Zou een wijselijk besluit zijn om nooit meer naar HET huis terug te komenquote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het niet....... hij zit er gewoon heel ver doorheen
en ik hoop dat pa en Joris dat ook inzien
Joris is inderdaad ok, maar wie weet wat de kooi met hem zou doen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Joris is oke.Had hij er maar gezeten.Joris is niet vol van zich zelf en rustiger.
jammer hoor, hij kan geen grens aanhouden, die heeft een echt drank probleem...quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub krijgt amper tijd om te praten.Die giet zijn eigen binnen een uur vol en dan hoort hij niks meer.
Hoeveel provisie pakt zo'n telefoonverkoper op een mobieltje??quote:Op zondag 9 december 2007 22:52 schreef BuffyJan het volgende:
Huub is als ie n avond gaat stappen 800 euro kwijt
Joris is het nuchtere broertje van Huub en zal nooit de villa ingaan als spelerquote:Op zondag 9 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joris is inderdaad ok, maar wie weet wat de kooi met hem zou doen.
Ik zit er net vol verbazing naar te kijken. Luc heeft zijn hielen nog niet gelicht of Selene zit bij Huub op schoot.quote:Op zondag 9 december 2007 23:08 schreef Kinga het volgende:
Nou nou, wat zitten ze gezellig in de jacuzzi.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die Vrijdag zijn 24 uur aan gaat vragen. En zijn beslissing laat afhangen van het gesprek met zijn vader en broertje.
Denk dat Huub wel meer problemen heeft.Hij voelt zijn eigen zo onzeker en denkt dat hij sex en drank nodig heeft om zich zeker te voelen.In zijn hart is het een dood goede jongen,alleen hij raakt de weg nu kwijt met al die aandacht.quote:Op zondag 9 december 2007 23:07 schreef miesy het volgende:
[..]
jammer hoor, hij kan geen grens aanhouden, die heeft een echt drank probleem...
Weinig volgens mij, ze geven je al van alles kado, dus veel is er niet meer te halen en daarnaast is de concurrentie moordendquote:Op zondag 9 december 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel provisie pakt zo'n telefoonverkoper op een mobieltje??
Oftewel: asoquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Katewalker het volgende:
Lieke:
aanmatigend
arrogant
hooghartig
hoogmoedig
hovaardig
neerbuigend
verwaand
zelfgenoegzaam
zelfingenomen
Als ik Lieke in één woord zou moeten omschrijven zou ik zeggen: hautain, en niet zo'n beetje ook.
Op een abo zit wel redelijk wat provisie (anders zou een mobieltje niet gratis kunnen zijn) maar dat gaat absoluut niet allemaal naar de verkoper in loondienstquote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig volgens mij, ze geven je al van alles kado, dus veel is er niet meer te halen en daarnaast is de concurrentie moordend
helemaal mee eens.. zo zie ik het ook... en als onprettig neveneffect, heeft St. schijnheiligheid het weer makkelijkquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ik denk dat Huub en Lieke echt om elkaar geven. Huub is een sukkel als hij zo tekeer gaat tegen Lieke, maar dat is volgens mij gewoon onmacht en daarmee probeer ik zijn gedrag niet goed te praten. Hetzelfde geldt voor Lieke met haar gezeur. Ze kunnen in de kooi geen kant op met elkaar en hun relatie en maken elkaar ongewild gek.
Joris heeft zich zelfs opgegeven ooit maar hij heeft nu andere dingen waar hij zijn pad in heeft gevonden.quote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Joris is het nuchtere broertje van Huub en zal nooit de villa ingaan als speler
Misschien ging ie eens per jaar stappenquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een abo zit wel redelijk wat provisie (anders zou een mobieltje niet gratis kunnen zijn) maar dat gaat absoluut niet allemaal naar de verkoper in loondienst
Lijkt me dus sterk dat Huub regelmatig een avondje stappen van ¤ 800,= heeft, de keren dat ie dat wel heeft verklaren waarom hij geen woonruimte had
Ik zou zeggen...het enige woord wat op haar van toepassing is is het woord Trots....en geen een van de door jou genoemde bovenstaande.quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Katewalker het volgende:
Lieke:
aanmatigend
arrogant
hooghartig
hoogmoedig
hovaardig
neerbuigend
verwaand
zelfgenoegzaam
zelfingenomen
Als ik Lieke in één woord zou moeten omschrijven zou ik zeggen: hautain, en niet zo'n beetje ook.
Maar als het eens per maand is dan verklaart het gelijk waarom hij niet zelfstandig woonde... het is ongeveer net een maand huur, gas, water en lichtquote:Op zondag 9 december 2007 23:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Misschien ging ie eens per jaar stappen
en schijnheilig dan ook.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...het enige woord wat op haar van toepassing is is het woord Trots....en geen een van de door jou genoemde bovenstaande.
Sterk in en met zichzelf zonder zich te verlagen in tegenstelling tot al de andere bewoners
Ik dacht ook te horen dat ie 800 zei, maar mogelijk dat het als 100 klonk..... Daarnast kennen we Huub inmiddels ook als ieamnd die de dingen graag overdrijft .quote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een abo zit wel redelijk wat provisie (anders zou een mobieltje niet gratis kunnen zijn) maar dat gaat absoluut niet allemaal naar de verkoper in loondienst
Lijkt me dus sterk dat Huub regelmatig een avondje stappen van ¤ 800,= heeft, de keren dat ie dat wel heeft verklaren waarom hij geen woonruimte had
Selene en huub gaan dus zo zoenen?quote:
Maar kan je er ook om lachen?quote:Op zondag 9 december 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
[..]
en schijnheilig dan ook.
Blijf haar de leukste vrouw van de villa vinden maar ze doet nu echt enorm vervelend.
Ik heb het nog niet eens per maand om van te levenquote:Op zondag 9 december 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het eens per maand is dan verklaart het gelijk waarom hij niet zelfstandig woonde... het is ongeveer net een maand huur, gas, water en licht
quote:Op zondag 9 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Selene en huub gaan dus zo zoenen?
O nee want dan is Selene haar vriendinnetje kwijt.
O nee dan zegt ze dat ze hem alleen wilde testen voor lieke.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Zo vind ik Huub en Selene leuk
in haar doen en laten... dit heeft tie al vaker gezegdquote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef riri het volgende:
In de één op één gesprekken vallen veel van de stoere en overdone verhalen en gedrag van Huub weg....als ik hem was zou ik zo snel mogelik als ik kon die weg inslaan...daar komt hij het verst mee....
tegen Selene zegt Huub nu...."je doet me verdomd veel aan Hedda denken"
Aha, treinmachinistquote:Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet zo weer noodzakelijk 'baantechnisch' even plat. Als er 'spel- of -relaasietechisch'nog iets plaats vind dan verneem ik dat morgen graag van de nachtploeg.![]()
Seleen en Huub zijn beide NAT, maar dat kan ook gewoon aan de jacuzzi liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapze Ruud en to morgen!quote:Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet zo weer noodzakelijk 'baantechnisch' even plat. Als er 'spel- of -relaasietechisch'nog iets plaats vind dan verneem ik dat morgen graag van de nachtploeg.![]()
Seleen en Huub zijn beide NAT, maar dat kan ook gewoon aan de jacuzzi liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |