Ook al wil Brian het niet zalie toch instemmen als het gaaat om de show !! Zolang ie maar PAMMETJES krijgt!!! Zou ie verslaafd zijn aan die dingen ? Het lijkt er wel op de laatste tijd / maanden ..quote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat stel het nog gaat doen ook.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat wordt het hier stilVeel users naar You-dinges
Hoop dat ze de pammetjes dan gauw eens afschaffen.Krijgen we een afkickende Brianquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al wil Brian het niet zalie toch instemmen als het gaaat om de show !! Zolang ie maar PAMMETJES krijgt!!! Zou ie verslaafd zijn aan die dingen ? Het lijkt er wel op de laatste tijd / maanden ..
Ahh zou ze nu maar aan de schijterij zijnquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef BuffyJan het volgende:
Mannie is dr bilspleet aan t wassen voor Brai. Kan ie er zo lekker schoon in
Huuuuu
Huub krijgt amper tijd om te praten.Die giet zijn eigen binnen een uur vol en dan hoort hij niks meer.quote:Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die Vrijdag zijn 24 uur aan gaat vragen. En zijn beslissing laat afhangen van het gesprek met zijn vader en broertje.
zo zie ik het niet....... hij zit er gewoon heel ver doorheenquote:
Jij zou natuurlijk zeggen: Schatje, mijn lieve ex, jij mag de 2 miljoen euro hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dit is toch erg wat zo iemand durft te zeggen. Het lijkt Dagobert wel, die dollard tekens in die schellevis ogen. hij is gewoon echt eng
en dan Joris die kooi in!quote:Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Huub zegt dat hij vrijdag zijn 24 uur aan gaat vragen en de rest af laat hangen van het gesprek met zijn vander en Joris.
Ik denk ook niet dat Huub weg gaat. Hij geniet van die kooi.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub krijgt amper tijd om te praten.Die giet zijn eigen binnen een uur vol en dan hoort hij niks meer.
En dat hij dan die andere doorgedraaide gek lekker opfokt zodat die wifebeater zichzelf naar huis mept! Topplanquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef coldstar het volgende:
Allemaal bluf van Huub. ik hoop dat hij zich niet helemaal zat gaat zuipen,dan kan het vanacht wel weer eens flink hommeles worden. Want tegen drank kan hij echt niet. dan wordt hij nog gekker als dat hij nou al is.
Ik denk een zaterdag danquote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef chufi het volgende:
Wanneer is zn 8 uur out ?
das knuddequote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan Joris die kooi in!![]()
Maar ja, die heeft zijn pad al gevonden.
Joris is oke.Had hij er maar gezeten.Joris is niet vol van zich zelf en rustiger.quote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan Joris die kooi in!![]()
Maar ja, die heeft zijn pad al gevonden.
Zo zie ik het ook. Ik denk dat Huub en Lieke echt om elkaar geven. Huub is een sukkel als hij zo tekeer gaat tegen Lieke, maar dat is volgens mij gewoon onmacht en daarmee probeer ik zijn gedrag niet goed te praten. Hetzelfde geldt voor Lieke met haar gezeur. Ze kunnen in de kooi geen kant op met elkaar en hun relatie en maken elkaar ongewild gek.quote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het niet....... hij zit er gewoon heel ver doorheen
en ik hoop dat pa en Joris dat ook inzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |