quote:Leroy Fer (Zoetermeer, 5 januari 1990) is een Nederlands voetballer spelend voor Feyenoord.
Fer speelde in de jeug bij DWO uit Zoetermeer. Al snel ging hij naar Feyenoord en in oktober 2007 werd hij van de A1 naar Jong Feyenoord overgeheveld. Op 25 november 2007 werd hij voor het eerste elftal van Feyenoord opgeroepen voor de wedstrijd tegen FC Groningen in verband met de blessures in de selectie van Bert van Marwijk. In die wedstrijd kwam hij niet aan spelen toe. De wedstrijd daarna tegen Heracles Almelo mocht hij in de 84ste minuut invallen voor Nuri Sahin. Op 5 december werd hij na afloop van het bekerduel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Amsterdam belaagd door een Ajax supporter. Dit gebeurde eerder ook met Robin van Persie en Jorge Acuna. Op 6 december 2007 tekende hij een contract voor 4 en een half jaar bij Feyenoord.
Voor ons is het doorbreken van jeugd dan ook normaalquote:Op zondag 9 december 2007 22:19 schreef sjimz het volgende:
Zelfs Siem de Jong kreeg niet zo snel een eigen topic!
Ze vergeten Malkowskiquote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op 5 december werd hij na afloop van het bekerduel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Amsterdam belaagd door een Ajax supporter. Dit gebeurde eerder ook met Robin van Persie en Jorge Acuna.
Suarezquote:Op zondag 3 februari 2008 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Balen dat ie gelijk gedold wordt door Suarez.
kloptquote:Op zondag 3 februari 2008 20:34 schreef Erasmusch het volgende:
Bleef als enige zo'n beetje overeind.
Ten koste van wie dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voortaan gewoon op het middenveld samen met Landzaat en Van Bronckhorst.
Hofs of Slory en evt. De Guzman. Het is nu wel duidelijk dat het geen zin heeft om met 4 aanvallend ingestelde spelers te spelen.quote:
Leuke, van een Zwaluwen '30-supporter!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef DANILXL het volgende:
hij viel in positieve zin op. Maja een zwaluw maakt nog geen zomer.
uit de 2e pass kwam uiteindelijk ook een goal, die 1e was prachtigquote:Op zondag 10 februari 2008 22:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Twee keer zaterdag Makaay(1 goal daaruit) alleen voor de keeper gezet. Twee keer zoveel als de rest van het team en dat als rechtsback. Die chille blik ook van hem, al is ie soms iets te chill. Ik ben fan.
Het waren drie passen idd, waarmee hij Makaay alleen voor de goal zette. Waar dus uiteindelijk twee goals uitkwamen, wat een held.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
uit de 2e pass kwam uiteindelijk ook een goal, die 1e was prachtig
Henk vosquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:54 schreef Waris7 het volgende:
Een speler met een naam van drie letters.Feyenoord met korte namen ftw!
hehe tnx, deed het nog niet eens bewustquote:Op maandag 4 februari 2008 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke, van een Zwaluwen '30-supporter!
Heerlijk dat sarcasme van jou. Ook nog wat nuttigs te melden of heb je nu je pleziertje gehad?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Al 221 minuten, dat moet haast wel een nieuwe superster uit de jeugd van Feyenoord zijn
Nee, controlerende middenvelder en voornamelijk aan de linker kant fungerend. Al is ie wel tweebenig volgens mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
In de jeugd en beloften is hij toch geen rechtsback?
Voor zover ik weet is het zelfs een linkspoot (van origine).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
In de jeugd en beloften is hij toch geen rechtsback?
quote:Leroy Fer, liefhebber uit eigen klas
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Jong Ajax-trainer Adrie Koster weet wel waarom zijn ploeg maandagavond op eigen veld met 2-1 verloor van Jong Feyenoord. ,,Leroy Fer maakte het verschil,’’ zegt de Zeeuw. ,,Samen met Kevin Hofland bracht hij wat extra’s.’’
Dat Hofland met zijn 29 jaar zijn veel jongere tegenstanders in de duels de baas bleef, mag gezien zijn ervaring geen verrassing heten. Fer is echter pas 18 en bleek in de Amsterdam Arena een stuk verder dan zijn leeftijdsgenoten. Voor de goede orde, hij speelde slechts één helft mee. Trainer Gertjan Verbeek hoopt de middenvelder uit Zoetermeer, die herstelt van een liesblessure, zondag mee te kunnen nemen naar Heracles.
Toen Fer zich liet wisselen had hij zijn ploeg al naar de 1-0 voorsprong geschoten. ,,Bij die goal zag onze verdediging er niet goed uit, maar hij dwong het ook zelf af,’’ vond Koster. ,,Fer is een snelle, sterke jongen die vaardig aan de bal is. Ik vond hem tegen ons één van de beteren en er speelden maandag ook heel wat jongens met eredivisie-ervaring.’’
Koster was vorig seizoen nog hoofdtrainer van de Amsterdammers toen hij Fer in de Arena bij Feyenoord 1 zag debuteren. ,,Het zegt wel iets als je op zo’n moment als jeugdspeler het vertrouwen krijgt. Hij moest meteen alles uit de kast halen in een topwedstrijd. Als rechtsback vond ik hem toen nog wat onwennig, maar je ziet wat een jaartje meetrainen met het eerste met je doet.’’
Leroy Fer werd als E-pupil weggeplukt bij DWO in Zoetermeer. Hij is één van de talenten van wie veel wordt verwacht in de Kuip. Nu Feyenoord geen geld heeft om zich te versterken met spelers die er meteen staan, is de hoop gevestigd op de jeugdspelers die er op termijn moeten komen. Fer en Georginio Wijnaldum (17) zijn de belangrijkste exponenten van de talentvolle lichting van wie ook Michal Janota (18) en Norichio Nieveld (19) al aan het grote werk mochten ruiken.
,,Verbeek geeft jonge gasten een kans,’’ zegt Jean-Paul van Gastel, trainer van Feyenoord A1. ,,Misschien is dat uit nood geboren, maar het is wel een goede zaak. Het maakt het werken voor ons in de opleiding ook gemakkelijker als je voorbeelden kunt laten zien. In de huidige A1 loopt weer een aantal spelers van wie ik denk dat ze het kunnen halen. De toekomst ziet er wat dat betreft wel rooskleurig uit.’’
Dat Fer de overstap al heeft gemaakt, is voor Van Gastel geen verrassing. De ex-international was de Zoetermeerder vorig seizoen al na een paar maanden kwijt aan de A-selectie. ,,Leroy was heel gefocust om bij Feyenoord 1 te komen,’’ aldus Van Gastel. ,,Bij hem heb ik altijd wel het idee gehad dat hij het zou redden. Leroy is een beetje een alleskunner. Hij is tweebenig, fysiek sterk, kan koppen en heeft scorend vermogen. Hij heeft alles wat je als voetballer nodig hebt. Maar het ligt vaak niet alleen aan het talent. Op het moment dat je bij het eerste komt, begint het pas. Dan zul je moeten aanhaken. Wat vaak de doorslag geeft, is of je geduld hebt. Dat is een mentale kwestie.’’
Op dat vlak werd Fer eerder al geschoold door Cor Adriaanse. De oud-prof had hem als trainer van de B1 twee jaar onder zijn hoede. ,,Ik wil spelers helpen door ze mentaal sterker te maken,’’ zegt Adriaanse. ,,Dat is mijn aanpak. Daar moet je mee om kunnen gaan als je in de top wil spelen.’’
De aanpak van Adriaanse is niet altijd even fijnzinnig. ,,Spelers moeten niet gaan zweven,’’ vindt hij. ,, Ik probeer ze met hun beide benen op de grond te houden. Zo lang je niet in Feyenoord 1 speelt, heb je nog niets bewezen. En áls je in Feyenoord 1 speelt, moet je eerst nog zien dat je een vaste basisspeler wordt.’’
Wat Fer betreft hoefde Adriaanse niet zo veel bij te schaven. ,,Want Leroy heeft een goede mentaliteit en komt uit een goed gezin. Hij komt net kijken, maar heeft wel potentie. In de B1 stak hij er bovenuit. Ook door zijn gestalte. Hij was fysiek heel sterk, een jongen die van zestien tot zestien kon lopen. Hij deed verdedigend en aanvallend zijn werk. Waar hij met name problemen mee had was, zijn eerste meters. Dat dynamische moet hij nog steeds verbeteren.’’
Ook fysiek is er nog meer uit te halen, meent Adriaanse. ,,In de jeugd kon hij nog wel eens een tegenstander kapot lopen. Een niveau hoger moet hij op dat gebied nog wel een stap maken. Het gaat er nu om hoe hij zich doorontwikkelt.’’
,,Hij is nog jong en onbevangen,’’ zegt ploeggenoot Kevin Hofland. ,,Tegen Jong Ajax speelde Leroy erg goed. Hij is zó sterk, niet normaal. Daar moet hij nog meer gebruik van maken, hij moet slimmer worden.’’
De Limburger heeft Fer zien groeien. ,,Hij is volwassener geworden. Gini (Wijnaldum, red.) en Fer zijn straatvoetballers. Dat moet je ze ook niet ontnemen. Maar Fer is wel simpeler gaan voetballen en is minder onstuimig. Vooral op zijn positie is dat erg belangrijk. Hij is heel leergierig. Dat is belangrijk als je jong bent. Hij maakt nog wel foutjes, maar luistert goed als je op het veld iets tegen hem zegt. Daardoor wordt hij ook goed geaccepteerd in de groep. Hij is ook iemand op wie je moeilijk kwaad kunt worden. Het is een grappige jongen die altijd lacht.’’
Dat lachen verging hem eind vorig seizoen wel even toen hij er als ongerechtigde speler voor zorgde dat Feyenoord A1 de landstitel misliep. Omdat Fer de laatste competitiewedstrijd tegen Willem II A1 niet had mogen spelen - hij had al te veel duels in het eerste en de beloftes achter zijn naam - leed de ploeg van Van Gastel een reglementaire 3-0 nederlaag. Fer kwam er vanaf met een berisping.
,,Een administratieve fout waar hij niets aan kon doen,’’ zegt Van Gastel. ,,Na de finale van de KNVB-beker, kwam Leroy naar me toe met de vraag of hij mee mocht doen bij de A1. Dat is tekenend voor hem. Ook toen hij vorig seizoen bij het eerste zat, kwam hij altijd kijken. Hij is een echte liefhebber. ’’
Idd, Essien (quote:
Leeftijd zegt niets. De beste speelt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd, Essien () is ook al zo oud
Hoe denk je (en de rest van de Feyenoorders) over de ontwikkeling van Fer op dit moment?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opvolger van Essien bij Chelsea
Ik vind het meer een type Vieira of Davids. Niet qua spel, maar qua positie wat het beste bij hem past.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom hij vaak op '10' gezet wordt. Het lijkt me meer een verdedigende middenvelder dan een spelverdeler. Sterker nog, in zijn eerste seizoen bij Feyenoord 1 speelde hij vaak rechtsback.
Hij is inderdaad geen echte nummer tien. Zijn loopvermogen is enorm en hij verdedigt ook mee terug, wat voor de lekke Feyenoordverdediging nogal belangrijk is. Hij mist inderdaad net dat beetje brille van een echte nummer 10 en wat Wijnaldum of Bruins meer hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:52 schreef koningdavid het volgende:
Ja, dat denk ik ook. Hij heeft niet het inzicht en de handelingssnelheid om op '10' te spelen.
Van Halst had een goede beschrijving van Fer. Dat hij idd geen echte nummer 10 wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is inderdaad geen echte nummer tien. Zijn loopvermogen is enorm en hij verdedigt ook mee terug, wat voor de lekke Feyenoordverdediging nogal belangrijk is. Hij mist inderdaad net dat beetje brille van een echte nummer 10 en wat Wijnaldum of Bruins meer hebben.
Zo hadden had het eigenlijk gemoeten de laatste wedstrijden.quote:--------------------van Dijk--------------------
Tiendalli-----Bahia-----Hofland----------Gio
---------El Ahmadi------Fer------------------
Slory-----------WIjnaldum--------Biseswar
-------------------Makaay--------------------
Zo zou ik het ook graag zien. Wel minder dat Landzaat er weer uit ligtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo hadden had het eigenlijk gemoeten de laatste wedstrijden.
Nu is Tomasson weer fit dus kunnen we weer met 2 spitsen spelen.
inderdaad, niet als ie geblesseerd is en niet als ie op het veld staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook graag zien. Wel minder dat Landzaat er weer uit ligt![]()
We hebben echt geen donder aan die gozer
Jullie vinden Wijnaldum aanvallender dan Fer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo hadden had het eigenlijk gemoeten de laatste wedstrijden.
Nu is Tomasson weer fit dus kunnen we weer met 2 spitsen spelen.
quote:Feyenoorder Fer: 'Afellay laten mauwen'
Datum: 16-mrt-2009 10:25
Door Sander van Hal
Leroy Fer (foto, rechts) ontpopte zich zondag tot matchwinnaar in de met 1-0 gewonnen thuiswedstrijd van Feyenoord tegen PSV. Niet alleen kopte hij na een ingestudeerde corner het enige doelpunt van de wedstrijd binnen, ook degradeerde de controlerende middenvelder Ibrahim Afellay tot figurant.
“Ik werd door de trainer aan hem gekoppeld,” zegt Lerra. “Dat vind ik een eer, dat ik de taak kreeg om hun beste speler uit te schakelen. Hij kwam niet echt los van me, volgens mij. Hoe ik dat voor elkaar kreeg? Ik denk dat iedereen wel weet hoe Afellay speelt. In de dribbel is hij hartstikke gevaarlijk, dus moet je gewoon kort op hem zitten. En soms moet je gewoon een beetje vervelend doen, door hem aan te raken. Dan gaat-ie mauwen.”
‘Periode onder Verbeek leerzaam’
Fer is de laatste weken opgeleefd, sinds interim-trainer Leon Vlemmings hem op zijn favoriete positie als linkshalf heeft geposteerd. Onder diens voorganger Gertjan Verbeek speelde de negentienjarige jeugdinternational nog als veredelde schaduwspits achter Roy Makaay. “Toen heb ik wél vijf keer gescoord, maar ik speel toch liever een beetje controlerend. Dat ligt mij het meest. Al denk ik dat de periode onder Gertjan Verbeek ook heel leerzaam voor me is geweest. Door achter Roy te spelen ben ik veelzijdiger geworden. En ik moet zeggen dat het op die positie een aantal wedstrijden óók wel lekker ging.”
De man uit Zoetermeer met Antilliaanse roots maakte dit seizoen van alle Feyenoorders tot nu toe de meeste speelminuten. Ook deed hij nog meermalen mee bij Oranje onder negentien. Vrezen voor roofbouw op zijn imposante lichaam doet hij evenwel niet. Te veel wedstrijden spelen is voor hem als zwarte sneeuw; zoiets bestaat niet. “Ik wil elke wedstrijd spelen. Als je je lichaam goed verzorgt, raak je nooit snel geblesseerd. Ik ben eigenlijk nooit blessuregevoelig geweest.”
‘Nederland B is een eer’
Afgelopen week werd Fer voor de tweede maal achtereen opgenomen in de voorselectie van Nederland B. De vorige keer meldde hij zich vanwege een griepje af, eind deze maand hoopt hij wél mee te kunnen doen met het reserve-Oranje. Dat speelt dan tegen Jong Duitsland (in Ahlen) en Jong Italië (in Kerkrade). “Ik vind het een eer om voor Nederland B te spelen, met al die ervaren spelers,” zegt Fer. “Het geeft toch aan dat je dicht tegen het grote Oranje aanzit. David Mendes da Silva zat vorige keer eigenlijk ook bij het B-team, maar toen er iemand anders uitviel bij het Nederlands elftal werd híj doorgeschoven. Dat zegt genoeg.”
Eerder liet Fer weten dat hij twijfelde tussen uitkomen voor Nederland en de Nederlandse Antillen. “Maar Oranje is de meest voor de hand liggende keus, want daarmee kun je EK’s en WK’s spelen.”
Hij is nu al vele malen beterquote:Op zondag 15 maart 2009 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wordt hij na 2010 de vervanger van Van Bommel in Oranje?
Lerra?quote:“Ik werd door de trainer aan hem gekoppeld,” zegt Lerra.
Leerdam is eigenlijk een middenvelder geloof ikquote:Op maandag 16 maart 2009 23:43 schreef Waris7 het volgende:
Zie je? Je zet hem op een goede positie, en nu is ie dé man. En dan te bedenken dat ie als rechtsback gebruikt werd. Is Kelvin Leerdam ook niet eigenlijk een aanvaller?
iddquote:
Ik dacht een linksbuiten, maar jij zult het wel beter weten dan ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Leerdam is eigenlijk een middenvelder geloof ik
samen met De Wijn (Gini)quote:Op maandag 27 april 2009 11:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond bij Holland Sport
Ja vind je het vreemd met ras Amsterdammer Landzaatquote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hazes in de kleedkamer bij Feyenoord
quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja vind je het vreemd met ras Amsterdammer Landzaat
Wat is daar vreemd aan?quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hazes in de kleedkamer bij Feyenoord
Wat een mooie photoshopquote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan?
[ afbeelding ]
Gedeelte bij zijn nek ziet er anders niet echt uitquote:Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee die foto is echt. Volgens mij zijn er ook beelden van.
is wel echt.quote:Op maandag 27 april 2009 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gedeelte bij zijn nek ziet er anders niet echt uit
Ben jij de huisnicht van Fok ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
In het vervolg niet zo standaard gekleed bitte.
Boeiend?quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
In het vervolg niet zo standaard gekleed bitte.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker niet, die foto is al zo oud toen hadden ze nog geen eens photoshop.
Boeiend?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Fer is heel christelijk trouwens, wisten jullie dat?
Hij had het netjes gevraagd he...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:25 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Fer gisteren de strafschop opeiste en benutte.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blijft bizar hoe hij met zijn lichaam en de daarbij behorende slome eerste meters, toch één van de beste dribbelaars op de Nederlandse velden is.
`quote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Cacciatore het volgende:
De rotterdamse Donald, ik vermoed over een aantal jaar een verdedigend blok met Donald en Fer met daarvoor Wijnaldum in oranje
Wie is Donald?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Cacciatore het volgende:
De rotterdamse Donald, ik vermoed over een aantal jaar een verdedigend blok met Donald en Fer met daarvoor Wijnaldum in oranje
Al noem je hem Johan Derksen, een goede voetballer iig.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:15 schreef Merkie het volgende:
De Rotterdamse Donald lijkt me een beetje de omgekeerd wereld, dan kan je Donald beter de Amsterdamse Fer noemen.
Vorig jaar was het 'slechts' een aardige speler/leuk talentje, en waren alle ogen op Wijnaldum gericht. Nu is het andersom, Fer blinkt uit en Wijnaldum moet vechten voor een basisplek. Had niet verwacht dat ie dit seizoen zo sterk zou spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:17 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige jongen, viel in de jeugd logischerwijs al op met z'n bouw en was in de laatste jaren op Varkenoord echt klassen beter dan de tegenstander.
Hoop dat ie die laatste stappen ook nog kan maken, zo niet? Dan hebben we nog steeds een geweldige middenvelder rondlopen.
Klopt. Maar met Wijnaldum komt het dit seizoen wel goed. Hij heeft nog niet echt een serie wedstrijden neer kunnen zetten.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 'slechts' een aardige speler/leuk talentje, en waren alle ogen op Wijnaldum gericht. Nu is het andersom, Fer blinkt uit en Wijnaldum moet vechten voor een basisplek. Had niet verwacht dat ie dit seizoen zo sterk zou spelen.
Kost niets. Dus als bijvoorbeeld Cissé of de Guzman geblesseerd raakt dan hebben we een back-upquote:Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef Ritmo het volgende:
Mja ik hoop dat Been ook inziet dat Wijnaldum gewoon moet gaan spelen. Wat dat betreft vind ik het raar dat ze die Babovic erbij halen.
Donaldquote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Cacciatore het volgende:
Nahh, nadat hij bij Vlemmings echt op het middenveld kwam en Feyenoord niet weklelijks werd weggetikt, speelde hij heel aardig en kreeg hij genoeg credits overal volgens mij. Al stond hij aan het einde van het seizoen wel in de top tien slechtste spelers in de VI.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Donald
Vond het vorig jaar al vaak onterecht dat vooral Wijnaldum de credits kreeg. Maar dat komt ook omdat Fer op een minder spectaculaire positie staat natuurlijk.
Niks raars aan. Gewoon meer mogelijkheden. En De Guzman vertrekt waarschijnlijk toch wel in de winterstop.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef Ritmo het volgende:
Mja ik hoop dat Been ook inziet dat Wijnaldum gewoon moet gaan spelen. Wat dat betreft vind ik het raar dat ze die Babovic erbij halen.
Mag een jongen van 19 een foutje maken in een topper?quote:Op zondag 20 september 2009 18:16 schreef groenen het volgende:
Zou hij nu een uit-de-rug laten weglopen imago krijgen van Hugo Borst, net zoals met van Bommel gebeurde?
Of waren dat de kwaliteiten van Rotterdammer Koevermans?
Ja, maar dat betekent dat hij voorlopig nog niet een stap hogerop gaat makenquote:Op zondag 20 september 2009 18:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mag een jongen van 19 een foutje maken in een topper?
Waar waren Vlaar en Bahia, het centrale duo wat Koevermans moest verdedigen?quote:Op zondag 20 september 2009 18:16 schreef groenen het volgende:
Zou hij nu een uit-de-rug laten weglopen imago krijgen van Hugo Borst, net zoals met van Bommel gebeurde?
Dat weet je maar nooit, Drenthe had geen enkele (!) goede wedstrijd afgeleverd in het eerste van Feyenoord en vertrok voor miljoenen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat hij voorlopig nog niet een stap hogerop gaat maken
Hoeft ook niet. Die jongen is 19, het is niet dat de tijd dringt om snel te vertrekken naar een topclub. Z'n meeste leeftijdsgenoten moeten het doen met invalbeurten.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dat hij voorlopig nog niet een stap hogerop gaat maken
Schiedammer, dat is wel een verschil hoor groenen!quote:Op zondag 20 september 2009 18:16 schreef groenen het volgende:
Die stonden ook ergens.quote:Op maandag 21 september 2009 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Waar waren Vlaar en Bahia, het centrale duo wat Koevermans moest verdedigen?
quote:Leroy Fer verkoopt paard direct door
ENSCHEDE - Leroy Fer heeft zijn maandagavond op de Expo Talent Sale aangekochte springpaard Django na ampel beraad weer verkocht. "Maar ik was wel serieus, hoor.”
Dat verklaart de voetballer op de website hippischtwente.nl. De prof van FC Twente mengde zich zaterdagavond onder de bieders op de veiling in Go Planet. De paarden die daar onder de hamer kwamen waren geselecteerd door de springruiters Jeroen Dubbeldam uit Weerselo en de broers Wim en Ben Schröder uit Tubbergen.
Het oog van Fer viel op de vierjarige ruin Django. De profvoetballer deed mee aan het bieden en kreeg het paard toegewezen in ruil voor 28.000 euro. “Mijn vriendin is helemaal gek van paarden. En Django was gewoon een heel mooi paard, dus dit moest ik wel doen.” Fer realiseerde zich dat hij tegelijk met een probleem zat. “Ik woon op een appartement en heb dus helemaal geen plaats voor een paard. Maar ik was wel serieus, hoor.”
Na ampel beraad met Jeroen Dubbeldam besloot Fer het paard toch weer te verkopen en wel aan een klant van Willem Greve uit Markelo, een andere regionale springruiter. Die klant van Greve was bij het bieden afgetroefd door Fer. Dubbeldam beloofde de voetballer op zoek te gaan naar een passend paard voor de vriendin van Fer en dan ook een plek in zijn stal beschikbaar te stellen.
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 14:10:09‘Fit worden heeft nu mijn prioriteit. Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel’Hele interview @LeroyFer8:▶️ https://t.co/VMfYlmvtVY#trainingskamp 🇦🇹 #Feyenoord https://t.co/7BTrz6bL8g reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 14:08:03💬 @LeroyFer8: ‘Heel blij met deze kans van Feyenoord’ 🙏#trainingskamp 🇦🇹 https://t.co/ZIEtcGqTvd reageer retweet
Blind paardgenot.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt een vreselijk slechte voetballer.
Ja maar hij is groot en sterkquote:Op dinsdag 9 juli 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt een vreselijk slechte voetballer.
klankboordquote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Wel fijn dat Lerra een klankboord in de kleedkamer is. #Dirkdingen
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:53 schreef Scarface88 het volgende:
Heeft ie nog steeds seks met 13 jarige meisjes?
quote:Op zondag 7 juli 2019 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zusje is ondertussen toch wel ouder geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |