quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef kozakken het volgende:Nee Danny, het vermaak van mijn kinderen is zeker niet ondergeschikt aan het vermaak van mij als ouder. Maar als ouder hoeft mijn vermaak ook niet altijd ondergeschikt te zijn aan dat van mijn kind(eren).
Dat is het ook vast niet gok ik. Feit blijft wel dat ballorig en soortgelijke indoor-speeltuinen er vooral zijn voor het vermaak van de kinderen. Als je daar als ouder zijnde dan weer van geniet is dat min of meer an added bonus. Niet voor niets is toegang voor ouders gratis.
quote:
Mijn kinderen krijgen immuunsysteemopbouwmomenten genoeg. Maar ik vind nog steeds dat een attractie gericht op onder andere jonge kinderen ook zijn best mag doen om vooral toiletten en een verschoonruimte tiptop op orde te houden.
Zoals gezegd; ik was er afgelopen zondag niet bij, maar de keren dat ik er wel geweest ben waren de toiletten schoon. Ja, het meurde af en toe naar stront, maar aan de geur af te leiden lag de luier er nog niet heel lang. Dat er een vieze luier ligt wil niet zeggen dat die van vorige week is natuurlijk

quote:
(en nogmaals, ik heb zelf ook al aangegeven mijn argument rondom drinken en prijzen daarvan niet valide genoeg te vinden

)
Ok, want je mag altijd even naar de auto lopen namelijk en als je je kinderen meeneemt kunnen die bij de auto prima even een slok drinken naar binnen klotsen.
quote:
En ik pleur mijn kinderen niet naar de creche. Hoezo zou het me alleen om rust gaan? Ik geloof alleen dat ik een aantal dingen niet helemaal naar behoren vind. Ik heb niets gemeld over dat mijn kinderen het geen feestje vonden of het geen uitstekende dag vonden. Ik geniet heus van hun plezier. En zeker de oudste van 3,5 heeft genoten. We zijn ook heus niet voor het laatst naar t ballenbakparadijs geweest.
Ah nou kijk 's aan. Is het alleen te hopen dat je niet elke keer dat je gaat over dezelfde punten gaat klagen natuurlijk

quote:
Zou het trouwens ook niet schelen of je jonge of wat oudere kinderen hebt? Ik vind nl. het 'grotere kinderen' gedeelte veel prettiger ogen.
Jayden is afgelopen september 3 geworden. Hij heeft zich helemaal ziek gespeeld naar ik vernomen heb (en dan niet van de bacillen

) Op rustige momenten klimt 'ie trouwens net zo lief in het gedeelte voor oudere kinderen. Natuurlijk moet een van ons dan wel mee, maar dat hebben we er graag voor over. Maar hij kan zich ook prima vermaken in het deel voor de kleintjes. Dat ziet er minder spectaculair uit misschien, maar op die leeftijd hebben ze ook niet direct heel veel meer nodig. Overigens kan ik me ook storen aan kinderen van 8 die in het peuterdeel rondrennen, maar duidelijk laten merken dat ze wel even goed uit moeten kijken dat ze geen kleine kinderen omver maaien werkt meestal prima.
quote:
Daarnaast zijn er trouwens wel vaker door ook officiele instanties was gemeld over de veiligheid van deze binnenshuispretpaleisspeelplaatsen.
Ah, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. Linkje?
quote:
Mijn kinderen hebben zich absoluut vermaakt. Dat meld ik en heb ik zelfs nog een keer extra gemeld. Dus mss heb je vooral gelezen wat je graag wilde lezen

Nou eigenlijk hoorde ik vooral klachten vanuit jezelf in plaats van lof omdat je kind zich enorm vermaakt heeft. Toen we twee jaar geleden in het land van ooit waren met alicia vond ze dat helemaal geweldig. Wijzelf vonden het een oude, ononderhouden, ongeorganiseerde bende, maar ja, we gingen voor ons kind en kregen wat dat betreft waar voor ons geld. Geen reden tot klagen dus.
quote:
Fijn dat jij die van Wijhe JUIST zo geweldig vind. Zullen ze blij mee zijn.

Ik denk werkelijk dat het ze geen kont kan schelen

quote:
Ik vind het tekenend dat er veel ouderstellen in mijn omgeving het juist hebben over al die dingen die ik noem. Hygiene, toiletten, te jong personeel en ga zo maar daar.
Mja, frappant inderdaad. Misschien zouden die ook meer vanuit het oogpunt van het kind moeten kijken. En die toiletten; ik heb werkelijk nog nooit een smerig ondergezeken plee gezien bij ballorig. Hoe jong het personeel is dat mijn kaartje afrekent of m'n cola opentrekt vind ik ook al niet belangrijk. Er is per filiaal altijd minimaal 1 BHV'er aanwezig voor noodgevallen. Ik zie de relevantie van die leeftijd niet helemaal.
quote:
En de jus over mijn verhaal.. tja.. soms is het heerlijk om je gewoonweg eens uit te leven.

Mja da's wel waar, maar dan moet het wel terecht zijn