1 is onderhands weer opgeladenquote:
Ik kom je voorraad wel ophalen anders? Kun jij gewoon ME gaan spelen?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh en bijde accu's waren leeg :p , 1 is onderhands weer opgeladen
ik hoef voor de verandering vanavond eens niet te werken dus ik ga
maar mass effect spelen en mijn drank vooraad verkleinen
tja ik heb nog wel je favorite drank staan hier die mag je wel mee nemenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom je voorraad wel ophalen anders? Kun jij gewoon ME gaan spelen?
Schijnt een titel zijn om in de gaten te houden, de impressies die ik gelezen heb waren vrij positief.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:41 schreef Gupje het volgende:
Turok! Weet iemand meer van deze game, want hij lijkt mij wel vet.
Oh yeah! Brothers In Armsquote:The really bad news is that Brothers in Arms: Hell's Highway has been delayed again - though only on PlayStation 3. PS3 owners will now have to wait until March for the Gearbox shooter - one month later than Xbox 360 and PC gamers.
Hey, wannner ga jij eigenlijk een PS kopen? Ik hoor van iedereen dat je een echte PS fanboy bent maar ik merk er vrij weinig van...ben je echt zo hardcore pro-Sony of zijn het gewoon geruchten?quote:
Na m'n vakantie. Nou blij?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hey, wannner ga jij eigenlijk een PS kopen? Ik hoor van iedereen dat je een echte PS fanboy bent maar ik merk er vrij weinig van...ben je echt zo hardcore pro-Sony of zijn het gewoon geruchten?
Het zijn leugens allemaa leugensquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hey, wannner ga jij eigenlijk een PS kopen? Ik hoor van iedereen dat je een echte PS fanboy bent maar ik merk er vrij weinig van...ben je echt zo hardcore pro-Sony of zijn het gewoon geruchten?
Cyb is multi.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
'kay, sorrie dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na m'n vakantie. Nou blij?
En ik ga niet voor die tienduizendste keer uitleggen hoe het daadwerkelijk zit. Dan had je je oogkleppen maar open moeten houden de laatste maanden.
Je vroeg het met een bepaalde intentie, dus loop nou niet het schijnheilig boontje uit te hangen.quote:
samen wezen winkelen voor schoenen ?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vroeg het met een bepaalde intentie, dus loop nou niet het schijnheilig boontje uit te hangen.
Voor de rest heb ik een leuke dag gehad Morph.
Hell noooooo!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samen wezen winkelen voor schoenen ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vroeg het met een bepaalde intentie, dus loop nou niet het schijnheilig boontje uit te hangen.
Voor de rest heb ik een leuke dag gehad Morph.
quote:Je wordt gezien als Playstation3-fanboy, maar je hebt een Xbox360. Kun je dit verklaren?
Haha! Deze vraag had ik wel verwacht moet ik zeggen, maar ik zal het nogmaals verhelderen.
Ik kan er maar één ding op zeggen: Xbox Live. Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn broer me opbelde , toen op bezoek bij zijn kameraad, om langs te komen want naar zijn zeggen moest ik dit meemaken. Bij binnenkomst hoorde ik gekrijs vanuit de kamer komen. Commando’s die de deuren uitvlogen en gestoorde Amerikanen hoorde ik door de luidspeakers. Een en al gekkenwerk en dit ‘fenomeen’ bezorgde me een geweldige ervaring in de sindsdien showcase titel voor Xbox Live, Halo 2. Vanaf nu maak ik deel uit van een hechte familie waar ik voor geen cent meer uitstap Dus vandaar de reden waarom ik dus ook in het bezit ben van een Xbox (360).
neeeee !! , ik heb niet een nieuwe schep gekregen van mamaquote:Op woensdag 12 december 2007 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
Zijn we klaar met spelen kinders?
Anders mogen jullie niet meer met elkaar in de zandbak spelen
Als je het hoesje dan open doet stroomt er een kilo zand uitquote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi zo
Bij Gamehubs is het nu trouwens UPS Express shipping verzenden voor maar 5 pond. Ik heb Mass Effect besteld en deze zit nu in het vliegtuig vanuit Dubai
Heeft ook op de games FP gestaan zag er tof uit iddquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef koen_pijl het volgende:
OMG!
Echt raarste bug ooit!
Ik zit in Assassins Creed net de hoofd baas van de templars te vermoorden. Loop erheen, val opeens door de grond en steeds als ik nu respawn wordt ik op gedeeld in TWEE assassins. Echt vaag. Maar ja nu lukt de assassin niet meer. En heb ik twee poppetjes
Link?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft ook op de games FP gestaan zag er tof uit idd
-> . <-quote:
Make sure you don’t have anything else but your player 1 controller plugged in your Xbox, because there is a known glitch that happens in this area when you have something else plugged in your Xbox.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef koen_pijl het volgende:
Mahahaha, kon net met twee Altiar's samen vechten. Maar ja nu lukt die assassin niet!
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik val ook steeds door de grond. En opeens soldaten die recht voor me uit het niks komen.
Was maar één controller. Echt te vaag.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Make sure you don’t have anything else but your player 1 controller plugged in your Xbox, because there is a known glitch that happens in this area when you have something else plugged in your Xbox.
Easy.. whehe.. Daar heb ik maar 3 nummers van gedaan toen was ik et zat..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond de eerste 12 nummers van GHIII gespeeld op easy. Wat een supervet spel
Vond de battle tegen Tom Morello nog best moeilijkValt nog genoeg te oefenen
Ik vind easy nog wel leuk genoeg om te oefenen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Easy.. whehe.. Daar heb ik maar 3 nummers van gedaan toen was ik et zat..
Normal..
Nu opt einde van Hard, nog ff !
deze dan:quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Was maar één controller. Echt te vaag.
Heb het afgesloten en nog eens geprobeert, maar had het weer!
Omdat je 2 weken lang niet op de 360 hebt gespeeldquote:
ik bedoel tijdens AC wijsneusquote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat je 2 weken lang niet op de 360 hebt gespeeld
quote:Het volgende product is weer voorradig:
Bioshock CE Xbox 360 ¤ 74,99
om dit product direct te bestellen klikt u op de volgende link:
Ik weet niet waar die waterturbine zit van je.. maar ik heb wel een sidequest op Feros om mensen van water te voorzien... moet ik nog gaan doen overigsquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef DJ_ het volgende:
godver man je krijgt echt snel paragon rating er bij in mass effect je doet iets evils in je main mission en je krijgt renegade +2 , je zet een water turbine aan wat nog geen eens een quest is en je krijgt verdomme +8 paragon
Vlgs de trailer die ik gisteren zag welquote:Op donderdag 13 december 2007 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Komt vandaag de demo van Burnout?
ja dat stuk bedoel ik dan moet je naar beneden gaan bij die lift en heb je een series met schakelaars die je aan moet zetten en dan werkt hun water weer ( dus ik nam aan dat het water turbines waren )quote:Op donderdag 13 december 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die waterturbine zit van je.. maar ik heb wel een sidequest op Feros om mensen van water te voorzien... moet ik nog gaan doen overigs
Ah ik had gisteren bij het surfen door de galaxy dat een bericht doorkwam van iemand, dat ik naar een planeet moest gaan om daar Geth te gaan vechten. Maar had ik geen zin in, was op zoek naar een planeet die te maken had met een andere side quest.. dus ik nog semi voorzichtig dat ik er geen zin in had en andere dingen te doen had. Hup +3 renegade...quote:Op donderdag 13 december 2007 08:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat stuk bedoel ik dan moet je naar beneden gaan bij die lift en heb je een series met schakelaars die je aan moet zetten en dan werkt hun water weer ( dus ik nam aan dat het water turbines waren )
en kreeg verdomme +8 paragon
( heb dat dus gedaan voor ik de main missie had gedaan dus ik wist ook niet dat her uberhaupt een sidequest was )
Wat maakt het uit. Er zitten genoeg Paragon/Renegade momenten in om de balk ruim anderhalf keer te vullen. Een leuke is als Parasinni je vraagt om bewijs te vergaren tegen Anoleis op Noveria:quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef DJ_ het volgende:
godver man je krijgt echt snel paragon rating er bij in mass effect je doet iets evils in je main mission en je krijgt renegade +2 , je zet een water turbine aan wat nog geen eens een quest is en je krijgt verdomme +8 paragon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus soms levert een Renegade oplossing ook meer punten op dan dat de meest gunstige Paragon oplossing zou opleveren.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Precies, zo heb ik het ook gedaan. Eerst lieve Adept en daarna stoute Soldier. Ik was de 2e keer in 23 uur klaar in tegenstelling tot de 56 uur van de 1e keer. Toch had ik weer het merendeel uitgespeeld voor de ally achievements en heb gewoon de leukste side-quests uitgezocht met mogelijk leuke Renegade momenten. Conversaties gedeeltelijk doorspoelen (op de leuke botte opmerkingen en de reakties daarop na) en niet rondrijden op planeten (dat laatste nam echt té veel tijd in beslag, elke side-quest planeet is net de Himalaya's) scheelt gewoon zo'n 30 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef Bastard het volgende:
Maar renegade gaat makkelijker dan paragon, daarom wil ik eerst paragon vol spelen, maakt ook de quests vaak wat lastiger en dan speel ik de tweede keer als de grootste bitch die ooit gezien is door aliens
Yep.. en ik kan ook weer terug naar alle planeten omdat mijn tech specialties nog te laag zijn om alle pots te openen. Daarbij weet ik echt niet meer welke er nou is gelukt en welke niet.. dus gewoon maar rond gaan rijden weerquote:Op donderdag 13 december 2007 10:22 schreef Boef het volgende:
[..]
Precies, zo heb ik het ook gedaan. Eerst lieve Adept en daarna stoute Soldier. Ik was de 2e keer in 23 uur klaar in tegenstelling tot de 56 uur van de 1e keer. Toch had ik weer het merendeel uitgespeeld voor de ally achievements en heb gewoon de leukste side-quests uitgezocht met mogelijk leuke Renegade momenten. Conversaties gedeeltelijk doorspoelen (op de leuke botte opmerkingen en de reakties daarop na) en niet rondrijden op planeten (dat laatste nam echt té veel tijd in beslag, elke side-quest planeet is net de Himalaya's) scheelt gewoon zo'n 30 uur
Yesquote:Op donderdag 13 december 2007 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Komt vandaag de demo van Burnout?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 13 december 2007 11:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.blimeygames.com/site/games_kart.php#kart
Deze komt naar XBLA![]()
![]()
Echt onwijs mooi voor een XBLA game!
Gaafquote:Op donderdag 13 december 2007 11:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.blimeygames.com/site/games_kart.php#kart
Deze komt naar XBLA![]()
![]()
Echt onwijs mooi voor een XBLA game!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |