Tja, dan heb je inderdaad ook ongeveer hun eigen quiz te pakken. En volgens mij vrijwel alle quizen....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hiphop is wel vertegenwoordigd, dance ook wel, maar dan toch de populaire nummers. Metal heb ik niet vaak gehoord volgens mij, hardrock dan weer wel.
De Boys proberen een volle zaal van 50+ tot 100- teams een zo leuk mogelijke avond te bezorgen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3 Imaginary Boys niet al te hoog zullen eindigen. Althans als hun eigen quizen een beetje hun niveau aangeven, dan hebben ze toch een beetje te beperkte kennis van bepaalde genres.
Wel leuk trouwens hun quizen
Dat snap ik, natuurlijk houden ze 't een beetje leuk voor iedereen, 't ging me meer om hun beperkte kennis van bepaalde genres.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:50 schreef Burnett het volgende:
[..]
De Boys proberen een volle zaal van 50+ tot 100- teams een zo leuk mogelijke avond te bezorgen.
En daar heb je van tijd tot tijd Abba en Michael Jackson voor nodig.
Als die gasten een quiz op hun niveau zouden maken dan krijgen ze die zaal niet vol...
Ik ben er toch niet, dus ze zoeken het maar uit. Maar als ik zo lees dat dance/hiphop etc niet echt diep gaan dan zullen ze idd wel hoog eindigenquote:Ik zou ze zondag maar goed in de gaten houden...
Volgend jaar. Zou eigenlijk bij team Peaceman meedoen deze keer, maar ik kan niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:07 schreef bukgeit het volgende:
Jij ging toch bier halen?
Jazeker!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maarre, welkom op Fok! (zie ik), Burnett! Ben je zelf ook van de partij zondag?
In 013 hebben ze met enige regelmaat een metal-quiz. Iets voor jou?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tja, dan heb je inderdaad ook ongeveer hun eigen quiz te pakken. En volgens mij vrijwel alle quizen....
Iemand wel eens de Rotown-quiz gedaan? Wat moet ik me daar bij voorstellen? (Zit er over te denken om daar eens te gaan buurten nl.)
Neh, dat is ook weer een beetje te.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
In 013 hebben ze met enige regelmaat een metal-quiz. Iets voor jou?
Volgens mij heeft Fok er een popquizzer bijgekregenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Is u lid van een van de Fok! teams, of is er nu nog een team met een Fokker bijgekomen?
Nee en ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Is u lid van een van de Fok! teams, of is er nu nog een team met een Fokker bijgekomen?
Hun eigen website blinkt ook niet uit van actualiteit...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef Berkery het volgende:
Als je 'Nationale popquiz 2007' intikt in google staat dit topic inmiddels op 1
quote:Popquiz Agenda
mail je tip voor de popquiz agenda naar de webmaster
Datum Plaats Omschrijving
11 februari 2007 Amstelveen De 8ste kakkerlakken muziekkwis (Editie Nederland) in P60
Aanvang:14:00 uur
Inschrijfgeld: 16 euro per team (max. 4 personen)
Inlichtingen en inschrijven: kakkerlakken@skynet.be
9 maart 2007 Tuk Lokatie: Café De Karre, Tukseweg 186, 8334 RX Tuk
Aanvang: 20:00 uur
Info: www.dekarre.nl / info@dekarre.nl / 0521 - 515393
22 april 2007 Den Helder De 12e Pop in de Kop
Info: www.popindekop.nl
Ik ken het: ik zag ook graag iets meer metal in een gewone muziekquiz, een specifieke metalquiz is weer te.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Neh, dat is ook weer een beetje te.
Ja, ik mis ook wel een open vragen rondequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:04 schreef Mark het volgende:
En ik zou graag eens wat meer triviale weetjes willen spuien met zo'n quiz, altijd maar weer die geluidsfragmenten
Checkquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik voel hier een alternatieve nationale muziekquiz ontstaan.....
Ah. Welkom op Fok!quote:
Voorheen zaten er bij sommige fragmenten nog wel eens triviavragen en je had ook nog een aantal keer de Puzzel met triviavragen, maar de laatste paar keer hebben ze de triviakennis in een themaronde verwerkt (hoeveel leden in de band idd, uit welk land komen de leden, welk ander bandlid dan de zanger zingt het nummer, stukje tekst invullen) Daarnaast sloegen de thema's ook vaak op muziekkennis (namen van podia of labels in de titels/uitvoerenden). Ik vind dat persoonlijk wel een leuker principe. Maar ik luister ook liever muziek dan dat ik erover moet schrijven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik mis ook wel een open vragen ronde
Nou doen ze vaak wel een foto ronde of iets extra's bij de fragmenten (bv aangeven of een band uit 1, 2, of 3 mensen bestaat) maar de trivia zoals wij die doen hebben ze nooit.
Eentje met echt niet-virtueel intermenselijk contact.................en bier uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |