Goed planquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Maar om eerlijk te zijn vrees ik dat we de boot in gaan tegen PSV.
Mjah, ik zit er wel vaker naast!quote:
Dat bedoel ik ook... Doordat het niveau van de topclubs misschien minder is, en dat van de subtop hoger komt het dichter bij elkaar...quote:Op zondag 23 december 2007 23:30 schreef The_Verve het volgende:
De Duitse competitie was vorig seizoen ook ongelovelijk spannend, en dit seizoen wederom. Niet bepaald een misselijk niveau in de Bundesliga. De spanning heeft dan ook niets met het niveau van de Eredivisie in zijn algemeenheid te maken, enkel dat het niveau van de clubs dichter bij elkaar komt.
Toch moedig ik jullie aan.quote:Op maandag 24 december 2007 19:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Aanmoedigingen van ajaxieden kunnen achterwege gelaten worden.
Dank u.
quote:Impuls Supportersvereniging voor jeugdopleiding
De Supportervereniging FC Groningen heeft een sponsorovereenkomst afgesloten met FC Groningen. De Supportersvereniging stelt een compleet videoanalysesysteem ter beschikking aan de jeugdopleiding van FC Groningen. Een uniek gebaar.
Waar het normaal gesproken om financiële middelen gaat, is er in dit geval voor gekozen om een materiële bijdrage te leveren. Met het videoanalyse systeem kunnen de jeugdspelers gefilmd worden en kan er voor iedere jeugdspeler een DVD samengesteld worden met beelden van de eigen prestaties. Deze beelden worden voorzien van aanwijzingen die met de bijgeleverde software zijn aangebracht door de jeugdtrainers van FC Groningen. Een jeugdspeler kan door middel van beelden geconfronteerd worden met een aantal verbeterpunten en hij krijgt hiermee de kans zijn prestaties een extra impuls te geven. De jeugdspelers zullen hierdoor kwalitatief beter worden en uiteindelijk moet dit systeem de jeugdelftallen naar een nog hoger niveau brengen.
Met het videoanalyse systeem is sprake van een triple win situatie. De jeugdspelers kunnen individueel hun niveau verhogen, wat vervolgens zijn weerslag op de teamprestaties moet hebben en uiteindelijk goed is voor FC Groningen. Daarnaast is het geweldig voor de leden van de Supportersvereniging om ook op deze wijze een bijdrage te leveren aan de club. Het is toch bijzonder als de supporters straks in Euroborg een jeugdspeler zien debuteren waaraan zij ook een bijdrage hebben geleverd!
De Supportersvereniging FC Groningen is sinds haar oprichting in 1984 al sponsor van de jeugd van FC Groningen. De laatste jaren heeft de vereniging een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Zij is gegroeid van 2.000 naar ruim 3.700 leden en er zijn tal van activiteiten van de grond gekomen, zoals de enorme sfeeracties in het stadion door de Groningen Fanatics. Meer informatie is te vinden op www.svfcgroningen.nl.
Bron: FC Groningen
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd Grunn. Hoera!
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die goal van Berg, sjongejonge.
Nee, maar wil de wedstrijd wel hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd opgenomen, Venom?
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar wil de wedstrijd wel hebben.![]()
Dus als je een linkje weet de komende dagen.....
en wij legden het in op al die gebieden af, behalve de mooiste goals!quote:Op woensdag 26 december 2007 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Echt wel de wedstrijd van dit jaar (samen met Fiorentina uit).
Wat een spektakel. Alles zat erin, vechtlust, mooi voetbal, strijd, knokpartijen, passie, mooie goals en natuurlijk winst.!
PSV begon ook vol strijd de eerste 5 minuten, zullen ze wel opdracht voor gekregen hebben. Maar daarna zakte dat weg bij PSV en gingen zo vooral enorm irritant en gefrustreerd lopen doen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wij legden het in op al die gebieden af, behalve de mooiste goals!
Leek inderdaad een beetje op iets van een zwakke hoek voor Gomes.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:59 schreef RayMania het volgende:
Echt haast indentieke goals, zelfde hoek, zelfde manier van duiken van Gomes.
Zij kan het ook -goede vriendin dat ze is- laten afhangen van de plannen die jij hebt dit weekendquote:Op donderdag 27 december 2007 11:34 schreef Prosac het volgende:
ik laat het -goede vriend als ik ben- afhangen van of mijn vriendin plannen had dit weekend.
Is dat nu nodig? Heb enkele jaren in Rotterdam gewoond en een paar keer naar Sparta- Groningen geweest en kon altijd zonder problemen en CC een kaartje voor het uitvak kopen bij het stadion.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
Vriend van me wil ook mee naar Sparta, heeft die homo zijn CC laten verlopen..
je moet pasfoto geregistreerd zijn en er is geen verkoop bij het uitvakquote:Op donderdag 27 december 2007 14:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dat nu nodig? Heb enkele jaren in Rotterdam gewoond en een paar keer naar Sparta- Groningen geweest en kon altijd zonder problemen en CC een kaartje voor het uitvak kopen bij het stadion.
Dat is balen, vond ik altijd wel relaxt toen ik nog in de buurt van het kasteel woonde.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
je moet pasfoto geregistreerd zijn en er is geen verkoop bij het uitvak
Ik haal straks ook nog even een kaart, tot 21uur geloof ik te halen.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:26 schreef Prosac het volgende:
ik ben wel van plan om richting het Kasteel af te reizen..
1. Je kan je nog tot 21:00 pasfoto laten registrerenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
je moet pasfoto geregistreerd zijn en er is geen verkoop bij het uitvak
Homo's zijn juist heel secuur in die dingenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef Prosac het volgende:
Vriend van me wil ook mee naar Sparta, heeft die homo zijn CC laten verlopen..
ow. Ik had geen zin om goed te lezenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef Prosac het volgende:
euh.. de mensen die met mij mee zouden moeten, die hebben hun CC laten verlopen. Navraag bij de balie leert dat ze dan niet meekunnen, ook niet op vertoon van een paspoort
Whehe.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Homo's zijn juist heel secuur in die dingen
Hij zal wel zo'n lompe heteroman zijn
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel een leuk plaatje..
Vorig seizoen met 0-1 gewonnen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Zwoerd het volgende:
Groningen kennende laten jullie wel punten liggen bij Sparta
heb ik ook regelmatig last vanquote:Op donderdag 27 december 2007 20:04 schreef dolledingo het volgende:
[..]
ow. Ik had geen zin om goed te lezen
quote:Inzet Silva tegen Sparta nog groot vraagteken
GRONINGEN - Het is onzeker of Bruno Silva zaterdag meespeelt met FC Groningen in de uitwedstrijd tegen Sparta.
De Urugayaan was niet bij de training, omdat hij geveld is door de griep. Tom Hiariej vervangt Silva, als die ook zaterdag nog niet fit is.
Trainer Ron Jans kan wel beschikken over Shkodran Metaj. De linkermiddenveld kreeg in de afgelopen twee wedstrijden een aantal forse tackles te verwerken, maar is topfit.
De opstelling:
In het doel Van Loo. De verdedigers zijn Silva of Hiariej, Sankoh, Kruiswijk en Stenman. Het middenveld bestaat uit Van de Laak, Lindgren, Lovre en Metaj. Berg en Nijland zijn de beide spitsen.
rtvnoord
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef dolledingo het volgende:
De gehele wedstrijd tegen psv is via bittorrent te verkrijgen..
Als Hiariej start hebben we met Nijland en Metaj drie spelers die dit seizoen uit de jeugd zijn doorgestroomd in de basis staan. Dat is toch wel eens anders geweest. Goede ontwikkeling!quote:
quote:Back in the top-five!
We have had a very strong period now with five wins in the last six league matches. That has lifted us from a place above top-ten to being in fourth place. That is really strong - and it makes us all optimistic ahead of the last match of 2007 - away against Sparta.
Hopefully the statistic will be even better after the match against Sparta.
We are a better team, and should travel from Rotterdam with all three
points. But it is very important for us not taking anything for granted. We
have to stay focused and give 100 percent, because it is very important for
us to stay in the top. We have a goal of reaching Europe again and that goal is indeed within reach.
I have been out due to a leg-injury for the last matches, and I am out for
Saturdays match against Sparta. But I am very optimistic about being back on the pitch when we play Excelsior on January 12.
It has been a nice Christmas so far. Just before the holidays I was voted
"Groninger van het Jaar". That was very surprising, and I am very thankful.
We live in a city with great passion for football, and maybe that is why a
footballer got the prize this year.
Cheers!
Erik
bron
Dat is gewoon fantastisch!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:12 schreef Grunner het volgende:
[..]
Als Hiariej start hebben we met Nijland en Metaj drie spelers die dit seizoen uit de jeugd zijn doorgestroomd in de basis staan. Dat is toch wel eens anders geweest. Goede ontwikkeling!
Wel leuk dat hij zo'n weblog bijhoudt, zie je niet veel spelers doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:24 schreef venomsnake het volgende:
Zag dit stukje op de blog van Nevland staan. Vond het wel mooi.![]()
[..]
8 miljoen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bruno zou dus voor 8 miljoen vertrekken naar La Viola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |