Als ik Tiendalli was zou ik naar NEC gaan, daar heeft hij veel meer kans op een basisplaats. Ervan uitgaande dat hij beter is dan de matige Muslu. Roda speelt namelijk meestal met 3 verdedigers en spelen dus zonder rechtsback. Ook zou hij lekker in Rotterdam of waar die dan ook woont kunnen blijven wonen. Gaat ie naar Roda, dan moet hij voor een half jaartje verhuizen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tiendalli zal wel voor Roda kiezen, Jones is onhaalbaar.
Als Tiendalli komt kan Muslu naar de bank. En Jones poefde ze er toch aardig in de vorige keer dat hij bij NEC zat. Als hij en Vadocz ook nog wat ballen voor Beukering en Janssen klaar kunnen leggen moet het toch een keer goedkomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:39 schreef Mark het volgende:
Wat moeten we met Tiendalli? Liever een speler die er een paar inpoeft!
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
Wie gaat er naar NEC - Zwolle volgende week?
Als ik niet zelf moet voetballen, ga ik wel ff kijken.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
Daar zie ik dus geen punten van komen. Ik zou wel willen naar NEC-Zwolle, maar kan helaas nietquote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Als Tiendalli komt kan Muslu naar de bank.
Weet ik ook wel, maar als het bij Sander van Gessel blijft heb je hele boze supportersquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef De_Hypotheker het volgende:
We hebben juist ervaring nodig, of wou jij nog meer talentjes in de degradatiestrijd gooien.
Jones is wel beter maar als Hersi zijn vroegere niveau nog kan halen is hij ook gewoon een versterking. En even wat geld investeren, weet je wel hoe de financiele positie is van NEC?
Ja, omdat sommige supporters denken dat er meer mogelijk is dan wat er in werkelijkheid mogelijk isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:04 schreef endr0me het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar als het bij Sander van Gessel blijft heb je hele boze supporters
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:04 schreef Mark het volgende:
Marcel, laat die flappen wapperen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |