Er zaten echt een paar missers in hoor! "Won't cry" ging vaak foutquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Uitspraak ben ik het eens, was moeilijk te verstaan. Maar dat valse ontging me.
Of wat ze ook zong daarquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zaten echt een paar missers in hoor! "Won't cry" ging vaak fout
Een kort moment in de verkeerde toonsoort. Gelukkig pakte ze het snel weer goed op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Haalt ze heus wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Maar, maar... ze moet wel de laatste 12 halen!
Ze moeten haar tot het laatste moment in spanning laten. Jurykeuze ofzo.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Er hoeven maar 6 slechter te scoren, dat zie ik wel gebeuren..quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
Als iemand uithaalt en je hebt er geen enkel gevoel bij of een negatief gevoel, dan was het vals of onzuiver. Als je kippevel krijgt, dan was het goed.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
Aaaahquote:
ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
is dat nou ellen eeftink?
Denkt het ook!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
ja, volgens mij welquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie is die zanglereres? Ze lijkt op iemand die ooit in een serie op Talpa heeft gespeeld...
O ja dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
Dat is de mooiboy lookquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een afschuwelijke makeup! Ze is veel te bruin gemaakt!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een afschuwelijke makeup! Ze is veel te bruin gemaakt!
Helemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze zit er helemaal naast qua toonhoogte
Een vrouwelijke mooiboyquote:
Echt wel, dat hoort mijn ma ook nog wel!quote:
Dus die mag afvallenquote:
eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Liquidootje het volgende:
Aaahhh. Waarom moet hij alles overzingen met dat zeik stemmetje van ehm.
Hele woonwagenkamp is gemobiliseerd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef robert2006 het volgende:
vindt aisha wel leuk, asnat niet, maar uiteindelijk weet ik niet of ze erdoor komen.
de vader van neil zit nu wel zijn manschappen in te delen voor de sms-strijd straks, zijn zoon MOET erdoor, haha
Het is dus geen Queen. Das het erge.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Queen. Oh my god. En dan ook nog zo gezongen. ril.
Foutje, ik hoorde hetquote:
Marky!!! Jij hebt een zuiver gehoor. Dus vertel, was Aisha vals?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef marky het volgende:
Leuk dat Ellen zangcoach is.
Auw, wat slecht die Bas! Waarom stopt niemand hem...
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is dus geen Queen. Das het erge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |