abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2007 @ 15:58:04 #1
103793 kozakken
Living the life
pi_55170537
Beste directie van Ballorig,

Na gisteren uw kinderballenpakparadijs weer eens bezocht te hebben wil ik toch een aantal ervaringen met u delen.
Want oh.. wat zijn mijn kleine mannetjes blij dat ze hun energie bij u en de uwen mogen komen delen. En ook wij genieten heus wel van de uitgeputheid van onze kinderen.
Er zijn wel een paar punten die me als ouders en voorstander van een lichte vorm van hygiene wat tegen de borst stuiten.

Weer of geen weer, bij ballorig is het altijd feest. Ik vraag me af of u hierbij doelt op de zelfredzaamheid van de kinderen. Want van enige vorm van atractieve aandacht door een medewerker is mij helaas niets opgevallen. Maar misschien is het vooral feest omdat u weinig hoeft bij te dragen aan dit oh zo speelse geluk. Dat zou natuurlijk ook kunnen.

Daarnaast vraag ik me af of het normaal is om op zondag bij binnenkomst om 10.00 een ietswat bedompte en vooral koude hal binnen te treden en na een korte blik vooral vuilrestanten te vinden van de feestgangers van de dag ervoor. Maar goed, een uur van tevoren stoken voor de vroege gasten is natuurlijk ook zonde van uw geld. Dat kan ik mij heus ook wel voorstellen.

De eerste sok die ik na zo'n vijf minuten in het ballenbad te hebben gelegen boven water trok behoorde niet toe aan mijn zoon. De tweede sok trouwens ook niet. Dus of een ander kindje mist nu een sok of uw medewerkers hebben een eigen feestje gevierd in het ballenbakcircus. Want.. zoals ik op uw website kon lezen: bij ballorig is het natuurlijk altijd feest!
Alhoewel ik natuurlijk ook gewoon de pech kan hebben op dag 28 te zitten in uw schoonmaakrooster. Aangezien de ballen van uw befaamde ballenbak een maal per maand worden gereinigd zit die kans er nu eenmaal in.

Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.

Als moeder van twee jonge kinderen verbaas ik mij bijzonder over het oh zo lage hygienegehalte van uw bedrijf. Ik hoop van harte dat u zich realiseert dat wij de entree betalen en onze kleine schatjes dat niet doen. Dat betekent toch dat u vooral ook ons als ouders moet overtuigen van uw bijzondere speelparadijs en uw USP? Daarnaast ben ik mij best bewust dat ik mij ook gerust door mijn kleine schatteboutjes naar uw ballenhandel laat sturen.
Maar er zijn grenzen die ik stel aan klantvriendelijkheid, veiligheid, hygiene en gezelligheid.

Bij de prachtig mooie verbouwing en de donkere spannende hoek voor het kasteel (in Wijhe) zijn de nieuwe dames- en herentoiletten ondergebracht. Maar wat een gemiste kans!! Waar zijn toch de kindertoiletten. De speciale, lage kleine en vooral toegankelijke lief aandoenlijke toiletpotjes voor onze eigen lieve oh zo precair zindelije kleine peuters en kleuters. Verder heb ik nog een kleintje die verluierd moet worden. Helaas kan ik dit alleen maar doen met de gezellige geur van het invalidentoilet op de achtergrond. En waar de borstvoedende mama zich kort kan terugtrekken is mij helemaal een raadsel.
Een kleine verschoon- en voedruime is zo'n bijzonder gemiste kans!

De rookmachine die u trouwens wel heeft opgesteld is bijzonder effectief... vooral in het toevoegen van rook aan een ruimte bedoeld voor onder andere kleine en jonge kinderen die juist thuis uit de rook worden gehouden. Maar ook hier is het natuurlijk heel goed mogelijk dat ik 'het grotere geheel' niet helemaal goed kan doorzien.

Plus dat ik eigenlijk niet zo goed tegen een 'all-in principe' kan die niet all-in is. Want natuurlijk wil mijn zoon op de gesponsorde tractor die toch echt geld gaat kosten. En de draaimolen is toch ook zo schattig, maar net zo goed niet bij uw prijs inbegrepen.

De kleffe niet echt geroosterde tosti's op het eind noem ik dan maar een schoonheidsfoutje. Het is natuurlijk ook buitengewoon lastig om personeel te vinden die wel in staat is 'wit' van 'bruin geroosterd' te onderscheiden.

Ik zal er niet aan ontkomen om in de komende tijd een vergelijkend warenonderzoek te moeten verrichten naar de andere ballen- en klimfabrieken in de regio. Uw onderkomen heeft namelijk een niet mis te verstane indruk om mij achtergelaten die eerst weer een tijdje bezinking nodig heeft voordat ik u en uw medewerkers weer met enthousiasme onder ogen kan komen.

Met vriendelijke groet,
Kozakken
pi_55170624
God, wat hou ik van sarcasme.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 10 december 2007 @ 16:08:02 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55170777
Wat een lieve brief

Tevens TVP, ben benieuwd of ze reageren..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55170846

Heb je deze brief ook verstuurd?
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55170890
heerlijk, waar mag ik deze petitie tekenen en kan er ook een kopie naar het ballenbakcircus in Vlissingen gestuurd worden met de toevoeging van 'waar is het toegezegde toezicht' want tegen een glijbaan op klimmen hoort niet in het doe-pakket van mijn dochter, maar wel in dat van anderen.....
  maandag 10 december 2007 @ 16:13:33 #6
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55170917
Ze zullen je met open armen ontvangen voor deze feedback.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55170962
Prachtig
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 10 december 2007 @ 16:16:54 #8
103793 kozakken
Living the life
pi_55170985
Ik heb hem net voor het posten aan het hoofdkantoor (per e-mail hoor) verstuurd.

En dan ben ik nog de volgende alinea vergeten:
Verder moet het me van het hart dat ik mij elke keer weer verbaas als Hoofd Inkoop over uw prijsbeleid rondom.. zeg.. een kan limonade. Ik ben mij ervan bewust dat uw organisatie natuurlijk winst dient te maken. Maar een prijsstelling van 3.50 voor een kan limonade vind ik redelijk buitensporing wanneer u in aanmerking dient te nemen dat de prijs van een liter pure siroop zo rond de euro ligt.
  maandag 10 december 2007 @ 16:21:34 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55171108
En mag ik dan nog iets toevoegen over het zitcomfort! Hier in de buurt allemaal van die geweldige picknickbanken. Je zit je dus doormidden op zo'n plank zonder rugleuning. Ik zou denken: zo lang mogelijk binnen houden. Ouders tevreden, iedereen tevreden. Dus gewoon losse stoeltjes met een rugleuning.
of zouden ze toch inzetten op een hoog roulatie tempo...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 december 2007 @ 16:22:42 #10
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55171148
TVP
en idd dat toezicht is altijd ver te zoeken..

Wij hebben hier in de directe omtrek geen Ballorig maar wel een MonkeyTown.
Die vind ik wat hygiëne betreft wel oké. Maar hoe vaak ik in de peuterzone (tot 5 jaar) wel niet koters van 7+ te woord sta.
Laatst ook, Pa zat er achter maar dat heeft mij niet weerhouden om een meisje van een jaar of zeven een flinke uitbrander te geven omdat ze een klein meisje van een jaar of twee (wat op de softplay-vormen/kussens wou klimmen waar eerst genoemd meisje opzat) zo achterover omverduwde.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 10 december 2007 @ 16:47:46 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55171694
Ik weet weer waarom ik er nooit kom!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55172430
Goed schrijfwerk ! Ben benieuwd wat voor een reactie je krijgt.
pi_55172520
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef kozakken het volgende:
[afbeelding] Ik heb hem net voor het posten aan het hoofdkantoor (per e-mail hoor) verstuurd.

En dan ben ik nog de volgende alinea vergeten:
Verder moet het me van het hart dat ik mij elke keer weer verbaas als Hoofd Inkoop over uw prijsbeleid rondom.. zeg.. een kan limonade. Ik ben mij ervan bewust dat uw organisatie natuurlijk winst dient te maken. Maar een prijsstelling van 3.50 voor een kan limonade vind ik redelijk buitensporing wanneer u in aanmerking dient te nemen dat de prijs van een liter pure siroop zo rond de euro ligt.
Van welke planeet kom jij?

Moet je eens naar de bios gaan, daar ga ik toch ook geen brief naartoe sturen dat een kleine cola meer kost dan een 1,5 liter fles bij de AH?
  maandag 10 december 2007 @ 17:45:54 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_55172772
daarom heb ik die alinea ook niet eens meegestuurd
pi_55172820
Ok
  maandag 10 december 2007 @ 18:57:40 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_55174328
kozakken
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 december 2007 @ 19:38:38 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55175352
precies om die hygiene kan ik met arwen niet naar zoiets heen zonder gevolgen erna , ben benieuwd naar reactie ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55175587
Het zal me niets verbazen als je niet eens een reactie terugkrijgt, dat zou wel passen in het straatje van Ballorig
pi_55175945
al die apparaten waar alsnog een euro in moet vind ik ook altijd reuze irritant ja.
pi_55175986
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....

Het stukje hieronder liet me dan toch wel weer glimlachen:
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef kozakken het volgende:
Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.
TS met haar dikke reet in het baby doolhof
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55176112
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....

Het stukje hieronder liet me dan toch wel weer glimlachen:
[..]

Zo'n klein doolhofje is ook erg grappig als een klein kindje boos of in paniek is en niet meer voor of achteruit wil

Die limonade mag best wat kosten vind ik, het is allang fijn dat je niet tig fristi's of appelsap hoeft te kopen.
Zolang er was is, is er leven.
pi_55176170
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Waar lees jij iets over een dikke reet?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator maandag 10 december 2007 @ 20:16:11 #23
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55176177
Kozakken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 december 2007 @ 20:21:10 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55176301
Ik vind al die ballenbakken ranzig, met van die half kwijlende kindjes die met de poep tussen hun schoudertjes van een flinke spuitluier over de ballen aan het rollen zijn... En daar mag dan jouw kwijlende spuitluierende peuter bij.

"Goh, zo'n dagje peuterparadijs is nog echt te druk voor hem hoor. Elke keer na zo'n zondag is de lieverd ziek"

DUH!
pi_55176595
Ik heb nog twee kindervrijkaartjes voor Ballorig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')