De samenwerking tussen Peugeot en Citroen, onder de noemer PSA, is al jaren een feit. Toyota is voor Europa een drieling aangegaan met dit consortium. Resultaat is de Toyota Aygo, de Peugeot 107, de Citroen C1.
Een identieke auto die vrijwel gelijk is, motorisch met dezelfde motoren geleverd wordt, en zich uiterlijk onderscheid door de lichten en logo's. Het interieur is identiek.
Uw testrijder test deze auto in het wild, en zal deze auto op de grens testen voor u in EXTREME OMSTANDIGHEDEN.
We beginnen met het uiterlijk, de 107 heeft prima tieten:
![]()
Deze auto geeft vrijheid:
![]()
En deze auto is bruut zeldzaam op Kreta:
![]()
Een auto met 'heritage':
![]()
Al snel probeerden lokale Slopel GSi rijders dit weergaloze geweld bij te houden:
![]()
Dus snel gestopt:
![]()
107 Power:
![]()
![]()
Check ff rechtdoor, dat gaat 200 meter naar beneden, en ga je niet overleven. (denk ik):
![]()
![]()
Finaal rechtdoor weer, Golf III GTI is niks, GSi16V zuigt, Alleen een 107/Aygo/C1 heeft de wegligging om dit te overleven:
![]()
Schakelen we nu over naar het interieur, de Sony Playstation is er niks bij:
![]()
Bagageruimte is perfect, een Mariniers Green Valley rugzak past precies.
Ideale vervanging voor de 'G'elandewagon:
![]()
Playstation Plastic dat maar 1 kant op kan Power: SAS bakken hebben update:
![]()
Pluspunt, Babe magnet:
![]()
Komen we nu aan de minpunten, it's the mother of all reflections:
![]()
![]()
Pluspunt is dat de auto onder een boom kan schuilen:
![]()
kZeg niks, maar dat is echt niet fijn man elke dag non stop:
![]()
Lokale RWD Opel:
![]()
Hip is de PS3 toerenteller:
![]()
Komen we bij 2e echt totale probleempunt, de Corsa D heeft dit ook (denk ik),
de Fiat Grande Punto (verder fantastische auto) heeft er ook last van.
De Aygo, C1, 107 heeft dit probleem dodelijk: de A stijl:
![]()
Locale weggebruikers onder een scorching sun, Panda 4x4, en Astra G Sedan, totale flop in NL:
![]()
![]()
Komen we nu bij de goede punten:
![]()
![]()
![]()
2e Opel die het probeerde bij te houden:
![]()
Wat wel leuk kan zijn is om bv er een kaart neer te leggen, dan heb je een gratis Head Up Display:
![]()
Een van de weinige punten waar het weergaloze vermogen op de weg gezet kon worden:
![]()
BWAAAAAAAAAAAAAAAP:
![]()
![]()
Sjit, 2 lekke banden:
![]()
![]()
Georgioss ging gelukkig na 6 uur het veld in, en vond 2 uitgemergelde testrijders:
![]()
![]()
Lucky to have survived:
![]()
Na 10 infusen werd uw allen Plug uitegedaagt voor een 'RALLY !':
![]()
Je moet deze auto in lichtblauw nemen: die hebben meer Pk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De auto is zoals veel auto's anno 2007 VOOR niet snel opzij te krijgen.
Wegligging werd flink getest, achter wil dit model op de grens flink opzij.
De actie is snel, en radicaal, korte remactie bij haakse bocht gaat de 107/C1/Aygo hard van zijn plek en staat meteen 45 graden dwars.
Reactie echter is goed, korte tegenswap, en voor een korte wielbasis doettie dat verassend goed. Pluspunten zijn dus de wegligging voor
een dergelijke korte wielbasis. Toch krijgt de auto (een geflatteerde) 3-
Begin gewoon bij aankoop dash te flocken, A stijl door te zagen, en je zit goed.
Pluspunten. Hij is blauw:
![]()
Een Willeys jeep heeft beter uitzicht:
![]()
En Inktvip is lekker:
![]()
Verder stond in een lokaal dorp het halve centrum blauw qua hellingproef.
Mocht u een 107/C1/Yotota Aygo willen aanschaffen. Houdt u rekening met de standaard Playmobiel koppeling.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation