abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55610882
Ik heb nu ook Phoenix Wright: Ace Attorny!!
En Hotel Dusk Room 215 (?)

Komende weken genoeg te spelen dus!!!
I ♥ PB
pi_55615311
gekke vraag; zijn er ook een soort talencursussen verrijgbaar, al dan nietin spelvorm?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:31:51 #128
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55615363
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
gekke vraag; zijn er ook een soort talencursussen verrijgbaar, al dan nietin spelvorm?
English Training
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_55615417
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
Jazeker!

My Word Coach, My Spanish Coach, My French Coach en Spanish for Everyone.

Wat wel jammer ervan is, is dat die spellen in het engels zijn. Dus dan leer je van Engels naar Spaans.

Spellen in het Nederlands waarbij je dan een taal leert bestaan nog niet, naar mijn weten. Hoop wel dat ze komen.
pi_55615454
dan ga ik binnenkort eens op zoek naar my french coach
  Donald Duck held zaterdag 29 december 2007 @ 00:52:24 #131
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55615890
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb nu ook Phoenix Wright: Ace Attorny!!
En Hotel Dusk Room 215 (?)

Komende weken genoeg te spelen dus!!!
dat zijn spellen waarmee je wel even zoet bent ja
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 29 december 2007 @ 01:04:04 #132
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55616163
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan ga ik binnenkort eens op zoek naar my french coach
Of je koopt een boek voor minder.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:14:19 #133
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_55628680
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jazeker!

My Word Coach, My Spanish Coach, My French Coach en Spanish for Everyone.

Wat wel jammer ervan is, is dat die spellen in het engels zijn. Dus dan leer je van Engels naar Spaans.

Spellen in het Nederlands waarbij je dan een taal leert bestaan nog niet, naar mijn weten. Hoop wel dat ze komen.
Hey, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is best tof! Handig om mijn Spaans weer eens op te pakken. En met m'n Engels zit het wel goed, dus dat is het probleem niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_55642641
klopt het dat je het bovenste scherm helemaal kunt openklappen, dus evenwijdig aan het andere scherm?
kom daar net pas achter, dacht dat die alleen wat schuin kon blijven staan
pi_55642797
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
klopt het dat je het bovenste scherm helemaal kunt openklappen, dus evenwijdig aan het andere scherm?
kom daar net pas achter, dacht dat die alleen wat schuin kon blijven staan
ja, dat klopt
ik heb hem meestal een beetje schuin staan
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55643196
ik ook, maar hij was vanmiddag op de grond gekletterd, en daarna kwam ik erachter, was bang dat ik iets had gesloopt
  zondag 30 december 2007 @ 08:14:55 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55645695
Het kan, maar dat moet je niet doen omdat de verbinding dan kan gaan scheuren. Je meot de DS openklappen totdat deze een beetje schuin blijft staan, dat snap je toch wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_55656768
quote:
Op zondag 30 december 2007 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kan, maar dat moet je niet doen omdat de verbinding dan kan gaan scheuren. Je meot de DS openklappen totdat deze een beetje schuin blijft staan, dat snap je toch wel
Waarom zou die scheuren als hij helemaal vlak is? Dan zou die stand er toch niet op zitten?

VOlgens mij was dat probleem alleen bij de allereerste batch van de normale DS...
  zondag 30 december 2007 @ 18:35:47 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55659246
Je hoeft me niet te geloven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 30 december 2007 @ 18:40:31 #140
44906 merino
World of Sleepers
pi_55659359
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Jane het volgende:

[..]

Hey, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is best tof! Handig om mijn Spaans weer eens op te pakken. En met m'n Engels zit het wel goed, dus dat is het probleem niet.
koop dan wel My Spanish Coach en niet Spanish for Everyone
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_55659613
quote:
Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef merino het volgende:

[..]

koop dan wel My Spanish Coach en niet Spanish for Everyone
My Spanish Coach is zeg maar Brain Training, en dan is Spanish for Everyone Big Brain Academy.

My Spanish Coach meer voor volwassener mensen, Spanish for Everyone meer voor kinderen.

Overigens zijn/komen alle My .. Coach spellen die voor de DS komen ook op de Wii uit.
pi_55675868
Gisteren eindelijk Advance Wars Dual Strike eens geprobeerd. Leuk.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_55676408
Wat zijn de ervaringen met de My ... Coach spellen van jullie? Leer je er ook echt iets van?
pi_55683743
heeft iemand hier ervaring met screenprotectors?
ik heb er 1 opgedaan, maar dat was echt helemaal niks, heb 'm uiteindelijk weggegooid.
hij is voor het mooie net iets te groot, dus je ziet steeds lelijke luchtvleken zitten
  Donald Duck held maandag 31 december 2007 @ 18:15:43 #145
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55688521
Ik heb een screenprotector van Brando. Kostte 15 euro, maar het is dan ook een goede. Heel makkelijk en luchtbelvrij aan te brengen, en het is ook zeer fijn dat de protector ontspiegelend werkt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55725713
ik kom even spammen.

Vandaag is de laatste dag waarop je nog je antwoorden voor de FOK!games grote kerstprijsvraag in kunt zenden. Je hoeft niet aan alles mee te doen om kans te maken op een prijs, dus hoeveel vragen je invult en of je opdrachten in zendt mag je helemaal zelf weten.

Tot slot voor de luie mensen nog even een linkje naar dag 1: dag 1

En als bonus voor iedereen die tot en met 2 januari (vandaag) 23.59 in een algemeen console of handheld topic post (na deze post dus) alvast 2 bonuspunten! En natuurlijk wel ontopic posten!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:33:28 #147
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55727797
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
heeft iemand hier ervaring met screenprotectors?
ik heb er 1 opgedaan, maar dat was echt helemaal niks, heb 'm uiteindelijk weggegooid.
hij is voor het mooie net iets te groot, dus je ziet steeds lelijke luchtvleken zitten
Ik gebruik ook geen screen protector, kreeg er eentje gratis bij een pakket met tasje enzo. Maar die heb ik ook weggegooid, omdat hij er niet mooi op wilde. Maar dat was dus ook goedkope troep. Er zitten nu wel heel veel (kleine) krasjes op het scherm, die je echter niet kan zien als je aan het gamen bent. Eigenlijk alleen als het scherm zwart is en je de ds op de 'juiste' manier in het licht houdt. Ik vind een screenprotector dus niet echt nodig.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:24:18 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55729864
Ben nu al een tijdje Puzzle Quest aan het spelen. Best wel een tof spelletje maar het hangt m iets te veel van geluk af en niet zo zeer van je skills al kun je met een goede uitrusting wel verder komen.

En je moet 101 quest doen dat is wat te veel van het goed daardoor zit er 0 diepgang in.
Maar de gevechten zijn wel erg leuk bedacht en verveelt ook niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_55730216
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:33 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik gebruik ook geen screen protector, kreeg er eentje gratis bij een pakket met tasje enzo. Maar die heb ik ook weggegooid, omdat hij er niet mooi op wilde. Maar dat was dus ook goedkope troep. Er zitten nu wel heel veel (kleine) krasjes op het scherm, die je echter niet kan zien als je aan het gamen bent. Eigenlijk alleen als het scherm zwart is en je de ds op de 'juiste' manier in het licht houdt. Ik vind een screenprotector dus niet echt nodig.
Meh, een goede screenprotector vind ik persoonlijk fijner dan geen screenprotector, stylus gaat beter over het scherm en ik hoef me helemaal geen zorgen te maken over krassen op het scherm. Met die Brando screenprotector heb ik zelfs het idee dat ik er met een mes nog geen kras op kan krijgen.

Daarbij zou ik die troep die jij erop hebt gehad nog niet eens gebruiken als pleepapier, laat staan om een ds scherm te beschermen

En als je pech hebt kun je zonder screenprotector een diepe kras krijgen en die voel je dan telkens als je over je touch screen wrijft, geen fijn gevoel

EDIT: Zou het trouwens niet erg vinden als dit de opvolger zou worden van de NDS
http://gonintendo.com/?p=32601
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_55731197
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:39 schreef gamefreek het volgende:

[..]

EDIT: Zou het trouwens niet erg vinden als dit de opvolger zou worden van de NDS
http://gonintendo.com/?p=32601
Ik vind hem lelijk. Het lijkt meer op een iPod of PSP.

Hoeveel gameboys zijn er geweest? Wel logischerwijs dat er nog een DS versie komt eigenlijk?
Gameboy, gameboy color, gameboy advance, gameboy micro...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')