SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Groetjes allemaal!'
Ik teken voor een gelijkspel, AZ gaat het de top drie nog zeker lastig makenquote:Op zondag 9 december 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning en volgende week zaterdag aub weer 3 punten.
Denk het niet.quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik teken voor een gelijkspel, AZ gaat het de top drie nog zeker lastig maken.
Ligt 10 euro hoger dan het gemiddelde uitvak...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag toch niet meer zijn dan een gelijkwaardige plek elders?
Mag wel als ze voor de thuisvakken dezelfde prijs hanteren.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat mag niet.
SV van PSV heeft volgens mij regelmatig gewonnen
Als ze voor het thuisvak zo mongool zijn om zich te laten afzetten betekent niet dat iedereen dat is.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het probleem dan?
Ik ga...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet gaan, misschien is dan volgend jaar de prijs lager
Maar jij gaat wel begrijp ik?
Mag ik je eraan herinneren dat je het vooral op supporters *na* de Alkmaarderhoud gemund hebt?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef DarkShine het volgende:
Ben vaak genoeg in de Alkmaarderhout geweest. Dusja
Ik heb az altijd een schijtclub gevonden.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat je het vooral op supporters *na* de Alkmaarderhoud gemund hebt?
Tsss. Wij hebben Kemy Agustien hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:15 schreef DarkShine het volgende:
AZ - Roda kan wel eens een leuk duel worden. Roda zit in een goede periode en az (met beter spelersmateriaal dan ons) is op de weg terug).
Kemy wie?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tsss. Wij hebben Kemy Agustien hoor.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tsss. Wij hebben Kemy Agustien hoor.
Weer een jonkie...quote:Ook AZ volgt Vadis Odjidja Ofoe"
Niet alleen FC Twente is geïnteresseerd in de diensten van Vadis Odjida Ofoe, maar ook AZ, Feyenoord, PSV, Roda JC en sc Heerenveen volgen de speler van Anderlecht. De speler heeft in België een aflopend contract. Ofoe was in eerste instantie niet van plan een nieuw contract te tekenen, maar sinds de trainerswissel neemt hij dat toch in overweging.
Tegenover Voetbal International geeft de zaakwaarnemer van Ofoe, Jos Eerdekens toe dat er interesse van de bovengenoemde clubs is voor de achttienjarige. “Al die clubs hebben een signaal afgegeven dat ze in contact willen komen met Vadis.”
Tot nu toe was alleen FC Twente concreet en sprak hij al in het oosten van Nederland met trainer Fred Rutten. “De manier waarop FC Twente zich presenteerde was professioneel en helemaal af”, aldus Eerdekens. Maar mocht de situatie veranderen bij Anderlecht, dan bestaat de mogelijkheid dat hij bij Paarswit blijft. “Als Vadis speeltijd krijgt, komt ook Anderlecht weer in beeld. In januari gaan we eerst met Anderlecht praten, daarna nemen we een beslssing over de toekomst.”
Verlicht mij eens. In welke uitvakken in de Eredivisie zit je voor 10/15 euro? Vanuit AZ weet ik dat alleen Vitesse en De Graafschap tot nu toe onder de 20 euro blijven dit seizoen, maar beide iig boven de 15 euro. Misschien dat er nog een paar kleine clubs zijn die wel tussen de 10 en 15 vragen, alhoewel Excelsior ook iets van 16 euro was afgelopen seizoen, dus sowieso de meeste clubs en behoorlijk lager gaat al niet op. Tenzij wij als AZ supporters massaal worden opgelicht natuurlijk...quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef DarkShine het volgende:
Kaartje 23,50 autocombi of 30 bus/entree. Normaal hang je rond de 10/15 in de meeste uitvakken... Afstand boeit me niet, maar prijzen vragen die overal behoorlijk lager liggen
Ben vaak genoeg in de Alkmaarderhout geweest. Dusja
wtfquote:AZ haalt negentienjarige Mexicaan van Pumas
13/12/2007 00:00
AZ heeft er een buitenlands talent bij. De Alkmaarders nemen Héctor Moreno over van Unam Pumas, zo meldt de Mexicaanse club op zijn website.
Moreno is een negentienjarige centrale verdediger, die dit jaar doorbrak als basisspeler. In de 25 wedstrijden die hij speelde in de nationale competitie dit jaar, maakte hij maar drie keer de negentig minuten niet vol. Moreno scoorde één keer.
De 1 meter 83 lange jongeling maakte het WK voor spelers Onder-20 in Canada mee, waar hij ook één doelpunt maakte. Moreno heeft inmiddels ook al gedebuteerd in de nationale ploeg. Op 17 oktober speelde hij 75 minuten mee in de oefeninterland tegen Guatemala.
Ik zit bijna overal voor de 10/15 euro man.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Verlicht mij eens. In welke uitvakken in de Eredivisie zit je voor 10/15 euro? Vanuit AZ weet ik dat alleen Vitesse en De Graafschap tot nu toe onder de 20 euro blijven dit seizoen, maar beide iig boven de 15 euro. Misschien dat er nog een paar kleine clubs zijn die wel tussen de 10 en 15 vragen, alhoewel Excelsior ook iets van 16 euro was afgelopen seizoen, dus sowieso de meeste clubs en behoorlijk lager gaat al niet op. Tenzij wij als AZ supporters massaal worden opgelicht natuurlijk...
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Verlicht mij eens. In welke uitvakken in de Eredivisie zit je voor 10/15 euro? Vanuit AZ weet ik dat alleen Vitesse en De Graafschap tot nu toe onder de 20 euro blijven dit seizoen, maar beide iig boven de 15 euro. Misschien dat er nog een paar kleine clubs zijn die wel tussen de 10 en 15 vragen, alhoewel Excelsior ook iets van 16 euro was afgelopen seizoen, dus sowieso de meeste clubs en behoorlijk lager gaat al niet op. Tenzij wij als AZ supporters massaal worden opgelicht natuurlijk...
Ik heb het even teruggezocht, maar NAC was 20,65 eigen vervoer. Ik kwam er zelfs achter dat Heracles 23,15 wasquote:
Levensgevaarlijk deze zin...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:34 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Overigens moet ik DS wel gelijk geven....
Zaterdag maken we goed nieuws door gewoon van Feyenoord te winnenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef Gatalin het volgende:
En bij gebrek aan goed nieuws over de heren, een stukje over de vrouwen:
AZ Vrouwen 'winterkampioen'
ALKMAAR- De AZ Vrouwen hebben het thuisduel tegen FC Twente winnend afgesloten. Op Sportcomplex ’t Lood werd het 3-1 voor AZ dankzij treffers van Van den Heiligenberg, Demarteau en Migchelsen. Door deze winst heeft AZ de voorsprong op Twente uitgebreid tot negen punten en kan de ploeg uit Alkmaar zich met recht ‘winterkampioen’ noemen.
Na een offensieve openingsfase van FC Twente was AZ na tien minuten het meest gevaarlijk. Chantal de Ridder schoot op de lat. Niet veel later deden de bezoeksters iets terug met een laag schot van Sylvia Smit.
Het vaste recept voor doelpunten begint de afgelopen wedstrijden echter met een ‘C.’ Claudia van den Heiligenberg. De linksbuiten schoot binnen een kwartier beheerst de 1-0 binnen. Het was de vierde wedstrijd op rijd dat de international scoorde.
Busreis
In een open eerste helft, met kansen voor beide doelen, tekende Dionne Demarteau aan voor de 2-0. FC Twente was vanaf dat moment niet van plan zich bij een vroege nederlaag neer te leggen. Daarvoor is de busreis van twee uur terug naar Enschede net iets te lang. Nadat Anouk Dekker een voetlengte te kort kwam om de 2-1 binnen te glijden, scoorde ze vlak voor rust wel.
Penalty
In het tweede bedrijf bleef de bevrijdende treffer van AZ lang uit. Uiteindelijk zou een benutte penalty van Liesbeth Migchelsen (3-1) een kwartier voor tijd de winst veilig stellen. Ook zonder een overwinning zou AZ als ‘winterkampioen’ de kerstdagen in gaan. Maar door de zege tegen de directe concurrenten ADO Den Haag en FC Twente staat AZ met glans aan kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |