toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeëvenaard.
en Doe Maar!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelen
Dat meen je niet ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelen
Digger mijn nichtje is 4 en mijn neefje 7 ik geniet elke dag.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft meegeholpen de boom op te zetten.
Leukste vond ie de kleuren uit te zoeken waarmee de verschillende takken gemarkeerd waren om hem juist in elkaar te zetten. Hij weet de volgorde overigens nog exact.
En ondertussen zijn we al 6 kerstballen lichter.
de zon prikt hier net onder de bewolking door waardoor er even een prachtig oranje/roze licht wasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, mooie kleuren inderdaad.
Egaal grijs.
Hoi.
Ook, maar er moet 1 docent aanwezig zijnquote:
Word je niet blij van je ava dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Kerst is alleen leuk als je kleine kids hebt, voor de rest is het 3X niks
Ik kom er net vandaan. Zometeen weer terugquote:
Wij gaan volgende week zaterdag naar die k*tstad. Het is dat er een goede vriendin van ons woont, maar verder vermijden we het zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom er net vandaan. Zometeen weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |