Ja. Hoe doe ik dat precies?quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef Wombcat het volgende:
midden
(was een poll niet handiger geweest?)
quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef poepeneesje het volgende:
Oosten.
quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef poepeneesje het volgende:
Oosten.
tuurlijk wel, dan introduceer je een wegingsfactor aan de hand van de bevolking van een provinciequote:Op zondag 9 december 2007 17:58 schreef erikkll het volgende:
ik woon in het oosten, maar zo kun je toch nooit een eerlijke vergelijking maken? ik bedoel, in het westen wonen veel meer mensen, logisch dat daar meer mensen op fok komen.
Maar procentueel kun je zo geen vergelijking maken
Eindhovenquote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Monidique het volgende:
Volgens de statistieken komen de meeste Fok!kers uit Eindhoven.
Ik kom uit Brabant, of heurde dat misschien?quote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom uit Brabant, kunde gij da zien.
je kan uberhaupt geen vergelijking maken, want ik woon in het oosten, maar omdat mijn provider in amsterdam zit, wordt ik geregistreerd als dat ik in amsterdam zitquote:Op zondag 9 december 2007 17:58 schreef erikkll het volgende:
ik woon in het oosten, maar zo kun je toch nooit een eerlijke vergelijking maken? ik bedoel, in het westen wonen veel meer mensen, logisch dat daar meer mensen op fok komen.
Maar procentueel kun je zo geen vergelijking maken
quote:Op zondag 9 december 2007 18:40 schreef Yozzz het volgende:
Gelderland!
Dat weet jij en dat weet ik...quote:Op zondag 9 december 2007 19:45 schreef The_S het volgende:
[..]
je kan uberhaupt geen vergelijking maken, want ik woon in het oosten, maar omdat mijn provider in amsterdam zit, wordt ik geregistreerd als dat ik in amsterdam zit
quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Sorry, ik heb aan de poll gesleuteldIedereen die limburg gestemd heeft is er bij buitenland bij gekomen
![]()
hehehequote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Sorry, ik heb aan de poll gesleuteldIedereen die limburg gestemd heeft is er bij buitenland bij gekomen
![]()
Haha maikuuul heeft nog niet gestemd: Limburg: 0quote:Op zondag 9 december 2007 17:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Poll: provincie?Drenthe Flevoland Friesland Groningen Gelderland Limburg Noord-Brabant Noord-Holland Overijssel Utrecht Zeeland Zuid-Holland Buitenland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 9 december 2007 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha maikuuul heeft nog niet gestemd: Limburg: 0(edit: o....
)
quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |