abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 januari 2008 @ 21:20:11 #251
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56260829
Wie o wie dan wel op die plek dan voor komende wedstrijd?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:25:59 #252
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56261012
Heubach
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56261022
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef Doc het volgende:
Bouma denk ik dan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 januari 2008 @ 21:28:04 #254
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56261084
Heubach, Bouma of Urby is lood om oud ijzer ... Niet dat je kan zeggen dat een van deze 3 vele malen beter / slechter is ...
pi_56261519
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef Doc het volgende:
De Cler, lijkt mij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56261603
De Cler duidelijk. Beste linksback van Nederland. Bouma . Hou op hou op.
pi_56261842
De Cler is toch geblesseerd?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2008 @ 19:54:18 #258
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56282388
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:

[..]

De Cler, lijkt mij.
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:45 schreef Nashje het volgende:
De Cler duidelijk. Beste linksback van Nederland. Bouma . Hou op hou op.
Ik vroeg: wie deze wedstrijd en dat is dus niet De Cler aangezien die geblesseerd is.

Maar Urby nu ook
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:08:52 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56286306
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 19:54 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg: wie deze wedstrijd en dat is dus niet De Cler aangezien die geblesseerd is.

Maar Urby nu ook
Tim de Cler is niet geblesseerd, speelt (en scoorde) vanavond ook voor Feyenoord.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 januari 2008 @ 23:08:13 #260
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56288372
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tim de Cler is niet geblesseerd, speelt (en scoorde) vanavond ook voor Feyenoord.
Stom - dan is-ie sneller hersteld dan ik verwacht had en begrepen had dat zou gebeuren. Nou moet hij idd maar mee (zoveel extreem beter dan Urby is-ie trouwens ook weer niet) ...
pi_56288476
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Stom - dan is-ie sneller hersteld dan ik verwacht had en begrepen had dat zou gebeuren. Nou moet hij idd maar mee (zoveel extreem beter dan Urby is-ie trouwens ook weer niet) ...
Verdedigend wel een stuk zekerder. Aanvallend alleen wat minder.
pi_56288760
De Cler is wel geblesseerd, maar niet zo erg dat ie niet kon spelen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:56:37 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56292685
Marco van Basten is gisteren in Milaan geweest, zal hij Carlo Ancelotti opvolgen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56292853
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten is gisteren in Milaan geweest, zal hij Carlo Ancelotti opvolgen?
Ik hoop het
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:12:05 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56292891
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:08 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik hoop het
Jij was toch pro-Van Basten?
pi_56292952
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij was toch pro-Van Basten?
Welnee joh . . . .

Toen van Basten begon als bondscoach heb ik hem een eerlijke kans gegeven en een tijdlang heb ik hem het voordeel van de twijfel gegund.
Maar op een gegeven moment moet ieder weldenkend persoon gewoon concluderen, dat van Basten als (bonds)coach verschrikkelijk tekort schiet.

Laat van Basten eerst maar bij een andere club ervaring op doen, dan mag hij later wel een keertje naar Ajax komen.
Ik hoop dan wel, dat hij niet alleen een betere coach is geworden, maar dat hij ook wat aan zelfreflectie en oordeelvorming heeft gedaan. Ajax 1 is in ieder geval geen team voor een beginnend clubcoach.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 januari 2008 @ 11:43:54 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56295960
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
nee joh, hij wil gewoon lekker in Nederland blijven, dus hij wordt lekker trainer van Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56295969
quote:
vr 25 jan 2008, 05:30
Van Basten haalt kou uit de lucht
MILAAN - Marco van Basten heeft gisteren in Milaan een bezoek gebracht aan Clarence Seedorf. Aanleiding voor zijn komst naar trainingscomplex Milanello waren enkele stekelige opmerkingen over en weer in de maand december.

Seedorf had in een interview gezegd dat hij heel veel geeft, maar niets van de bondscoach terugkrijgt. Op dat moment had Van Basten hem net toestemming gegeven het laatste duel met Wit-Rusland te laten schieten.

Van Basten vond de uitlatingen van Seedorf dan ook teleurstellend en reageerde daar zelf weer op. "Er zouden misschien misverstanden over kunnen ontstaan. Daarom vond ik het raadzaam om de kou uit de lucht te halen. Het was een goed en open gesprek, ook met betrekking tot het EK" , aldus Van Basten die was afgereisd naar de club waar hij zijn grootste successen vierde.

Bron: Telesport
pi_56296193
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef Robar het volgende:
...
Maar op een gegeven moment moet ieder weldenkend persoon gewoon concluderen, dat van Basten als (bonds)coach verschrikkelijk tekort schiet....
Dat gegeven moment, welk moment was dat dan voor jou?
pi_56297806
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat gegeven moment, welk moment was dat dan voor jou?
pfoei, dat is een tijd geleden.
Selectiebeleid wat steeds vreemder werd.
Voetbal werd met de wedstrijd slechter.
Spelers die continu weer op een plek werden gezet waar ze gewoon niet uit de verf kwamen.
Dat kijk je een tijdje aan en dat accepteer je een tijdje.
Maar als je ziet dat MvB dat consequent blijft doen, terwijl bewezen is dat het niet werkt, dan verlies je je vertrouwen ie iemand.

Ik weet niet meer exact dat moment terug te halen.
pi_56297935
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Robar het volgende:

... terwijl bewezen is dat het niet werkt...
Hoe is dat dan bewezen? Oranje heeft zich toch juist als beste gekwalificeert?
pi_56297947
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Oranje heeft zich toch juist als beste gekwalificeert?
Is de #2 tegenwoordig ook al de beste?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 januari 2008 @ 13:15:13 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56298105
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Marco moet altijd maar overal achterna reizen om alles recht te praten, zegt genoeg dat hij die jongens tijdens de interlands niet het vertrouwen kan geven
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:17:18 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56298143
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Marco moet altijd maar overal achterna reizen om alles recht te praten, zegt genoeg dat hij die jongens tijdens de interlands niet het vertrouwen kan geven
Of hij onderhandelde met AC Milan.
pi_56298420
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

Is de #2 tegenwoordig ook al de beste?
quote:
...Ondanks een 2-1 nederlaag in en tegen Wit-Rusland is Nederland tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland groepshoofd. Samen met de organisatorende landen Oostenrijk en Zwitserland en titelhouder Griekenland zal Nederland een poule aanvoeren.

Nederland heeft deze status verdiend door in de laatste twee kwalificatiereeksen het beste te presteren. Duitsland had nog roet in het eten kunnen gooien door van Wales te winnen, maar verder dan een 0-0 gelijkspel kwamen onze Oosterburen niet...

Bron: Sport1
pi_56298492
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

terwijl andere bondscoaches nooit problemen met spelers hadden...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 januari 2008 @ 13:40:45 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56298626
Hiddink paste zijn stijl bijvoorbeeld aan en smede voor 1998 een hechte groep waarin alle toppers gedijde. Zelfs Davids die hij in '96 uit de selectie had gezet.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56298700
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

[..]
Ok, kan, leuk voor hem.
Maar kijk nu eens kritisch naar de neerwaartse spiraal waarin het Nederlands elftal zich bevindt.
Want hoe meer je gaat kijken naar het heden, hoe slechter zijn prestaties worden.
Als je alleen al kijkt naar de EK kwalificatie, hij wordt tweede achter Roemenie (met Ogararu ).
En laten we nu niet net doen alsof Roemenie zo een fantastisch nationaal elftal heeft.
Roemenie had in iedere andere poule van de kwalificatie echt geen eerste geworden.
En nooit was een wedstrijd van het Nederlands elftal echt overtuigend.
pi_56299154
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Ok, kan, leuk voor hem.
Maar kijk nu eens kritisch naar de neerwaartse spiraal waarin het Nederlands elftal zich bevindt.
Want hoe meer je gaat kijken naar het heden, hoe slechter zijn prestaties worden.
Als je alleen al kijkt naar de EK kwalificatie, hij wordt tweede achter Roemenie (met Ogararu ).
En laten we nu niet net doen alsof Roemenie zo een fantastisch nationaal elftal heeft.
Roemenie had in iedere andere poule van de kwalificatie echt geen eerste geworden.
En nooit was een wedstrijd van het Nederlands elftal echt overtuigend.
Geen enkele overtuigende wedstrijd en dan tóch als beste gekwalificeert, dat vind ik vreemd... Straks zijn we Europees kampioen en dan loopt men nóg te zeuren dat het niet overtuigend genoeg was... Laten we vooral óók niet doen alsof Roemenië slécht is... Ik blijf er bij dat er méér niet in orde is met de perceptie van het Nederlands publiek dan met de prestaties van Oranje onder Van Basten.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:06:29 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299225
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Geen enkele overtuigende wedstrijd en dan tóch als beste gekwalificeert, dat vind ik vreemd...
Noem eens één overtuigende zege dan?
pi_56299279
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Noem eens één overtuigende zege dan?
of iets wel of niet overtuigend is, is helemaal subjectief, of anders gezegd, dat verschilt van persoon tot persoon... Wat ik overtuigend vind heb ik nu wel vaak genoeg herhaald denk ik...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:11:04 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299331
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

of iets wel of niet overtuigend is, is helemaal subjectief, of anders gezegd, dat verschilt van persoon tot persoon... Wat ik overtuigend vind heb ik nu wel vaak genoeg herhaald denk ik...
Welke wedstrijd vond jij Oranje overtuigen?
pi_56299339
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Geen enkele overtuigende wedstrijd en dan tóch als beste gekwalificeert, dat vind ik vreemd... Straks zijn we Europees kampioen en dan loopt men nóg te zeuren dat het niet overtuigend genoeg was... Laten we vooral óók niet doen alsof Roemenië slécht is... Ik blijf er bij dat er méér niet in orde is met de perceptie van het Nederlands publiek dan met de prestaties van Oranje onder Van Basten.
We zijn als beste gekwalificeerd op basis van een oude kwalificatie.
We waren niet de beste tijdens de EK kwalificatie.
Wat boeit mij het nou, dat we vier jaar gelden een goede reeks hebben neergezet naar het WK toe?
Het gaat erom, dat de reeks naar het EK zwaar onder de maat was wat betreft het voetbal.
Dat we tweede zijn geworden heeft ook met het geluk van de bondscoach te maken.
Voor hetzelfde geld vliegen die ballen er tegen Luxemburg en Albanie niet in en heb je 4 punten minder.
Dan zou Bulgarije dus tweede geworden zijn.
Nederland is door, omdat de poule onthutsend zwak was niet meer en niet minder.
pi_56299430
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:11 schreef Robar het volgende:

[..]

We zijn als beste gekwalificeerd op basis van een oude kwalificatie.
We waren niet de beste tijdens de EK kwalificatie.
Wat boeit mij het nou, dat we vier jaar gelden een goede reeks hebben neergezet naar het WK toe?
Het gaat erom, dat de reeks naar het EK zwaar onder de maat was wat betreft het voetbal.
Dat we tweede zijn geworden heeft ook met het geluk van de bondscoach te maken.
Voor hetzelfde geld vliegen die ballen er tegen Luxemburg en Albanie niet in en heb je 4 punten minder.
Dan zou Bulgarije dus tweede geworden zijn.
Nederland is door, omdat de poule onthutsend zwak was niet meer en niet minder.
Ik dacht dat we het over Van Basten als bondscoach hadden en niet alléén over de laatste kwalificatieronde... Ik denk dat deze laatste kwalificatie wel iets beter had gekund, maar het had zéker ook nog véél en véél slechter gekund... En als we tegen Luxemburg of Albanië geen 6 punten hadden gehaald dan hadden we Wit-Rusland nog wel even gepakt op het einde...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:18:30 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299463
Wanneer doet Marco van Basten het goed, volgens jullie? Als hij komend EK de groepsfase overleeft? Als hij derde wordt in de groep? De kwartfinale haalt? Of alleen als we Europees kampioen worden?
pi_56299484
quote:
En als we tegen Luxemburg of Albanië geen 6 punten hadden gehaald dan hadden we Wit-Rusland nog wel even gepakt op het einde...
Dan heb jij duidelijk die wedstrijd niet gezien tegen Wit-Rusland.
pi_56299493
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer doet Marco van Basten het goed, volgens jullie? Als hij komend EK de groepsfase overleeft? Als hij derde wordt in de groep? De kwartfinale haalt? Of alleen als we Europees kampioen worden?
Als we Europees Kampioen worden.
pi_56299516
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan heb jij duidelijk die wedstrijd niet gezien tegen Wit-Rusland.
we probeerden Duitsland groepshoofd te laten worden, weet je nog, helaas wilde Duitsland dat liever ook niet en speelde gelijk tegen Wales...
pi_56299553
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
Van Basten doet het nú al goed, twee keer op rij gekwalificeert voor een eindronde en al één keer de groep des doods doorgekomen... Als hij nóg een keer de groep des doods doorkomt doet hij het fantastisch en als hij nóg verder komt is het überfantastisch.... vind ik
pi_56299582
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef Tennessee het volgende:

[..]

we probeerden Duitsland groepshoofd te laten worden, weet je nog, helaas wilde Duitsland dat liever ook niet en speelde gelijk tegen Wales...
Geloof je dat echt?
pi_56299599
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over Van Basten als bondscoach hadden en niet alléén over de laatste kwalificatieronde... Ik denk dat deze laatste kwalificatie wel iets beter had gekund, maar het had zéker ook nog véél en véél slechter gekund... En als we tegen Luxemburg of Albanië geen 6 punten hadden gehaald dan hadden we Wit-Rusland nog wel even gepakt op het einde...
Daar hebben we het toch over?
Het is duidelijk te zien, dat het NEderlands elftal in verval is geraakt sinds hij bondscoach is.
Het gaat met de westrijd slechter.

Tijdens de WK kwalificatie kon hij nog teren op een deel van de selectie van het EK in Portugal.
Ze konden elkaar nog redelijk goed vinden en er zijn redelijk goede wedstrijden gespeeld.
Maar daarna is de hand van Marco zichtbaar geworden en is het almaar slechter gegaan.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:27:02 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299617
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Van Basten doet het nú al goed, twee keer op rij gekwalificeert voor een eindronde en al één keer de groep des doods doorgekomen... Als hij nóg een keer de groep des doods doorkomt doet hij het fantastisch en als hij nóg verder komt is het überfantastisch.... vind ik
Maar voor jou kan Marco van Basten ook niet echt iets verkeerd doen, zelfs als we laatste worden, vind jij het een goede prestatie van Marco van Basten over vier jaar bekeken.
pi_56299701
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Maar verwacht je ook dat Nederland de poule door komt?
pi_56299704
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar voor jou kan Marco van Basten ook niet echt iets verkeerd doen, zelfs als we laatste worden, vind jij het een goede prestatie van Marco van Basten over vier jaar bekeken.
je draait het om... voor jou/jullie kan hij niets goéd doen... Als hij zich niét twee keer op rij had gekwalificeert en de groep des doods was doorgekomen was ik er écht ook niet zo tevreden over... EN het woord perfect hoor je mij ook niet gebruiken... Júllie slaan juist wel door naar het extreme, met dat "MvB moet ontslagen worden"... Jullie gedragen je als een stelletje verwende brugklassers.
pi_56299730
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar verwacht je ook dat Nederland de poule door komt?
Ja, ik verwacht dat Nederland en Italië doorgaan en dat Frankrijk en Roemenië naar huis mogen...
pi_56299733
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

je draait het om... voor jou/jullie kan hij niets goéd doen
Maar voor jou kan hij niets verkeerds doen, dus mogen we het ook omdraaien.
quote:
... Als hij zich niét twee keer op rij had gekwalificeert en de groep des doods was doorgekomen was ik er écht ook niet zo tevreden over... EN het woord perfect hoor je mij ook niet gebruiken... Júllie slaan juist wel door naar het extreme, met dat "MvB moet ontslagen worden"... Jullie gedragen je als een stelletje verwende brugklassers.
Het is maar een TT
pi_56299741
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ja, ik verwacht dat Nederland en Italië doorgaan en dat Frankrijk en Roemenië naar huis mogen...
Op basis van wat gaat Nederland boven Roemenie en Frankrijk eindigen?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:34:24 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299774
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

je draait het om... voor jou/jullie kan hij niets goéd doen... Als hij zich niét twee keer op rij had gekwalificeert en de groep des doods was doorgekomen was ik er écht ook niet zo tevreden over... EN het woord perfect hoor je mij ook niet gebruiken... Júllie slaan juist wel door naar het extreme, met dat "MvB moet ontslagen worden"... Jullie gedragen je als een stelletje verwende brugklassers.
Inmiddels kan hij het niet meer goedmaken, daarbij geloof ik ook niet dat hij het in zich heeft. Ruim drie jaar huilen met de pet op en dan ineens tijdens het EK een prestatie verwachten, beetje naïef zou dat zijn.
pi_56299778
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op basis van wat gaat Nederland boven Roemenie en Frankrijk eindigen?
boven Roemenië op basis van kwaliteit en boven Frankrijk omdat Frankrijk over zijn hoogtepunt heen is...
pi_56299788
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Tennessee het volgende:

[..]

boven Roemenië op basis van kwaliteit en boven Frankrijk omdat Frankrijk over zijn hoogtepunt heen is...
Dat zagen we in de kwalificatie van Roemenie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')