Zit er voor mij nog een rolletje in deze soap?quote:Op maandag 10 december 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat doorlullen is niet waar, ik vertel wel eens iets, maar doorlullen
quote:Op maandag 10 december 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit er voor mij nog een rolletje in deze soap?
ben anders altijd te laatquote:
Ja, ik moet eerst me Topic recht weer opbouwenquote:Op maandag 10 december 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vertikken het gewoon he, om naar die van jou te gaan
Kom je mee op dit tijdstip. Je kan de pot op, laat maarquote:Op maandag 10 december 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Scriptbespreking morgenochtend 8 uur op mijn kantoor!
't Is in en in triestquote:Op maandag 10 december 2007 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst me Topic recht weer opbouwen
Dan krijg je de toneelhaakquote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kom je mee op dit tijdstip. Je kan de pot op, laat maar![]()
4 uur slapen en dan naar de H&M om witte dingen te kopen.quote:
Pak gewoon de draad weer op.quote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
En we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?quote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in en in triestEn we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Nee, ben er kapot van. Arme Heidi.quote:
Vond het net interessant wordenquote:Op maandag 10 december 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is in en in triestEn we hebben zo ook nog eens een interessante 'discussie' om zeep geholpen
Het eerste was aardig, het tweede nogal triest - want enig 'leuk' gehalte allang gepasseerd.quote:Op maandag 10 december 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die over de liefde, of die valse beschuldigingen van die zielepoot over mij?
Doe ik, her lips are sealed.quote:Op maandag 10 december 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
Vertel jij Lobasca morgen nog even wat je allemaal hebt gekocht? Dan ben ik ook weer op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |