abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:48:09 #101
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_55875255
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.

De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.

Wat hoe waar?

V.
Sommige mensen houden gewoon niet van games met wat meer diepgang, dat is het.

V.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:37:34 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55876527
Ik vond STALKER "wel vermakelijk."

Ik vind dat het zo veel meer potentie kan hebben though. Ik vind dat vele shooters van dit spel wel een voorbeeld mogen nemen! Er zijn volgens mij al flink wat patches uitgekomen sinds ik het voor het laatst gespeeld heb, en er komt nu ook een expansion aan denk ik.

Maar ergens, en ik kan niet uitleggen waarom, speelt het toch weer een beetje kuttig!

Nouja, ik weet niet of er een demo is maar die moet je maar uitproberen want dit spel is voor de één inderdaad volkomen kut en voor de andere wel weer goed!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:58:30 #103
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_55879886
Of je koopt hem, hij is nog maar 20 euro zag ik vandaag in de dynabyte!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:03:51 #104
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_55881572
Vragen want ik weet het niet meer!

In welk genre zit diablo2?

en zijn er nog leuke van die type spellen en dan niet online maar lekker offline heerlijk tegen de pc!
pi_55882115
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Tomhoog het volgende:
Vragen want ik weet het niet meer!

In welk genre zit diablo2?

en zijn er nog leuke van die type spellen en dan niet online maar lekker offline heerlijk tegen de pc!
Genre? Hack 'n' Slash. Andere games in die richting:

Titan Quest, Sacred, Icewind Dale, Neverwinter Nights (geloof ik). Maar Diablo blijft imo toch het lekkerst spelen..
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:48:19 #106
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_55882720
Ik hoorde vandaag in de les dat er dus ook een editor voor was!

Sacred vond ik wat minder! tnks!

maar diablo nog steeds bovenaan dus..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:51:59 #107
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55882816
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Steeven het volgende:

[..]

Titan Quest, Sacred, Icewind Dale, Neverwinter Nights (geloof ik). Maar Diablo blijft imo toch het lekkerst spelen..
Neverwinter Nights gaat toch wel behoorlijk diep hoor.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55885424
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:24 schreef Steeven het volgende:

[..]

En dan ook zeker de uitbreiding van Titan Quest.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:36:37 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_55887542
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Die eerste is Lord of the rings Online! niet dat ik die gekocht heb maar ik kon een trial doen van 2 weken, na 5 minuten gespeeld te hebben was ik er zat van, waarom? Om de interface! Ik weet het, ik moet letten op de gameplay! Maar ik ben gewoon die netheid van WoW gewend! Het ziet er namelijk (WoW) meer uit als een spel dan één of ander statistiek programma!
De interface van LOTRO is anders bijna een directe kopie van die van WoW.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_55894604
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.

De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.

Wat hoe waar?

V.
Het is gewoon geen game om eens lekker om je heen te knallen.
Sfeer is veel belangrijker in deze game en dat is imho echt perfect gedaan. Zelden zoveel genoten als het rondlopen in het stadje Pripyat, daar kan CoD4 echt niet aan tippen.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_55894645
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:43 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Naja, interface is ook belangrijk hoor. Was bij Supreme Commander ook. Door die UI zag je geen flikker, na wat tweaken was het veel beter.
De UI van Supreme Commander is te verplaatsen en te minimaliseren door <ALT> <pijltje omhoog> en <ALT> <pijltje omlaag>.
Of met pijltjes links en rechts, dat weet ik even niet uit m'n hoofd.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:54:20 #112
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55895682
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:36 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

De interface van LOTRO is anders bijna een directe kopie van die van WoW.
Het gaat mij om HOE hij eruit ziet. Anders kunnen we wel zeggen dat zowat alles is gekopieerd van WoW!

Ik heb effetjes Counterstrike source opgehaald! Ik had niet verwacht dat het voor mij zo verslavend zou zijn! Mij kennende (GTA diehard fan, 3rde persoons-spellen, freeroaming) zou ik dit belachelijk vinden! Maar voordat ik het wist was de dag voorbij en heb ik op steeds dezelfde server gezeten!

Ik denk dat dit spel mij wel zoet houdt totdat gta 4, mafia 2 en fallout 3 en spore uit zijn gekomen (al duurt dat toch nog 4 miljard jaar)
pi_55895882
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:13 schreef Dalamar het volgende:

[..]

De UI van Supreme Commander is te verplaatsen en te minimaliseren door <ALT> <pijltje omhoog> en <ALT> <pijltje omlaag>.
Of met pijltjes links en rechts, dat weet ik even niet uit m'n hoofd.
Ja dat klopt.
pi_55969087
En wat speelt iedereen nu?

Ik heb vandaag Call of Duty maar weer eens geprobeerd, maar ik vind het nog steeds saai... Maar die Pripryat-missie schijnt leuk te zijn, dus ik zal maar doorspelen... BioShock speel ik ook nog steeds vol plezier, en ik kan binnenkort Crysis lenen van een vriend van me die er toch de PC niet voor bleek te hebben Hopelijk draait ie met de patch wat beter op mn crossfire setup
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_55969597
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:

Ik heb vandaag Call of Duty maar weer eens geprobeerd, maar ik vind het nog steeds saai... Maar die Pripryat-missie schijnt leuk te zijn, dus ik zal maar doorspelen... BioShock speel ik ook nog steeds vol plezier, en ik kan binnenkort Crysis lenen van een vriend van me die er toch de PC niet voor bleek te hebben Hopelijk draait ie met de patch wat beter op mn crossfire setup
Ik speel voornamelijk Enemy Territory: Quake Wars en ben voorzichtig weer begonnen met SimCity 4. Bij Call Of Duty 4 was ik al enigszins afgehaakt na de demo. Respawnende vijanden. Al haal ik hem denk ik nog wel een keer uit de budgetbak. En Crysis zou met die patch beter moeten draaien met je Crossfire setup.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:04:05 #116
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55969842
quote:

Ik heb bioshock laatst weer geinstalleerd, maar na 5 minuten spelen kon het mij toch niet boeien, al die vijanden zijn gewoon hetzelfde!

CoD 4 speel ik op het moment ook eventjes niet meer, ik zat tot nu toe weer meer met counterstrike te spelen maar daar heb ik de hoop voor opgegeven omdat ik daar alleen maar gefrustreerd van wordt. Ik vind het fokking niet normaal als je door een level heen rent en springt en toch aldoor die ene gast je met het 'beginnende' pistooltje je een headshot geeft terwijl je onvoorspelbaar heen en weer beweegt, op een afstand van zo'n 14 meter.

Nee, dat gaat bij mij het verkeerde keelgat in....
pi_55970103
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:04 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik heb bioshock laatst weer geinstalleerd, maar na 5 minuten spelen kon het mij toch niet boeien, al die vijanden zijn gewoon hetzelfde!

CoD 4 speel ik op het moment ook eventjes niet meer, ik zat tot nu toe weer meer met counterstrike te spelen maar daar heb ik de hoop voor opgegeven omdat ik daar alleen maar gefrustreerd van wordt. Ik vind het fokking niet normaal als je door een level heen rent en springt en toch aldoor die ene gast je met het 'beginnende' pistooltje je een headshot geeft terwijl je onvoorspelbaar heen en weer beweegt, op een afstand van zo'n 14 meter.

Nee, dat gaat bij mij het verkeerde keelgat in....
Zodra je een sprong maakt is er niks meer onvoorspelbaar aan je beweging en counterstrike is precies een goed voorbeeld dat een persoon die veel speelt je simpel kan afschieten. Als ik op een beginners server ga spelen heb ik ook zo een score van 30 - 0 of 30 - 1
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:17:28 #118
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55970149
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zodra je een sprong maakt is er niks meer onvoorspelbaar aan je beweging en counterstrike is precies een goed voorbeeld dat een persoon die veel speelt je simpel kan afschieten. Als ik op een beginners server ga spelen heb ik ook zo een score van 30 - 0 of 30 - 1
D'r zitten altijd wel van die pesterige pro's tussen!
pi_55970198
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:

[..]

D'r zitten altijd wel van die pesterige pro's tussen!
Klopt, sommige mensen zijn mij ook altijd te slim af
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:31:01 #120
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55970434
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef McGilles het volgende:

[..]

Klopt, sommige mensen zijn mij ook altijd te slim af
Het is trouwens wel heel erg leuk als je ze flanked, dat je gewoon in je eentje iedereen neermaait.

Want dan gaat bijv. je hele team en het andere team naar bomplek A, terwijl jij langs bomplek B gaat en plots iedereen neersteekt en schiet van achteren!
pi_55975894
quote:

Voornamelijk TFT 2. COD 4 nu gedraaid op allerhoogste met mn nieuwe 8800GT. Lijkt gaaf.
pi_55975923
quote:
Victoria: Empire Under the Sun
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:15:47 #123
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55976204
Wanneer komt de nieuwe generatie videokaarten (Nvidia) uit? M'n 7800GTXje is wel aan vervanging toe tegenwoordig
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55976283
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer komt de nieuwe generatie videokaarten (Nvidia) uit? M'n 7800GTXje is wel aan vervanging toe tegenwoordig
Zal wel iets van begin maart worden.
De 9xxx serie

Maar de 7800gtx aan vervanging toe? Zo beroerd is die niet!

OT: Ik speel cs:source, warhammer 40k en supreme commander + forged alliance.
pi_55984608
quote:
Veel Supreme Commander (eindelijk tijd om deze game te gaan spelen) en een beetje Painkiller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')