DarkShine is een kloon van Scheringaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk deze zin...
Trouwens is DS soms Dirk Scheringa???
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Goede aankoop die Moreno van UNAM Pumas!
Hier rechts te bewonderen
Robuust is ie wel in ieder gevalquote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Goede aankoop die Moreno van UNAM Pumas!
Hier rechts te bewonderen
Okee, want ik dacht dat Seizoenkaarthouders ook altijd kaartjes moesten ophalen zeg maar, en dat mensen die ze niet ophalen hun plaats dus afstaan aan CC-houders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:14 schreef Gatalin het volgende:
Nee, lange zijdes zitten helemaal vol met seizoenskaarthouders. Alleen als een bezoekend team niet het hele uitvak gebruikt komt vak K vrij, zoals tegen Roda dus.
Heeft ze je nog steeds onder de plak?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ah kutzooi. Nu moet ik naar de verjaardag van mijn ex
Of houdt ie gewoon nog van d'r?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft ze je nog steeds onder de plak?
Tja, dat gaat maar om 500 kaarten. De wedstrijd tegen Everton is pas een paar dagen uitverkocht, terwijl het al sinds Nürnberg duidelijk is dat deze wedstrijd de beslissing kan geven voor de poule. Die duizenden mensen op de wachtlijst van Dirk zijn blijkbaar niet zulke voetballiefhebbers...quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Trouwens de kaartverkoop gaat goed de laatste tijd, alle wedstrijden thuis is het stadion uitverkocht.
Zelfs tegen Heracles...
500 kaarten? Ze spelen thuis tegen Heracles..quote:Op zondag 16 december 2007 14:42 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Tja, dat gaat maar om 500 kaarten. De wedstrijd tegen Everton is pas een paar dagen uitverkocht, terwijl het al sinds Nürnberg duidelijk is dat deze wedstrijd de beslissing kan geven voor de poule. Die duizenden mensen op de wachtlijst van Dirk zijn blijkbaar niet zulke voetballiefhebbers...
Misschien vinden die leden Everton maar een simpel clubje ofzo.quote:Op zondag 16 december 2007 16:54 schreef Gatalin het volgende:
Ja, een competitiewedstrijd, dus de seizoensplaatsen zijn dan sowieso bezet. Alleen vak K, de helft van het uitvak, komt dan in de vrije verkoop, omdat Heracles niet het maximale aantal supporters meeneemt. Dat gaat maar om 500 plaatsen. Die zijn elke wedstrijd wel makkelijk verkocht. Alleen vind ik het Europees gezien dit seizoen erg tegenvallen. Dat het tegen Pacos en Larissa niet uitverkocht is, is nog een beetje te verwachten, dat zijn geen hoogvliegers, maar Everton is toch een aardige naam. Als het dan ook nog eens de beslissende wedstrijd voor AZ wordt, is het toch apart dat die duizenden 'supporters' op de wachtlijst niet de kans grijpen om zo'n wedstrijd mee te pakken.
Beetje zoals Nurnberg even langszij kwam in Duitsland bedoel je...quote:Op maandag 17 december 2007 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
91ste minuut winnende goal duur Julian Jenner
AZ kan inderdaad toch beter een ervaren kracht gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou, niet langzamerhand hoor; dat doet het hele seizoen al
Of typisch AZ om eindelijk de draai te hebben gevonden en Roda snoeihard weet weg te spelen, met een loopzuivere hattrick van Graziano Pelle...quote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Succes tegen Everton.
Zou typisch Roda zijn om zich komend weekend te herpakken.
quote:Cziommer en Agustien terug bij AZ
Louis van Gaal kan donderdag in de UEFA Cup-wedstrijd van AZ tegen Everton weer een beroep doen op Simon Cziommer en Kemy Agustien. Het tweetal raakte geblesseerd in het duel met FC Nürnberg, maar kan het cruciale treffen meemaken. Een meevaller voor Van Gaal, die ook al niet de beschikking heeft over de langdurig geblesseerden Maarten Martens, Gijs Luirink, Joey Didulica en Stijn Schaars. Daarnaast is spits Ari da Silva nog altijd geschorst vanwege zijn rode kaart in het duel met Zenit St. Petersburg.
AZ moet, er van uitgaande dat Nürnberg weet te winnen bij het reeds uitgeschakelde Larissa, winnen om door te bekeren naar de laatste 32 van het UEFA Cup-toernooi. Tegenstander Everton heeft zich al als eerste in de groep gekwalificeerd
quote:Steinsson: "Nog even geen Engeland"
Grétar Steinsson is een trouwe volger van de Premier League en hoopt stiekem ooit de overstap naar Engeland te maken. Enkele clubs lonkten voor de IJslander, maar hij moet er voorlopig nog niet aan denken.
AZ is op dit moment de prioriteit, laat Steinsson weten aan Zoomin.tv. "Zolang ik bij AZ speel ga ik niet denken aan een transfer naar Engeland", aldus de spijkerharde verdediger.
Dat hij de droom om ooit bij een Engelse club te spelen koestert ontkent hij niet. "Maar ik ben nog jong en heb nog genoeg tijd. Dus ik heb geen haast", besluit de AZ-verdediger.
Yes, we're screwedquote:Meespelen Dembélé tegen Everton onzeker
Moussa Dembélé kan donderdag mogelijk niet aantreden in het Uefa Cup-duel van AZ tegen Everton. De Belgische aanvaller heeft last van een liesblessure en trainde woensdag apart van de groep. Bij winst in het eigen DSB Stadion is AZ zeker van overwintering in de Uefa Cup.
Everton is na drie overwinningen al zeker van een plaats in de volgende ronde. Om die reden laat de nummer zes uit de Premier League enkele belangrijke spelers achter in Engeland.
Wat een onzin van die fakkel, een stadion verbod.....quote:Verdachte vuurwerkbom aangehouden
ALKMAAR- De politie heeft een verdachte aangehouden in verband met de vuurwerkbom die 4 oktober tijdens het UEFA Cup-duel AZ-FC Paços richting supporters in een rolstoel is gegooid. Naar aanleiding van aangiftes van zware mishandeling is de politie tot aanhouding overgegaan. De verdachte zal aan justitie worden voorgeleid en heeft vanaf heden een stadionverbod.
Tijdens de tweede helft van AZ-Paços werd er begin oktober vanuit een pauzeruimte onder de Molenaartribune een vuurwerkbom gegooid in de richting van de opstelplaats voor supporters die in een rolstoel zitten. Hierbij heeft een invalide rolstoelster gehoorbeschadiging opgelopen en is er schade ontstaan aan de rolstoel. Tevens is de 68-jarige begeleider van voornoemde invalide rolstoelster gewond geraakt aan zijn been.
Fakkel
Tijdens het UEFA Cup-duel FC Nürnberg-AZ is een AZ-supporter met een fakkel aangehouden. Ook deze persoon heeft een stadionverbod opgelegd gekregen.
Boete
Een eventuele UEFA-boete die AZ voor het vuurwerk en de fakkel kan krijgen, zal op bovenstaande personen worden verhaald.
Jij ook niet helemaal, het is Dembéléquote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/index.tv.php?id=65214
Leuk interview met Dembèlè hoewel die mongolen zijn naam niet kunnen spelllen![]()
En het is spellen met dubbel lquote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/index.tv.php?id=65214
Leuk interview met Dembèlè hoewel die mongolen zijn naam niet kunnen spelllen![]()
Zucht.. Tis idd Dembélé.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij ook niet helemaal, het is Dembélé.
Wat ben je nu?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zucht.. Tis idd Dembélé.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Sjimz... die was wel express..
Denk het niet. Ik denk dat we een kerstboom krijgen met Pelle als diepste spits, en Cziommer en El-Hamdoeidoei daarachter.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus geen Ari en mogelijk geen Moussa... Lekker......
Dus dat word een driehoek met Pelle, Jenner en El Hamdaoui denk ik.
Of Cziommer op 10 en Pelle naast Jenner ofzo. van Gaal flikt wel vaker van die rare combi's
"Mum says i'm special 'cause i'm riding on the minibus"quote:Op woensdag 19 december 2007 18:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat ben je nu?.
Wat verwacht je trouwens van morgen? Al nerveus?
Caramba man, misschien een Cruzer 3 vragen voor Kerst?quote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Gatalin het volgende:
Ik denk een gelijkspelletje, maar ik zie Nürnberg nog niet zo makkelijk van Larissa winnen, dus dan komt het ook goed. Ik word toch liever 3e in de poule dan 2e.
@fuckbuddy: mijn baard zit er nog aan!
quote:Schaars nog zeker drie maanden uitgeschakeld
AZ-aanvoerder Stijn Schaars is op een enkele mislukte invalbeurt na al bijna een jaar uit de roulatie. Hij revalideert nog steeds van zijn enkelblessure. Zijn trainer Louis van Gaal in de kersteditie van Sportweek: "Volgende week is de behandeling van een maand ten einde en daarna moet hij herstellen. Op dit moment zit hij dus thuis en als je hem kent, weet je dat dat zo'n beetje de grootste straf is die er voor Stijn bestaat."
De twijfels die worden geuit over de enkel van Schaars, hoort Van Gaal ook. "Nadat hij is hersteld, moet hij worden opgetraind en dan wordt het spannend. Het is namelijk een blessure waar weinig literatuur over bekend is."
Van Gaal verwacht dat het snelste traject van Schaars' rentree drie maanden bedraagt.
Goh dat was meer een paniek aankoop .. iedereen zag al dat ie er niet meteen zou staan. En dan tegen Koevermans zeggen dat ie gepasseerd wordt... Nou zijn goals die je nu niet hebt nekken je wel als AZ zijndequote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef addictivebeat het volgende:
die pelle is compleet waardeloos, gewoon drie keer niks, veels te statisch en geen overtuiging
eerste grote miskoop van az
ja man, echt idioot van van gaal, is wel een ontslag topic waardigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Goh dat was meer een paniek aankoop .. iedereen zag al dat ie er niet meteen zou staan. En dan tegen Koevermans zeggen dat ie gepasseerd wordt... Nou zijn goals die je nu niet hebt nekken je wel als AZ zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |