quote:Op maandag 10 december 2007 13:06 schreef BenjaminFranklin het volgende:
nicoise?
eensch!quote:Op maandag 10 december 2007 13:45 schreef slaveloos het volgende:
ik weet t niet....
was laatst een vraag bij Murphy's quiznight, wat is de meest voorkomende achternaam in Rusland, ik meende dat dit het antwoord wasquote:
Mahatma is ook al een bijnaam, hij heet Mohandas Karamchand Gandhiquote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Mahatma Gandhi a.k.a. Bapu
Pseudo, er zit wel een stekker aan, maar het vuurtje is echt...quote:Op maandag 10 december 2007 15:02 schreef Yurithemaster het volgende:
electrisch dan?
Ik had deze al in de aanslag:quote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef RoofingBurner het volgende:
pellet kachel?
Nee, helaas, maar een dergelijke constructie wordt wel omschreven in Hasse Simonsdochter. Goed opgelet.quote:Op maandag 10 december 2007 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Een kerkklok wordt hier gemaakt?
quote:Op maandag 10 december 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, helaas, maar een dergelijke constructie wordt wel omschreven in Hasse Simonsdochter. Goed opgelet.
Gadver, ik moet er niet aan denken. Hetgeen hier gemaakt wordt is niet voor consumptie geschikt, maar bij warm weer zie je de omzet omhoog vliegen. Ik kan het weten, heb vroeger nog een tijdje in een doe het zelfzaak gewerkt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Wordt hier (stoof)vlees bereidt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |