quote:is, met een oppervlakte van 448 km², het grootste eiland van de Cycladen, maar ook het meest vruchtbare eiland van deze archipel.
ligt ongeveer in het midden van de Cycladen archipel in de Egeïsche zee. Al in de mythologie wordt
vermeld en laat daarna duidelijke sporen na in de geschiedenis en komt vooral in het Cycladische tijdperk tot bloei.
Het gaat over een Grieks eiland, maar je wil vast weten welke ... geen ideequote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Het gaat over een Grieks eiland, maar je wil vast weten welke ... geen idee
Kan niet anders dan een puntje zijn, je was me net voorquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:44 schreef SaskiaR het volgende:
Naxos?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:44 schreef SaskiaR het volgende:
Naxos?
iggy_in_the_house+1quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heerenveen - Groningen...
En die bedoelde ik idd Flitspaal +1quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:33 schreef Flitspaal het volgende:
ADO- MVV
PPL +1quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:02 schreef PPL het volgende:
Max Tailleur
Bij mijn ouders thuis hadden we zo'n boek op de WC
Jij bent goed...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Les Miserables: Andrew Lloyd Webber niet geschreven?
quote:De kans is groot dat het omstredenbinnenkort alsnog in de Britse winkels ligt. Een beroepscommissie heeft het verbod op het 'extreem sadistische' computerspel voorlopig opgeheven.
heel goed! Yurithemaster +1quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:42 schreef Yurithemaster het volgende:
manhunt 2
Jeejquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Bundesliga
Premier League
Serie A
Primera Divison
Jupiler league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |