Ja echt, daar kijk ik ook naar uit! Ik vond 2007 maar een kut jaar qua games, konden me niet lang genoeg boeien ik keek ook niet echt uit naar die games maar in dit jaar staan er een paar games op het menu die ik écht moet hebben!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef Cheiron het volgende:
Mass Effect naar de PC.. . mjammie
Ik had 3 week geleden zo'n kaart gekocht, maar ik ben nu alweer uitgekekenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:28 schreef Dibble het volgende:
ik ga beginnen met WoW, als me pc weer hersteld is
Dan moet ik eerst een beetje upgraden denk ik..quote:Op zondag 24 februari 2008 15:29 schreef Dos37 het volgende:
Assassins Creed ben ik erg benieuwd naar op de PC.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een beetje upgraden denk ik..
Ga wel rond eind maart een upgrade doen, maar Assasins Creed moet wel zeer leuk zijn wil ik het gaan kopen. Met als belangrijkste reden dat die systeemeisen te achterlijk voor woorden zijn. Zal om die reden denk ik ook geen groot verkoopsucces gaan worden op de PC.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja was niet normaal die game, hopelijk houdt mijn PCtje het een beetje vol (denk het wel, maar hangt beetje af van de drivers)....
Draai Vista al vanaf het begin en draait sindsdien al stabiel.quote:Anyway, ik speel nu wat Sam & Max, moet nog steeds World in Conflict versieren, Sins of a Solar Empire blijft ook tof, alleen wil Dirt niet meer opstarten... Toch maar weer es ff windows opnieuw installeren...
Wat draait iedereen hier? XP of Vista? Is Vista ondertussen a-ok om mee te gamen?
Weet jij toevallig of er van Sins Of A Solar Empire ook een demo uitkomt. Heb op de officiële site gekeken, maar kon het niet zo snel vinden.
Ik zit echt niet te wachten op Steam. Als ik mensen over de prijzen hoor zijn die hoger dan in de winkel, je raakt een deel van de controle over je gekochte spullen kwijt.. nee, ik koop voorlopig gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:20 schreef Gamer_V het volgende:
"We've got some new partners bringing their catalogs to Steam in the coming weeks, so stand by for more goodies coming soon. "
Prijzen hoger dan in de winkel, echt niet hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zit echt niet te wachten op Steam. Als ik mensen over de prijzen hoor zijn die hoger dan in de winkel, je raakt een deel van de controle over je gekochte spullen kwijt.. nee, ik koop voorlopig gewoon in de winkel.
Oh, met een beetje geluk morgen het grootste deel van mn nieuwe setup binnen! Jeej!
Misschien heb je het al gezien, maar er is nu een demo.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:39 schreef ElmarO het volgende:
Weet jij toevallig of er van Sins Of A Solar Empire ook een demo uitkomt. Heb op de officiële site gekeken, maar kon het niet zo snel vinden.
Het spel zelf is heel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Dalamar het volgende:
STALKER blijft een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. De game is echt niet perfect, maar de sfeer en de shootouts zijn echt top.
Zelf nu bezig met Supreme Commander (na een pauze van een paar maanden nu weer verder mee gegaan). Af en toe wat Hellgate London en ook StarCraft weer eens geïnstalleerd.
Ja, ik zie je nooit meer op TFT 2. Via steam zie ik telkens Verbal en COD 4.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef Verbal het volgende:
Ik ben inmiddels verslaafd aan CoD4 MP. Twee maanden geleden niet gedacht dat ik het briljante TF2 zo makkelijk terzijde zou schuiven...
V.
Had het gezien. Moet hem nu alleen nog een keer gaan spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Misschien heb je het al gezien, maar er is nu een demo.
Op het moment: SimCity 4, C&C3 Kanes Wrath (al uitgespeeld) en Quake Wars.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:18 schreef SpankmasterC het volgende:
En wat spelen de GAMmers nu op dit moment?
Naast het fantastische STALKER ben ik nu langzaamaan bezig met Crysis, nog best wel een leuke game eigenlijk en het ziet er echt fantastisch uit!
Verder kijk ik enorm uit naar de release van Mass Effect, moet nu echt moeite doen op niet de 360 versie ergens goedkoop te halen!
Dit zou betekenen dat er minder TF2 spelers zijn dan DoD:Source?! Dat zou echt te gaar zijn, ik bedoel DoD:S is supervet maar TF2 is toch echt nog wel een slagje beter..!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan je natuurlijk afvragen hoe correct deze cijfers zijn, maar het lijkt me wel redelijk kloppen, en bovendien heeft Valve zijn eigen cijfers weggehaald van zijn site.
Die Championship Manager werkt toch al niet als je meer dan 1GB geheugen hebt? Al kan dat ook CM 00/01 zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef Dos37 het volgende:
ik vind wel kut hoeveel spellen niet werken onder Vista.
Maffia 1 werkt niet
Championship Manger 01/02 (ok dat is wel een heel oude maar toch)
Ja dat vraag ik me af, kan je ook al die onofficiele patches met de steam-versie van de game gebruiken? Ik heb m namelijk gekocht en moet m nog steeds eens spelen, en dan lijken die patches me wel sjiek hendig eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:26 schreef ethiraseth het volgende:
Ik speel voor de 6e keer door Vampire the masquerade: bloodlines. Dat spel blijft een van mijn meest favoriete games ook al kan ik de dialogen praktisch wel dromen.
Klopt maar bij XP was daar wel een fix voor te vinden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Championship Manager werkt toch al niet als je meer dan 1GB geheugen hebt? Al kan dat ook CM 00/01 zijn
Jep, dat kan gewoon. Gewoon in je vampire the masquerade folder binnen de steam directory installerenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me af, kan je ook al die onofficiele patches met de steam-versie van de game gebruiken? Ik heb m namelijk gekocht en moet m nog steeds eens spelen, en dan lijken die patches me wel sjiek hendig eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jep, dat kan gewoon. Gewoon in je vampire the masquerade folder binnen de steam directory installeren
Oh en niet de Malkavian spelen als eerste keer, die moet je doen nadat je het spel al eens hebt uitgespeeld.
Of in steam zelf add a non steam game to the list.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jep, dat kan gewoon. Gewoon in je vampire the masquerade folder binnen de steam directory installeren
Oh en niet de Malkavian spelen als eerste keer, die moet je doen nadat je het spel al eens hebt uitgespeeld.
hele oude reply maar oke:quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat voor soort PC Gamers zijn jullie eigenlijk?
Ik ben zelf zo'n type die, zodra een game is geinstalleerd, direct naar de opties gaat om te kloten met de grafische kanten van het spel, en de muis wat gevoeliger zet...
Ben ik de enige met die dwangmatige eigenschap of zijn er nog meer mensen die opties-geil zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |