Hoezo?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef Fiskus het volgende:
Eigenlijk is een gelijkspel tegen psv helemaal niet zo ongunstig.
Hij zegt dat het niet ongunstig is. Dat is het wel. Ongeacht de blessures en wat dan ook.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef kevin6188 het volgende:
Gezien de omstandigheden, bla bla. Even verder kijken dan je neus lang is.
Het is ook niet ongunstig. We roepen hier al tijden dat we tot de winterstop moeten bijblijven. Dat is precies wat er nu gebeurt. Er is zelfs enige ruimte aangezien PSV één punt achter staat en Feyenoord twee. Door gelijk te spelen behoud je die ruimte.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft het er over dat het niet ongunstig is. Dat is het wel. Ongeacht de blessures en wat dan ook.
ik ben de laatste die zegt dat Modric de allerbeste voetballer is. maar 15 miljoen is een lachertje gezien de interesse van de grote clubs, de media speculaties, de reputatie van die jongen en de financiele luxepositie van Dinamo Zagreb na de verkoop van Da Silva. of het domheid is of "voor een dubbeltje op de 1ste rang" weet ik niet maar ik vind het echt amateuristisch en tijdverspilling. ze hebben ongetwijfeld hard gelachen in de bestuurskamer van Dinamo Zagreb... of 's avonds bij de borrel.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:04 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, niet geschoten is altijd mis. Vijftien miljoen is geen kattepis. Concrete biedingen van Chelsea en Arsenal zijn er nog niet, dan kun je het met 15 miljoen gewoon proberen. Dat is namelijk lang geen gek bedrag voor een speler uit de Kroatische competitie. We moeten niet doen alsof Modric de allerbeste voetballer van de wereld is.
Wat gaat er na de winterstop gebeuren dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is ook niet ongunstig. We roepen hier al tijden dat we tot de winterstop moeten bijblijven. Dat is precies wat er nu gebeurt. Er is zelfs enige ruimte aangezien PSV één punt achter staat en Feyenoord twee. Door gelijk te spelen behoud je die ruimte.
Dan komen er een zooi spelers terug van blessures en is het de bedoeling om met wat minder geluk de punten binnen te halen. Nu is het iedere keer weer afwachten. En eigenlijk een wonder dat het telkens lukt.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat gaat er na de winterstop gebeuren dan?
Worden Kaka, Terry en Messi gehaald dan?
Wie van die spelers die terug komen zouden normaal een basisplek hebben?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan komen er een zooi spelers terug van blessures en is het de bedoeling om met wat minder geluk de punten binnen te halen. Nu is het iedere keer weer afwachten. En eigenlijk een wonder dat het telkens lukt.
Vermaelen, Davids, wellicht Leonardo en Urzaiz!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie van die spelers die terug komen zouden normaal een basisplek hebben?
Davids, Vermaelen en je hoeft niet terug te vallen op Krohn-Dehli, maar je hebt Leonardo ed. achter de hand.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Edgar Davids en Thomas Vermaelen, daarbij geven Gregory v/d Wiel en Leonardo je veel meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Davids erin staat heb je wel weer meer aan Emanuelson (lees: Davids ruimt de troep van Emanuelson op).quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Davids Maduro dan uit de basis spelen? Lijkt me niet.
Maar wie moet er plek maken voor Davids dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Davids erin staat heb je wel weer meer aan Emanuelson (lees: Davids ruimt de troep van Emanuelson op).
Inderdaad een luxe probleem, maar hij moet in elk geval in de basis elf!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar wie moet er plek maken voor Davids dan?
Davids, Vermaelen, VD Wiel en spelers voor de breedte zodat we niet afhankelijk zijn van mensen zoals Krohn-Dehli. Leonardo niet te vergeten, die zal er een beetje tussenin hangen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Belangrijke informatie parkeren
In verband met de beperkte parkeercapaciteit bij het stadion, kunnen de Ajax supporters met maximaal 100 auto's naar Venlo afreizen. Om dit in goede banen te leiden, dienen alle supporters zich bij AC Restaurant Venray ( De Wuust) te melden. De eerste 100 auto's met 4 personen erin zullen een parkeervignet met een verplichte rijroute naar het stadion ontvangen.
Dat denk ik niet. Alleen vind ik wel dat Davids met zijn ervaring en "drive" gewoon in de basis elf hoortquote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb het gevoel dat er een vuil spelletje met Maduro gespeeld gaat worden. Maduro lekker tot de winterstop laten voetballen -----> Bijtekenen met een mooi vooruitzicht op een basisplek ----> Maduro op de bank, Davids op zijn plek -----> Maduro word voor 5 miljoen verkocht.
Moet hij eerst blijven.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Maduro iets meer toekomst heeft dan Davids. Fysiek, voetballend en commercieel gezien.
quote:Ajax gaat Chinese markt op
Ajax tekent zondagmorgen voor aanvang van de topper tegen PSV een letter of intent tot samenwerking met Chinese voetbalbond (CAF), de Chinese topclub Beijing Guoan FC en de Chinese staatstelevisie. Dat heeft de Amsterdamse club woensdag aan het ANP bekend gemaakt. Maarten Fontein, algemeen directeur van de Amsterdammers, maakte twee maanden terug al duidelijk dat Ajax de Chinese markt op zou gaan. Het doel, gaf hij toen aan, was onder meer de jeugdopleiding van Ajax te exploiteren. Daarnaast is de nieuwe hoofdsponsor Aegon heel erg actief op de Chinese markt.
"In China vinden ze het heel belangrijk dat we daar niet alleen een wedstrijdje komen voetballen, maar ook op de lange termijn willen samenwerken'', gaf het bestuurslid destijds aan. Hierbij moet worden gedacht aan deelname van jeugdelftallen aan Nederlandse of Chinese toernooien, het uitwisselen van trainers en het in kaart brengen van het aanwezige talent.
Ach, als het wat duiten oplevert, is het prima. Op die Leetjes zit ik minder te wachten.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Haha, ik had het al gelezen. Krijgen we dan van die Leetjes met heimwee?
nog een paar weekjes wachten en dan mogen wijquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zouden willen dat wij tegen Inter mochten wroeten.
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag Edgar Davids sowieso spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat Maduro iets meer toekomst heeft dan Davids. Fysiek, voetballend en commercieel gezien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag MOET Edgar Davids sowieso spelen.
+2 scherpquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
nog een paar weekjes wachten en dan mogen wij
Wat een gelul zeg :Squote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd wel. Maar goed, beslissing van Hedwiges Maduro zal snel bekend worden. Vertrekt hij, hoeft hij van mij niet in de basis te blijven, dan mag Edgar Davids sowieso spelen.
quote:Politie dreigt met acties rond voetbalduels
Volgens 'De Telegraaf' zou de vijftiende speelronde van de Eredivisie aankomend weekend wellicht geen doorgang kunnen vinden. Volgens de krant van wakker Nederland overweegt de politie acties te voeren rondom duels in de Eredivisie.
De politievakbonden dreigen met acties nu de CAO-onderhandelingen met minister van binnenlandse zaken Guusje ter Horst stukgelopen zijn. De politie wil onder meer een grotere loonstijging dan de minister bereid is te geven. Als de politie de acties doorzet, zullen de burgemeesters van steden waarin gevoetbald wordt overwegen de wedstrijden te verbieden.
Voor komend weekend staan ondermeer Feyenoord-AZ en Ajax-PSV op het programma.
Weer zo'n bangmaak /onzin bericht dusquote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef F1Bas het volgende:
Ach dat gaat echt wel door.
Vertonghen mist toch wel wat creativiteit en handelingssnelheid om op die positie te spelen. Vertonghen komt het best tot zijn recht als linksback of achterin het middenveld. Luque zou wel als 10 kunnen spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg :S
------------------ KJH-----Suarez
-----------------------*Aissati
------------------davids------gabri
-------------------------maduro
Vertonghen---vermaelen--heitinga--ogararu
--------------------Stekelenburg
Zoiets is toch veel beter?
En als Aissati niet komt zet je vertonghen daar neer en urby linksback
kan me herinneren dat het WK 2006 niet door dreigde te gaan vanwege de vogelgriepquote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weer zo'n bangmaak /onzin bericht dus
Tegen het 2e elftal, en Inter ging er niet eens voorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Ze speelden vanavond met 10 man tegen Inter. Wat wil je.
Net alsof ze met 11 man de sterren van de hemel zouden spelen, denk na man.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Inter zette geen stap teveel en het is dat die Cruz nog steeds een bril ondig heeft. Er zijn wel 5 ballen binnen de 16 hoog over geschoten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef Chivu het volgende:
Wat is het verschil met ons?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof ze met 11 man de sterren van de hemel zouden spelen, denk na man.
Er lopen veel te veel net-niet-voetballertjes rond die of gewoon helemaal niet kunnen voetballen, of gigantisch uit vorm zijn.
Dat wij individueel betere spelers hebben, en aangezien er bij PSV niet bepaald een top-coach aan het roer is is dat toch doorslaggevend.quote:
quote:,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’'
Wanneer debuteert Sikora in het Belgisch elftal?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef D1 het volgende:
[quote[,,Ik werkte hard, maar ze hebben liever dat je veertig scharen maakt en dan nog een voorzet geeft. Zo’n voetballer ben ik niet.’'
NAC-speler Victor Sikora in Panorama over zijn (mislukte) tijd bij Ajax.
,,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora.
Wanneer debuteert Sikora in het Belgisch elftal?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef D1 het volgende:
[quote[,,Ik werkte hard, maar ze hebben liever dat je veertig scharen maakt en dan nog een voorzet geeft. Zo’n voetballer ben ik niet.’'
NAC-speler Victor Sikora in Panorama over zijn (mislukte) tijd bij Ajax.
,,Na acht maanden vroeg Ajax wanneer ik nou eens ging verhuizen. Op dat moment woonde ik al acht maanden in Amstelveen, maar mijn salarisstrookjes stuurden ze nog steeds naar Deventer. Weinig interesse.’’
Nogmaals Sikora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |