abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 15:58:04 #1
103793 kozakken
Living the life
pi_55170537
Beste directie van Ballorig,

Na gisteren uw kinderballenpakparadijs weer eens bezocht te hebben wil ik toch een aantal ervaringen met u delen.
Want oh.. wat zijn mijn kleine mannetjes blij dat ze hun energie bij u en de uwen mogen komen delen. En ook wij genieten heus wel van de uitgeputheid van onze kinderen.
Er zijn wel een paar punten die me als ouders en voorstander van een lichte vorm van hygiene wat tegen de borst stuiten.

Weer of geen weer, bij ballorig is het altijd feest. Ik vraag me af of u hierbij doelt op de zelfredzaamheid van de kinderen. Want van enige vorm van atractieve aandacht door een medewerker is mij helaas niets opgevallen. Maar misschien is het vooral feest omdat u weinig hoeft bij te dragen aan dit oh zo speelse geluk. Dat zou natuurlijk ook kunnen.

Daarnaast vraag ik me af of het normaal is om op zondag bij binnenkomst om 10.00 een ietswat bedompte en vooral koude hal binnen te treden en na een korte blik vooral vuilrestanten te vinden van de feestgangers van de dag ervoor. Maar goed, een uur van tevoren stoken voor de vroege gasten is natuurlijk ook zonde van uw geld. Dat kan ik mij heus ook wel voorstellen.

De eerste sok die ik na zo'n vijf minuten in het ballenbad te hebben gelegen boven water trok behoorde niet toe aan mijn zoon. De tweede sok trouwens ook niet. Dus of een ander kindje mist nu een sok of uw medewerkers hebben een eigen feestje gevierd in het ballenbakcircus. Want.. zoals ik op uw website kon lezen: bij ballorig is het natuurlijk altijd feest!
Alhoewel ik natuurlijk ook gewoon de pech kan hebben op dag 28 te zitten in uw schoonmaakrooster. Aangezien de ballen van uw befaamde ballenbak een maal per maand worden gereinigd zit die kans er nu eenmaal in.

Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.

Als moeder van twee jonge kinderen verbaas ik mij bijzonder over het oh zo lage hygienegehalte van uw bedrijf. Ik hoop van harte dat u zich realiseert dat wij de entree betalen en onze kleine schatjes dat niet doen. Dat betekent toch dat u vooral ook ons als ouders moet overtuigen van uw bijzondere speelparadijs en uw USP? Daarnaast ben ik mij best bewust dat ik mij ook gerust door mijn kleine schatteboutjes naar uw ballenhandel laat sturen.
Maar er zijn grenzen die ik stel aan klantvriendelijkheid, veiligheid, hygiene en gezelligheid.

Bij de prachtig mooie verbouwing en de donkere spannende hoek voor het kasteel (in Wijhe) zijn de nieuwe dames- en herentoiletten ondergebracht. Maar wat een gemiste kans!! Waar zijn toch de kindertoiletten. De speciale, lage kleine en vooral toegankelijke lief aandoenlijke toiletpotjes voor onze eigen lieve oh zo precair zindelije kleine peuters en kleuters. Verder heb ik nog een kleintje die verluierd moet worden. Helaas kan ik dit alleen maar doen met de gezellige geur van het invalidentoilet op de achtergrond. En waar de borstvoedende mama zich kort kan terugtrekken is mij helemaal een raadsel.
Een kleine verschoon- en voedruime is zo'n bijzonder gemiste kans!

De rookmachine die u trouwens wel heeft opgesteld is bijzonder effectief... vooral in het toevoegen van rook aan een ruimte bedoeld voor onder andere kleine en jonge kinderen die juist thuis uit de rook worden gehouden. Maar ook hier is het natuurlijk heel goed mogelijk dat ik 'het grotere geheel' niet helemaal goed kan doorzien.

Plus dat ik eigenlijk niet zo goed tegen een 'all-in principe' kan die niet all-in is. Want natuurlijk wil mijn zoon op de gesponsorde tractor die toch echt geld gaat kosten. En de draaimolen is toch ook zo schattig, maar net zo goed niet bij uw prijs inbegrepen.

De kleffe niet echt geroosterde tosti's op het eind noem ik dan maar een schoonheidsfoutje. Het is natuurlijk ook buitengewoon lastig om personeel te vinden die wel in staat is 'wit' van 'bruin geroosterd' te onderscheiden.

Ik zal er niet aan ontkomen om in de komende tijd een vergelijkend warenonderzoek te moeten verrichten naar de andere ballen- en klimfabrieken in de regio. Uw onderkomen heeft namelijk een niet mis te verstane indruk om mij achtergelaten die eerst weer een tijdje bezinking nodig heeft voordat ik u en uw medewerkers weer met enthousiasme onder ogen kan komen.

Met vriendelijke groet,
Kozakken
pi_55170624
God, wat hou ik van sarcasme.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 10 december 2007 @ 16:08:02 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55170777
Wat een lieve brief

Tevens TVP, ben benieuwd of ze reageren..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55170846

Heb je deze brief ook verstuurd?
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55170890
heerlijk, waar mag ik deze petitie tekenen en kan er ook een kopie naar het ballenbakcircus in Vlissingen gestuurd worden met de toevoeging van 'waar is het toegezegde toezicht' want tegen een glijbaan op klimmen hoort niet in het doe-pakket van mijn dochter, maar wel in dat van anderen.....
  maandag 10 december 2007 @ 16:13:33 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55170917
Ze zullen je met open armen ontvangen voor deze feedback.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55170962
Prachtig
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 10 december 2007 @ 16:16:54 #8
103793 kozakken
Living the life
pi_55170985
Ik heb hem net voor het posten aan het hoofdkantoor (per e-mail hoor) verstuurd.

En dan ben ik nog de volgende alinea vergeten:
Verder moet het me van het hart dat ik mij elke keer weer verbaas als Hoofd Inkoop over uw prijsbeleid rondom.. zeg.. een kan limonade. Ik ben mij ervan bewust dat uw organisatie natuurlijk winst dient te maken. Maar een prijsstelling van 3.50 voor een kan limonade vind ik redelijk buitensporing wanneer u in aanmerking dient te nemen dat de prijs van een liter pure siroop zo rond de euro ligt.
  maandag 10 december 2007 @ 16:21:34 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55171108
En mag ik dan nog iets toevoegen over het zitcomfort! Hier in de buurt allemaal van die geweldige picknickbanken. Je zit je dus doormidden op zo'n plank zonder rugleuning. Ik zou denken: zo lang mogelijk binnen houden. Ouders tevreden, iedereen tevreden. Dus gewoon losse stoeltjes met een rugleuning.
of zouden ze toch inzetten op een hoog roulatie tempo...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 december 2007 @ 16:22:42 #10
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55171148
TVP
en idd dat toezicht is altijd ver te zoeken..

Wij hebben hier in de directe omtrek geen Ballorig maar wel een MonkeyTown.
Die vind ik wat hygiëne betreft wel oké. Maar hoe vaak ik in de peuterzone (tot 5 jaar) wel niet koters van 7+ te woord sta.
Laatst ook, Pa zat er achter maar dat heeft mij niet weerhouden om een meisje van een jaar of zeven een flinke uitbrander te geven omdat ze een klein meisje van een jaar of twee (wat op de softplay-vormen/kussens wou klimmen waar eerst genoemd meisje opzat) zo achterover omverduwde.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 10 december 2007 @ 16:47:46 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55171694
Ik weet weer waarom ik er nooit kom!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55172430
Goed schrijfwerk ! Ben benieuwd wat voor een reactie je krijgt.
pi_55172520
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef kozakken het volgende:
[afbeelding] Ik heb hem net voor het posten aan het hoofdkantoor (per e-mail hoor) verstuurd.

En dan ben ik nog de volgende alinea vergeten:
Verder moet het me van het hart dat ik mij elke keer weer verbaas als Hoofd Inkoop over uw prijsbeleid rondom.. zeg.. een kan limonade. Ik ben mij ervan bewust dat uw organisatie natuurlijk winst dient te maken. Maar een prijsstelling van 3.50 voor een kan limonade vind ik redelijk buitensporing wanneer u in aanmerking dient te nemen dat de prijs van een liter pure siroop zo rond de euro ligt.
Van welke planeet kom jij?

Moet je eens naar de bios gaan, daar ga ik toch ook geen brief naartoe sturen dat een kleine cola meer kost dan een 1,5 liter fles bij de AH?
  maandag 10 december 2007 @ 17:45:54 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_55172772
daarom heb ik die alinea ook niet eens meegestuurd
pi_55172820
Ok
  maandag 10 december 2007 @ 18:57:40 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_55174328
kozakken
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 december 2007 @ 19:38:38 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55175352
precies om die hygiene kan ik met arwen niet naar zoiets heen zonder gevolgen erna , ben benieuwd naar reactie ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55175587
Het zal me niets verbazen als je niet eens een reactie terugkrijgt, dat zou wel passen in het straatje van Ballorig
pi_55175945
al die apparaten waar alsnog een euro in moet vind ik ook altijd reuze irritant ja.
pi_55175986
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....

Het stukje hieronder liet me dan toch wel weer glimlachen:
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef kozakken het volgende:
Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.
TS met haar dikke reet in het baby doolhof
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55176112
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....

[..]

Zo'n klein doolhofje is ook erg grappig als een klein kindje boos of in paniek is en niet meer voor of achteruit wil

Die limonade mag best wat kosten vind ik, het is allang fijn dat je niet tig fristi's of appelsap hoeft te kopen.
Zolang er was is, is er leven.
pi_55176170
quote:
Waar lees jij iets over een dikke reet?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator maandag 10 december 2007 @ 20:16:11 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55176177
Kozakken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 december 2007 @ 20:21:10 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55176301
Ik vind al die ballenbakken ranzig, met van die half kwijlende kindjes die met de poep tussen hun schoudertjes van een flinke spuitluier over de ballen aan het rollen zijn... En daar mag dan jouw kwijlende spuitluierende peuter bij.

"Goh, zo'n dagje peuterparadijs is nog echt te druk voor hem hoor. Elke keer na zo'n zondag is de lieverd ziek"

DUH!
pi_55176595
Ik heb nog twee kindervrijkaartjes voor Ballorig
pi_55176596
Ik ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt
Saartje
  maandag 10 december 2007 @ 20:42:10 #27
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55176833
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 10 december 2007 @ 20:58:13 #28
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55177294
Kozakken! Geweldig dat je dat ook zo stuurt!
Het ligt dus niet aan het plaatselijke kinderparadijs hier in het naastgelegen dorpje...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 10 december 2007 @ 21:23:55 #29
103793 kozakken
Living the life
pi_55177882
quote:

[..]

Maar ik heb wel een heel schattige dikke reet

En mss is dit stukje vooral grappig wanneer je zelf kinderen in deze leeftijd hebt. (Of zelf ook eens zo'n sok boven water hebt weten te vissen. )

Verder was het drankargument ook idd niet echt overtuigend. Daarom staat 'ie ook niet in de TS. Wel vind ik nog steeds 3,50 voor een kan met slecht aangelengd water veel geld. Maar goed... Dat is dan mijn eigen keuze.
-Oh nee... wacht Ik mag zelf geen eigen eten- of drinkwaren invoeren of nuttigen -
Dat is streng verboden stond op het manshoge bord... (vast voor mensen die tureluurs zijn geworden van de gillende kinderen om zich heen -
  maandag 10 december 2007 @ 21:28:03 #30
103793 kozakken
Living the life
pi_55177983
Oh.. en verder vind ik een kinderballenbakparadijsconstructie best heel erg leuk hoor.
Als ik zie hoeveel plezier mijn oudste van 3,5 zondag gehad heeft. Priceless! En die van 1 heeft ook alleen maar gelachen en lol gehad. Echt.. het is heus niet allemaal slecht enzo.

Maar er zijn zoveel dingen die me ergeren. Wel gemakkelijk gezegd natuurijk want ik hoef ook geen uitbater te spelen.
Maar het lijkt wel alsof ze de ouders gewoon over het hoofd zien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 december 2007 @ 21:28:09 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55177985
Ja inderdaad dat staat me ook nog levendig voor de geest van mijn eerste en laatste bezoek aan ballorig. Het enorme bord dat het verboden is om zelf ook maar een volkorenbiscuitje mee naar binnen te nemen.

Je bloedjes van kinderen moeten natuurlijk de verantwoorde slappe ballorig patat eten. Of de adhd veroorzakende roze koek. Met een colaatje. Zo, weer 15 euro kwijt voor 2 kinderen die tussen het ziek worden door wat te drinken willen.
  maandag 10 december 2007 @ 21:30:14 #32
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55178044
Het waren de tosti's die de doorslag gaven zeker? Waarom dacht je dat we naar huis gingen eten?
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
"Goh, zo'n dagje peuterparadijs is nog echt te druk voor hem hoor. Elke keer na zo'n zondag is de lieverd ziek"

DUH!
Guess what, nadat Cas wakker werd had hij koorts.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 10 december 2007 @ 21:32:24 #33
103793 kozakken
Living the life
pi_55178104
Die tosti's waren echt de laatste nagel ja

En raad is wie vandaag een enorme snotterbelneus heeft?
pi_55178205
ik ben 't met je eens over dat het personeel wel wat meer zou mogen doen om een oogje in 't zeil te houden. er is een gedeelte voor jonge kinderen (onder 5 jaar geloof ik) maar ik heb regelmatig meegemaakt dat veel grotere kinderen daar heel vervelend aan 't klieren zijn. de toegang tot het springkussen afsluiten met van die grote kussens, zoveel mogelijk ballen uit de ballenbak gooien, etc. etc. uiteindelijk heb ik er zelf een paar keer wat van gezegd en dan lieten ze zich meestal ook wel wegsturen maar 't zou prettiger zijn als daar vanuit het personeel iets meer op werd toegezien.

het eten vind ik er wel duur, maar de prijs voor een kan limonade valt me eigenlijk wel mee.
  maandag 10 december 2007 @ 21:37:39 #35
103793 kozakken
Living the life
pi_55178274
Ach.. bix, daar heb je ook wel gelijk in.
Ik denk dat het vooral de combi is die het doet aankomen.
Want natuurlijk kost het me meer om idd alleen al 2 kopjes koffie te krijgen. Dus het is gezeur in de marge.
pi_55178422
kozakken
mama van 3 kids!
pi_55178504
Ik zou het wel weten als medewerker van Ballorig.
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef kozakken het volgende:
Beste directie van Ballorig,

Na gisteren uw kinderballenpakparadijs weer eens bezocht te hebben wil ik toch een aantal ervaringen met u delen.
Want oh.. wat zijn mijn kleine mannetjes blij dat ze hun energie bij u en de uwen mogen komen delen. En ook wij genieten heus wel van de uitgeputheid van onze kinderen.
Er zijn wel een paar punten die me als ouders en voorstander van een lichte vorm van hygiene wat tegen de borst stuiten.

Weer of geen weer, bij ballorig is het altijd feest. Ik vraag me af of u hierbij doelt op de zelfredzaamheid van de kinderen. Want van enige vorm van atractieve aandacht door een medewerker is mij helaas niets opgevallen. Maar misschien is het vooral feest omdat u weinig hoeft bij te dragen aan dit oh zo speelse geluk. Dat zou natuurlijk ook kunnen.
Stel je voor dat je op je kroost zou letten. Het is geen kinderopvangplaats, maar een overdekte speeltuin. Heb je in de Efteling weleens toezicht gezien
quote:
Daarnaast vraag ik me af of het normaal is om op zondag bij binnenkomst om 10.00 een ietswat bedompte en vooral koude hal binnen te treden en na een korte blik vooral vuilrestanten te vinden van de feestgangers van de dag ervoor. Maar goed, een uur van tevoren stoken voor de vroege gasten is natuurlijk ook zonde van uw geld. Dat kan ik mij heus ook wel voorstellen.

Tja, voor die hooguit 15 kinderen die om 10 uur verschijnen, kan ik me voorstellen dat door ervaringen uit het verleden nu eens niet de kachel op loeiheet gaan zetten. Ik gok ook dat als het 20 graden binnen is en de kinderen heftig bezweet rondrennen in alle attracties, je je dan weer blauw kunt betalen aan de dure drankjes.
quote:
De eerste sok die ik na zo'n vijf minuten in het ballenbad te hebben gelegen boven water trok behoorde niet toe aan mijn zoon. De tweede sok trouwens ook niet. Dus of een ander kindje mist nu een sok of uw medewerkers hebben een eigen feestje gevierd in het ballenbakcircus. Want.. zoals ik op uw website kon lezen: bij ballorig is het natuurlijk altijd feest!
Alhoewel ik natuurlijk ook gewoon de pech kan hebben op dag 28 te zitten in uw schoonmaakrooster. Aangezien de ballen van uw befaamde ballenbak een maal per maand worden gereinigd zit die kans er nu eenmaal in.
Omdat er een sok in een giga-ballenbak (je zou de inhoud van dat ding eens moeten opmeten) ligt, is het direct een gigantisch onhygiënische zooi?
Laat je je kinderen ook spelen in de zandbak in de speeltuin?
quote:

Het is dan ook een KINDERspeelparadijs..... Dat je je kinderen niet meekrijgt, kun je moeilijk Ballorig aanrekenen.
quote:
Als moeder van twee jonge kinderen verbaas ik mij bijzonder over het oh zo lage hygienegehalte van uw bedrijf. Ik hoop van harte dat u zich realiseert dat wij de entree betalen en onze kleine schatjes dat niet doen. Dat betekent toch dat u vooral ook ons als ouders moet overtuigen van uw bijzondere speelparadijs en uw USP? Daarnaast ben ik mij best bewust dat ik mij ook gerust door mijn kleine schatteboutjes naar uw ballenhandel laat sturen.
Maar er zijn grenzen die ik stel aan klantvriendelijkheid, veiligheid, hygiene en gezelligheid.
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij is het -nogmaals- een overdekte speeltuin. Niets meer en niets minder. Het USP zit hem ook daarin.
quote:
Bij de prachtig mooie verbouwing en de donkere spannende hoek voor het kasteel (in Wijhe) zijn de nieuwe dames- en herentoiletten ondergebracht. Maar wat een gemiste kans!! Waar zijn toch de kindertoiletten. De speciale, lage kleine en vooral toegankelijke lief aandoenlijke toiletpotjes voor onze eigen lieve oh zo precair zindelije kleine peuters en kleuters. Verder heb ik nog een kleintje die verluierd moet worden. Helaas kan ik dit alleen maar doen met de gezellige geur van het invalidentoilet op de achtergrond. En waar de borstvoedende mama zich kort kan terugtrekken is mij helemaal een raadsel.
Een kleine verschoon- en voedruime is zo'n bijzonder gemiste kans!
Kindertoiletten? Dat heb je thuis vast ook . En over die borstvoeding is ook al menig topic over volgeluld. Waarom kan dat niet in een gewoon rustig hoekje? Net zoals je zou doen als je een dagje ergens heen gaat? Ik neem niet aan dat je je ervoor schaamt?
quote:
De rookmachine die u trouwens wel heeft opgesteld is bijzonder effectief... vooral in het toevoegen van rook aan een ruimte bedoeld voor onder andere kleine en jonge kinderen die juist thuis uit de rook worden gehouden. Maar ook hier is het natuurlijk heel goed mogelijk dat ik 'het grotere geheel' niet helemaal goed kan doorzien.
Ja, da's echte rook.....met nicotine en teer....voor de smaak " "
quote:
Plus dat ik eigenlijk niet zo goed tegen een 'all-in principe' kan die niet all-in is. Want natuurlijk wil mijn zoon op de gesponsorde tractor die toch echt geld gaat kosten. En de draaimolen is toch ook zo schattig, maar net zo goed niet bij uw prijs inbegrepen.
Het is niet dat dat onbekend is. Er is zat te doen in de rest van de speeltuin.
quote:
De kleffe niet echt geroosterde tosti's op het eind noem ik dan maar een schoonheidsfoutje. Het is natuurlijk ook buitengewoon lastig om personeel te vinden die wel in staat is 'wit' van 'bruin geroosterd' te onderscheiden.
Misschien kun je de volgende keer gewoon bij het personeel klagen. Krijg je direct een nieuwe. Waarvoor excuses.
quote:
Ik zal er niet aan ontkomen om in de komende tijd een vergelijkend warenonderzoek te moeten verrichten naar de andere ballen- en klimfabrieken in de regio. Uw onderkomen heeft namelijk een niet mis te verstane indruk om mij achtergelaten die eerst weer een tijdje bezinking nodig heeft voordat ik u en uw medewerkers weer met enthousiasme onder ogen kan komen.

Met vriendelijke groet,
Kozakken
We zien u graag weer terug. Tot ziens
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 10 december 2007 @ 21:52:10 #38
103793 kozakken
Living the life
pi_55178687
five
Ik vraag me uberhaupt af of ze wel reageren.
Ik heb nav jouw post ook de algemene voorwaarden maar eens doorgelezen.
Ik kom zeker niet weg met mijn toezicht, sanitair en nog wat van dat soort zaken.

Maar dat neemt nog niet weg dat het drukken op de enter-knop van versturen voor behoorlijk veel voldoening zorgde.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 december 2007 @ 22:00:42 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55178921
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]

Stel je voor dat je op je kroost zou letten. Het is geen kinderopvangplaats, maar een overdekte speeltuin. Heb je in de Efteling weleens toezicht gezien
[..]
Ja... als je in de efteling gebruik maakt van faciliteiten op een manier waar het niet voor bedoeld is, wordt je aangesproken
quote:

Tja, voor die hooguit 15 kinderen die om 10 uur verschijnen, kan ik me voorstellen dat door ervaringen uit het verleden nu eens niet de kachel op loeiheet gaan zetten. Ik gok ook dat als het 20 graden binnen is en de kinderen heftig bezweet rondrennen in alle attracties, je je dan weer blauw kunt betalen aan de dure drankjes.
Als je om 10 uur niet wil stoken voor die 15 kinderen, moet je om 10 uur voor die 15 kinderen ook geen 5 euro toegang rekenen. En die keer dat ik er was, was het er een graadje of 18. Knap koud voor een dreumesje van anderhalf op kousenvoetjes.
quote:
Omdat er een sok in een giga-ballenbak (je zou de inhoud van dat ding eens moeten opmeten) ligt, is het direct een gigantisch onhygiënische zooi?
Zand is van nature zelfreinigend.
quote:

Het is dan ook een KINDERspeelparadijs..... Dat je je kinderen niet meekrijgt, kun je moeilijk Ballorig aanrekenen.
Dat ik daarentegen bij een calamiteit mijn kindefren alleen buiten kan krijgen door met grof geweld een netjes doolhof te lijf te gaan vind ik dan weer verontrustend.
quote:
Kindertoiletten? Dat heb je thuis vast ook . En over die borstvoeding is ook al menig topic over volgeluld. Waarom kan dat niet in een gewoon rustig hoekje? Net zoals je zou doen als je een dagje ergens heen gaat? Ik neem niet aan dat je je ervoor schaamt?
[..]
Ik heb thuis ook geen urinoir maar vind ze in openbare gelegenheden waar ik ff snel wil pissen verdomd handig. Bij een gelegenheid welke puur gericht is op kinderen zou je best wat faciliteiten mogen verwachten die met het verzorgen van kinderen te maken hebben niet waar?
quote:
[..]
Beetje goedkoop is het wel daarentegen.
quote:
Misschien kun je de volgende keer gewoon bij het personeel klagen. Krijg je direct een nieuwe. Waarvoor excuses.
Joepie, NOG een overpriced kleffe gore vette tyfus tosti. "Eet dan niet" Maar ja... je mag geen fuck mee naar binnen nemen he, volgens het bord.
quote:
Eens en nooit meer. Overpriced overhypte gore teringtent dat ballorig.

[ Bericht 24% gewijzigd door Swetsenegger op 10-12-2007 22:07:44 ]
pi_55178951
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef bixister het volgende:
ik ben 't met je eens over dat het personeel wel wat meer zou mogen doen om een oogje in 't zeil te houden. er is een gedeelte voor jonge kinderen (onder 5 jaar geloof ik) maar ik heb regelmatig meegemaakt dat veel grotere kinderen daar heel vervelend aan 't klieren zijn. de toegang tot het springkussen afsluiten met van die grote kussens, zoveel mogelijk ballen uit de ballenbak gooien, etc. etc. uiteindelijk heb ik er zelf een paar keer wat van gezegd en dan lieten ze zich meestal ook wel wegsturen maar 't zou prettiger zijn als daar vanuit het personeel iets meer op werd toegezien.
Mee eensch... ik stoor me er iedere keer weer aan dat er totaal geen toezicht is, al is het maar een (volwassen) iemand die je aan kan spreken bij problemen. Want ja... wie vraag je als er iets escaleert of als er echt iets gebeurt? Dat grietje van 16 die zich rot rent achter de balie om hapjes en drankjes te maken? Of dat even oude gozertje dat achter de kassa staat (die van oor tot oor kleurt als je een 'moeilijke' vraag stelt over feestjes ofzo) en die als het bij de kassa rustig is zijn collegaatje bijspringt?
pi_55179352
Goh ik ken die hele ballentent niet, zit vast niet in Noord-Brabant, maar we hebben hier vast ook wel zoiets (in Best meen ik, bij Aquabest) gelukkig hoef ik er nog niet naartoe Isa is nog klein.

Maar ik vind dat je bij een toko die speciaal voor het vermaak van kinderen is, je op zijn minst een verschoningsruimte en kindertoiletten mag verwachten.

Geloof niet dat deze firma zal reageren maar ik vind het een prachtig opgestelde mail
Zou er als ontvanger hard om kunnen lachen maar me zeker eens achter de oren krabben, want in sommige zaken zit echt wel een leermoment voor deze ondernemer.
Mama van Isa en Ties
pi_55179467
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja... als je in de efteling gebruik maakt van faciliteiten op een manier waar het niet voor bedoeld is, wordt je aangesproken
Je bent nog nooit in de speeltuin van de Efteling geweest, hoor ik al....
quote:
Als je om 10 uur niet wil stoken voor die 15 kinderen, moet je om 10 uur voor die 15 kinderen ook geen 5 euro toegang rekenen. En die keer dat ik er was, was het er een graadje of 18. Knap koud voor een dreumesje van anderhalf op kousenvoetjes.
Mwoa...laagjeskleding. Binnen een half uur zijn ze oververhit.
quote:
Zand is van nature zelfreinigend.
In de natuur, ja. Een zandbak is geen oneindige laag zand. De kattendrollen worden niet binnen een uur als vanzelf opgelost
quote:
Dat ik daarentegen bij een calamiteit mijn kindefren alleen buiten kan krijgen door met grof geweld een netjes doolhof te lijf te gaan vind ik dan weer verontrustend.
Mja, men moet dan een manshoog doolhof creëren. Zal het erg fijn doen voor de hoeveelheid speelplezier. Verder kun je gewoon op je knieën naar binnen. Echt nog nooit problemen mee gehad en klein zijn we hier ook niet....
quote:
Ik heb thuis ook geen urinoir maar vind ze in openbare gelegenheden waar ik ff snel wil pissen verdomd handig. Bij een gelegenheid welke puur gericht is op kinderen zou je best wat faciliteiten mogen verwachten die met het verzorgen van kinderen te maken hebben niet waar?
Ik zie echt het punt niet. Dat is toch gewoon verwennerij/luxe. Als ze zindelijk zijn, kunnen ze prima op een 'volwassen' toilet nietwaar?
quote:
Beetje goedkoop is het wel daarentegen.
Net als de toegang: je kunt je kinderen voor ¤5,50 compleet afmatten. Heb je 's avonds tenminste weer eens een keer tijd om je vrouw af te matten, omdat ze namelijk om 17:00 uur volledig gesloopt op bed liggen.....
quote:
Joepie, NOG een overpriced kleffe gore vette tyfus tosti. "Eet dan niet" Maar ja... je mag geen fuck mee naar binnen nemen he, volgens het bord.
Nee, dan klaag je nog een keer. Zo moeilijk is dat toch niet Alsof je daar afgeschoten wordt als je wat naar binnen neemt . Het is het makkelijkst om achteraf te klagen. Dat is vaak prettiger, want dan kun je het doen tegen een website .
quote:
Eens en nooit meer. Overpriced overhypte gore teringtent dat ballorig.
Prima. Dan blijft het tenminste gezellig.
  maandag 10 december 2007 @ 22:22:37 #43
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55179570
De ballenkwakbazin.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 10 december 2007 @ 22:26:25 #44
103793 kozakken
Living the life
pi_55179697
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Five_Horizons het volgende:
........Het is het makkelijkst om achteraf te klagen. Dat is vaak prettiger, want dan kun je het doen tegen een website .
[..]
Uhmmmm... ja

Plus dat ik sommige dingen ook daadwerkelijk niet vind behoren bij het grietje van daadwerkelijk ergens bijzonder onder de 20 die er zondag stond.

Kijk, natuurlijk zijn er altijd punten waarin je gelijk hebt. Absoluut.
Maar ik vind dat een tent die gericht is op kinderen van 1 tot 12 toch ook zeker aandacht mag en moet besteden aan dingen dingen zoals bv. zindelijkheid en toilettraining en in hun begeleiders die de portomonee mogen trekken. (en die bv. de verschoonwerkzaamheden mogen uitvoeren en bv. broertjes/zusjes willen voeden of borstvoeden. )
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 december 2007 @ 22:35:31 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55179979
quote:

[..]

Je bent nog nooit in de speeltuin van de Efteling geweest, hoor ik al....
Muggeziften. Corebusiness van de efteling is niet de speeltuin. Ze zitten wel boven op hun corebusiness. Integenstelling tot ballorig.
quote:
Mwoa...laagjeskleding. Binnen een half uur zijn ze oververhit.
Heeft er nog steeds geen fuck mee te maken of er al dan niet gestookt zou moeten worden voor een kleine groep. Als je zegt iets aan te bieden, moet je niet de helft aan bieden.
quote:
In de natuur, ja. Een zandbak is geen oneindige laag zand. De kattendrollen worden niet binnen een uur als vanzelf opgelost
Ik weet niet in welke pauperbuurt jij in de zandbak in de speeltuin zat, maar die hier werd gewoon afgesloten 's nachts.
quote:
Mja, men moet dan een manshoog doolhof creëren. Zal het erg fijn doen voor de hoeveelheid speelplezier. Verder kun je gewoon op je knieën naar binnen. Echt nog nooit problemen mee gehad en klein zijn we hier ook niet....
Dus omdat jij er geen probleem mee hebt, IS er geen probleem?
quote:
Ik zie echt het punt niet. Dat is toch gewoon verwennerij/luxe. Als ze zindelijk zijn, kunnen ze prima op een 'volwassen' toilet nietwaar?
Wat een non argument Omdat JIJ het luxe vind, mag je bij een toko voor KINDEREN geen kinderfaciliteiten verwachten.
quote:
Net als de toegang: je kunt je kinderen voor ¤5,50 compleet afmatten. Heb je 's avonds tenminste weer eens een keer tijd om je vrouw af te matten, omdat ze namelijk om 17:00 uur volledig gesloopt op bed liggen.....
Je vind 5,50 goedkoop? Ik vind het gruwelijk duur voor een vieze gore tering tent waar een paar touwen hangen en verder werkelijk he le maal niets gedaan wordt.
quote:
Nee, dan klaag je nog een keer. Zo moeilijk is dat toch niet Alsof je daar afgeschoten wordt als je wat naar binnen neemt . Het is het makkelijkst om achteraf te klagen. Dat is vaak prettiger, want dan kun je het doen tegen een website .
Ja NOG een keer klagen zal helpen. Maar zoals jouw het blijkbaar geen tyfus uitmaakt dat er in een kinder paradijs geen flikker voor kinderen geregeld is, vind ik het belachelijk als je dan niets zelf mee zou mogen nemen.
En een beetje dwepen met een hype is ook prettig. Heb je tenminste ooit nog het idee ergens bij te horen.
quote:
Prima. Dan blijft het tenminste gezellig.
Je overschat je entertainmentwaarde ben ik bang
pi_55180399
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:

Je overschat je entertainmentwaarde ben ik bang

" "

Ik vind je posts nogal getuigen van zaniken om het zaniken. Als jij met jouw houding de Ballorig binnenkomt (as if), dan is er inderdaad geen reet aan.

Maar als jij je beter voelt dan de rest, prima. Nou: erop knul.....
pi_55184971

Geweldig Kozakken. Ook ik ben benieuwd of er een reactie gaat komen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55185163
Kozakken ik ben heel benieuwd of je een reactie zal krijgen.
Goed geschreven .

En volgens mij ben ik blij dat die kleine van ons nog lang niet zover is dat we naar dat soort dingen toe kunnen/hoeven/moeten... .
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:21:02 #49
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_55185395
Da tballenbakverhaal is leuk, maar dat geneuzel van Five en swets is nog veel leuker

En ik ben het eens met FH, komt ook niet vaak voor
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:26:36 #50
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55185481
quote:
Alsof je daar afgeschoten wordt als je wat naar binnen neemt .

* Noli. herinnert zich haar eerste OUD-meet bij de Ballorig in Almere waar Karin een broodje zat te smeren voor een ongeveer 10 maanden oude Bram.

*dingdong*
U mag hier geen zelf mee gebrachte etenswaren nuttigen!
U MAG HIER GEEN ZELF MEE GEBRACHTE ETENSWAREN NUTTIGEN !
*dingdong*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55185839
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef Noli. het volgende:

[..]

* Noli. herinnert zich haar eerste OUD-meet bij de Ballorig in Almere waar Karin een broodje zat te smeren voor een ongeveer 10 maanden oude Bram.

*dingdong*
U mag hier geen zelf mee gebrachte etenswaren nuttigen!
U MAG HIER GEEN ZELF MEE GEBRACHTE ETENSWAREN NUTTIGEN !
*dingdong*

Inderdaad ja.
Kijk, als er nou nog fatsoenlijk eten te krijgen is, maar een kind met een allergie zal wel eigen eten mee moeten nemen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:18:15 #52
199749 ballorig
Lekker belangrijk ;-)
pi_55188747
Geachte Kozakken,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij van Ballorig vinden het een feest om te lezen dat uw schatjes zo hebben genoten in ons speelparadijs. Wij vinden het echter jammer om te moeten lezen dat u minder enthousiast bent over dit bezoek. Ik zal proberen u het één en ander uit te leggen, in de hoop dat u af zult zien van een vergelijkend warenonderzoek. Wij doen er alles aan om gezellige mensen terug te laten komen naar ons overdekte paradijs dichtbij huis.

Het is inderdaad zonde van het geld om een uur van tevoren te gaan stoken voor vroege gasten. Het is namelijk zo dat veel van de vroege gasten erg verhit reageert wanneer zij de rotzooi van de vorige dag aantreffen. U begrijpt dat het al snel te warm zal worden in ons speelparadijs als we dan ook al een tijd aan het stoken zijn. Ik begrijp dat u niet zo snel oververhit raakt, ik kan u aanraden om een volgende keer als eerst bij de rookmachine te gaan staan. Daar is het voor u waarschijnlijk een stuk aangenamer vertoeven.

Ons personeel is veelal onder de twintig jaar, vooral druk met zichzelf of personeelsleden van het andere geslacht en niet in staat kinderen te vermaken of toezicht te houden. U begrijpt dat dit voor mij lekker goedkoop is maar ook voor de klant is het eigenlijk wel prettig. Geen toezicht is immers geen toezicht. Dus niemand die ziet dat u gewoon uw thuis
klaargemaakte limonade bij ons komt nuttigen. Ik begrijp dat u het toch eng vindt aangezien het eigenlijk verboden is. Ik kan u wederom een plekje bij onze rookmachine aanraden, daar wordt u zeker niet gezien.

Ik begrijp uit uw reacties dat u zich vergeten voelt maar er wordt juist een beroep gedaan op uw zelfredzaamheid. Uw kinderen redden en vermaken zich wel, dat is gebleken. We doen juist ons best om u ook nog een beetje te vermaken, het zou toch vervelend zijn als u een paar uur kletsend aan de kant zou kunnen zitten. Daarom vragen wij zelf uw kinderen te stimuleren om te gaan spelen en eventuele incidenten zelf op te lossen. Wij hebben het u extra makkelijk gemaakt door te zorgen voor harde muziek en slechte verlichting. Op die manier merkt niemand op dat u staat te tieren wanneer uw schatjes niet uit het doolhof willen komen, of wanneer u andermans kroost het één en ander toewenst. De draaimolen en de tractor zijn inderdaad niet gratis maar wanneer u gewoon net als ieder ander limonade van huis meeneemt, valt het allemaal wel mee met de kosten.

Wat betreft de kindertoiletten. Ik begrijp dat u dit een gemiste kans vindt, u moest immers weer opstaan. Dit is echter de reden waarom wij gewone toiletten hebben. Als de ouders gewoon meegaan om de kinderen op het toilet te plaatsen blijven deze langer schoon. Aangezien wij slechts één keer per maand reinigen (u dacht toch niet dat, dat alleen voor het ballenbad zo was?) is dit geen overbodige luxe. Mocht u onverhoopt toch natte sokken oplopen in één van onze toiletten, bij onze balie kunt van ons personeel gratis nieuwe sokken krijgen. U mag ze na afloop mee naar huis nemen, sokken hebben wij immers zat!

Ik begrijp dat u een enige tijd nodig heeft om uw ervaring te laten bezinken, daar heb ik alle begrip voor. En het is geheel wederzijds, ik vrees namelijk dat mijn personeel na het lezen van uw brief, de komende tijd nog wel in de lach zal schieten zodra ze u onder ogen moeten komen. Echter, over die tosti's zal ik ze nog even aanspreken.
Van kleffe tosti's hou ik zelf namelijk ook niet.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

De directie van Ballorig.

[ Bericht 0% gewijzigd door ballorig op 11-12-2007 12:27:21 ]
Bij Ballorig is het altijd feest, maar u moet zelf de slingers ophangen!
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:21:22 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55188814
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55189871
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:51 schreef Pruk het volgende:

[..]

Inderdaad ja.
Kijk, als er nou nog fatsoenlijk eten te krijgen is, maar een kind met een allergie zal wel eigen eten mee moeten nemen!
Ze hebben er ook niks fatsoenlijks voor vegetariers :s Tenzij je patat of poffertjes wil maar echt gezond wil ik dat niet noemen...

Is het overigens alleen bij Ballorig Houten zo of komt de gemiddelde leeftijd van het personeel echt niet boven de 16 uit?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55190351
ballorig
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:26:15 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55190374
Die post van Ballorig!
Oh, en de kanttekeningen van Five mogen er in mijn ogen ook wel zijn.
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:05 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ze hebben er ook niks fatsoenlijks voor vegetariers :s Tenzij je patat of poffertjes wil maar echt gezond wil ik dat niet noemen...

Is het overigens alleen bij Ballorig Houten zo of komt de gemiddelde leeftijd van het personeel echt niet boven de 16 uit?
Ja maar jemig... als je daarheen gaat is het toch een leuk uitje? Dan ben je toch niet op zoek naar een verantwoorde groentehap of wel?

En ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze, als je het bij binnenkomst uitlegt, dat je dan je allergie-verantwoorde eten in moet leveren.
Of rukken ze babies ook van de tiet omdat zelf meegebrachte waar niet genuttigd mag worden?
pi_55190379
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:18 schreef ballorig het volgende:
*knip*
Fake it till you make it...
pi_55190400
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef bixister het volgende:
ballorig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55191344
quote:
ballorig
idd
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55192302
Kozakken, wat schrijf jij fantastisch leuk !

dinsdag 11 december 2007 @ 15:31:08 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55193280
quote:
ballorig
Sorry Kozakken, maar ik ben weer fan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:08:39 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55195631
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Die post van Ballorig!
[..]

Ja maar jemig... als je daarheen gaat is het toch een leuk uitje? Dan ben je toch niet op zoek naar een verantwoorde groentehap of wel?

En ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze, als je het bij binnenkomst uitlegt, dat je dan je allergie-verantwoorde eten in moet leveren.
Of rukken ze babies ook van de tiet omdat zelf meegebrachte waar niet genuttigd mag worden?
kan je vertellen bij trollenland ( in deurne ) mocht het dus echt niet he.. dan had ze maar gewoon pech
heb wel mijn geld terug gekregen, maar tis soms echt te zot voor woorden .

reden: we kunnen geen uitzonderingen ,maken iedereen kan wel zeggen dat zijn/haar kindje allergisch is
pi_55196742
OMG ballorig
Saartje
pi_55197868
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Die post van Ballorig!
[..]

Daar doen ze dus wel moeilijk over ja
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:46:59 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55199392
Ballorig Erg goede post.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:13:04 #66
103793 kozakken
Living the life
pi_55200255
Ballorig
Ik geloof dat ik toch maar weer eens bij de rookmachine moet gaan zitten
  Jubileum moderator dinsdag 11 december 2007 @ 20:19:49 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55200455
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:24:55 #68
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55200602
Leuk topic
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55201464
kozakken: ik was afgelopen zondagmiddag ook in wijhe in ballorig, maar ik zal wel een minder goed oplettende en minder veeleisende ouder zijn, want heb afgelopen zondag niets bemerkt van wat ik in jouw brief terug leest (wij hadden dan ook patat en geen tosti, misschien dat het daar aan ligt )
  Admin dinsdag 11 december 2007 @ 21:10:07 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55201881
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij is het -nogmaals- een overdekte speeltuin. Niets meer en niets minder. Het USP zit hem ook daarin.
[..]

[..]

Ja, da's echte rook.....met nicotine en teer....voor de smaak " "
[..]

[..]

[..]

Ik sluit me hier helemaal bij aan. In de voorwaarden op de site van ballorig staat trouwens ook dat je gewoon zelf verantwoordelijk bent voor wat je kinderen uitspoken. Ballorig is gewoon een speeltuin met een dak erboven. Als ik naar een speeltuin ga lopen er ook geen kleuterleidster in het rond om mijn kroost in de gaten te houden.
Dat gezeik over hygiëne slaat ook nergens op. Je kind wordt inderdaad ziek in ballorig, maar dan alleen als je ze normaliter ver weg houdt van alles wat ook maar enigszins een immuunsysteem opbouwt.
Eigen meegbracht eten en drinken mag je bijna nergens nuttigen, de kosten zijn zo goed als nihil (huur zelf eens een loods van zo'n formaat, personeel, onderhoudskosten, energierekeningen etc).
Ik vind de OP zwaar overtrokken, maar wil hooguit zeggen; ga er dan gewoon niet heen. Pleur je kinderen naar een creche, dan heb je zelf lekker rust. Prima oplossing. Persoonlijk vind ik ballorig, en dan JUIST die in Wijhe, een uitkomst. De kinderen klimmen, glijden etc. erop los. Ik was er zelf afgelopen zondag niet bij omdat ik met Alicia in Rotterdam zat, maar knor is geweest met Jayden en oma en die hebben een uitstekende dag gehad. En Jayden heeft zich enorm vermaakt. Maar goed, het vermaak van de kinderen is blijkbaar ondergeschikt aan het vermaak van de ouders. Figures...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_55202011
evenstar, dat meen je niet!
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:16:29 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55202061
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:14 schreef bixister het volgende:
Nou idd, dat verbaast mij ook echt heel erg...
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:25:07 #73
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55202295
Ik ken Ballorig niet (alleen van horen zeggen), maar wij gaan wel eens naar een indoor speeltuin die niet bij een keten hoort.
Voor 20 euro hebben we daar (vriend, dochtertje en ik) een heel leuke middag.
Ik voel me zelf ook altijd weer helemaal kind als ik door de apekooi klauter .

Er zit wel een kern van waarheid in de OP (die ik errug leuk geschreven vind ).
Je bent inderdaad zelf verantwoordelijk voor je kind. Maar het is jammer dat er met name in het peutergedeelte geen toezicht is op de oudere kinderen die daar komen spelen. Die ouders van die kinderen denken: "ah, mijn kind redt zich wel", maar houden er geen rekening mee dat ze andere (kleinere) kinderen storen in hun spel. Daarvoor zou een medewerker die toezicht houdt toch wel prettig zijn.

En de hygiëne laat inderdaad te wensen over. Maar dat is ook in zwembaden en gewone speeltuinen wel het geval. Mijn dochter is er in ieder geval nog nooit ziek van geworden. Hooguit oververmoeid .

Het eten is niet van fantastische kwaliteit, dus we eten alleen een snack tussendoor (bakje patat of een stuk cake ofzo) en eten stiekum nog zelf meegebracht fruit mee. Gewoon zorgen dat je er met een volle maag naartoe gaat .

Wij vinden het altijd een leuk uitstapje, we gaan er 3, 4 keer per jaar naar toe.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:31:32 #74
103793 kozakken
Living the life
pi_55202437
Nee Danny, het vermaak van mijn kinderen is zeker niet ondergeschikt aan het vermaak van mij als ouder. Maar als ouder hoeft mijn vermaak ook niet altijd ondergeschikt te zijn aan dat van mijn kind(eren).

Mijn kinderen krijgen immuunsysteemopbouwmomenten genoeg. Maar ik vind nog steeds dat een attractie gericht op onder andere jonge kinderen ook zijn best mag doen om vooral toiletten en een verschoonruimte tiptop op orde te houden.
(en nogmaals, ik heb zelf ook al aangegeven mijn argument rondom drinken en prijzen daarvan niet valide genoeg te vinden )

En ik pleur mijn kinderen niet naar de creche. Hoezo zou het me alleen om rust gaan? Ik geloof alleen dat ik een aantal dingen niet helemaal naar behoren vind. Ik heb niets gemeld over dat mijn kinderen het geen feestje vonden of het geen uitstekende dag vonden. Ik geniet heus van hun plezier. En zeker de oudste van 3,5 heeft genoten. We zijn ook heus niet voor het laatst naar t ballenbakparadijs geweest.

Zou het trouwens ook niet schelen of je jonge of wat oudere kinderen hebt? Ik vind nl. het 'grotere kinderen' gedeelte veel prettiger ogen.
Daarnaast zijn er trouwens wel vaker door ook officiele instanties was gemeld over de veiligheid van deze binnenshuispretpaleisspeelplaatsen.

Mijn kinderen hebben zich absoluut vermaakt. Dat meld ik en heb ik zelfs nog een keer extra gemeld. Dus mss heb je vooral gelezen wat je graag wilde lezen
Fijn dat jij die van Wijhe JUIST zo geweldig vind. Zullen ze blij mee zijn.

Ik vind het tekenend dat er veel ouderstellen in mijn omgeving het juist hebben over al die dingen die ik noem. Hygiene, toiletten, te jong personeel en ga zo maar daar.
En de jus over mijn verhaal.. tja.. soms is het heerlijk om je gewoonweg eens uit te leven.
  Admin dinsdag 11 december 2007 @ 21:48:22 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55202857
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef kozakken het volgende:
Nee Danny, het vermaak van mijn kinderen is zeker niet ondergeschikt aan het vermaak van mij als ouder. Maar als ouder hoeft mijn vermaak ook niet altijd ondergeschikt te zijn aan dat van mijn kind(eren).
Dat is het ook vast niet gok ik. Feit blijft wel dat ballorig en soortgelijke indoor-speeltuinen er vooral zijn voor het vermaak van de kinderen. Als je daar als ouder zijnde dan weer van geniet is dat min of meer an added bonus. Niet voor niets is toegang voor ouders gratis.
quote:
Mijn kinderen krijgen immuunsysteemopbouwmomenten genoeg. Maar ik vind nog steeds dat een attractie gericht op onder andere jonge kinderen ook zijn best mag doen om vooral toiletten en een verschoonruimte tiptop op orde te houden.
Zoals gezegd; ik was er afgelopen zondag niet bij, maar de keren dat ik er wel geweest ben waren de toiletten schoon. Ja, het meurde af en toe naar stront, maar aan de geur af te leiden lag de luier er nog niet heel lang. Dat er een vieze luier ligt wil niet zeggen dat die van vorige week is natuurlijk
quote:
(en nogmaals, ik heb zelf ook al aangegeven mijn argument rondom drinken en prijzen daarvan niet valide genoeg te vinden )
Ok, want je mag altijd even naar de auto lopen namelijk en als je je kinderen meeneemt kunnen die bij de auto prima even een slok drinken naar binnen klotsen.
quote:
En ik pleur mijn kinderen niet naar de creche. Hoezo zou het me alleen om rust gaan? Ik geloof alleen dat ik een aantal dingen niet helemaal naar behoren vind. Ik heb niets gemeld over dat mijn kinderen het geen feestje vonden of het geen uitstekende dag vonden. Ik geniet heus van hun plezier. En zeker de oudste van 3,5 heeft genoten. We zijn ook heus niet voor het laatst naar t ballenbakparadijs geweest.
Ah nou kijk 's aan. Is het alleen te hopen dat je niet elke keer dat je gaat over dezelfde punten gaat klagen natuurlijk
quote:
Zou het trouwens ook niet schelen of je jonge of wat oudere kinderen hebt? Ik vind nl. het 'grotere kinderen' gedeelte veel prettiger ogen.
Jayden is afgelopen september 3 geworden. Hij heeft zich helemaal ziek gespeeld naar ik vernomen heb (en dan niet van de bacillen ) Op rustige momenten klimt 'ie trouwens net zo lief in het gedeelte voor oudere kinderen. Natuurlijk moet een van ons dan wel mee, maar dat hebben we er graag voor over. Maar hij kan zich ook prima vermaken in het deel voor de kleintjes. Dat ziet er minder spectaculair uit misschien, maar op die leeftijd hebben ze ook niet direct heel veel meer nodig. Overigens kan ik me ook storen aan kinderen van 8 die in het peuterdeel rondrennen, maar duidelijk laten merken dat ze wel even goed uit moeten kijken dat ze geen kleine kinderen omver maaien werkt meestal prima.
quote:
Daarnaast zijn er trouwens wel vaker door ook officiele instanties was gemeld over de veiligheid van deze binnenshuispretpaleisspeelplaatsen.
Ah, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. Linkje?
quote:
Mijn kinderen hebben zich absoluut vermaakt. Dat meld ik en heb ik zelfs nog een keer extra gemeld. Dus mss heb je vooral gelezen wat je graag wilde lezen
Nou eigenlijk hoorde ik vooral klachten vanuit jezelf in plaats van lof omdat je kind zich enorm vermaakt heeft. Toen we twee jaar geleden in het land van ooit waren met alicia vond ze dat helemaal geweldig. Wijzelf vonden het een oude, ononderhouden, ongeorganiseerde bende, maar ja, we gingen voor ons kind en kregen wat dat betreft waar voor ons geld. Geen reden tot klagen dus.
quote:
Fijn dat jij die van Wijhe JUIST zo geweldig vind. Zullen ze blij mee zijn.
Ik denk werkelijk dat het ze geen kont kan schelen
quote:
Ik vind het tekenend dat er veel ouderstellen in mijn omgeving het juist hebben over al die dingen die ik noem. Hygiene, toiletten, te jong personeel en ga zo maar daar.
Mja, frappant inderdaad. Misschien zouden die ook meer vanuit het oogpunt van het kind moeten kijken. En die toiletten; ik heb werkelijk nog nooit een smerig ondergezeken plee gezien bij ballorig. Hoe jong het personeel is dat mijn kaartje afrekent of m'n cola opentrekt vind ik ook al niet belangrijk. Er is per filiaal altijd minimaal 1 BHV'er aanwezig voor noodgevallen. Ik zie de relevantie van die leeftijd niet helemaal.
quote:
En de jus over mijn verhaal.. tja.. soms is het heerlijk om je gewoonweg eens uit te leven.
Mja da's wel waar, maar dan moet het wel terecht zijn
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:48:34 #76
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_55202863
Ik heb een tijd een bedrijf gehad, wat o.a. ballenbakken levert aan dit soort speelpaleizen. Ook verzorgden wij voor het onderhoud en schoonmaak, indien gewenst. Dit was helaas niet vaak het geval...

En je wil niet weten wat je tegen komt tijdens het schoonmaken van een dergelijk ballenbak, volle luiers, condooms (ook vol), onderbroeken, sokken, verrotte suikerspinnen, friet, hamburgers en complete muizen nesten...

De meest smerig die we ooit ontdekt hebben krioelde van de kakkerlakken en muizen er zaten meer kakkerlakken dan ballen in

Je snapt dat ik met mijn kinderen dus bijna nooit naar een dergelijk speelpaleis ga, tenzij ik weet dat het bedrijf de hygiëne hoog in het vaandel heeft staan, en die zijn in NL op 1 hand te tellen.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  Admin dinsdag 11 december 2007 @ 21:50:37 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55202941
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb een tijd een bedrijf gehad, wat o.a. ballenbakken levert aan dit soort speelpaleizen. Ook verzorgden wij voor het onderhoud en schoonmaak, indien gewenst. Dit was helaas niet vaak het geval...

En je wil niet weten wat je tegen komt tijdens het schoonmaken van een dergelijk ballenbak, volle luiers, condooms (ook vol), onderbroeken, sokken, verrotte suikerspinnen, friet, hamburgers en complete muizen nesten...

De meest smerig die we ooit ontdekt hebben krioelde van de kakkerlakken en muizen er zaten meer kakkerlakken dan ballen in

Je snapt dat ik met mijn kinderen dus bijna nooit naar een dergelijk speelpaleis ga, tenzij ik weet dat het bedrijf de hygiëne hoog in het vaandel heeft staan, en die zijn in NL op 1 hand te tellen.
sorry, maar ik geloof er geen kont van. kom regelmatig in dat soort speelpaleize en zit regelmatig met de kinderen op, in of onder de ballen en kom er behalve af en toe idd een sok of shirt nooit iets geks tegen. Dan waren er ook wel meer klachten binnengekomen trouwens.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:52:31 #78
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_55203020
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef Danny het volgende:

[..]

sorry, maar ik geloof er geen kont van. kom regelmatig in dat soort speelpaleize en zit regelmatig met de kinderen op, in of onder de ballen en kom er behalve af en toe idd een sok of shirt nooit iets geks tegen. Dan waren er ook wel meer klachten binnengekomen trouwens.
Beter kijken geloof me.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:54:02 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55203042
Persoonlijk ga ik nooit naar Ballorig met mijn kinderen. Wel kom ik weleens in Kleoland in Kleve (klein en redelijk liefdeloos als ik eerlijk mag zijn) en de Holle Bolle Boom in Tuitjenhorn (geweldig! Ik ben fan!), Ook in het buitenland gaan we weleens naar zo'n overdekte kinderspeeltuin.

Om eerlijk te zijn ga ik er toch echt vanuit dat ik als ouder zelf verantwoordelijk ben voor mijn kinderen. En als het mag, dan klim ik lekker mee. Hygiene is me eigenlijk worst. Ik verwacht niet dat het echt schoon is. In Duitsland zijn er ook geen echte normen zover ik weet. De situatie wat betreft wet- en regelgeving in Nederland ken ik niet.

Vorig jaar zijn wel zelf bezig geweest met het opzetten van een indoorspeelplaats. Uit onze berekeningen bleek dat zo'n tent draait op het horecagedeelte. Logisch dus dat het niet echt op prijs wordt gesteld dat je zelf je eigen eten meeneemt. Toen de jongste nog erg klein was, nam ik trouwens wel altijd zelf eten en drinken mee. Nooit problemen mee gehad (maar wij gaan dan ook nooit naar Ballorig )

Wat betreft de temperatuur: ik heb het liever koud dan warm en mijn kinderen ook. Die rennen zich wel warm en ik neem gewoon een extra truitje mee.

Nog een laatste tip: bij de meeste indoorspeelplaatsen in Duitsland waar ik ben geweest mag je wel zelf je eten meenemen. Het is even rijden, maar dan heb je ook wat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Admin dinsdag 11 december 2007 @ 21:56:01 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55203100
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef J.A.N.A. het volgende:

Beter kijken geloof me.
ik zeg net nog dat ik je juist niet geloof. Maar je hebt vast en zeker wel wat bewijs van het tegendeel. GSM filmpje ofzo.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:00:13 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55203254
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Beter kijken geloof me.
Ik ben het ook nooit tegengekomen, al weet ik inderdaad wel zeker dat de ballenbakken niet écht schoon zijn. Dat is toch ook de reden dat de McDonalds ze eruit gegooid heeft.
Aan de andere kant, modder is ook niet schoon en daar laat ik mijn kinderen ook rustig in spelen.
  Admin dinsdag 11 december 2007 @ 22:04:31 #82
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55203403
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben het ook nooit tegengekomen, al weet ik inderdaad wel zeker dat de ballenbakken niet écht schoon zijn. Dat is toch ook de reden dat de McDonalds ze eruit gegooid heeft.
Aan de andere kant, modder is ook niet schoon en daar laat ik mijn kinderen ook rustig in spelen.
het is onmogelijk elk balletje helemaal schoon te maken of de bak zelf goed leeg te krijgen natuurlijk. Maar kakkerlakken, muizen, condooms (al dan niet vol) of luiers ben ik werkelijk nog nooit tegengekomen. En zijn toch echt dingen waarvoor ik wel degelijk mijn camera even tevoorschijn zou halen voor een leuk verhaaltje in de krant oid. En ik gok dat er meer ouders zo over denken. Dat er door de kleintjes weleens op een bal gekwijld wordt wil ik best geloven. Dat doen kinderen nu eenmaal. Ze proppen overigens speelgoed doorgaans sowieso in hun mond, of dat nu ballen zijn of blokken en of dat nu thuis, bij ballorig of op school is.
  Admin dinsdag 11 december 2007 @ 22:06:31 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55203474
muizen binnen ballorig geloof ik trouwens wel. 'S nachts is dat helemaal zo gek niet en veel mensen zullen in hun huis zelfs muizen hebben zonder er erg in te hebben. Maar dat die hele nesten in een ballenbak bouwen is gewoon onzin. Dan had er allang een kind met een muis in z'n hand rondgewandeld daarbinnen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:18:12 #84
103793 kozakken
Living the life
pi_55203864
Jaaaa we gaan gezellig heen en weer quoten

Maar waar staat nou toch echt dat ik ook niet mag genieten van zoiets als ballorig? Ik hoef het toch niet lijdzaam te ondergaan als sommige punten me wat tegenstaan?

Ik vond de toiletten niet erg schoon.
Maar vooral heb ik me erg gestoord aan de enorme gemiste kansen die ze bij de verbouwing hebben laten liggen. Dan heb je de mogelijkheid om iets aan te pakken om juist een aparte verschoon- of voedingsruimte te creeeren en dan laat je het liggen. Of juist ook die kleine kindjes een eigen toilet te geven. Doelgroep is toch echt 1-12 jaar. Dat zijn heus niet allemaal meteen kinderen van een meter vijftig
(jaaaaa de kosten -zucht- Maar ik ben niet de ondernemer die die tent runt. Ik hoef toch niet voor iemand anders te denken dat het mss te veel geld/te onzinnig of weet ik veel wat te is)
quote:
[..]Ok, want je mag altijd even naar de auto lopen namelijk en als je je kinderen meeneemt kunnen die bij de auto prima even een slok drinken naar binnen klotsen.
[..]
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Danny het volgende:
Jayden is afgelopen september 3 geworden. Hij heeft zich helemaal ziek gespeeld naar ik vernomen heb (en dan niet van de bacillen ) Op rustige momenten klimt 'ie trouwens net zo lief in het gedeelte voor oudere kinderen. Natuurlijk moet een van ons dan wel mee, maar dat hebben we er graag voor over. Maar hij kan zich ook prima vermaken in het deel voor de kleintjes. Dat ziet er minder spectaculair uit misschien, maar op die leeftijd hebben ze ook niet direct heel veel meer nodig. Overigens kan ik me ook storen aan kinderen van 8 die in het peuterdeel rondrennen, maar duidelijk laten merken dat ze wel even goed uit moeten kijken dat ze geen kleine kinderen omver maaien werkt meestal prima.
[..]
Ik ga ook wel mee-hee!! (Of manlief )
Moegespeeld is prima trouwens
quote:
Ah, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. Linkje?
[..]
Tja.. gaat vooral over de veiligheid en was een rapport uit 2005-2006. Kun je nagaan wat je geheugen met je doet.
linkje
quote:
Nou eigenlijk hoorde ik vooral klachten vanuit jezelf in plaats van lof omdat je kind zich enorm vermaakt heeft. Toen we twee jaar geleden in het land van ooit waren met alicia vond ze dat helemaal geweldig. Wijzelf vonden het een oude, ononderhouden, ongeorganiseerde bende, maar ja, we gingen voor ons kind en kregen wat dat betreft waar voor ons geld. Geen reden tot klagen dus.
[..]
Maar waarom mag ik niet was op te merken hebben over een attractie of een park oid? Natuurlijk weet ik dat mijn belevingswereld anders is dan die van mijn kinderen. Het is een binnenspeelpark, waarom zou ik lof moeten steken in iets wat ik dan ook zowiezo verwacht. Anders hoef ik helemaal niet te gaan.
quote:
[..]
Mja, frappant inderdaad. Misschien zouden die ook meer vanuit het oogpunt van het kind moeten kijken. En die toiletten; ik heb werkelijk nog nooit een smerig ondergezeken plee gezien bij ballorig. Hoe jong het personeel is dat mijn kaartje afrekent of m'n cola opentrekt vind ik ook al niet belangrijk. Er is per filiaal altijd minimaal 1 BHV'er aanwezig voor noodgevallen. Ik zie de relevantie van die leeftijd niet helemaal.
[..]
Mag ik echt.. echt oprecht mijn twijfels uitspreken over de bhv aanwezigheid die er was het eerste anderhalf uur dat we er waren. Of mss dat er iemand in de krochten van het pand aanwezig was die we niet gezien hebben. Verder was er een dame aanwezig die ik niet meteen een bhv-diploma uit haar mouw zag schudden. Maar goed.. dat kan natuurlijk ook heel goed mijn eigen vooringenomenheid zijn. -waarvan akte-

Verder lijkt Duitsland me idd leuk om eens naar toe te gaan. Als vergelijkend warenonderzoek dan maar. Is niet eens zo heel ver weg voor ons.
Het is zowiezo grappig hoe iedereen wel weer andere verhalen heeft.

Verder hoor ik over een speelparadijsding in Borne ook hele goed verhalen. Het voormalige zwembad van Borne is omgebouwd tot een gigantisch piratenschip. Dus ik denk dat ons vergelijkend warenonderzoek daar eerst maar eens gaat beginnen.

en nu ga ik lekker slapen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:25:58 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55204091
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:14 schreef bixister het volgende:
ja echt , ik was echt zo onwijs boos, en die reden erom heen nee alsof ik voor me plezier de hele tijd met een hutkoffer loop te slepen. kijk arwen zelf krijgt er weinig van mee, maar ik vond het behoorlijk kwetsend.
pi_55205374
Kozakken: HULDE!

Swets, wat ben je toch heerlijk altijd Geniet er altijd van! (Serieus!!)
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55213932
Zo een aardig forum zeg. Volgens mij is er altijd een BHVér aanwezig en als je het zeker wilt weten dan moet je het vragen. En toevallig werkt er een dame in ballorig die een BHV-diploma uit haar mouw schud, die zondag ook moest werken. Nadertijd gaan klagen tja dat is wel erg makkeiljk hoor!!!! Wel eens geprobeerd om het personeel zelf iets te vragen of aan te spreken?
En wil je tijdens een uitje geen energie in de kids steken, ga dan niet naar ballorig.
pi_55214345
Jee zeg Anietje, op je pik getrapt?
Misschien moet je de OP eens goed lezen, en daarna de rest van de reacties.
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55214457

Echt AnietjeS je registreren om hier op te reageren
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:37:54 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55214474

En je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?
Zoals Eveliene zegt, lees het topic eens door, het is echt niet zo dat iedereen anti is hoor.
pi_55214693
Tja ik moest het gewoon even zeggen.
Maar het is natuurlijk mooi dat er zoveel kinderen en ouders zijn die er wel heen gaan, en die er erg veel plezier hebben!!! Alleen dat er dan 1 persoon is die alles zo negatief ziet, dat is nogal jammer.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:55:26 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55215013
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:45 schreef AnietjeS het volgende:
Tja ik moest het gewoon even zeggen.
Maar het is natuurlijk mooi dat er zoveel kinderen en ouders zijn die er wel heen gaan, en die er erg veel plezier hebben!!! Alleen dat er dan 1 persoon is die alles zo negatief ziet, dat is nogal jammer.
nou dan misschien een goede reden om het aan te kaarten, want zullen zeker verbeter punten zijn.
En dan nog je kunt niet alles en iedereen tevreden stellen
  Admin woensdag 12 december 2007 @ 13:03:19 #93
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55215246
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:37 schreef Brighteyes het volgende:

En je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?
mwoa, niet zo gek dat iemand zich wil verdedigen als die (indirect) wordt aangevallen. Ik ga er even vanuit dat ze zelf werkzaam is bij ballorig, gezien haar reactie. Als er dan grotendeels ongefundeerd wordt gekankerd op jou en je werk is het niet zo raar dat je je verdedigt natuurlijk. Er zijn meer dan voldoende mensen die zich registreren om iets te roepen over een malloot uit de gouden kooi, big brother etc. Iedereen registreert zich om zijn mening te verkondigen. Ik zie niet direct in waarom dit zo raar is eigenlijk...
pi_55215662
Als iedereen moet reageren op waar hij/zij zich op werkbasis op aangesproken voelt wordt het erg rot in OUD op Fok.

Ieder bedrijf of elke instantie wordt weleens een veeg uit de pan gegeven. Ik reageer er gewoon niet op. Mijn beroepsgroep valt ook soms onder het commentaar en ja daar kan ik ze soms alleen maar gelijk in geven persoonlijk dan maar vanuit mijn werk gezien heb ik daar ook alle recht om te doen wat ik moet doen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 12 december 2007 @ 13:38:44 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55216105
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef Danny het volgende:

[..]

mwoa, niet zo gek dat iemand zich wil verdedigen als die (indirect) wordt aangevallen. Ik ga er even vanuit dat ze zelf werkzaam is bij ballorig, gezien haar reactie. Als er dan grotendeels ongefundeerd wordt gekankerd op jou en je werk is het niet zo raar dat je je verdedigt natuurlijk. Er zijn meer dan voldoende mensen die zich registreren om iets te roepen over een malloot uit de gouden kooi, big brother etc. Iedereen registreert zich om zijn mening te verkondigen. Ik zie niet direct in waarom dit zo raar is eigenlijk...
Nou ja, ten eerste moet ze het verhaal ook nog ergens gezocht hebben want ik kan me niet voorstellen dat Kozakken in haar brief erbij gezegd heeft dat ze het ook op FOK! zou melden.

En daarnaast... 1 klager... daar zou ik me dan weer net niks van aan trekken als je zo overtuigd zou zijn van je eigen werk.
En verdediging zie ik trouwens nauwelijks, het begint in eerste instantie gelijk met een sneer van 'nou, lekker forum dit'. Over potten en ketels gesproken.
  woensdag 12 december 2007 @ 14:02:02 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55216678
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef AnietjeS het volgende:
Zo een aardig forum zeg. Volgens mij is er altijd een BHVér aanwezig en als je het zeker wilt weten dan moet je het vragen. En toevallig werkt er een dame in ballorig die een BHV-diploma uit haar mouw schud, die zondag ook moest werken. Nadertijd gaan klagen tja dat is wel erg makkeiljk hoor!!!! Wel eens geprobeerd om het personeel zelf iets te vragen of aan te spreken?
En wil je tijdens een uitje geen energie in de kids steken, ga dan niet naar ballorig.

Dit is best een aardig forum inderdaad Maarre, je werkt schijnbaar bij Ballorig. Mag je ook echt ingaan op de punten die TS heeft genoemd en zo ja, zou je hier een reactie willen geven?
pi_55216798
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef --Eveliene-- het volgende:
Kozakken: HULDE!

Swets, wat ben je toch heerlijk altijd Geniet er altijd van! (Serieus!!)
Hè ja dolletjes gewoon

Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 december 2007 @ 14:10:42 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55216915
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:08 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

kan je vertellen bij trollenland ( in deurne ) mocht het dus echt niet he.. dan had ze maar gewoon pech
heb wel mijn geld terug gekregen, maar tis soms echt te zot voor woorden .

reden: we kunnen geen uitzonderingen ,maken iedereen kan wel zeggen dat zijn/haar kindje allergisch is
Volgende keer naar kinderstad Heerlen gaan dan, daar mag je gewoon zelf eten en drinken meenemen Daar hebben ze trouwens ook kindertoiletten, staan er hooguit drie van die muntjesautootjes en is de rest gewoon gratis. Staan er bij de trampolines, de draaimolen, de botsauto's, de waterfietsen en de boomstam netjes personeelsleden die alles in juiste banen leiden... 't is dan wel iets duurder dan Ballorig geloof ik, maar ik vind het een geweldig uitje als het slecht weer is!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2007 @ 16:46:44 #99
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_55220757
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:20 schreef AnietjeS het volgende:
Zo een aardig forum zeg. Volgens mij is er altijd een BHVér aanwezig en als je het zeker wilt weten dan moet je het vragen. En toevallig werkt er een dame in ballorig die een BHV-diploma uit haar mouw schud, die zondag ook moest werken.
En wat stelt een BHV-diploma nou helemaal voor? Ik ben ook BHV-er, ga keurig naar de herhalingen toe die verplicht zijn maar als je mij nou vraagt wat ik eraan heb? De module kinder-ehbo zit er sowieso niet standaard in!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 12 december 2007 @ 17:06:21 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55221302
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Volgende keer naar kinderstad Heerlen gaan dan, daar mag je gewoon zelf eten en drinken meenemen Daar hebben ze trouwens ook kindertoiletten, staan er hooguit drie van die muntjesautootjes en is de rest gewoon gratis. Staan er bij de trampolines, de draaimolen, de botsauto's, de waterfietsen en de boomstam netjes personeelsleden die alles in juiste banen leiden... 't is dan wel iets duurder dan Ballorig geloof ik, maar ik vind het een geweldig uitje als het slecht weer is!
Ja dat is super ook fijn personeel vind ik wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')