Pinoquote:
Neequote:
Jij en slapenquote:
was t maar zon feestquote:
ben k aaalllquote:
quote:
komt doo rmn val, ik heb al mn haar verlorenquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
komt doo rmn val, ik heb al mn haar verloren
Zeer goed ja 14.gifquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Oh, had ik al gezegd: Goeie TT 14.gif ?
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2007 00:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bartus: http://partyflock.nl/party/108883/
Ophidian Live
Absoluut, ik ben aanwezig iigquote:
Hé niet fucken met kaas hé, je hebt het hier wel tegen een kaasboer héquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:16 schreef Bravebart het volgende:
Damn, wat VMBO-ers al niet voor kaas-varianten kunnen verzinnen, sta je toch steeds weer versteld van.
Kaasboer, dudequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hé niet fucken met kaas hé, je hebt het hier wel tegen een kaasboer hé
quote:
Mja precies, is dat ook weer opgehelderd!quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:20 schreef no1uknow het volgende:
ben blij datj e het toegeeft bart
rukken op presentatricesquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik keek altijd naar FoxKids voor de geile presentatrices
nee, jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je hoe ik onder de indruk ben.
Hoho, dat zeg ik nietquote:
Krezip, waarquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:24 schreef no1uknow het volgende:
Ohja bart krezip is NOT DONE
Smaken verschillen uiteraardquote:
Uhuh, maar de allereerste keer importeerde hij mn complete iTunes Library, dus toen kwamen ook dingen die ik al 2 jaar niet meer geluisterd had erinquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Bravebart/
Tof nummer idd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:26 schreef no1uknow het volgende:
Nogmaals: 14. Neophyte - None Of Ya Left (Evil Activities Remix)
Ja ok, maar je zet 1 keer een album op en er komen er weer 12 bij, terwijl als je 1 keer een liveset opzet, komt er 1 of soms 0 bijquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:28 schreef no1uknow het volgende:
Top Artists in the last 3 months (see more)
Generated: 3 Dec 2007
1 Booka Shade
145
2 Pete Philly & Perquisite
92
3 Krezip
67
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:28 schreef PallominnoX het volgende:
Real hardcore van hun is ook, zeer prettig in den oren te noemen.
Jij komt toch niet echt uit 1984 hoop ik ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
Jullie moeders trouwens.
kudo's zijn zoooooooooooooooooooooooooooo geenstijlquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
+1 Als je hier komt hou het gezellig
Sorry nog daarvoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:32 schreef PallominnoX het volgende:
Mijn moeder is dood.
Het zijn geen kudos, het zijn voor mij even een teken waar ik op moet letten. Maar goed, zoals in aangeef, er zijn bepaalde regels hier en dat is niet het volbaggeren van een SC topic met nietszeggende posts.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kudo's zijn zoooooooooooooooooooooooooooo geenstijl
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij komt toch niet echt uit 1984 hoop ik ?
Sorry man.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:32 schreef PallominnoX het volgende:
Mijn moeder is dood.
Ik schrok alquote:
Maar dan kan je natuurlijk nadenken over wat nietszeggend is en wat 'ietszeggend' is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zijn geen kudos, het zijn voor mij even een teken waar ik op moet letten. Maar goed, zoals in aangeef, er zijn bepaalde regels hier en dat is niet het volbaggeren van een SC topic met nietszeggende posts.
Heb je het bloed nog van je kettingzaag kunnen krijgen trouwens?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:34 schreef PallominnoX het volgende:
I dont give a flieing rat-shit, eigenlijk.
Begin maar niet over mijn schoonzuster.
Whehehehe.
Jouw ogenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar dan kan je natuurlijk nadenken over wat nietszeggend is en wat 'ietszeggend' is.
Een 'hoi' van mij is misschien meer nietszeggend dan een 'hoi' van borkydude maar dat komt omdat ik een kutuser ben volgens mij.
In jou ogen dan.
Waarom zij 2 alleen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
McDavid en Dribbel kunnen dat beamen.
Ik begon toch echt niet over mijn moeder, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jouw ogen
Maar goed, ook bij Borky zeg ik genoeg van en Vladi is ook niet zomaar gebanned, dus alle users gaan over de gelijke streep hoor. Jullie zijn nu aan het baggeren, ik vind het prima als je hier komt posten maar dan een normaal gesprek en niet over moeders en die dood zijn etc etc. Dan flikker je maar lekker op
He daar houd ik mij buiten hé, ik heb het nu toch voornamelijk over muzieksmaak. Maargoed de boodschap is duidelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jouw ogen
Maar goed, ook bij Borky zeg ik genoeg van en Vladi is ook niet zomaar gebanned, dus alle users gaan over de gelijke streep hoor. Jullie zijn nu aan het baggeren, ik vind het prima als je hier komt posten maar dan een normaal gesprek en niet over moeders en die dood zijn etc etc. Dan flikker je maar lekker op
Ik heb die weg kunnen gooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je het bloed nog van je kettingzaag kunnen krijgen trouwens?
Heb jij ook muzieksmaak ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
He daar houd ik mij buiten hé, ik heb het nu toch voornamelijk over muzieksmaak. Maargoed de boodschap is duidelijk.
Doe maar eens last.fm linkjes danquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:41 schreef PallominnoX het volgende:
Sanders' muziek smaak komt redelijk overeen met die van mij
Kwaliteit dus.
*zucht*quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:43 schreef no1uknow het volgende:
Nee doe maar niet, staan ook jeugdzondes is, en bespaar je de moeite, m'n username daar is niet hetzelfde als hier
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:44 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb daar de username van een andere fokuser, ja echt
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:45 schreef PallominnoX het volgende:
1 Neophyte 12
2 Promo 10
3 Endymion 9
4 Knightvision 8
5 Angerfist 6
6 Omar Santana 4
6 Tha Playah vs. Nexes 4
6 DJ Buzz Fuzz 4
9 Marc Acardipane 3
Whehequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:46 schreef PallominnoX het volgende:
En dan niet te vergeten dat scrobble al heel lang uit staat bij mij..
En die fokuser naam kwam ik later pas achter, ik had 'n plaatje op mijn computer waar het op stond, dus ik ging mezelf fijn reggen daaro op last.fm
Kom ik op fok, zie ik die user posten. Oops
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:50 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb gezegt dat hij 5 dagen de tijd had om de geleden schade over te maken naar mijn rekening nummer, bij geen gehoor ga ik op zijn naam slipknot, nightwish, within temptation en jan smit luisteren.
Puick lijstje welquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:51 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Maar let op let op, niet alles wat erin staat is persé voor mij.
Justin Timberlake, Timbaland en dat soort shit is voornamelijk voor vriendin
Ik heb tot nu toe niks ontvangen, morgen verloopt de deadline.quote:
Nee, dat beschouw ik zo ongeveer als anti-muziek/anti-geluidquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:53 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe niks ontvangen, morgen verloopt de deadline.
Iemand nog liefhebber van die ''bands'' die ik zojuist beschreven heb?
Je houdt er een prima zakcentje aan over.
Dr. Lektroluv is zeker goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Puick lijstje welMOS is altijd goed en Dr. Lektroluv
Ben pas net begonnen met die collectiequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg het niet eens gescreenshot135 GB maar van zoveel verschillende artiesten of losse albums/tracks, dan moet je een 180 cm breedbeeld scherm kopen
Ook eclectic/sneakerz ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dr. Lektroluv is zeker goed
ElectroHeb nog een hele shitzooi aan losse nummers in mn Limewire (:') ) downloadmap en Mijn Ontvangen Bestanden.
Electric Junkies, Switch en dat soort shit
Neen, heb ik helaas nog niet kunnen bemachtigenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ben pas net begonnen met die collectieMaar m'n harde schijf is al vol joh, kudtlaptops.
Even externe harde schijf halen van 200+ gig ofzo een keertje.
Heb ook een shitload aan (graffiti)films
Naja Sneakerz 1 t/m 4 zijn prima met torrents te vinden, voor de rest is het veel liveset werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen, heb ik helaas nog niet kunnen bemachtigenWeet jij waar ik 't kan vinden? Gebruik voornamelijk torrents for the record
whehe die is allang gebuffed (weggehaald voor de n00bsquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb nog een paar keer gekeken bij die brug, bij zoetermeer, als ik er met de trein langs reed, maar ik heb je kunstwerk niet kunnen ontdekken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja Sneakerz 1 t/m 4 zijn prima met torrents te vinden, voor de rest is het veel liveset werkvmx.nl of musicincontrol.nl enzo
-edit- Oh en niet te vergeten lsdb.nl
Nee, dat was ook schraalheid ten topquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
whehe die is allang gebuffed (weggehaald voor de n00bs)
Heb wel andere shit in Z'meer staan o.a. langs het spoor
En dan niet van die FOK IS DOWN shit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef PallominnoX het volgende:
Je moet je schamen dat je dat kut nummer hebt.
Morgen vrijquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:01 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga ook maar eens slapen, weer vroeg dag
Hou het rustuuuug jongens![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:25 schreef no1uknow het volgende:
deaud
goooooedemorgen!quote:
Heerlijkquote:
slapen was heeeerlijkquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
slapen was heeeerlijk
nu alleen knallende koppijn, ben het uitslapen niet meer gewend
helemaal nietssssquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ga je eens doen op je vrije dag
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
helemaal nietssss
mjha, even wat sooi kopen enzo
en lekker lang douchen
en vanaaf met glenn afspreken
njhaquote:
Dat weet je heul nog nietquote:
Neejoh, spam is vetquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef liiszle het volgende:
welkom
ik zou alleen je mail even weghalen
Ik kan hem niet wijzigen :Squote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef liiszle het volgende:
welkom
ik zou alleen je mail even weghalen
En dan toch geen internet hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Rietlanden is een kakkerbuurt
:Squote:Op dinsdag 11 december 2007 13:19 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Ik kan hem niet wijzigen :S
dank jullie welquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef Bravebart het volgende:
Noes, niet nog een Jordy
Maar welkom
Nou, we hebben er een tijdje 3 gehadquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:20 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
dank jullie wel
hoezo nog een Jordy? Zoveel Jordy's zijn er toch niet?
zijn net verhuist vanuit Groningen, dus moet wachten op een nieuwe verbindingquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan toch geen internet hebben
het is al gelukt!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
:S
Wat is er met je editknop dan ?
Zijn het vast de Flodders van die kakkerwijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan toch geen internet hebben
Dat heb ik met Barten in mijn klas, 3 stuksquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, we hebben er een tijdje 3 gehad
Ah okquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:21 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
zijn net verhuist vanuit Groningen, dus moet wachten op een nieuwe verbinding
Ja ok, maar Bart heten is gewoon een eer en tevens tof. Daar zou ik alleen maar jaloers op zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Dat heb ik met Barten in mijn klas, 3 stuks
Ja, meer naar het zuiden, ergo meer naar het bewoonde deel van het landquote:
Dat zeker, maar wel ver weg van mijn cluppie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok
Iig verbetering; Emmen tov Groningen
1 van de 3 is een beetje een stumper. De andere 2 zijn vriendelijke jongens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar Bart heten is gewoon een eer en tevens tof. Daar zou ik alleen maar jaloers op zijn
Ach joh, komt vanzelf weer in je nieuwe omgevingquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wel ver weg van mijn cluppie.
en vrienden zie ik nog maar mondjesmaat
dat dacht jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, meer naar het zuiden, ergo meer naar het bewoonde deel van het land
Mmh ok. Naja 2 op3, lang niet slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
1 van de 3 is een beetje een stumper. De andere 2 zijn vriendelijke jongens.
Wel al gestapt met een paar jongens uit mijn klas afgelopen weekend, maar ik werd ziek en kon dus om 1 uur naar huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach joh, komt vanzelf weer in je nieuwe omgeving
Ja! Omdat er zo weinig mensen wonen dat jullie geen wegwijzers hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat dacht jij
Ik kan zelfs in Drenthe verdwalen
Hehequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Wel al gestapt met een paar jongens uit mijn klas afgelopen weekend, maar ik werd ziek en kon dus om 1 uur naar huis
Inderdaad,quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Omdat er zo weinig mensen wonen dat jullie geen wegwijzers hebben
Ja ok, maar dat is nergens meer, alles ten oosten van Amersfoortquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad,en straatverlichting
ja, 1 van die jongens was redelijk populair dus ook al direct veel meiden leren kennen in het uurtje dat ik er wasquote:
Mmh, niet slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
ja, 1 van die jongens was redelijk populair dus ook al direct veel meiden leren kennen in het uurtje dat ik er was
Regelrechte hoeren ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Goede vooruitzichten als ik zie hoe ze zich hier gedragen
praktijk examen, moest een haarspeldbocht nemen, ging te snel, en volgens meneer de instructeur trok ik te langzaam op op een 80 weg. Zat niemand in mn nek te hijgen dus ik had zoiets van, waarom zou ik snel optrekken.quote:
het was dan ook écht godse donkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat dacht jij
Ik kan zelfs in Drenthe verdwalen
jaa, de stallen liggen in drenthe, de bak in frieslandquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Was wel tegen friesland aan maar goed
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
het was dan ook écht godse donker
ver van de bewoonde wereldquote:
omgquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaa, de stallen liggen in drenthe, de bak in friesland
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omg dat van die 80 km wegZelfs op een 60 weg trok ik die bmw vol gas in de 3
Een horrorfilm was er niets bijquote:
zondaggquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg![]()
Wanneer mag je weer heen ?
hahahahahahahquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een horrorfilm was er niets bij
Je hebt de hele week vrijquote:
Ik zou echt meteen verhuizenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahahahah
precies![]()
je zou er maar wonen
Corrrrrrrrrrrectquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt de hele week vrij
hahahahahaahquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou echt meteen verhuizen![]()
Als je al niet eens je huis kan vinden
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou echt meteen verhuizen![]()
Als je al niet eens je huis kan vinden
Jeutjequote:
waar heb jij t over?quote:
en dan 3 daagjes paarden rijden, en dan 2.5 week vakantie ;Dquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jeutje![]()
Ik ben oprecht jaloers op je
Dat we op de terugweg een paar keer moesten stoppen zegt al genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahahaah
gewoon rondjes rijden in het donker omdat je j ehuis niet kan vinden
ik kan mn huis wel vinden hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat jij je huis niet kan vinden in de nacht daarzo
Zat die nog steeds in je zakquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:05 schreef liiszle het volgende:
vond ik net toch ineens 25 euro in mn jas
Heb ik erin gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:05 schreef liiszle het volgende:
vond ik net toch ineens 25 euro in mn jas
ja, in het lichtquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat we op de terugweg een paar keer moesten stoppen zegt al genoegEn jij was daar al een paar keer langsgekomen
ja, ik krijg nog 25 van jouquote:
Ojaquote:
en wij hebben een GPSquote:
ohja joh?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef Jasza het volgende:
Zometeen werken in me sportschool, geweldig
Mja, dat noemt de rest van Nederland hoerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekkere losse dames, en ze lijken niet moeilijk
Tsja met Ant en Bram komt ook nog en Daan is er ook dus is wel ff gezelliequote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
en wij hebben een GPSdus hoef j enoiet op te letten
hahahahah de Gps van Jeroen is belgischze praat met een achterlijk accent
kijk aaaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja met Ant en Bram komt ook nog en Daan is er ook dus is wel ff gezellie![]()
Ga jij nog wat doen dan?
het was eigenlijk heel gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was een leuke rit zeker gister
Jeuj, loads of fun!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja met Ant en Bram komt ook nog en Daan is er ook dus is wel ff gezellie![]()
Ga jij nog wat doen dan?
quote:
Die negert, jeweetquote:
Zo noem ik vrouwen bij voorbaat al nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat noemt de rest van Nederland hoeren
Jaquote:
Hoe danquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Zo noem ik vrouwen bij voorbaat al niet
whhehehehequote:
Wat zei die dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
kijk aaaan
daan begon gekke dingen te zeggen net![]()
ik ga zo even pakketje op de post doen, dan naar mn opa en oma, en vanaaf met glenn
preciesquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
precies![]()
hahah, maar euh
hoezo je oude UI ?
17quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
whhehehehe
ja hijs 17.
tevens smste vladie iets heel liefs naar mij vrijdag nacht :p
mjha iets over Squote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat zei die dan?![]()
Glenn je nieuwe vriendje?
nee, ik heb gewoon respect voor vrouwen. een losbandig type is geen hoer. iemand die neukt voor geld is een prostitueequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe danGebruik jij het woord pros-ti-tu-ee nog ?
hahah, ja ik voelde me weer helemaa thuis toen ik op fok belandequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had ik zin inEn die kan wel een kerstmuts
naar mij iets over lust objectecnquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
17![]()
Oooh naar mij alleen of ik veilig thusi was gekomen![]()
De kuthoer
Hahaha ik weet genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
naar mij iets over lust objectecn![]()
hahahhahahahaquote:
Vertel is op msn, ik heb ook wel wat dingen van S gehoord die ik niet vind kunnen maargoed ik ga daar verder niet over doorquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
mjha iets over Sdie heeft blijkbaar leuke verhalen lopen ophangen
oh, en nee (nog) niet
ochquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vertel is op msn, ik heb ook wel wat dingen van S gehoord die ik niet vind kunnen maargoed ik ga daar verder niet over door![]()
Laat ik het erop houden dat ie lef heeft dat ie het tegen me zegt want had hem net zo goed een paar beuken kunnen verkopen voor zulke opmerkingen
Is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah, ja ik voelde me weer helemaa thuis toen ik op fok belandejij oude UI, Jordy ook
Ah! Dus ook geen hoerquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:25 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon respect voor vrouwen. een losbandig type is geen hoer. iemand die neukt voor geld is een prostituee
Zal wel hetzelfde zijn als dat hij tegen mij heeft gezegd dan als je over respectloos begintquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
ochalles wat S zegt doet me niets
dus t maakt mij vrij weinig uit
maar hijs wel errrggg respectloos bezig.. en dat is zondemaakt ie geen vrienden mee
Ergo: S is een sukkel -> /block -> nextquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als dat hij tegen mij heeft gezegd dan als je over respectloos begint![]()
Achja btje jammer allemaal.
tja.. tis zondequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel hetzelfde zijn als dat hij tegen mij heeft gezegd dan als je over respectloos begint![]()
Achja btje jammer allemaal.
staat ie al bij mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ergo: S is een sukkel -> /block -> next
Tsja over mij zegt ie niks fouts, ging meer over dingen over Lis die ik niet vind kunnen en veel over hem zeggen, zeker dat hij het tegen mij durft te zeggen zegt al vrij veel, tis dat ie politie isquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ergo: S is een sukkel -> /block -> next
Jij veel plezier met je nieuwe liefde, ciaoquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
tja.. tis zonde
t maakt m everder alleen geen fuck uit![]()
maar goed, ik gaaaaat dr vandoor![]()
succes zo
doe ze de groeten
Is datquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:35 schreef NikosfromBarbados het volgende:
Hier krijg je altijd klappen als je over een ander luld
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja over mij zegt ie niks fouts, ging meer over dingen over Lis die ik niet vind kunnen en veel over hem zeggen, zeker dat hij het tegen mij durft te zeggen zegt al vrij veel, tis dat ie politie is![]()
Nee naja tis wel een ok gozer, maar dit was weer erg jammer van hem
truequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja over mij zegt ie niks fouts, ging meer over dingen over Lis die ik niet vind kunnen en veel over hem zeggen, zeker dat hij het tegen mij durft te zeggen zegt al vrij veel, tis dat ie politie is![]()
Nee naja tis wel een ok gozer, maar dit was weer erg jammer van hem
ik ga naar mn opa en oma schatquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij veel plezier met je nieuwe liefde, ciao![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
het geven wel, het ontvangen is minder
wat is een balkenende?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff voor de check hè, hoeveel Balkenende verdienen jouw pa en ma bij elkaar ?
€ 126.400quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:49 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
wat is een balkenende?
Jaar natuurlijkquote:
Dat maakt mij verder niets uit, ik moest afrijden dus dan doe ik opzich wel redelijk normaal, maargoed blijkbaar moet ik de volgende keer ook maar gewoon vol gas gaan danquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omg dat van die 80 km wegZelfs op een 60 weg trok ik die bmw vol gas in de 3
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat maakt mij verder niets uit, ik moest afrijden dus dan doe ik opzich wel redelijk normaal, maargoed blijkbaar moet ik de volgende keer ook maar gewoon vol gas gaan dan
Maargoed, ik moet in januari weer, dus dan is het nieuwe afrijden, en daar heeft hij mij ookal in getraind... En dat ging dus deze keer ookal goed... Maargoed ik zie wel, ik heb er wel vertrouwen in (had ik vandaag ook dus we zullen zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |