Alsof die mensen toch al een positief beeld van mij hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
[..]
Hallo, ik ben net klaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:16 schreef rubbereend het volgende:
oke ik kom tijdens het lezen een edit van Ray tegen van enige minuten geleden, is hij snel voor mij uit gaan lezen, meldt dat ff
dat is het belangrijkste jaquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hallo, ik ben net klaar.
Anyway, opgeschoond.
Waar staat dat dan, dat jullie weer alles kunnen doen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De 2 weken regel is nu veranderd naar 2 dagen?
Relaxed, kunnen weer alles doen.
Pak die anderen dan ook aanquote:Op zondag 16 december 2007 04:43 schreef rubbereend het volgende:
opgeruimd
trouwens niet alleen DAM doet datanderen gaan ook te ver.
Done.quote:Op zondag 16 december 2007 12:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Okee, iets te snel geweest... Zou één van de Mods een ! achter de TT-willen plaatsen??
sc Heerenveen #29: Geraldinho en Filho, sambaspitsen!
Bij voorbaat dank
is toch ook allemaal weggehaald.quote:
leuke tijd om te posten trouwensquote:Op zondag 16 december 2007 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is toch ook allemaal weggehaald.
Weetikveel, kan ik niet zien.quote:Op zondag 16 december 2007 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is toch ook allemaal weggehaald.
Je hebt gelijk, zal het verzoek indienenquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef SCH het volgende:
Raymania, kan je die topics over Kesler even laten mergen. Het is erg irritant als je veel moeite doet voor een topic en het wordt meteen op die manier dichtgegooid omdat er ergens een half jaar geleden al eens een topic is geopend.
Het is een heel ander topic, dat zie je hopelijk wel, zoals DIGGER ook al aangeeft.quote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Boze Kesler dreigt met stilleggen competitie
In dat topic wordt anders dezelfde discussie al gevoerd. Dus topic is sowieso overbodig.
En veel moeitehaha.
Nee, jouw OP gaat ook alleen over dat ene aspect en sluit dus totaal niet aan bij hetgeen dat DIGGER schetst.quote:Op zondag 16 december 2007 20:46 schreef SCH het volgende:
Het is een heel ander topic, dat zie je hopelijk wel, zoals DIGGER ook al aangeeft.
Dn heb je het dus niet gelezen. Geeft niet hoor.quote:Op zondag 16 december 2007 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, jouw OP gaat ook alleen over dat ene aspect en sluit dus totaal niet aan bij hetgeen dat DIGGER schetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |