Ik kan me zo voorstellen dat ze derhalve al langer meelurkte.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, ten eerste moet ze het verhaal ook nog ergens gezocht hebben want ik kan me niet voorstellen dat Kozakken in haar brief erbij gezegd heeft dat ze het ook op FOK! zou melden.
Jij niet, anderen wel.quote:En daarnaast... 1 klager... daar zou ik me dan weer net niks van aan trekken als je zo overtuigd zou zijn van je eigen werk.
Ach, er wordt ook meteen geroepen 'en daar heb je je helemaal voor aangemeld?quote:En verdediging zie ik trouwens nauwelijks, het begint in eerste instantie gelijk met een sneer van 'nou, lekker forum dit'. Over potten en ketels gesproken.
er waren meer mensen die riepen. had 't ook niet zozeer over jou eigenlijk, hoewel je als mod users welkom zou moeten heten ipv te ridiculiseren vanwege het 'speciaal hiervoor aanmelden'. Weest blij dat er een nieuw usert bij is gekomenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:17 schreef Brighteyes het volgende:
Dan proef jij andere dingen dan ik, want ik ben het niet eens eens met de OP.
Maar goed, ik zal mezelf even rectificeren dan.
En dat allemaal door dit geweldige topic van Kozakken, waar we dus ook enorm blij mee zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Weest blij dat er een nieuw usert bij is gekomen
zeg nergens dat het topic niet mag bestaan, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dan maar in een hoezee stemming moet verkeren over het onderwerp. Er mag best wat tegengas gegeven worden. Ook als dat toevallig een nieuwe user blijkt te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:42 schreef TearSong het volgende:
[..]
En dat allemaal door dit geweldige topic van Kozakken, waar we dus ook enorm blij mee zijn
Jaaa, een nieuwe usertquote:Op woensdag 12 december 2007 17:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Weest blij dat er een nieuw usert bij is gekomen
Oh, dat zou voor mij een reden zijn om er niet heen te gaan. Maar dat zal vanaf juli 2008 wel voorbij zijn, hoop ik toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef Icaä het volgende:
Kinderstad Heerlen is heel leuk, behalve dat er "gewoon" gerookt mag worden.
Dat klopt, was ik ook heel verbaasd over eigenlijk... Ik hoop dat Tinkepink gelijk heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef Icaä het volgende:
Dag Anietje S, ik vind het ook een aardig forum. En vooral omdat er, vind ik, wel ruimte is voor discussie.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef AnietjeS het volgende:
Zo een aardig forum zeg. Volgens mij is er altijd een BHVér aanwezig en als je het zeker wilt weten dan moet je het vragen. En toevallig werkt er een dame in ballorig die een BHV-diploma uit haar mouw schud, die zondag ook moest werken. Nadertijd gaan klagen tja dat is wel erg makkeiljk hoor!!!! Wel eens geprobeerd om het personeel zelf iets te vragen of aan te spreken?
En wil je tijdens een uitje geen energie in de kids steken, ga dan niet naar ballorig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en bij Ballorg wordt er trouwens ook niet meer gerookt. (Maar volgens mij is dat ook pas recentelijk ingevoerd.) Maar dat kan Anietje S. mss beter vertellen.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee.![]()
Whehe....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef kozakken het volgende:
Ik ben ook helemaal positief flabbergasted en schaam me gewoon een beetje voor mijn originele e-mail![]()
Heu!!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:19 schreef easy-going het volgende:
Wel jammer dat de nominaties net geweest zijn:
a. voor dit topic
b. voor de nominatie nieuwe OUD-user
Ha, ze kennen de techniek van het meeveren ookquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef kozakken het volgende:
Ik ben ook helemaal positief flabbergasted en schaam me gewoon een beetje voor mijn originele e-mail![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:23 schreef Poepoog het volgende:
Nul kosten
Zo'n gesprek doet een werknemer dus in zijn/haar vrije tijd
Lijkt mij niet
dat, en het is best duur, vind ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:13 schreef Icaä het volgende:
Klopt, maar dat kost Mosaqua (subtropisch zwembad in de regio) bijvoorbeeld ook. En daarbij komt het grote verschil met Ballorig, dat je dus gewoon zelf eten en drinken mee mag nemen. Wat voor mij best een pluspunt is...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:44 schreef lily het volgende:
[..]
dat, en het is best duur, vind ik.
9 euro entree vanaf 2 jaar (dus ook voor volwassenen)
We vonden condooms in de ballenbak......quote:
ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We vonden condooms in de ballenbak......
Maar ik ben benieuwd naar het verhaal van kozakken
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We vonden condooms in de ballenbak......
Kidscity in Borne is inderdaad erg leuk vind ik!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef Janena het volgende:
Bij Ballorig komen we niet, wel bij andere binnenspeelplaatsen.
Het giga konijnenhol in Beerze (ov) is leuk, gezellig en relatief schoon, je mag er volgens mij zelf ook eten mee naar binnen nemen.
Personeel is er echt heel vriendelijk.
Het piratenschip in Borne is ook super!
[naïefmodus aan]quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:18 schreef ballorig het volgende:
*knip*
heu...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[naïefmodus aan]
Dit is nep, hé?[naïefmodus uit]
En? Is het al volgende week...ben benieuwd naar je gesprek!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:14 schreef kozakken het volgende:
Oeh... moet nog reageren! Ik zou er in januari op terugkomen.
Volgende week een update
JIJ schopte 'm omhoog.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hey Noli ik was ook bij die meeting toenAl was ik nog lang niet zwanger, maar ik herinner me dat omroepen inderdaad wel ja
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
En? Is het al volgende week...ben benieuwd naar je gesprek!!!
En nu?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef dutchie het volgende:
JIJ schopte 'm omhoog.
Nou denk IK dat er weer nieuws is.
En dat is er dus niet.
Moet ik me weer verder vervelen.
Als je buiten de vakanties op maandag, dinsdag, donderdag of vrijdag gaat is het vaak wel rustig genoeg om met de bedrijfsleider / assisitent bedrijfsleider te praten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:21 schreef kozakken het volgende:
En kozakken ziet 't topic omhoog komen.
Sorry jongens, prioriteiten zijn momenteel eventjes wat bijgesteld.
Ik heb een mailtje terug gestuurd om een afspraak te maken maar nog niets gehoord.
De eerlijkheid gebiedt me ook om te zeggen dat ik weinig energie over heb om er dan zelf maar actief achteraan te gaan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |