Van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef kozakken het volgende:
[afbeelding] Ik heb hem net voor het posten aan het hoofdkantoor (per e-mail hoor) verstuurd.
En dan ben ik nog de volgende alinea vergeten:
Verder moet het me van het hart dat ik mij elke keer weer verbaas als Hoofd Inkoop over uw prijsbeleid rondom.. zeg.. een kan limonade. Ik ben mij ervan bewust dat uw organisatie natuurlijk winst dient te maken. Maar een prijsstelling van 3.50 voor een kan limonade vind ik redelijk buitensporing wanneer u in aanmerking dient te nemen dat de prijs van een liter pure siroop zo rond de euro ligt.
TS met haar dikke reet in het baby doolhofquote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef kozakken het volgende:
Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.
Zo'n klein doolhofje is ook erg grappig als een klein kindje boos of in paniek is en niet meer voor of achteruit wilquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....
Het stukje hieronder liet me dan toch wel weer glimlachen:
[..]
TS met haar dikke reet in het baby doolhof
Waar lees jij iets over een dikke reet?quote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Maar ik heb wel een heel schattige dikke reetquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....
Het stukje hieronder liet me dan toch wel weer glimlachen:
[..]
Guess what, nadat Cas wakker werd had hij koorts.quote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
"Goh, zo'n dagje peuterparadijs is nog echt te druk voor hem hoor. Elke keer na zo'n zondag is de lieverd ziek"
DUH!
Stel je voor dat je op je kroost zou letten. Het is geen kinderopvangplaats, maar een overdekte speeltuin. Heb je in de Efteling weleens toezicht gezienquote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef kozakken het volgende:
Beste directie van Ballorig,
Na gisteren uw kinderballenpakparadijs weer eens bezocht te hebben wil ik toch een aantal ervaringen met u delen.
Want oh.. wat zijn mijn kleine mannetjes blij dat ze hun energie bij u en de uwen mogen komen delen. En ook wij genieten heus wel van de uitgeputheid van onze kinderen.
Er zijn wel een paar punten die me als ouders en voorstander van een lichte vorm van hygiene wat tegen de borst stuiten.
Weer of geen weer, bij ballorig is het altijd feest. Ik vraag me af of u hierbij doelt op de zelfredzaamheid van de kinderen. Want van enige vorm van atractieve aandacht door een medewerker is mij helaas niets opgevallen. Maar misschien is het vooral feest omdat u weinig hoeft bij te dragen aan dit oh zo speelse geluk. Dat zou natuurlijk ook kunnen.
quote:Daarnaast vraag ik me af of het normaal is om op zondag bij binnenkomst om 10.00 een ietswat bedompte en vooral koude hal binnen te treden en na een korte blik vooral vuilrestanten te vinden van de feestgangers van de dag ervoor. Maar goed, een uur van tevoren stoken voor de vroege gasten is natuurlijk ook zonde van uw geld. Dat kan ik mij heus ook wel voorstellen.
Omdat er een sok in een giga-ballenbak (je zou de inhoud van dat ding eens moeten opmeten) ligt, is het direct een gigantisch onhygiënische zooi?quote:De eerste sok die ik na zo'n vijf minuten in het ballenbad te hebben gelegen boven water trok behoorde niet toe aan mijn zoon. De tweede sok trouwens ook niet. Dus of een ander kindje mist nu een sok of uw medewerkers hebben een eigen feestje gevierd in het ballenbakcircus. Want.. zoals ik op uw website kon lezen: bij ballorig is het natuurlijk altijd feest!
Alhoewel ik natuurlijk ook gewoon de pech kan hebben op dag 28 te zitten in uw schoonmaakrooster. Aangezien de ballen van uw befaamde ballenbak een maal per maand worden gereinigd zit die kans er nu eenmaal in.
quote:Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij is het -nogmaals- een overdekte speeltuin. Niets meer en niets minder. Het USP zit hem ook daarin.quote:Als moeder van twee jonge kinderen verbaas ik mij bijzonder over het oh zo lage hygienegehalte van uw bedrijf. Ik hoop van harte dat u zich realiseert dat wij de entree betalen en onze kleine schatjes dat niet doen. Dat betekent toch dat u vooral ook ons als ouders moet overtuigen van uw bijzondere speelparadijs en uw USP? Daarnaast ben ik mij best bewust dat ik mij ook gerust door mijn kleine schatteboutjes naar uw ballenhandel laat sturen.
Maar er zijn grenzen die ik stel aan klantvriendelijkheid, veiligheid, hygiene en gezelligheid.
Kindertoiletten?quote:Bij de prachtig mooie verbouwing en de donkere spannende hoek voor het kasteel (in Wijhe) zijn de nieuwe dames- en herentoiletten ondergebracht. Maar wat een gemiste kans!! Waar zijn toch de kindertoiletten. De speciale, lage kleine en vooral toegankelijke lief aandoenlijke toiletpotjes voor onze eigen lieve oh zo precair zindelije kleine peuters en kleuters. Verder heb ik nog een kleintje die verluierd moet worden. Helaas kan ik dit alleen maar doen met de gezellige geur van het invalidentoilet op de achtergrond. En waar de borstvoedende mama zich kort kan terugtrekken is mij helemaal een raadsel.
Een kleine verschoon- en voedruime is zo'n bijzonder gemiste kans!
Ja, da's echte rook.....met nicotine en teer....voor de smaak "quote:De rookmachine die u trouwens wel heeft opgesteld is bijzonder effectief... vooral in het toevoegen van rook aan een ruimte bedoeld voor onder andere kleine en jonge kinderen die juist thuis uit de rook worden gehouden. Maar ook hier is het natuurlijk heel goed mogelijk dat ik 'het grotere geheel' niet helemaal goed kan doorzien.
Het is niet dat dat onbekend is. Er is zat te doen in de rest van de speeltuin.quote:Plus dat ik eigenlijk niet zo goed tegen een 'all-in principe' kan die niet all-in is. Want natuurlijk wil mijn zoon op de gesponsorde tractor die toch echt geld gaat kosten. En de draaimolen is toch ook zo schattig, maar net zo goed niet bij uw prijs inbegrepen.
Misschien kun je de volgende keer gewoon bij het personeel klagen. Krijg je direct een nieuwe. Waarvoor excuses.quote:De kleffe niet echt geroosterde tosti's op het eind noem ik dan maar een schoonheidsfoutje. Het is natuurlijk ook buitengewoon lastig om personeel te vinden die wel in staat is 'wit' van 'bruin geroosterd' te onderscheiden.
We zien u graag weer terug. Tot ziensquote:Ik zal er niet aan ontkomen om in de komende tijd een vergelijkend warenonderzoek te moeten verrichten naar de andere ballen- en klimfabrieken in de regio. Uw onderkomen heeft namelijk een niet mis te verstane indruk om mij achtergelaten die eerst weer een tijdje bezinking nodig heeft voordat ik u en uw medewerkers weer met enthousiasme onder ogen kan komen.
Met vriendelijke groet,
Kozakken
Ja... als je in de efteling gebruik maakt van faciliteiten op een manier waar het niet voor bedoeld is, wordt je aangesprokenquote:Op maandag 10 december 2007 21:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou het wel weten als medewerker van Ballorig.
[..]
Stel je voor dat je op je kroost zou letten. Het is geen kinderopvangplaats, maar een overdekte speeltuin. Heb je in de Efteling weleens toezicht gezien
[..]
Als je om 10 uur niet wil stoken voor die 15 kinderen, moet je om 10 uur voor die 15 kinderen ook geen 5 euro toegang rekenen. En die keer dat ik er was, was het er een graadje of 18. Knap koud voor een dreumesje van anderhalf op kousenvoetjes.quote:
Tja, voor die hooguit 15 kinderen die om 10 uur verschijnen, kan ik me voorstellen dat door ervaringen uit het verleden nu eens niet de kachel op loeiheet gaan zetten. Ik gok ook dat als het 20 graden binnen is en de kinderen heftig bezweet rondrennen in alle attracties, je je dan weer blauw kunt betalen aan de dure drankjes.
Zand is van nature zelfreinigend.quote:Omdat er een sok in een giga-ballenbak (je zou de inhoud van dat ding eens moeten opmeten) ligt, is het direct een gigantisch onhygiënische zooi?![]()
Laat je je kinderen ook spelen in de zandbak in de speeltuin?
Dat ik daarentegen bij een calamiteit mijn kindefren alleen buiten kan krijgen door met grof geweld een netjes doolhof te lijf te gaan vind ik dan weer verontrustend.quote:
Het is dan ook een KINDERspeelparadijs.....Dat je je kinderen niet meekrijgt, kun je moeilijk Ballorig aanrekenen.
Ik heb thuis ook geen urinoir maar vind ze in openbare gelegenheden waar ik ff snel wil pissen verdomd handig. Bij een gelegenheid welke puur gericht is op kinderen zou je best wat faciliteiten mogen verwachten die met het verzorgen van kinderen te maken hebben niet waar?quote:Kindertoiletten?Dat heb je thuis vast ook
. En over die borstvoeding is ook al menig topic over volgeluld. Waarom kan dat niet in een gewoon rustig hoekje? Net zoals je zou doen als je een dagje ergens heen gaat? Ik neem niet aan dat je je ervoor schaamt?
[..]
Beetje goedkoop is het wel daarentegen.quote:Het is niet dat dat onbekend is. Er is zat te doen in de rest van de speeltuin.
[..]
Joepie, NOG een overpriced kleffe gore vette tyfus tosti. "Eet dan niet" Maar ja... je mag geen fuck mee naar binnen nemen he, volgens het bord.quote:Misschien kun je de volgende keer gewoon bij het personeel klagen. Krijg je direct een nieuwe. Waarvoor excuses.
Eens en nooit meer. Overpriced overhypte gore teringtent dat ballorig.quote:We zien u graag weer terug. Tot ziens
Mee eensch... ik stoor me er iedere keer weer aan dat er totaal geen toezicht is, al is het maar een (volwassen) iemand die je aan kan spreken bij problemen. Want ja... wie vraag je als er iets escaleert of als er echt iets gebeurt? Dat grietje van 16 die zich rot rent achter de balie om hapjes en drankjes te maken? Of dat even oude gozertje dat achter de kassa staat (die van oor tot oor kleurt als je een 'moeilijke' vraag stelt over feestjes ofzo) en die als het bij de kassa rustig is zijn collegaatje bijspringt?quote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef bixister het volgende:
ik ben 't met je eens over dat het personeel wel wat meer zou mogen doen om een oogje in 't zeil te houden. er is een gedeelte voor jonge kinderen (onder 5 jaar geloof ik) maar ik heb regelmatig meegemaakt dat veel grotere kinderen daar heel vervelend aan 't klieren zijn. de toegang tot het springkussen afsluiten met van die grote kussens, zoveel mogelijk ballen uit de ballenbak gooien, etc. etc. uiteindelijk heb ik er zelf een paar keer wat van gezegd en dan lieten ze zich meestal ook wel wegsturen maar 't zou prettiger zijn als daar vanuit het personeel iets meer op werd toegezien.
Je bent nog nooit in de speeltuin van de Efteling geweest, hoor ik al....quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... als je in de efteling gebruik maakt van faciliteiten op een manier waar het niet voor bedoeld is, wordt je aangesproken
Mwoa...laagjeskleding. Binnen een half uur zijn ze oververhit.quote:Als je om 10 uur niet wil stoken voor die 15 kinderen, moet je om 10 uur voor die 15 kinderen ook geen 5 euro toegang rekenen. En die keer dat ik er was, was het er een graadje of 18. Knap koud voor een dreumesje van anderhalf op kousenvoetjes.
In de natuur, ja. Een zandbak is geen oneindige laag zand. De kattendrollen worden niet binnen een uur als vanzelf opgelostquote:Zand is van nature zelfreinigend.
Mja, men moet dan een manshoog doolhof creëren. Zal het erg fijn doen voor de hoeveelheid speelplezier. Verder kun je gewoon op je knieën naar binnen. Echt nog nooit problemen mee gehad en klein zijn we hier ook niet....quote:Dat ik daarentegen bij een calamiteit mijn kindefren alleen buiten kan krijgen door met grof geweld een netjes doolhof te lijf te gaan vind ik dan weer verontrustend.
Ik zie echt het punt niet. Dat is toch gewoon verwennerij/luxe. Als ze zindelijk zijn, kunnen ze prima op een 'volwassen' toilet nietwaar?quote:Ik heb thuis ook geen urinoir maar vind ze in openbare gelegenheden waar ik ff snel wil pissen verdomd handig. Bij een gelegenheid welke puur gericht is op kinderen zou je best wat faciliteiten mogen verwachten die met het verzorgen van kinderen te maken hebben niet waar?
Net als de toegang: je kunt je kinderen voor ¤5,50 compleet afmatten. Heb je 's avonds tenminste weer eens een keer tijd om je vrouw af te matten, omdat ze namelijk om 17:00 uur volledig gesloopt op bed liggen.....quote:Beetje goedkoop is het wel daarentegen.
Nee, dan klaag je nog een keer. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Joepie, NOG een overpriced kleffe gore vette tyfus tosti. "Eet dan niet" Maar ja... je mag geen fuck mee naar binnen nemen he, volgens het bord.
Prima. Dan blijft het tenminste gezellig.quote:Eens en nooit meer. Overpriced overhypte gore teringtent dat ballorig.
Uhmmmm... jaquote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Five_Horizons het volgende:
........Het is het makkelijkst om achteraf te klagen. Dat is vaak prettiger, want dan kun je het doen tegen een website.
[..]
Muggeziften. Corebusiness van de efteling is niet de speeltuin. Ze zitten wel boven op hun corebusiness. Integenstelling tot ballorig.quote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in de speeltuin van de Efteling geweest, hoor ik al....
Heeft er nog steeds geen fuck mee te maken of er al dan niet gestookt zou moeten worden voor een kleine groep. Als je zegt iets aan te bieden, moet je niet de helft aan bieden.quote:Mwoa...laagjeskleding. Binnen een half uur zijn ze oververhit.
Ik weet niet in welke pauperbuurt jij in de zandbak in de speeltuin zat, maar die hier werd gewoon afgesloten 's nachts.quote:In de natuur, ja. Een zandbak is geen oneindige laag zand. De kattendrollen worden niet binnen een uur als vanzelf opgelost
Dus omdat jij er geen probleem mee hebt, IS er geen probleem?quote:Mja, men moet dan een manshoog doolhof creëren. Zal het erg fijn doen voor de hoeveelheid speelplezier. Verder kun je gewoon op je knieën naar binnen. Echt nog nooit problemen mee gehad en klein zijn we hier ook niet....
Wat een non argumentquote:Ik zie echt het punt niet. Dat is toch gewoon verwennerij/luxe. Als ze zindelijk zijn, kunnen ze prima op een 'volwassen' toilet nietwaar?
Je vind 5,50 goedkoop? Ik vind het gruwelijk duur voor een vieze gore tering tent waar een paar touwen hangen en verder werkelijk he le maal niets gedaan wordt.quote:Net als de toegang: je kunt je kinderen voor ¤5,50 compleet afmatten. Heb je 's avonds tenminste weer eens een keer tijd om je vrouw af te matten, omdat ze namelijk om 17:00 uur volledig gesloopt op bed liggen.....![]()
Ja NOG een keer klagen zal helpen. Maar zoals jouw het blijkbaar geen tyfus uitmaakt dat er in een kinder paradijs geen flikker voor kinderen geregeld is, vind ik het belachelijk als je dan niets zelf mee zou mogen nemen.quote:Nee, dan klaag je nog een keer. Zo moeilijk is dat toch nietAlsof je daar afgeschoten wordt als je wat naar binnen neemt
. Het is het makkelijkst om achteraf te klagen. Dat is vaak prettiger, want dan kun je het doen tegen een website
.
Je overschat je entertainmentwaarde ben ik bangquote:Prima. Dan blijft het tenminste gezellig.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Je overschat je entertainmentwaarde ben ik bang
quote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Alsof je daar afgeschoten wordt als je wat naar binnen neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |