Ik was al bang dat je een chickie was tegengekomen en dat je de hele nacht hebt liggen batsenquote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopen
quote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu pas gestopt? Geen wonder dat je spierpijn hebt!
Ech niequote:
[..]
Dat hardlopen is inderdaad maar een slecht excuusquote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je een chickie was tegengekomen en dat je de hele nacht hebt liggen batsen [afbeelding]
ik dacht al: noemen ze "het" tegenwoordig hardlopenquote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat hardlopen is inderdaad maar een slecht excuus
*proest*quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik dacht al: noemen ze "het" tegenwoordig hardlopen [afbeelding]
[..]
quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of wilde je zeggen 'nog minder gaat niet'
We zijn weer op oorlogssterktequote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Wat gaan jullie trouwens snel!
Is er een avondklok?
Als ze getrouwd zijn wel.quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik dacht al: noemen ze "het" tegenwoordig hardlopen
Nog minder zou niet gezond zijnquote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of wilde je zeggen 'nog minder gaat niet'
ja, 24:00 voor mij.quote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat gaan jullie trouwens snel! [afbeelding]
Is er een avondklok? [afbeelding]
Hier welquote:
jah, even nog wat posten voordat de week voorbij isquote:Op zondag 9 december 2007 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
We zijn weer op oorlogssterkte [afbeelding]
KSC FTW
ik zie helemaal geen iconsquote:Op zondag 9 december 2007 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je icon doet het niet meer [afbeelding]
Ik ga ook weer beginnenquote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopen
Hier ookquote:
ik loop alleen hard als er een woedende menigte achter me aan zit, anders is het toch nutteloos?quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook weer beginnen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |