quote:
Damn je vind Justin en Timbaland echt goed?quote:
Egg he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn je vind Justin en Timbaland echt goed?*proest*
Shellshock.quote:Rebellion komt met Shellshock 2 voor de Xbox 360 en PlayStation 3 (PS3, 360)
Ontwikkelaar Rebellion maakte vandaag bekend een nieuwe game voor uitgever Eidos te gaan maken. Het gaat hier om Shellshock 2 voor de Xbox 360 en PlayStation 3.
In 2007 maakte Rebellion alleen maar PlayStation Portables games, maar volgend jaar gaat dit veranderen. De ontwikkelaar wil namelijk de sprong naar de Xbox 360 en PlayStation 3 maken. Dit maakte Jason Kingsley, CEO van Rebellion, bekend;
"Volgend jaar brengen we onze eerste next-gen project uit - Shellshock 2 met Eidos. [..] Het wordt onze eerste next-gen titel, wat best spannend is, maar het ziet er absoluut goed uit."
Naast deze nieuwe Shellshock wil Rebellion nog meer games maken voor de consoles. Gehoopt wordt dat ze nieuwe delen van hun eigen games kunnen gaan maken, zoals Rogue Trooper en Sniper Elite.
"Dit jaar hebben we heel wat licenties van anderen gebruikt, maar volgend jaar zullen we een veel gebalanceerder aantal licenties gebruiken en er komen enkele originele titels. Het jaar daarop hebben we waarschijnlijk een aantal titels van onze eigen franchises."
Maar voorlopig moeten we het doen met de aankondiging van Shellshock 2. Shellshock: Nam '67 werd gemaakt door de Nederlandse ontwikkelaar Guerilla Games, bekend van Killzone, en kwam in 2004 op de PlayStation 2, Xbox en PC uit. Shellshock was een shooter die zich afspeelde tijdens de Vietnam oorlog.
Bron: XGN.nl
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
robot chicken power rangers spoofquote:
Nee lekker met je head bangen is niet voor paupers wil je zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Egg he?Hedendaagse pauper R&B! Niet dat R&B ooit goed is geweest maar dat terzijde
amenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Egg he?Hedendaagse pauper R&B! Niet dat R&B ooit goed is geweest maar dat terzijde
Onder Guerilla was het toch juist een boutgame?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Egamer het volgende:
[..]
Shellshock.Jammer dat Guerilla niet aan die game werkt.
Omdat ie teveel gehyped werd. Het was een aardige game, maar door die hype was het teleurstellend. Ik vond het een leuke game.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onder Guerilla was het toch juist een boutgame?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee lekker met je head bangen is niet voor paupers wil je zeggen
Mensen laat iedereen nou gewoon naar zijn eigen muziek luisteren die hij/zij digt. Het zou niet best wezen als we allemaal hetzelfde voorkeur hadden.
Haha.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef s0ul1991 het volgende:
Mijn gepimpte xbox
[ link | afbeelding ]
Lekker orgineel toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef Scarface2004 het volgende:
"Waar de" TT
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Arcadequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef Wessiej het volgende:
Wat is de game of the week dan?
Moet nu tentamen leren maar morgen kan ik onder voorbehoud welquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Ron.666 het volgende:
iemand zin om even Insane te halen in Aegis Wing?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee lekker met je head bangen is niet voor paupers wil je zeggen
Mensen laat iedereen nou gewoon naar zijn eigen muziek luisteren die hij/zij digt. Het zou niet best wezen als we allemaal hetzelfde voorkeur hadden.
Je gaat me nog missenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Thank god!
Dat lukt je niet en ga je je enige contact met de "buitenwereld" nu ook nog verbreken?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Dan trek ik me netwerkkabel uit de 360 en kom ik 2 weken niet op fok!
Ik hoop stiekem dat het heel erg tegenvaltquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
17-12-2007 is de dag dat ik aan Mass Effect begin![]()
Dan trek ik me netwerkkabel uit de 360 en kom ik 2 weken niet op fok!
Damn, dan kan ik weer niet ivm een concert van marilyn manson waar ik helemaal geen zin in hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet nu tentamen leren maar morgen kan ik onder voorbehoud wel![]()
En ik ken de kneepjes van het Heilige spel Aegis Wing
Zeker niet, doe mij maar Opgezwollequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja.
Of ga je me vertellen dat 13-in-een-dozijn Nederlandstalige RAP a la Opposites zo geweldig is?
aye 1e weekje nog paar uurtjes les en 2de week is het vakantie dus sluit ik me op tot oud op nieuw!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat lukt je niet en ga je je enige contact met de "buitenwereld" nu ook nog verbreken?
Opgezwollequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker niet, doe mij maar Opgezwolle
Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Doe mij maar de Arctic Monkeys en PES tegelijk
Je kan nog een keertje heen in de Oosterpoort MmaRsuquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker niet, doe mij maar Opgezwolle
Doe mij dan maar Fear Factory icm Flatout of Burnoutquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Gisteren nog even gechecked en zelfs opnieuw gedownload om geen disclaimers te missen, maar het staat er echt niet in. Niet dat ik nu bergen wil gaan verzetten om mijn geld terug te krijgen, maar op zijn minst zou dit er duidelijk in moeten staan voordat je een spel gaat downloaden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar staat het ook bij maar het is nogal een lap tekst maar als je verder naar beneden gaat kom je idd de VGA waarschuwing tegen. Dus geld terug ofzo gaat niet lukken.
Misschien kun je tijdelijk even een tvtje er aan hangen om halo te spelen en daarna gewoon weer aan je tft hangen?
Ik heb geen enkele game dubbel dus is kan/ga er niemand blij mee maken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:31 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Als je Bombeman dubbel hebt, ik hou me aanbevolen!
Ben je de vlaggen aan het doen? Ik heb gelijk besloten dat ik daar geen energie in ging steken... Heb dan wel alle vlaggen in Mayshaf, maar die waren nog te doen...quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassin's Creed![]()
![]()
![]()
Uur zoeken naar 1 vlag in Damascus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat niet bij het spel dat je wil downloaden idd maar wel ergens in dat xbox originals menutje.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Gisteren nog even gechecked en zelfs opnieuw gedownload om geen disclaimers te missen, maar het staat er echt niet in. Niet dat ik nu bergen wil gaan verzetten om mijn geld terug te krijgen, maar op zijn minst zou dit er duidelijk in moeten staan voordat je een spel gaat downloaden.
Waarom je uberhaupt geen halo kan spelen op VGA ontgaat mij eigenlijk; San Andreas heeft geen enkel probleem met een VGA kabel...
ach so... Nou ja let me know idd.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het staat niet bij het spel dat je wil downloaden idd maar wel ergens in dat xbox originals menutje.
Zal strax eens kijken waar precies
Heb je er lang naar moeten zoeken?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
spelfout uit de OP gehaald.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je er lang naar moeten zoeken?
nee nog niet gezienquote:Op woensdag 12 december 2007 13:05 schreef apengek het volgende:
nog maar een keer dan:
heeft iemand Beautiful katamari al ergens zien liggen? of heeft iemand een website waar de PAL versie verkrijgbaar is?
Heb al kaartenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je kan nog een keertje heen in de Oosterpoort MmaRsu
Als je een vrouw was, was ik met je getrouwd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
Eigen Schuld DJquote:Op woensdag 12 december 2007 14:32 schreef DJ_ het volgende:
ja hoor heb weer eens een boss battle met mass effect , ding loopt gelijk vast
ohh en bijde accu's waren leeg :p , 1 is onderhands weer opgeladenquote:
Ik kom je voorraad wel ophalen anders? Kun jij gewoon ME gaan spelen?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh en bijde accu's waren leeg :p , 1 is onderhands weer opgeladen
ik hoef voor de verandering vanavond eens niet te werken dus ik ga
maar mass effect spelen en mijn drank vooraad verkleinen
tja ik heb nog wel je favorite drank staan hier die mag je wel mee nemenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom je voorraad wel ophalen anders? Kun jij gewoon ME gaan spelen?
Schijnt een titel zijn om in de gaten te houden, de impressies die ik gelezen heb waren vrij positief.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:41 schreef Gupje het volgende:
Turok! Weet iemand meer van deze game, want hij lijkt mij wel vet.
Oh yeah! Brothers In Armsquote:The really bad news is that Brothers in Arms: Hell's Highway has been delayed again - though only on PlayStation 3. PS3 owners will now have to wait until March for the Gearbox shooter - one month later than Xbox 360 and PC gamers.
Hey, wannner ga jij eigenlijk een PS kopen? Ik hoor van iedereen dat je een echte PS fanboy bent maar ik merk er vrij weinig van...ben je echt zo hardcore pro-Sony of zijn het gewoon geruchten?quote:
Na m'n vakantie. Nou blij?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hey, wannner ga jij eigenlijk een PS kopen? Ik hoor van iedereen dat je een echte PS fanboy bent maar ik merk er vrij weinig van...ben je echt zo hardcore pro-Sony of zijn het gewoon geruchten?
Het zijn leugens allemaa leugensquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hey, wannner ga jij eigenlijk een PS kopen? Ik hoor van iedereen dat je een echte PS fanboy bent maar ik merk er vrij weinig van...ben je echt zo hardcore pro-Sony of zijn het gewoon geruchten?
Cyb is multi.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
'kay, sorrie dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na m'n vakantie. Nou blij?
En ik ga niet voor die tienduizendste keer uitleggen hoe het daadwerkelijk zit. Dan had je je oogkleppen maar open moeten houden de laatste maanden.
Je vroeg het met een bepaalde intentie, dus loop nou niet het schijnheilig boontje uit te hangen.quote:
samen wezen winkelen voor schoenen ?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vroeg het met een bepaalde intentie, dus loop nou niet het schijnheilig boontje uit te hangen.
Voor de rest heb ik een leuke dag gehad Morph.
Hell noooooo!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
samen wezen winkelen voor schoenen ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vroeg het met een bepaalde intentie, dus loop nou niet het schijnheilig boontje uit te hangen.
Voor de rest heb ik een leuke dag gehad Morph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |