Sommige mensen houden gewoon niet van games met wat meer diepgang, dat is het.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.
De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.
Wat hoe waar?
V.
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Tomhoog het volgende:
Vragen want ik weet het niet meer!
In welk genre zit diablo2?
en zijn er nog leuke van die type spellen en dan niet online maar lekker offline heerlijk tegen de pc!
Neverwinter Nights gaat toch wel behoorlijk diep hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Steeven het volgende:
[..]
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:
Titan Quest, Sacred, Icewind Dale, Neverwinter Nights (geloof ik). Maar Diablo blijft imo toch het lekkerst spelen..
En dan ook zeker de uitbreiding van Titan Quest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Steeven het volgende:
[..]
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:
Titan Quest, Sacred, Icewind Dale, Neverwinter Nights (geloof ik). Maar Diablo blijft imo toch het lekkerst spelen..
De interface van LOTRO is anders bijna een directe kopie van die van WoW.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die eerste is Lord of the rings Online!niet dat ik die gekocht heb maar ik kon een trial doen van 2 weken, na 5 minuten gespeeld te hebben was ik er zat van, waarom? Om de interface!
Ik weet het, ik moet letten op de gameplay! Maar ik ben gewoon die netheid van WoW gewend! Het ziet er namelijk (WoW) meer uit als een spel dan één of ander statistiek programma!
Het is gewoon geen game om eens lekker om je heen te knallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.
De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.
Wat hoe waar?
V.
De UI van Supreme Commander is te verplaatsen en te minimaliseren door <ALT> <pijltje omhoog> en <ALT> <pijltje omlaag>.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, interface is ook belangrijk hoor. Was bij Supreme Commander ook. Door die UI zag je geen flikker, na wat tweaken was het veel beter.
Het gaat mij om HOE hij eruit ziet. Anders kunnen we wel zeggen dat zowat alles is gekopieerd van WoW!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De interface van LOTRO is anders bijna een directe kopie van die van WoW.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:13 schreef Dalamar het volgende:
[..]
De UI van Supreme Commander is te verplaatsen en te minimaliseren door <ALT> <pijltje omhoog> en <ALT> <pijltje omlaag>.
Of met pijltjes links en rechts, dat weet ik even niet uit m'n hoofd.
Ik speel voornamelijk Enemy Territory: Quake Wars en ben voorzichtig weer begonnen met SimCity 4. Bij Call Of Duty 4 was ik al enigszins afgehaakt na de demo. Respawnende vijanden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
En wat speelt iedereen nu?
Ik heb vandaag Call of Duty maar weer eens geprobeerd, maar ik vind het nog steeds saai... Maar die Pripryat-missie schijnt leuk te zijn, dus ik zal maar doorspelen... BioShock speel ik ook nog steeds vol plezier, en ik kan binnenkort Crysis lenen van een vriend van me die er toch de PC niet voor bleek te hebbenHopelijk draait ie met de patch wat beter op mn crossfire setup
Ik heb bioshock laatst weer geinstalleerd, maar na 5 minuten spelen kon het mij toch niet boeien, al die vijanden zijn gewoon hetzelfde!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb vandaag Call of Duty maar weer eens geprobeerd, maar ik vind het nog steeds saai... Maar die Pripryat-missie schijnt leuk te zijn, dus ik zal maar doorspelen... BioShock speel ik ook nog steeds vol plezier, en ik kan binnenkort Crysis lenen van een vriend van me die er toch de PC niet voor bleek te hebbenHopelijk draait ie met de patch wat beter op mn crossfire setup
Zodra je een sprong maakt is er niks meer onvoorspelbaar aan je beweging en counterstrike is precies een goed voorbeeld dat een persoon die veel speelt je simpel kan afschieten. Als ik op een beginners server ga spelen heb ik ook zo een score van 30 - 0 of 30 - 1quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb bioshock laatst weer geinstalleerd, maar na 5 minuten spelen kon het mij toch niet boeien, al die vijanden zijn gewoon hetzelfde!
CoD 4 speel ik op het moment ook eventjes niet meer, ik zat tot nu toe weer meer met counterstrike te spelen maar daar heb ik de hoop voor opgegeven omdat ik daar alleen maar gefrustreerd van wordt. Ik vind het fokking niet normaal als je door een level heen rent en springt en toch aldoor die ene gast je met het 'beginnende' pistooltje je een headshot geeft terwijl je onvoorspelbaar heen en weer beweegt, op een afstand van zo'n 14 meter.
Nee, dat gaat bij mij het verkeerde keelgat in....
D'r zitten altijd wel van die pesterige pro's tussen!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zodra je een sprong maakt is er niks meer onvoorspelbaar aan je beweging en counterstrike is precies een goed voorbeeld dat een persoon die veel speelt je simpel kan afschieten. Als ik op een beginners server ga spelen heb ik ook zo een score van 30 - 0 of 30 - 1
Klopt, sommige mensen zijn mij ook altijd te slim afquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
D'r zitten altijd wel van die pesterige pro's tussen!
Het is trouwens wel heel erg leuk als je ze flanked, dat je gewoon in je eentje iedereen neermaait.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen zijn mij ook altijd te slim af
Voornamelijk TFT 2. COD 4 nu gedraaid op allerhoogste met mn nieuwe 8800GT. Lijkt gaaf.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Victoria: Empire Under the Sunquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Zal wel iets van begin maart worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe generatie videokaarten (Nvidia) uit? M'n 7800GTXje is wel aan vervanging toe tegenwoordig
Veel Supreme Commander (eindelijk tijd om deze game te gaan spelen) en een beetje Painkiller.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |