Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hierquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh MUUS, ik heb nog een leuk verhaal. Ik pm je wel effe
.
*staar*quote:Op maandag 10 december 2007 15:27 schreef MUUS het volgende:
Mijn tieten wiebelen nog.
Intelligente posts zijn overrated. Wiebelende tieten ftw!quote:Anders had ik wel intelligente posts geplaatst, nie woar.
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden over wie dit gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef k_i_m het volgende:
Oh MUUS, ik heb nog een leuk verhaal. Ik pm je wel effe
.
...is dat iets slechts?quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef MUUS het volgende:
Ben ik luchtig?
Ik kan me alles van het afgelopen weekend nog herinneren, dus ik wasutnie!quote:Op maandag 10 december 2007 15:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden over wie dit gaat.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hier
Okee okee, korte samenvatting;quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe dat dan meteen zonder iedereen lekker te maken en niets te vertellen hier
quote:AMSTERDAM - De begeerlijke vrijgezelle acteur Hugh Grant is weer eens uit de ban gesprongen tijdens een vakantie in Spanje. De Brit werd namelijk gespot in een hoerentent, zo schrijft News of the world.
Dankjewel Krea!quote:Op maandag 10 december 2007 15:40 schreef Kreator het volgende:
ER? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Dat kan niet, want die heb IK je net gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Ik zie het ff niet.quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef ElizabethR het volgende:
Bij nu.nl zitten ook echte taalwondertjes hoor![]()
[..]
Uit de band ipv banquote:
Heul nie!quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die heb IK je net gestuurd
HAHAHAHAHAHA. Dat is echt zo'n goeie... ik had het er nooit achter gezocht!quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K? Ik stuur je ff een PM het gaat over iemand in dit topic.
Dramatische fout hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
Uit de band ipv ban
Het is een gave K.quote:Op maandag 10 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA. Dat is echt zo'n goeie... ik had het er nooit achter gezocht!![]()
![]()
. My god, HOE WEET JE DIT??!?!
Jawel! Hele gezegdes vernaggelenquote:
Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Het is een gave K.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat iemand ging trouwen hier.... check je pm.
Met wie? Wanneer? WAAROM?quote:
alles op z'n tijd, ben je al weer zwanger dan?quote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef MUUS het volgende:
Shit, ga ik trouwen?
Ik wil koffie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Kreator het volgende:
Neem een koopje thee muus. Met een doekje.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
alles op z'n tijd, ben je al weer zwanger dan?
En ook wat U zegt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat A dus zei.
Neuh... Half acht alweer.quote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dag vriendjes, en vriendinnetjes, dat was het dan al weer
Dag vriendjes, en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
Pfffffffffffffffff, eindelijk half zes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |