Ik niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de herhaling lekker op de achtergrond aan
ik vind haar ook niet zo leukquote:Op zondag 9 december 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die Tiffany eigenlijk maar een beetje te Barbie-achtig vind voor haar leeftijd... wat dat betreft past ze wel goed bij plasRick
Dat dan weer wel, ik vond de reactie van Nathalie alleen om tequote:
Ja en zoveel volwassener al dan die jankbalquote:Op zondag 9 december 2007 22:02 schreef sbientje het volgende:
ivar is lief...
idd! en ze is ook zo lief voor de kandidaten vind ikquote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Wendy is wel een stuk beter te pruimen als bij X-Factor
quote:
Na twee regels afkappenquote:Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef Together het volgende:
Volgende week 18 optredens, ik ben benieuwd hoe ze dat in de beschikbare tijd weten te proppen.
Geen reklame?quote:Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef Together het volgende:
Volgende week 18 optredens, ik ben benieuwd hoe ze dat in de beschikbare tijd weten te proppen.
Denk korte optredens en korte introfilmpjes.quote:Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef Together het volgende:
Dat op RTL 5 zal waarschijnlijk de Backstageshow zijn en de Liveshow zelf duurt een kwartier langer dan normaal. Nog steeds erg weinig voor 18 volwaardige optredens, denk ik.quote:idols op tv:
zaterdag 15 dec 20:00 RTL 4
zaterdag 15 dec 21:45 RTL 5
Op zich een goed idee, maar als dan net twee goede in de eerste show zitten die niet door het publiek gekozen worden, en in de tweede show zitten die niet, dan is het wel zonde van die ene goede die niet gekozen kan worden.quote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Woelli het volgende:
Ze hadden gewoon 2 shows moeten maken.
2 shows met 9 kandidaten, gaan vervolgens per show 4 door, jury kiest vervolgens nog uit beide shows 1 iemand om door te laten gaan.
Maar aan de andere kant, krijgen we nu wel de 10 beste.
Pfff. Da's noujuist sexyquote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat schaamhaarsikje mag er ook af.
Nee.quote:Op zondag 9 december 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die Tiffany eigenlijk maar een beetje te Barbie-achtig vind voor haar leeftijd... wat dat betreft past ze wel goed bij plasRick
Had XFA geen backstage danquote:Op woensdag 12 december 2007 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Backstage met Chantal en Martijn was altijd leuk. Ik weet niet of Wendy daar wel leuk in is.
Oh jaquote:Op woensdag 12 december 2007 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee toch? Want de uitslag was de dag erna pas enzo.
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef BVO het volgende:
Zaterdag dus weer van 20:00 tot 23:00 oid Idols?.
quote:Zaterdag 15 december 2007
20:00 - 21:45 RTL 4 Idols 4Live: Becoming a finalist
21:45 - 22:45 RTL 5 Idols Backstage
22:45 - 23:00 RTL 4 Idols 4Live: Becoming a finalist, de uitslag
Vaduzje, het voetbal komt eveneens als Idols op RTL4. Nu niet meer chagrijnen he?!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Die uitslag altijd tijdens het voetbal, ik haat het.
Ik ben in de vierenzestigste hemel.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaduzje, het voetbal komt eveneens als Idols op RTL4. Nu niet meer chagrijnen he?!
quote:Voor iedereen die geen genoeg van Idols kan krijgen, is er zondag om 22.15 bij RTL 4 Idols: the Aftershow!
Foutje verbeterdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik dat zo zie beginnen de uitslag en de backstage tegelijk, en duurt de backstage nog 45 minuten langer dan de uitslag.
Ziet er erg goed uit!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols.nl is vernieuwd. Iets duidelijkere layout nu.
Zo dit is zeker beter zo!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols.nl is vernieuwd. Iets duidelijkere layout nu.
Ik ga ook zondag kijken... dan gaan we samen het Livetopic volspammen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, ik moet nog kijken of ik het morgen wel kan zien. Maar anders wordt het zondag pas, maar dan heb ik het zo druk
. Dilemma.
Dat klinkt ook wel romantisch jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga ook zondag kijken... dan gaan we samen het Livetopic volspammen!
So... it's a digital date!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel romantisch ja
Ik neem de romantische verlichting mee, zorg jij voor iets lekkers?quote:
Aardbeien met slagroomquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik neem de romantische verlichting mee, zorg jij voor iets lekkers?![]()
En neem dan gelijk wat eten mee.![]()
En dan "per ongeluk" de borden vergeten...quote:
Ik heb altijd twee mooie borden bij me hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan "per ongeluk" de borden vergeten...
"Waar moeten we het nu vanaf eten?! ... [ afbeelding ] "!
Een goed bevoorrade meidquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee mooie borden bij me hoor.
Zag er nu al goed uitquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef Zhenar het volgende:
zorg jij voor iets lekkers?![]()
En neem dan gelijk wat eten mee.![]()
Normaal post je gewoon mee terwijl je niet kijktquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:06 schreef BVO het volgende:
dus ik ga het gewoon weereens live zien!
Dit jaar heb ik het meeste nog wel live gezien hoor, op de FOK!downavond en een auditieaflevering of 2 naquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef Svensational het volgende:
Normaal post je gewoon mee terwijl je niet kijkt
Oh, dus dat dappere toontje kun je ook wel weglaten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik het meeste nog wel live gezien hoor, op de FOK!downavond en een auditieaflevering of 2 na.
Zenden ze zondag ook alles uit?? Ik kan morgen ook niet kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga ook zondag kijken... dan gaan we samen het Livetopic volspammen!
Ik geloof dat ze dan wat knippen en plakken en alles een half uurtje korter maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zenden ze zondag ook alles uit?? Ik kan morgen ook niet kijken
Hmz, nou ja, het moet maarquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze dan wat knippen en plakken en alles een half uurtje korter maken.
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:01 schreef Re het volgende:
we kunnen het dus niet live kijken dus geen gespoiler van jullie kant huh![]()
K heb popcorn uit het kerstpakket van mn partner hihi en nog 3 zakken om op te warmen(te laten ploppen) in de magnetron.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:04 schreef borisz het volgende:
heb er zin in, de popcorn is in huis
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:42 schreef J-net het volgende:
tussen de reclame blokken door!
de dvd recorder is kapotquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:15 schreef Svensational het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen overwegen om het vanavond op te nemen..
wordt backstage dan wel uitgezonden online?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
En als je het nou niet opneemt en maandag via internet terug kijkt?
Dat kan ook. Paar weken geleden duurde het wel heel lang voor het online stond, weet niet of ze nu sneller zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef Liquidootje het volgende:
En als je het nou niet opneemt en maandag via internet terug kijkt?
Je zou het met je geweldige DVD-recorder kunnen opnemenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zenden ze zondag ook alles uit?? Ik kan morgen ook niet kijken
Goh Rufus, die doet het niet zei Re net.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je zou het met je geweldige DVD-recorder kunnen opnemen,
,
Nee echt, meid. Je meent het.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Rufus, die doet het niet zei Re net.
Klik er nou maar op en doe meequote:
* vw_caddy voeten op tafel doetquote:
ik kruip onder de dekens... laptp op schoot en tv recht voor mequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus doet voeten op bed en laptop aan de linkerkant met recht tegenover mij de TV
Ik moet vanavond nog weg, dus ik ga maar niet in bed liggen denkquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kruip onder de dekens... laptp op schoot en tv recht voor me
idd, laat maar ingepakt!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Op het eerste gezicht vind ik het podium wel mooi. Mooier dan dat half-afgewerkt uitziende vorige podium.
ja, als ik het goed heb begrepen welquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:02 schreef BVO het volgende:
Volgende week pas echt het nieuwe decor dus?
Wat een onzin weer, waarom niet nu.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, als ik het goed heb begrepen wel
zeg ja na 10 secondenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:08 schreef Liquidootje het volgende:
Helaas dat is dus niks he.
Nu 50 seconden, ik vind het nog steeds nietsquote:
Dat ze niet gaat huilen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik versta geen woord van wat ze zingt.
Dat hoor je toch meteen dat iemand verkeerd is begonnen met een slecht gekozen nummer.quote:
Makkelijker nummer heb je nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:
Wat onzuiver zeg![]()
Best een moeilijk nummer wel.
beetje onzuiver.... het einde was beter dan het beginquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:10 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nummer niet bij haar passen, maar ze zong toch gewoon goed?! Zal aan mij liggen.
Volgens mij zijn wij bevooroordeeld, T.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:11 schreef Together het volgende:
Zo slecht vond ik het niet hoor.
Het is compleet uitverkocht, iedere avond de komende 10 liveshows.quote:
Uitspraak ben ik het eens, was moeilijk te verstaan. Maar dat valse ontging me.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:13 schreef ranja het volgende:
Ik vond vooral haar uitspraak niet goed, wel een + voor de nummer keuze
Er zaten echt een paar missers in hoor! "Won't cry" ging vaak foutquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Uitspraak ben ik het eens, was moeilijk te verstaan. Maar dat valse ontging me.
Of wat ze ook zong daarquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zaten echt een paar missers in hoor! "Won't cry" ging vaak fout
Een kort moment in de verkeerde toonsoort. Gelukkig pakte ze het snel weer goed op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Haalt ze heus wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Maar, maar... ze moet wel de laatste 12 halen!
Ze moeten haar tot het laatste moment in spanning laten. Jurykeuze ofzo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Er hoeven maar 6 slechter te scoren, dat zie ik wel gebeuren..quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Als iemand uithaalt en je hebt er geen enkel gevoel bij of een negatief gevoel, dan was het vals of onzuiver. Als je kippevel krijgt, dan was het goed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
Aaaahquote:
ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
is dat nou ellen eeftink?
Denkt het ook!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is die zanglereres? Ze lijkt op iemand die ooit in een serie op Talpa heeft gespeeld...
O ja dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
Dat is de mooiboy lookquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een afschuwelijke makeup! Ze is veel te bruin gemaakt!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een afschuwelijke makeup! Ze is veel te bruin gemaakt!
Helemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze zit er helemaal naast qua toonhoogte
Een vrouwelijke mooiboyquote:
Echt wel, dat hoort mijn ma ook nog wel!quote:
Dus die mag afvallenquote:
eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Liquidootje het volgende:
Aaahhh. Waarom moet hij alles overzingen met dat zeik stemmetje van ehm.
Hele woonwagenkamp is gemobiliseerd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef robert2006 het volgende:
vindt aisha wel leuk, asnat niet, maar uiteindelijk weet ik niet of ze erdoor komen.
de vader van neil zit nu wel zijn manschappen in te delen voor de sms-strijd straks, zijn zoon MOET erdoor, haha
Het is dus geen Queen. Das het erge.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Queen. Oh my god. En dan ook nog zo gezongen. ril.
Foutje, ik hoorde hetquote:
Marky!!! Jij hebt een zuiver gehoor. Dus vertel, was Aisha vals?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef marky het volgende:
Leuk dat Ellen zangcoach is.
Auw, wat slecht die Bas! Waarom stopt niemand hem...
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is dus geen Queen. Das het erge.
Toch niet eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Svensational het volgende:
Bas klinkt wel redelijk nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |