Hij had het netjes gevraagd he...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:25 schreef methodmich het volgende:
Leuk dat Fer gisteren de strafschop opeiste en benutte.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blijft bizar hoe hij met zijn lichaam en de daarbij behorende slome eerste meters, toch één van de beste dribbelaars op de Nederlandse velden is.
`quote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Cacciatore het volgende:
De rotterdamse Donald, ik vermoed over een aantal jaar een verdedigend blok met Donald en Fer met daarvoor Wijnaldum in oranje
Wie is Donald?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Cacciatore het volgende:
De rotterdamse Donald, ik vermoed over een aantal jaar een verdedigend blok met Donald en Fer met daarvoor Wijnaldum in oranje
Al noem je hem Johan Derksen, een goede voetballer iig.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:15 schreef Merkie het volgende:
De Rotterdamse Donald lijkt me een beetje de omgekeerd wereld, dan kan je Donald beter de Amsterdamse Fer noemen.
Vorig jaar was het 'slechts' een aardige speler/leuk talentje, en waren alle ogen op Wijnaldum gericht. Nu is het andersom, Fer blinkt uit en Wijnaldum moet vechten voor een basisplek. Had niet verwacht dat ie dit seizoen zo sterk zou spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:17 schreef Lastpost het volgende:
Geweldige jongen, viel in de jeugd logischerwijs al op met z'n bouw en was in de laatste jaren op Varkenoord echt klassen beter dan de tegenstander.
Hoop dat ie die laatste stappen ook nog kan maken, zo niet? Dan hebben we nog steeds een geweldige middenvelder rondlopen.
Klopt. Maar met Wijnaldum komt het dit seizoen wel goed. Hij heeft nog niet echt een serie wedstrijden neer kunnen zetten.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 'slechts' een aardige speler/leuk talentje, en waren alle ogen op Wijnaldum gericht. Nu is het andersom, Fer blinkt uit en Wijnaldum moet vechten voor een basisplek. Had niet verwacht dat ie dit seizoen zo sterk zou spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |