quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Zoot het volgende:
Voor de geïnteresseerden is hier de lijst van 2007 inclusief de noteringen van voorgaande jaren.
Linkje
lijst is .xls en compitabel met de 97-03 versies van excel.
Mijn god. Wat een hoop bagger. Mika.quote:Op maandag 17 december 2007 09:45 schreef Homdeck het volgende:
De nieuwe binnenkomers:
[..]
heel veel nieuw spul (melua), maar ook veel waarvan het niet meer dan terecht is
Gaaf die pubertjes die hard stemmen op de eendagsvliegen van 2007 die dan ineens prijken tussen grootheden uit een ver verleden, over een jaar zijn ze ze alweer vergeten. Mooi fenomeen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Mijn god. Wat een hoop bagger. Mika.
Naja, er is hoop. Street spirit en Creep staan er voor het eerst wel in. Gelijk allebei in de top 200. Voor mij het bewijs dat ze jarenlang inderdaad zijn geboycot door Radio 2, ondanks dat ze in de keuzelijst stonden.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:12 schreef peaceman het volgende:
NIET Radiohead - Karmapolice (1997)
De zin om te luisteren is daarom volledig afgenomen bij mij. Die lijst is echt om te janken zo slecht.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:53 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het een vermakelijke lijst vinden. Dan lees je van 2000 naar 1 in de krant en kom je een klassieker tegen, om dan een paar plaatsen verder bijna van je stoel te rollen omdat er dan weer één of ander nummer van Katie Melua veel hoger staat. Of Rehab van Amy Winehouse.
Eigenlijk zouden ze toch een regel moeten instellen dat platen minstens 5 jaar oud moeten zijn en dus bewezen moeten hebben eeuwigheidswaarde te hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit mensen waren die het niet met je eens waren hier???quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:54 schreef peaceman het volgende:
Ik krijg steeds meer medestanders!
Dan zou ook een Britney geen schijn van kans maken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:53 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het een vermakelijke lijst vinden. Dan lees je van 2000 naar 1 in de krant en kom je een klassieker tegen, om dan een paar plaatsen verder bijna van je stoel te rollen omdat er dan weer één of ander nummer van Katie Melua veel hoger staat. Of Rehab van Amy Winehouse.
Eigenlijk zouden ze toch een regel moeten instellen dat platen minstens 5 jaar oud moeten zijn en dus bewezen moeten hebben eeuwigheidswaarde te hebben.
Dat nummer is al 8 jaar oud, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan zou ook een Britney geen schijn van kans maken.
Dan snap ik al helemaal niet dat zo'n nummer de lijst haalt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat nummer is al 8 jaar oud, dus waarom niet?
quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Ik wel hoor...er is ook zoiets als nostalgie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet dat zo'n nummer de lijst haalt.
Dankquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Is er nog behoefte aan een full-size banner voor in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |