Ik ben in de vierenzestigste hemel.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaduzje, het voetbal komt eveneens als Idols op RTL4. Nu niet meer chagrijnen he?!
quote:Voor iedereen die geen genoeg van Idols kan krijgen, is er zondag om 22.15 bij RTL 4 Idols: the Aftershow!
Foutje verbeterdquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik dat zo zie beginnen de uitslag en de backstage tegelijk, en duurt de backstage nog 45 minuten langer dan de uitslag.
Ziet er erg goed uit!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols.nl is vernieuwd. Iets duidelijkere layout nu.
Zo dit is zeker beter zo!quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols.nl is vernieuwd. Iets duidelijkere layout nu.
Ik ga ook zondag kijken... dan gaan we samen het Livetopic volspammen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, ik moet nog kijken of ik het morgen wel kan zien. Maar anders wordt het zondag pas, maar dan heb ik het zo druk
. Dilemma.
Dat klinkt ook wel romantisch jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga ook zondag kijken... dan gaan we samen het Livetopic volspammen!
So... it's a digital date!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel romantisch ja
Ik neem de romantische verlichting mee, zorg jij voor iets lekkers?quote:
Aardbeien met slagroomquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik neem de romantische verlichting mee, zorg jij voor iets lekkers?![]()
En neem dan gelijk wat eten mee.![]()
En dan "per ongeluk" de borden vergeten...quote:
Ik heb altijd twee mooie borden bij me hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan "per ongeluk" de borden vergeten...
"Waar moeten we het nu vanaf eten?! ... [ afbeelding ] "!
Een goed bevoorrade meidquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee mooie borden bij me hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |