Ik zou zeggen...het enige woord wat op haar van toepassing is is het woord Trots....en geen een van de door jou genoemde bovenstaande.quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Katewalker het volgende:
Lieke:
aanmatigend
arrogant
hooghartig
hoogmoedig
hovaardig
neerbuigend
verwaand
zelfgenoegzaam
zelfingenomen
Als ik Lieke in één woord zou moeten omschrijven zou ik zeggen: hautain, en niet zo'n beetje ook.
Maar als het eens per maand is dan verklaart het gelijk waarom hij niet zelfstandig woonde... het is ongeveer net een maand huur, gas, water en lichtquote:Op zondag 9 december 2007 23:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Misschien ging ie eens per jaar stappen
en schijnheilig dan ook.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef riri het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...het enige woord wat op haar van toepassing is is het woord Trots....en geen een van de door jou genoemde bovenstaande.
Sterk in en met zichzelf zonder zich te verlagen in tegenstelling tot al de andere bewoners
Ik dacht ook te horen dat ie 800 zei, maar mogelijk dat het als 100 klonk..... Daarnast kennen we Huub inmiddels ook als ieamnd die de dingen graag overdrijft .quote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een abo zit wel redelijk wat provisie (anders zou een mobieltje niet gratis kunnen zijn) maar dat gaat absoluut niet allemaal naar de verkoper in loondienst
Lijkt me dus sterk dat Huub regelmatig een avondje stappen van ¤ 800,= heeft, de keren dat ie dat wel heeft verklaren waarom hij geen woonruimte had
Selene en huub gaan dus zo zoenen?quote:
Maar kan je er ook om lachen?quote:Op zondag 9 december 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
[..]
en schijnheilig dan ook.
Blijf haar de leukste vrouw van de villa vinden maar ze doet nu echt enorm vervelend.
Ik heb het nog niet eens per maand om van te levenquote:Op zondag 9 december 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als het eens per maand is dan verklaart het gelijk waarom hij niet zelfstandig woonde... het is ongeveer net een maand huur, gas, water en licht
quote:Op zondag 9 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Selene en huub gaan dus zo zoenen?
O nee want dan is Selene haar vriendinnetje kwijt.
O nee dan zegt ze dat ze hem alleen wilde testen voor lieke.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Zo vind ik Huub en Selene leuk
in haar doen en laten... dit heeft tie al vaker gezegdquote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef riri het volgende:
In de één op één gesprekken vallen veel van de stoere en overdone verhalen en gedrag van Huub weg....als ik hem was zou ik zo snel mogelik als ik kon die weg inslaan...daar komt hij het verst mee....
tegen Selene zegt Huub nu...."je doet me verdomd veel aan Hedda denken"
Aha, treinmachinistquote:Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet zo weer noodzakelijk 'baantechnisch' even plat. Als er 'spel- of -relaasietechisch'nog iets plaats vind dan verneem ik dat morgen graag van de nachtploeg.![]()
Seleen en Huub zijn beide NAT, maar dat kan ook gewoon aan de jacuzzi liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapze Ruud en to morgen!quote:Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet zo weer noodzakelijk 'baantechnisch' even plat. Als er 'spel- of -relaasietechisch'nog iets plaats vind dan verneem ik dat morgen graag van de nachtploeg.![]()
Seleen en Huub zijn beide NAT, maar dat kan ook gewoon aan de jacuzzi liggen.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |