abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55226072
Eigenlijk is een gelijkspel tegen psv helemaal niet zo ongunstig .
pi_55226306
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef Fiskus het volgende:
Eigenlijk is een gelijkspel tegen psv helemaal niet zo ongunstig .
Hoezo?

Je wilt toch afstand nemen of niet? Als je gelijk speelt dan staat het weer heel dicht bij elkaar.
pi_55226370
Gezien de omstandigheden, bla bla. Even verder kijken dan je neus lang is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55226445
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef kevin6188 het volgende:
Gezien de omstandigheden, bla bla. Even verder kijken dan je neus lang is.
Hij zegt dat het niet ongunstig is. Dat is het wel. Ongeacht de blessures en wat dan ook.
pi_55226490
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij heeft het er over dat het niet ongunstig is. Dat is het wel. Ongeacht de blessures en wat dan ook.
Het is ook niet ongunstig. We roepen hier al tijden dat we tot de winterstop moeten bijblijven. Dat is precies wat er nu gebeurt. Er is zelfs enige ruimte aangezien PSV één punt achter staat en Feyenoord twee. Door gelijk te spelen behoud je die ruimte.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 12 december 2007 @ 20:21:37 #256
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55226532
quote:
Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, niet geschoten is altijd mis. Vijftien miljoen is geen kattepis. Concrete biedingen van Chelsea en Arsenal zijn er nog niet, dan kun je het met 15 miljoen gewoon proberen. Dat is namelijk lang geen gek bedrag voor een speler uit de Kroatische competitie. We moeten niet doen alsof Modric de allerbeste voetballer van de wereld is.
ik ben de laatste die zegt dat Modric de allerbeste voetballer is. maar 15 miljoen is een lachertje gezien de interesse van de grote clubs, de media speculaties, de reputatie van die jongen en de financiele luxepositie van Dinamo Zagreb na de verkoop van Da Silva. of het domheid is of "voor een dubbeltje op de 1ste rang" weet ik niet maar ik vind het echt amateuristisch en tijdverspilling. ze hebben ongetwijfeld hard gelachen in de bestuurskamer van Dinamo Zagreb... of 's avonds bij de borrel.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55226565
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Het is ook niet ongunstig. We roepen hier al tijden dat we tot de winterstop moeten bijblijven. Dat is precies wat er nu gebeurt. Er is zelfs enige ruimte aangezien PSV één punt achter staat en Feyenoord twee. Door gelijk te spelen behoud je die ruimte.
Wat gaat er na de winterstop gebeuren dan?
Worden Kaka, Terry en Messi gehaald dan?
pi_55226647
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat gaat er na de winterstop gebeuren dan?
Worden Kaka, Terry en Messi gehaald dan?
Dan komen er een zooi spelers terug van blessures en is het de bedoeling om met wat minder geluk de punten binnen te halen. Nu is het iedere keer weer afwachten. En eigenlijk een wonder dat het telkens lukt.
pi_55226738
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan komen er een zooi spelers terug van blessures en is het de bedoeling om met wat minder geluk de punten binnen te halen. Nu is het iedere keer weer afwachten. En eigenlijk een wonder dat het telkens lukt.
Wie van die spelers die terug komen zouden normaal een basisplek hebben?
pi_55226929
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vermaelen, Davids, wellicht Leonardo en Urzaiz!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55226972
quote:

[..]

Davids, Vermaelen en je hoeft niet terug te vallen op Krohn-Dehli, maar je hebt Leonardo ed. achter de hand.
  woensdag 12 december 2007 @ 20:36:27 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55226974
quote:

[..]

Edgar Davids en Thomas Vermaelen, daarbij geven Gregory v/d Wiel en Leonardo je veel meer mogelijkheden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55227064
Gaat Davids Maduro dan uit de basis spelen? Lijkt me niet.
pi_55227135
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Davids Maduro dan uit de basis spelen? Lijkt me niet.
Als Davids erin staat heb je wel weer meer aan Emanuelson (lees: Davids ruimt de troep van Emanuelson op).
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55227161
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Als Davids erin staat heb je wel weer meer aan Emanuelson (lees: Davids ruimt de troep van Emanuelson op).
Maar wie moet er plek maken voor Davids dan?
pi_55227214
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar wie moet er plek maken voor Davids dan?
Inderdaad een luxe probleem, maar hij moet in elk geval in de basis elf!
pi_55227276
Ik heb het gevoel dat er een vuil spelletje met Maduro gespeeld gaat worden. Maduro lekker tot de winterstop laten voetballen -----> Bijtekenen met een mooi vooruitzicht op een basisplek ----> Maduro op de bank, Davids op zijn plek -----> Maduro word voor 5 miljoen verkocht.
pi_55227322
Ik denk dat Maduro iets meer toekomst heeft dan Davids. Fysiek, voetballend en commercieel gezien.
pi_55227333
quote:

[..]

Davids, Vermaelen, VD Wiel en spelers voor de breedte zodat we niet afhankelijk zijn van mensen zoals Krohn-Dehli. Leonardo niet te vergeten, die zal er een beetje tussenin hangen.
pi_55227863
quote:
Belangrijke informatie parkeren
In verband met de beperkte parkeercapaciteit bij het stadion, kunnen de Ajax supporters met maximaal 100 auto's naar Venlo afreizen. Om dit in goede banen te leiden, dienen alle supporters zich bij AC Restaurant Venray ( De Wuust) te melden. De eerste 100 auto's met 4 personen erin zullen een parkeervignet met een verplichte rijroute naar het stadion ontvangen.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55227963
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een vuil spelletje met Maduro gespeeld gaat worden. Maduro lekker tot de winterstop laten voetballen -----> Bijtekenen met een mooi vooruitzicht op een basisplek ----> Maduro op de bank, Davids op zijn plek -----> Maduro word voor 5 miljoen verkocht.
Dat denk ik niet. Alleen vind ik wel dat Davids met zijn ervaring en "drive" gewoon in de basis elf hoort
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55228182
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Maduro iets meer toekomst heeft dan Davids. Fysiek, voetballend en commercieel gezien.
Moet hij eerst blijven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55228645
Davids hier en Davids daar. Ik denk dat hij nooit meer terug komt op het niveau van vorig jaar.
Jammer maar helaas.
pi_55228690
quote:
Ajax gaat Chinese markt op
Ajax tekent zondagmorgen voor aanvang van de topper tegen PSV een letter of intent tot samenwerking met Chinese voetbalbond (CAF), de Chinese topclub Beijing Guoan FC en de Chinese staatstelevisie. Dat heeft de Amsterdamse club woensdag aan het ANP bekend gemaakt. Maarten Fontein, algemeen directeur van de Amsterdammers, maakte twee maanden terug al duidelijk dat Ajax de Chinese markt op zou gaan. Het doel, gaf hij toen aan, was onder meer de jeugdopleiding van Ajax te exploiteren. Daarnaast is de nieuwe hoofdsponsor Aegon heel erg actief op de Chinese markt.

"In China vinden ze het heel belangrijk dat we daar niet alleen een wedstrijdje komen voetballen, maar ook op de lange termijn willen samenwerken'', gaf het bestuurslid destijds aan. Hierbij moet worden gedacht aan deelname van jeugdelftallen aan Nederlandse of Chinese toernooien, het uitwisselen van trainers en het in kaart brengen van het aanwezige talent.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55228818
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
Haha, ik had het al gelezen. Krijgen we dan van die Leetjes met heimwee?
pi_55229024
PSV is weer lekker aan het wroeten tegen het 2e elftal van Inter. Ik heb wel hoop voor zondag.
pi_55229155
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Haha, ik had het al gelezen. Krijgen we dan van die Leetjes met heimwee?
Ach, als het wat duiten oplevert, is het prima. Op die Leetjes zit ik minder te wachten.
pi_55229205
We zouden willen dat wij tegen Inter mochten wroeten .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55229244
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zouden willen dat wij tegen Inter mochten wroeten .
nog een paar weekjes wachten en dan mogen wij
  woensdag 12 december 2007 @ 21:51:59 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55229296
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag Edgar Davids sowieso spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55229527
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag MOET Edgar Davids sowieso spelen.
pi_55229653
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef toma het volgende:

[..]

nog een paar weekjes wachten en dan mogen wij
+2 scherp
  woensdag 12 december 2007 @ 22:02:42 #283
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55229681
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag Edgar Davids sowieso spelen.
Wat een gelul zeg :S

------------------ KJH-----Suarez
-----------------------*Aissati
------------------davids------gabri
-------------------------maduro
Vertonghen---vermaelen--heitinga--ogararu
--------------------Stekelenburg

Zoiets is toch veel beter?
En als Aissati niet komt zet je vertonghen daar neer en urby linksback
pi_55229773
Als PSV zondag op dezelfde manier speelt als ze nu doen zie ik het een stuk beter in.
Wat een fouten in de verdediging zeg.
pi_55230241
Als ze spelen
quote:
Politie dreigt met acties rond voetbalduels

Volgens 'De Telegraaf' zou de vijftiende speelronde van de Eredivisie aankomend weekend wellicht geen doorgang kunnen vinden. Volgens de krant van wakker Nederland overweegt de politie acties te voeren rondom duels in de Eredivisie.

De politievakbonden dreigen met acties nu de CAO-onderhandelingen met minister van binnenlandse zaken Guusje ter Horst stukgelopen zijn. De politie wil onder meer een grotere loonstijging dan de minister bereid is te geven. Als de politie de acties doorzet, zullen de burgemeesters van steden waarin gevoetbald wordt overwegen de wedstrijden te verbieden.

Voor komend weekend staan ondermeer Feyenoord-AZ en Ajax-PSV op het programma.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55230304
Ach dat gaat echt wel door.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55230355
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef F1Bas het volgende:
Ach dat gaat echt wel door.
Weer zo'n bangmaak /onzin bericht dus
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55230895
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg :S

------------------ KJH-----Suarez
-----------------------*Aissati
------------------davids------gabri
-------------------------maduro
Vertonghen---vermaelen--heitinga--ogararu
--------------------Stekelenburg

Zoiets is toch veel beter?
En als Aissati niet komt zet je vertonghen daar neer en urby linksback
Vertonghen mist toch wel wat creativiteit en handelingssnelheid om op die positie te spelen. Vertonghen komt het best tot zijn recht als linksback of achterin het middenveld. Luque zou wel als 10 kunnen spelen.
  woensdag 12 december 2007 @ 22:45:47 #289
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55231059
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Weer zo'n bangmaak /onzin bericht dus
kan me herinneren dat het WK 2006 niet door dreigde te gaan vanwege de vogelgriep
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55231224
PSV is echt geworden zeg, niet normaal...

Ik weet dat elke wedstrijd (en vooral toppers) op zichzelf staat, maar een Ajax in redelijk tot goede doen moet toch gewoon simpel van dit PSV kunnen winnen met 2-0 of 3-0? Helaas is Ajax behoorlijk wisselvallig dit seizoen, dus er kan van alles gebeuren, maar op zich heb ik wel goede hoop.
pi_55231293
Ze speelden vanavond met 10 man tegen Inter. Wat wil je.
pi_55231390
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Tegen het 2e elftal, en Inter ging er niet eens voor
pi_55231422
quote:
Net alsof ze met 11 man de sterren van de hemel zouden spelen, denk na man.

Er lopen veel te veel net-niet-voetballertjes rond die of gewoon helemaal niet kunnen voetballen, of gigantisch uit vorm zijn.
pi_55231454
quote:
Inter zette geen stap teveel en het is dat die Cruz nog steeds een bril ondig heeft. Er zijn wel 5 ballen binnen de 16 hoog over geschoten.
pi_55231590
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Net alsof ze met 11 man de sterren van de hemel zouden spelen, denk na man.

Er lopen veel te veel net-niet-voetballertjes rond die of gewoon helemaal niet kunnen voetballen, of gigantisch uit vorm zijn.
Wat is het verschil met ons?
  woensdag 12 december 2007 @ 23:02:08 #296
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_55231625
[quote[,,Ik werkte hard, maar ze hebben liever dat je veertig scharen maakt en dan nog een voorzet geeft. Zo’n voetballer ben ik niet.’'
NAC-speler Victor Sikora in Panorama over zijn (mislukte) tijd bij Ajax.

,,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora. [/quote]

Wanneer debuteert Sikora in het Belgisch elftal?

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_55231658
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wat is het verschil met ons?
Dat wij individueel betere spelers hebben, en aangezien er bij PSV niet bepaald een top-coach aan het roer is is dat toch doorslaggevend.
pi_55231719
quote:
,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’'
omfg

Sikora
pi_55231731
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef D1 het volgende:
[quote[,,Ik werkte hard, maar ze hebben liever dat je veertig scharen maakt en dan nog een voorzet geeft. Zo’n voetballer ben ik niet.’'

,,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora.

[/quote]

Nou komt die nog één keer: http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY

Om het af te leren
pi_55231757
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef D1 het volgende:

Nogmaals Sikora.

[/quote]Sikora
die heb ik nog eens kalimero genoemt bij een thuis wedstrijd van WillemII toen hij bij Heerenveen ofzo speelde. Hij hoorde dat en keek om toen moest ie hard lachen. Was een mooi momentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')