Het Oudheidkundig Museum wellicht?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef Antal het volgende:
Iemand nog interesse in een hele hoop 5.1/4 disks ?.. ik heb ze nog ergens van zolder gehaald..
Die stond hier inderdaad in GAM, ik ga even graven...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Elegy het volgende:
Waar is eigenlijk dat topic van "show je games setuop/bureaublad"? Stond dat in GAM of in DIG?
en Bureaublad/Desktop staat in digquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Elegy het volgende:
Waar is eigenlijk dat topic van "show je games setuop/bureaublad"? Stond dat in GAM of in DIG?
misschien... maar ze zijn wel op 1.4Mb geformatterd ipv de normale 1.2Mb... dan kon je er pas echt veel op kwijt..quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het Oudheidkundig Museum wellicht?
V.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die stond hier inderdaad in GAM, ik ga even graven...
Show je game Setup
Thnx!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en Bureaublad/Desktop staat in dig
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 16
In het centrale topic maar lijkt mequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:27 schreef Verbal het volgende:
Gaan we hier setups posten? Of gaan moet dat in het topic dat hier is genoemd? Kwa de reden dat het werd opgeroepen...
V.
K, doe ik dat...quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef Elegy het volgende:
In het centrale topic maar lijkt mekrijgt dat ook weer eens een kick
![]()
Videokaart is inderdaad te zwak. Verder hangt het natuurlijk ook af op welke resolutie je gamed. Maar zelfs de beste videokaarten op het moment kunnen het amper op Very High spelen. Dus je hoeft je echt niet te schamen met medium.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:01 schreef Boormachine1989 het volgende:
Ik heb een vraag over Crysis zonder direct te pimpen met mijn systeem, maar ik heb een:
Intel dualcore E6850
4GB crossair geheugen
400GB Samsung ---> Windows vista 64bit
160GB Hitachi ---> Windows XP 32bit
Asus 8600GTS 256MB.
Nou na mijn laatste upgrade was er geen geld meer voor een nieuwe videokaart. In hoeverre zal dit de bottleneck worden bij Crysis. Is die videokaart het verschil tussen High en medium.
Vind bij CoD4 vooral dat respawnen van die mannetjes een enorme tegenvaller. Proberen ze het qua wapens behoorlijk realistisch te maken, krijg je zoiets.quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef SpankmasterC het volgende:
UT3 speelt heerlijk, maar erg vernieuwend is het allemaal niet (zoals je kan lezen in mn grandioze review)
Call of Duty 4 is.... naja tot nu toe vind ik het niet geweldig, het is zeg maar het standaard call of duty actievolle maar dan in een huidige setting. Hou je wel van het chaotische en honderen mennekes doodschieten dan is het zeker een aanrader, ik vind hem zelf tegenvallen...
thx vanmiddag even kopen en dan maar op medium spelen. Ik moet het toch meemaken dit spelquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Videokaart is inderdaad te zwak. Verder hangt het natuurlijk ook af op welke resolutie je gamed. Maar zelfs de beste videokaarten op het moment kunnen het amper op Very High spelen. Dus je hoeft je echt niet te schamen met medium.
[..]
Februari assassin's creed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef RickoKun het volgende:
Zo maarreuuhhh gasten, komt er voor de PC nog iets geils uit in Januari? Of moeten we persé wachten tot de gamemaand maart-apriL?
Moet je even de game release lijst checken op gamespy.com .quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef RickoKun het volgende:
Zo maarreuuhhh gasten, komt er voor de PC nog iets geils uit in Januari? Of moeten we persé wachten tot de gamemaand maart-apriL?
quote:
K kijk even naar de controls en dan vind k t vaak wel bestquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat voor soort PC Gamers zijn jullie eigenlijk?
Ik ben zelf zo'n type die, zodra een game is geinstalleerd, direct naar de opties gaat om te kloten met de grafische kanten van het spel, en de muis wat gevoeliger zet...
Ben ik de enige met die dwangmatige eigenschap of zijn er nog meer mensen die opties-geil zijn?
Je bent in de minderheid, bwahahahaa!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef Retuobak het volgende:
Ik klik in 90% van de gevallen direct op new game
Optiegeklooi
Resolutie veranderen in een niet lego versiequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben zelf zo'n type die, zodra een game is geinstalleerd, direct naar de opties gaat om te kloten met de grafische kanten van het spel, en de muis wat gevoeliger zet...
Ben ik de enige met die dwangmatige eigenschap of zijn er nog meer mensen die opties-geil zijn?
kloooooopt! eerst regelrecht nach dem options en dan de full shader naar medium of low verplaatsenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe lang heb je zitten tweaken bij Lego Star Wars?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef Diramor het volgende:
[..]
Resolutie veranderen in een niet lego versie
Ik ga ook altijd naar de opties. Sowieso moet ik dat wel, want ik moet dat stomme WASD (quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Poe, 3 uur?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe lang heb je zitten tweaken bij Lego Star Wars?
V.
Ik ben ook linkshandig maar dan ga ik niet WSAD naar de pijltjestoetsen doen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar de opties. Sowieso moet ik dat wel, want ik moet dat stomme WASD () bijna altijd veranderen in de pijltjestoetsen. En dan zul je zeggen, waarom de pijltjestoetsen? Ik ben linkshandig dus voor mij is dat makkelijker. Tevens moet ik nog meer toetsen veranderen, dus voor mij is dat naast de grafische opties altijd weer een leuke klus.
Ik wel hoor. Met de Insert t/m Page Down en de Num Pad kom ik een heel eind. Kan me er in ieder geval prima mee redden en sommige dingen kunnen gewoon rond de WASD blijven aangezien ik het toch amper gebruik. Ben er al helemaal aan gewend dat END reloaden is en KP_INS springen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben ook linkshandig maar dan ga ik niet WSAD naar de pijltjestoetsen doen!
rond de WSAD heb je de meeste shizzle zitten!
Ik zet in shooters altijd alle opties uit of low. In shooters gaat het mij het vooral om zo snel mogelijk van a naar b te komen, graphics boeien mij dan niet. En online al helemaal niet. Ik heb dus van veel spellen die ik heb geen idee hoe ze er werkelijk uit zienquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Forged Alliance is een standalone, dus de orginele Supreme Commander is niet nodig.quote:Op zondag 16 december 2007 16:53 schreef RickoKun het volgende:
hey gasten weet iemand of Supreme Commander; Forged Alliance een standalone is?
Of heb je daar de volledige installatie van Supreme commander daar voor nodig?
Same. Opties.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Speel ik nog wekelijksquote:Op maandag 17 december 2007 16:29 schreef Antal het volgende:
wij gaan vanavond weer eens lekker BattleField 1942 spelen.. wat een top game..
Doe eens gek en ga voor Planescape: Torment, beter krijg je je RPGs nietquote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik maar eens eventjes weer mijn Fallout 2 cd d'r in flikker (inmiddels volgens mij al 10x in mijn leven geïnstalleerd) en ditmaal het écht probeer uit te spelen! (zónder bugs )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |