Sommige mensen houden gewoon niet van games met wat meer diepgang, dat is het.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.
De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.
Wat hoe waar?
V.
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Tomhoog het volgende:
Vragen want ik weet het niet meer!
In welk genre zit diablo2?
en zijn er nog leuke van die type spellen en dan niet online maar lekker offline heerlijk tegen de pc!
Neverwinter Nights gaat toch wel behoorlijk diep hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Steeven het volgende:
[..]
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:
Titan Quest, Sacred, Icewind Dale, Neverwinter Nights (geloof ik). Maar Diablo blijft imo toch het lekkerst spelen..
En dan ook zeker de uitbreiding van Titan Quest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Steeven het volgende:
[..]
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:
Titan Quest, Sacred, Icewind Dale, Neverwinter Nights (geloof ik). Maar Diablo blijft imo toch het lekkerst spelen..
De interface van LOTRO is anders bijna een directe kopie van die van WoW.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die eerste is Lord of the rings Online!niet dat ik die gekocht heb maar ik kon een trial doen van 2 weken, na 5 minuten gespeeld te hebben was ik er zat van, waarom? Om de interface!
Ik weet het, ik moet letten op de gameplay! Maar ik ben gewoon die netheid van WoW gewend! Het ziet er namelijk (WoW) meer uit als een spel dan één of ander statistiek programma!
Het is gewoon geen game om eens lekker om je heen te knallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.
De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.
Wat hoe waar?
V.
De UI van Supreme Commander is te verplaatsen en te minimaliseren door <ALT> <pijltje omhoog> en <ALT> <pijltje omlaag>.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, interface is ook belangrijk hoor. Was bij Supreme Commander ook. Door die UI zag je geen flikker, na wat tweaken was het veel beter.
Het gaat mij om HOE hij eruit ziet. Anders kunnen we wel zeggen dat zowat alles is gekopieerd van WoW!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De interface van LOTRO is anders bijna een directe kopie van die van WoW.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:13 schreef Dalamar het volgende:
[..]
De UI van Supreme Commander is te verplaatsen en te minimaliseren door <ALT> <pijltje omhoog> en <ALT> <pijltje omlaag>.
Of met pijltjes links en rechts, dat weet ik even niet uit m'n hoofd.
Ik speel voornamelijk Enemy Territory: Quake Wars en ben voorzichtig weer begonnen met SimCity 4. Bij Call Of Duty 4 was ik al enigszins afgehaakt na de demo. Respawnende vijanden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
En wat speelt iedereen nu?
Ik heb vandaag Call of Duty maar weer eens geprobeerd, maar ik vind het nog steeds saai... Maar die Pripryat-missie schijnt leuk te zijn, dus ik zal maar doorspelen... BioShock speel ik ook nog steeds vol plezier, en ik kan binnenkort Crysis lenen van een vriend van me die er toch de PC niet voor bleek te hebbenHopelijk draait ie met de patch wat beter op mn crossfire setup
Ik heb bioshock laatst weer geinstalleerd, maar na 5 minuten spelen kon het mij toch niet boeien, al die vijanden zijn gewoon hetzelfde!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb vandaag Call of Duty maar weer eens geprobeerd, maar ik vind het nog steeds saai... Maar die Pripryat-missie schijnt leuk te zijn, dus ik zal maar doorspelen... BioShock speel ik ook nog steeds vol plezier, en ik kan binnenkort Crysis lenen van een vriend van me die er toch de PC niet voor bleek te hebbenHopelijk draait ie met de patch wat beter op mn crossfire setup
Zodra je een sprong maakt is er niks meer onvoorspelbaar aan je beweging en counterstrike is precies een goed voorbeeld dat een persoon die veel speelt je simpel kan afschieten. Als ik op een beginners server ga spelen heb ik ook zo een score van 30 - 0 of 30 - 1quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb bioshock laatst weer geinstalleerd, maar na 5 minuten spelen kon het mij toch niet boeien, al die vijanden zijn gewoon hetzelfde!
CoD 4 speel ik op het moment ook eventjes niet meer, ik zat tot nu toe weer meer met counterstrike te spelen maar daar heb ik de hoop voor opgegeven omdat ik daar alleen maar gefrustreerd van wordt. Ik vind het fokking niet normaal als je door een level heen rent en springt en toch aldoor die ene gast je met het 'beginnende' pistooltje je een headshot geeft terwijl je onvoorspelbaar heen en weer beweegt, op een afstand van zo'n 14 meter.
Nee, dat gaat bij mij het verkeerde keelgat in....
D'r zitten altijd wel van die pesterige pro's tussen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zodra je een sprong maakt is er niks meer onvoorspelbaar aan je beweging en counterstrike is precies een goed voorbeeld dat een persoon die veel speelt je simpel kan afschieten. Als ik op een beginners server ga spelen heb ik ook zo een score van 30 - 0 of 30 - 1
Klopt, sommige mensen zijn mij ook altijd te slim afquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
D'r zitten altijd wel van die pesterige pro's tussen!
Het is trouwens wel heel erg leuk als je ze flanked, dat je gewoon in je eentje iedereen neermaait.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen zijn mij ook altijd te slim af
Voornamelijk TFT 2. COD 4 nu gedraaid op allerhoogste met mn nieuwe 8800GT. Lijkt gaaf.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Victoria: Empire Under the Sunquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Zal wel iets van begin maart worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe generatie videokaarten (Nvidia) uit? M'n 7800GTXje is wel aan vervanging toe tegenwoordig
Veel Supreme Commander (eindelijk tijd om deze game te gaan spelen) en een beetje Painkiller.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Als eerste komt de GeForce 9600GT uit. Maar die zit qua prestaties onder de 8800GT. Dus alleen de kaarten die daarboven zitten zijn echt interessant.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zal wel iets van begin maart worden.
De 9xxx serie
Maar de 7800gtx aan vervanging toe? Zo beroerd is die niet!
OT: Ik speel cs:source, warhammer 40k en supreme commander + forged alliance.
Respect. Ik heb paar pogingen gedaan het spel te snappen maar mijn hersens konden het niet aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Victoria: Empire Under the Sun [ afbeelding ]
Heb het ook zeker nog niet helemaal onder de knie hoor, verre vanquote:Op zondag 13 januari 2008 14:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Respect. Ik heb paar pogingen gedaan het spel te snappen maar mijn hersens konden het niet aan.
?Waar gaat het spel over ?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb het ook zeker nog niet helemaal onder de knie hoor, verre van. Pas één game gespeeld.
Saaaaaaaii!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef Retuobak het volgende:
Uh, je neemt de controle van een land (eender land) op je in het begin van de 19e eeuw en moet het naar 1935 loodsen (iig, als je de add-on hebt). Winnen doe je pretty much door het sterkste land ter wereld te zijn, en je als zodanig te doen gelden.
Is het turnbased ?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef Retuobak het volgende:
Uh, je neemt de controle van een land (eender land) op je in het begin van de 19e eeuw en moet het naar 1935 loodsen (iig, als je de add-on hebt). Winnen doe je pretty much door het sterkste land ter wereld te zijn, en je als zodanig te doen gelden.
Nee, maar je kan op elk moment het spel pauzeren en opdrachten geven.quote:
quote:Nadat we eerder vandaag mogelijk al de eerste Crysis 2-screenshots hadden, gaat het Crysis-nieuws gewoon verder. In navolging van de verdediging van de systeemeisen, heeft men bij Crytek tijdens de feestdagen een experiment uitgevoerd. Met een budget van ongeveer 900 dollar wilden ze een PC samenstellen die Crysis op High settings zou kunnen draaien. Het systeem zag er als volgt uit:
* CPU - Intel Core2Duo E6750
* GPU - GeForce 8800GT 512MB
* Moederbord - NVIDIA nForce 650i Socket 775
* PSU - 600W ATX12V
* RAM - 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit
* HDD- SATA 250GB 7200RPM
* DVD - 20x DVDR
* Behuizing - ATX Midi Tower Computer Case
* OS - Microsoft Windows XP Home met SP2
Hierbij dient niet vergeten te worden dat de Very High settings uitsluitend bedoeld zijn om Crysis future-proof te houden, net zoals het geval was met de Ultra settings van Far Cry. Met het hierboven vermelde systeem is het zonder problemen mogelijk om Crysis met High settings op een 1280x720 resolutie erg vloeiend te draaien.
Ok, misschien ooit proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, maar je kan op elk moment het spel pauzeren en opdrachten geven.
Same here, je kan echter wel mods downloaden die voertuigen adden, maar de bugs zorgen ervoor dat je meestal toch ergens onverwachts blijft hangen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef Cheiron het volgende:
Nog even over Stalker: geweldige sfeer, groot maar buggy as hell. Grootste manco vond ik ngo wel het eindeloze lopen. Soms ben je gewoon 5 minuten alleen maar aan het lopen om een item terug te brengen. En natuurlijk kom je dan ondertussen 3 laadschermen a 30 seconden per stuk tegen.
Weerhoudt mij ook om verder te gaan met de game. Maar; de sfeer is geweldig neergezet.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ben nu overigens de laatste tijd Gish aan het spelen. Leuk spel
Koop die box, voor drie tientjes oid heb je ze alletweequote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de add-on van Company of Heroes overal duurder is dan het originele spel?! Ik ga echt geen 35+ euro betalen voor een add-on
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258quote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:Voor 35 euro kan je volgens mij al de editie kopen waar ook het origineel bij zit!
Maar bij de GCShop is ie "maar' 29,-
http://www.gcshop.nl/product.php?id=5180
Niks, als het maar verkocht wordtquote:Op maandag 28 januari 2008 15:37 schreef Cheiron het volgende:
Snap ik, maar als je een game uitbrent, die verkoopt goed. Dan heb je de kosten van de ontwikkeling + winst. De engine hoef je niet meer te ontwikkelen, het is eigenlijk alleen modwerk. Wat is eigenlijk het verschil tussen een full-price add-on en een sequel voor full price?
Ja echt, daar kijk ik ook naar uit! Ik vond 2007 maar een kut jaar qua games, konden me niet lang genoeg boeien ik keek ook niet echt uit naar die games maar in dit jaar staan er een paar games op het menu die ik écht moet hebben!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef Cheiron het volgende:
Mass Effect naar de PC.. . mjammie
Ik had 3 week geleden zo'n kaart gekocht, maar ik ben nu alweer uitgekekenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:28 schreef Dibble het volgende:
ik ga beginnen met WoW, als me pc weer hersteld is
Dan moet ik eerst een beetje upgraden denk ik..quote:Op zondag 24 februari 2008 15:29 schreef Dos37 het volgende:
Assassins Creed ben ik erg benieuwd naar op de PC.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een beetje upgraden denk ik..
Ga wel rond eind maart een upgrade doen, maar Assasins Creed moet wel zeer leuk zijn wil ik het gaan kopen. Met als belangrijkste reden dat die systeemeisen te achterlijk voor woorden zijn. Zal om die reden denk ik ook geen groot verkoopsucces gaan worden op de PC.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja was niet normaal die game, hopelijk houdt mijn PCtje het een beetje vol (denk het wel, maar hangt beetje af van de drivers)....
Draai Vista al vanaf het begin en draait sindsdien al stabiel.quote:Anyway, ik speel nu wat Sam & Max, moet nog steeds World in Conflict versieren, Sins of a Solar Empire blijft ook tof, alleen wil Dirt niet meer opstarten... Toch maar weer es ff windows opnieuw installeren...
Wat draait iedereen hier? XP of Vista? Is Vista ondertussen a-ok om mee te gamen?
Weet jij toevallig of er van Sins Of A Solar Empire ook een demo uitkomt. Heb op de officiële site gekeken, maar kon het niet zo snel vinden.
Ik zit echt niet te wachten op Steam. Als ik mensen over de prijzen hoor zijn die hoger dan in de winkel, je raakt een deel van de controle over je gekochte spullen kwijt.. nee, ik koop voorlopig gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Gamer_V het volgende:
"We've got some new partners bringing their catalogs to Steam in the coming weeks, so stand by for more goodies coming soon. "
Prijzen hoger dan in de winkel, echt niet hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zit echt niet te wachten op Steam. Als ik mensen over de prijzen hoor zijn die hoger dan in de winkel, je raakt een deel van de controle over je gekochte spullen kwijt.. nee, ik koop voorlopig gewoon in de winkel.
Oh, met een beetje geluk morgen het grootste deel van mn nieuwe setup binnen! Jeej!
Misschien heb je het al gezien, maar er is nu een demo.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:39 schreef ElmarO het volgende:
Weet jij toevallig of er van Sins Of A Solar Empire ook een demo uitkomt. Heb op de officiële site gekeken, maar kon het niet zo snel vinden.
Het spel zelf is heel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Dalamar het volgende:
STALKER blijft een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. De game is echt niet perfect, maar de sfeer en de shootouts zijn echt top.
Zelf nu bezig met Supreme Commander (na een pauze van een paar maanden nu weer verder mee gegaan). Af en toe wat Hellgate London en ook StarCraft weer eens geïnstalleerd.
Ja, ik zie je nooit meer op TFT 2. Via steam zie ik telkens Verbal en COD 4.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef Verbal het volgende:
Ik ben inmiddels verslaafd aan CoD4 MP. Twee maanden geleden niet gedacht dat ik het briljante TF2 zo makkelijk terzijde zou schuiven...
V.
Had het gezien. Moet hem nu alleen nog een keer gaan spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Misschien heb je het al gezien, maar er is nu een demo.
Op het moment: SimCity 4, C&C3 Kanes Wrath (al uitgespeeld) en Quake Wars.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:18 schreef SpankmasterC het volgende:
En wat spelen de GAMmers nu op dit moment?
Naast het fantastische STALKER ben ik nu langzaamaan bezig met Crysis, nog best wel een leuke game eigenlijk en het ziet er echt fantastisch uit!
Verder kijk ik enorm uit naar de release van Mass Effect, moet nu echt moeite doen op niet de 360 versie ergens goedkoop te halen!
Dit zou betekenen dat er minder TF2 spelers zijn dan DoD:Source?! Dat zou echt te gaar zijn, ik bedoel DoD:S is supervet maar TF2 is toch echt nog wel een slagje beter..!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan je natuurlijk afvragen hoe correct deze cijfers zijn, maar het lijkt me wel redelijk kloppen, en bovendien heeft Valve zijn eigen cijfers weggehaald van zijn site.
Die Championship Manager werkt toch al niet als je meer dan 1GB geheugen hebt? Al kan dat ook CM 00/01 zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef Dos37 het volgende:
ik vind wel kut hoeveel spellen niet werken onder Vista.
Maffia 1 werkt niet
Championship Manger 01/02 (ok dat is wel een heel oude maar toch)
Ja dat vraag ik me af, kan je ook al die onofficiele patches met de steam-versie van de game gebruiken? Ik heb m namelijk gekocht en moet m nog steeds eens spelen, en dan lijken die patches me wel sjiek hendig eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:26 schreef ethiraseth het volgende:
Ik speel voor de 6e keer door Vampire the masquerade: bloodlines. Dat spel blijft een van mijn meest favoriete games ook al kan ik de dialogen praktisch wel dromen.
Klopt maar bij XP was daar wel een fix voor te vinden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Championship Manager werkt toch al niet als je meer dan 1GB geheugen hebt? Al kan dat ook CM 00/01 zijn
Jep, dat kan gewoon. Gewoon in je vampire the masquerade folder binnen de steam directory installerenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me af, kan je ook al die onofficiele patches met de steam-versie van de game gebruiken? Ik heb m namelijk gekocht en moet m nog steeds eens spelen, en dan lijken die patches me wel sjiek hendig eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jep, dat kan gewoon. Gewoon in je vampire the masquerade folder binnen de steam directory installeren
Oh en niet de Malkavian spelen als eerste keer, die moet je doen nadat je het spel al eens hebt uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |