Maar stel je nou 'ns voor.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Als dan wanneer omdat want.
Mag toch hopen dat dit niet de waarheid wordt.....quote:'Topduels eredivisie in gevaar'
door onze Telesportcompetitie
AMSTERDAM - De zogenaamde 'superduels' die voor komend weekeinde op het programma staan, gaan mogelijk niet door. De politie overweegt namelijk acties te voeren rond de duels in de eredivsie. Zaterdagavond speelt Feyenoord thuis tegen AZ. Een dag later vindt de directe strijd om de koppositie plaats tussen Ajax -PSV. Als de acties van de politie doorgaan, dan bestaat de mogelijk dat de burgemeesters in de voetbalsteden de competiewedstrijden verbieden.
ies hun eisen kracht bijzetten voor een betere CAO en meer loon.
Bron : De Telegraaf
Van mij hoeft de politie er niet per se bij te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit niet de waarheid wordt.....
Idd.. redden het ook wel zonder de blauwtjesquote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij hoeft de politie er niet per se bij te zijn.
LOL....quote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij hoeft de politie er niet per se bij te zijn.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt dat Ajax Melchiot heeft gepolst, stond in de Sportweek. Alleen had Sportweek het over de positie van centrale verdediger. Zelfde geldt voor Andre Ooijer. Alleen hebben beiden aangegeven in Engeland te willen blijven.
Waar is die ambitie gebleven? Mario Melchiot als centrale verdediger? Kom op, zeg!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt dat Ajax Melchiot heeft gepolst, stond in de Sportweek. Alleen had Sportweek het over de positie van centrale verdediger. Zelfde geldt voor Andre Ooijer. Alleen hebben beiden aangegeven in Engeland te willen blijven.
Hij schrikt wel af.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar is die ambitie gebleven? Mario Melchiot als centrale verdediger? Kom op, zeg!![]()
Zet je Ajaxbril eens af. We zijn Europees weggespeeld door prutsers, we moeten weer een beetje respect verdienen in de komende jaren ipv nu hopen op goede Europese spelers.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
Waar is die ambitie gebleven? Mario Melchiot als centrale verdediger? Kom op, zeg!![]()
Maar waarom Mario Melchiot als centrale verdediger? Dan zie ik nog liever Winston Bogarde terugkeren.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet je Ajaxbril eens af. We zijn Europees weggespeeld door prutsers, we moeten weer een beetje respect verdienen in de komende jaren ipv nu hopen op goede Europese spelers.
Melchiot is geen versterking....eenzame kerstquote:
Nooit. Zagreb had geld zat na de verkoop van Da Silva.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
Als men nou meteen na het vertrek van Wesley Sneijder vijftien miljoen euro had geboden voor Luka Modric, had het wellicht wél geaccepteerd geweest.
Ajax was met Sneijder een beter team als Zagrebquote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Chivu het volgende:
Zagreb is met Modric eenmalig een beter team dan Ajax gebleken. Ajax is met Modric een beter team dan Zagreb. De verschillen zijn niet groot, maar met Ajax valt toch echt wel wat te bereiken wanneer Modric erbij komt en er spelers gehouden kunnen worden.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ajax was met Sneijder een beter team als dan Zagreb
Hoezo is ajax te laat voor defour? En wat voor speler is die Defour eigenlijk? Heb hem nog nooit zien spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
![]()
Anyway,
Het is zó jammer dat Ajax nu waarschijnlijk ook te laat is voor Steven Defour. Weet iemand trouwens hoe het zit met die 22-jarige schopper uit Roemenië?
Er gingen van de week geruchten dat Defour aangeboden zou zijn bij Bayern München.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoezo is ajax te laat voor defour? En wat voor speler is die Defour eigenlijk? Heb hem nog nooit zien spelen.
Defour is een middenvelder, echt een spelverdeler. Hij speelt niet zo diep als Sneijder dat bij Ajax deed, en scoort ook niet zo vaak. Hij heeft een goede vrije trap, en een aardig schot in de benen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoezo is ajax te laat voor defour? En wat voor speler is die Defour eigenlijk? Heb hem nog nooit zien spelen.
Hehe, of je gaat niet naar Thunderdome natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 17:46 schreef PizzaSalami het volgende:
Als het niet doorgaat kan iedereen na thunderdome lekker zijn bed in, alhoewel het vervolg ook wel weer leuk is dan.
Sowieso is al die politie bij thuiswedstrijden van Ajax totaal onnodig, zeker als bezoekende fans met trein komen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:53 schreef denthemen het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)_gevaar__.html?p=7,2
De vorige politie staking was tijdens een psv-Ajax (voor degene die het boek over de F-Side kent), dat liep niet zo goed af
én omdat ze er bekend om staan nooit, maar dan ook nooit, wat gewelddadigs te doen..quote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso is al die politie bij thuiswedstrijden van Ajax totaal onnodig, zeker als bezoekende fans met trein komen.
Als Ajacied ben je nooit bang voor zequote:Op woensdag 12 december 2007 17:59 schreef Wooldoor het volgende:
Zou wel chill zijn als het zondag niet doorgaat en de wedstrijd eventueel na de winterstop gespeeld zou worden wanneer we Davids, Vermaelen, Leonardo, van der Wiel er weer bijhebben en hopelijk Aissati en een nieuwe centrale verdediger. Ik denk dat we dan een grotere kans hebben om te winnen dan wanneer het zondag zou zijn.
Precies, dat hek richting spoor bij strandvliet open trappen en klaarquote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso is al die politie bij thuiswedstrijden van Ajax totaal onnodig, zeker als bezoekende fans met trein komen.
Wat een onzin zeg, niet geschoten is altijd mis. Vijftien miljoen is geen kattepis. Concrete biedingen van Chelsea en Arsenal zijn er nog niet, dan kun je het met 15 miljoen gewoon proberen. Dat is namelijk lang geen gek bedrag voor een speler uit de Kroatische competitie. We moeten niet doen alsof Modric de allerbeste voetballer van de wereld is.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:59 schreef BigFire het volgende:
beetje kansloze onderneming van Ajax om daar naartoe te gaan om 15 miljoen te bieden. dat dat niet genoeg zou zijn had ik ook nog wel kunnen vertellen.
koop Defour nou maar, we hebben hem nodig en wordt al vele jaren gevolgd door Ajax. straks gaat ie nog naar Duitsland of Frankrijk..
Er zit een verschil tussen bang zijn en jezelf meer kansen toedichten wanneer de halve basis weer fit is.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Ajacied ben je nooit bang voor ze
Zondag winnen we niet van ze hoe we er op dit moment ervoor staan. En ik heb liever 3 punten in de strijd om het kampioenschap.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar ik kan best - op voorhand - leven met een gelijkspel. Al die blessures. Met alle respect: Willem II-uit moet met Colin en Krohn-Dehli ook wel lukken, maar PSV?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
PSV speelde dramatisch tegen Roda. Zo goed en vol zelfvertrouwen zijn ze daar dus ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar ik kan best - op voorhand - leven met een gelijkspel. Al die blessures. Met alle respect: Willem II-uit moet met Colin en Krohn-Dehli ook wel lukken, maar PSV?
Dan kan ik je vertellen over Slavia-Zlin. 0 uitfans en toch een peleton zwaar bepakte ME-ers...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als Harry Potter met een cape over hun heen die ze onzichtbaar maken ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen over Slavia-Zlin. 0 uitfans en toch een peleton zwaar bepakte ME-ers...
edit: nevermind, moest via MSN blijkbaarquote:se wille de wedstrijd ajakkes - PSV verbieden is gewoon weer om die neuze te helpu want die hebben zoveel blesurres dat ze colin en kroon-delih moete opstelle. als se dat doen moete we allemaal gaan proteseren in 020 net als laatst. MORGEN OM 7 UUR (AVONDS) IN 020 PROTESRETERN
Triestquote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef Madine het volgende:
Of jullie dit allemaal even willen doorpassen:
[..]
edit: nevermind, moest via MSN blijkbaar
Dat we thuis spelen is nu juist (deel van) het probleem. Uit spelen we beter meestal.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Je moet toch altijd van winst uitgaan, en niet als dit en dat nou gebeurd dan...
Maar snap de redenatie wel, in eigen huis moet je ze kunnen pakken..
Uit liepen wij 2x uit en kwamen ze gelijk, en dat terwijl AZ nog niet lekker draaid(e).
Ajax staat er 10x beter voor dus met flink wat publiek moeten jullie ze kunnen hebben..
We zullen zien komend weekend wat het gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |