draai de foto om en je ziet er geen uil meer inquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:37 schreef jpg97 het volgende:
Maar ik vind persoonlijk dat het meer weg heeft van een vlinder ( compleet met voelsprieten ) dan een uil. En ik weet zeker dat er mensen zijn die het daar mee eens zijn.
[ afbeelding ]
Dat werkt ook jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
draai de foto om en je ziet er geen uil meer in
Een andere simpele vraag:quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:34 schreef RM-rf het volgende:
Eén simpele vraag:
Welke zekerheid heb jij dat een afbeelding van een Uil ook daadwerkelijk betekent dat enkel en alleen Illuminati of iig NWO-aanhangers de enige zouden kunnen zijn die zo'n Symbool kunnen gebruiken?
Lees je zelf wat je zegt? Een nieuwe wereld orde die zich geheim houd? hoe de fuck is dat mogelijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef -PRAES- het volgende:
Als de NWO zichzelf geheim wilt houden, waarom zouden ze dan opzichtig met allerlei symbolen rondstrooien?
?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als een Prime Minister minstens 10 x "New World Order" zegt in ANY speech, dan is dat echt meer bewijs voor het bestaan van zo'n New World Order, dan voor het niet-bestaan van zo'n Order.
People prefer a good lie over a terrible truth, that's only natural .
Er bestaat (imho) niet 'één' probleem.... waarbij dan iedere wereldbewoner precies dezelfde belangen heeft, integendeel, de belangen van verschillende wereldbewoners gaan regelrecht tegen elkaar in:quote:Op woensdag 12 december 2007 04:24 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
[..]
Een andere simpele vraag:
Geloof jij dat we hier op aarde een probleem hebben, en zo ja wat is dat probleem?
Lol, de eerste pagina hits van google verkrachten allemaal dat rapport over depopulation. Kissinger meende dat de grote bevolkingsgroei in derde wereldlanden waar de Verenigde Staten belangen in hadden, op termijn een gevaar konden opleveren doordat hun relatieve politieke, economische en militaire kracht snel zouden toenemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Voor de gewone man betekent het een systeem waarin hij minstens 4 maanden van het jaar voor die bankiers werkt, in de vorm van minstens 30 % loonbelasting..
Wat A. Jones allemaal zegt boeit me niet zoveel,
Wat bijvoorbeeld Kissinger zegt over depopulatie is mijn inziens veel interessanter:
"Depopulation should be the highest priority of U.S. foreign policy towards the Third World."
etc.
Tuurlijk. Dat shirt is speciaal voor die ene wedstrijd ontworpenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef Moondreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Het voelt alsof dit shirt is ingezet om de tegestander effe met de geschiedenis te confronteren.
Het heeft schijnbaar geholpen, want ze hebben de wedstrijd verloren.
Hoezo psycho-mindcontrol.
Maar hij is wel leuk.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat shirt is speciaal voor die ene wedstrijd ontworpen
Idd.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]Denk niet helemaal dat je begrijpt waar hij het over had. Geeft niet, ieder zijn ding.
De vergelijking is eigenlijk compleet verkeerd en toont ook aan wat de achterliggende reden is waarom sommige mensen hier moeite hebben met het accepteren van een vorm van de uil in het straten plan. Vooral omdat ook al aangetoont is dat er diverse presidenten in vreemde kleding een gigantische uil vereren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met mijn eerdere vraag ook, maar dan is "het debunk-wereldje weer compleet."
Het kan best dat er een boodschap in zit, maar Ticker zegt "ik zie er een uil in, en ik weet zeker dat dat op die manier bedoeld is."
IMO is dan de vraag gerechtvaardigd hoe hij dat (laatste) zo zeker weet. Een tijdje geleden is er hier namelijk ook een een gebouw in hakenkruisvorm langsgekomen, dat door de amerikaanse marine (oid) rond 1942 gebouwd is. Was dat zo bedoeld? Was de ontwerper van dat gebouw stiekem nazi? Of was het gewoon toeval?
Het symbool is dus puur gebruikt door fascisten, en zonder gezonde verklaring blijkt dit symbool dus ook op het zegel te staan in het US senaat.quote:The symbol of fascism, in its original Italian incarnation under Benito Mussolini, and which gave fascism its name, was the fasces. This is an ancient Roman symbol of power carried by lictors in front of magistrates: a bundle of sticks, which included an axe indicating the power over life and death.
Until the adaptation of the fasces by the Italian fascists it had in modern times been a symbol used by Italian left-wing groups called Fascio as a symbol of strength through unity. However, the adoption of the fasces by the Italian fascists has not completely tainted the symbol by association and the symbol appears on, among other things, the seal of the United States Senate, the coat of arms of France and the wall of the debating chamber of the United States House of Representatives.
Pff worden we hier zelf nou ook niet moe van?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:07 schreef Scorpie het volgende:
http://www.prisonplanet.com/images/january2005/130105fasces8.jpg
Op dat plaatje zie ik die haak aan de zijkant niet. Ik zie wel iets wat aan de bovenkant vastzit, en dat naar rechts uitsteekt. Het lijkt echter niet op die 'haak' bij het andere symbool.
Maar ja, ik zal wel blind zijn
Ja, die haken zie ik. Ze zitten bevestigd aan de bovenzijde.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Pff worden we hier zelf nou ook niet moe van?
Die haken wijzen naar binnen.
Je snapt nog niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
De vergelijking is eigenlijk compleet verkeerd en toont ook aan wat de achterliggende reden is waarom sommige mensen hier moeite hebben met het accepteren van een vorm van de uil in het straten plan. Vooral omdat ook al aangetoont is dat er diverse presidenten in vreemde kleding een gigantische uil vereren.
De vergelijking m.b.t. het gebouw had moeten zijn, is het wel een swastika, of optische bedrog? Net zoals er hier beweerd wordt dat de uil niet te herkennen was en eigenlijk gemaakt is door een rijke fantasie.
Dat je de vergelijking trekt met de swastika, en het toeval dat de WWII oorlog in die periode is begonnen is er eentje die in mijn ogen niet zo vreemd zou zijn. Ik zou daarom uitzoeken wie het zo liet bouwen, misschien kom je er dan beter achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |