Van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef kozakken het volgende:
[afbeelding] Ik heb hem net voor het posten aan het hoofdkantoor (per e-mail hoor) verstuurd.
En dan ben ik nog de volgende alinea vergeten:
Verder moet het me van het hart dat ik mij elke keer weer verbaas als Hoofd Inkoop over uw prijsbeleid rondom.. zeg.. een kan limonade. Ik ben mij ervan bewust dat uw organisatie natuurlijk winst dient te maken. Maar een prijsstelling van 3.50 voor een kan limonade vind ik redelijk buitensporing wanneer u in aanmerking dient te nemen dat de prijs van een liter pure siroop zo rond de euro ligt.
TS met haar dikke reet in het baby doolhofquote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef kozakken het volgende:
Het schattige mazendoolhof vinden we bijzonder geslaagd. Vooral de kleine versie omdat mijn kinderen zich daar het liefst in verschansen wanneer wij vinden dat het tijd is om naar huis te gaan. En mijn man en ik zijn allebei nou niet van het type 'kindermaten'. Dus helaas rest ons niets dan dreigen, lief paaien en uiteindelijk boze blikken en gesis om onze liefies uiteindelijk verhit mee naar huis te krijgen.
Zo'n klein doolhofje is ook erg grappig als een klein kindje boos of in paniek is en niet meer voor of achteruit wilquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo'n heel erg grappig stukje, vol ongetwijfeld toch terrecht klachten, behalve wat betreft de prijsstelling van de kan limonade natuurlijk. In de kroeg betaal je ook 2,50 voor een biertje....
Het stukje hieronder liet me dan toch wel weer glimlachen:
[..]
TS met haar dikke reet in het baby doolhof
Waar lees jij iets over een dikke reet?quote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef DroogDok het volgende:
TS met haar dikke reet in het baby doolhof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |