quote:Op woensdag 12 december 2007 13:56 schreef Burnett het volgende:
3. terence trent d'arby - dance little sister
Sorry, maarquote:Op woensdag 12 december 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Wie gunt mij de uitvoerenden van #8?
De rest heb ik al een tijdje, hoewel ik m'n twijfels heb bij #8 v.w.b. de letters die tussen haakjes staan...quote:
Die staat er wel bij, (via internet> www.radio538.nl en dan top 40)quote:Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef ranja het volgende:
Abigail Mead & ? - Full Metal Jacket
(werd wel makkelijker met de juiste letters tussen haakjes)
Nigel Goulding trouwens (al werd die in de top 40 volgens mij niet gecredit)
Iddquote:Op woensdag 12 december 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Dat zeg ik...
V.w.b. #8: Dat is waarschijnlijk Jack Le Freak, de jack-versie van Le Freak. Daar mist dan nog een J, dat is wat ik eerder bedoelde...
En waar ik eerder #8 zei, bedoel ik #6. Stop de tijd...
Soms typen mijn vingers andere dingen als wat mijn hersenen willen (of andersomquote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Er stond eerst bij # 6 (HCWBADI) en daarom twijfelde ik daar ook over (How Can We Be A Drill Instructor???).
Bij mij is dat juist andersom, mijn vingers kunnen sneller typen dan mijn hersens denkenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dat probleem, ik denk vaak sneller dan mijn vingers kunnen typen...
[ afbeelding ]
Nee, het heeft niks met titels of tributes te maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:23 schreef MadMaster het volgende:
'Enjoy The Silence' is opgedragen aan de overleden Tim Hardin...
Hm, daar moet ik zelf nog over denkenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hè, waarom vraag je niet naar Sonic Youth of Shonen Knife dit keer ipv DM..dan had ik 'm wel geweten
Nee.... maar je komt dichterbijquote:Op woensdag 12 december 2007 15:01 schreef knars het volgende:
Een shot van hardin wordt gebruikt in een DM video die geregisseerd is door Corbijn?
Lekker dubbelzinnig...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:01 schreef knars het volgende:
Een shot van hardin wordt gebruikt in een DM video die geregisseerd is door Corbijn?
Inmiddels is het al minder ver gezocht.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Je zegt zelf al dat je vraag 'misschien wat ver gezocht is', ik kan jouw hersenkronkels in ieder geval niet volgen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:28 schreef knars het volgende:
de vrouw in de video van i feel you door depeche mode is een familielid van hardin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |