eerst drinken dan zwemmen?quote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Om 11 uur zat deze jongen aan de pils [afbeelding]
[..]
Dat moet je mij ook maar eens leren [afbeelding]
[..]
aaw
[..]
Kerstborrel van de zwemvereniging [afbeelding]
kappen nouquote:Op zondag 9 december 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik klikte [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
die ken ik allebei niet. zal ze eens in google gooien voor de zekerheid.quote:Op zondag 9 december 2007 16:58 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet 2girls1finger/2girls1cup nog altijd een keer zien, maar ik durf niet te kijken. [afbeelding]
Nee, eerst zwemmen en daarna meteen aan de borrelquote:
geloof me, dat wil je NIETquote:Op zondag 9 december 2007 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ken ik allebei niet. zal ze eens in google gooien voor de zekerheid.
Eens.quote:Op zondag 9 december 2007 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en het is niet echt gewenst die letterlijke bagger
quote:Op zondag 9 december 2007 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klik hier maar op. [url=http://www.appelsoda.net/]http://www.appelsoda.net/[/url][/url]
graag gedaan, wat een baggerquote:Op zondag 9 december 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik dankzij indah straks een note of misschien wel een ban. [afbeelding]
10 jaar later pwnd rickroll nog steeds.quote:Op zondag 9 december 2007 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[afbeelding] simpel hoor.. dat was leuk in 1997
dat dan weer welquote:Op zondag 9 december 2007 17:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
10 jaar later pwnd rickroll nog steeds.
preciesquote:
dat moet ik nog doen, maar dat kan mooi morgenmiddagquote:Ik heb mijn huis verder van kerstversiering voorzien, en wat dingetjes afgehandeld die al wat langer lagen. Heerlijk gevoel dat dat nu van de planning af is allemaal.
is goedquote:
niks aaw, was juist de bedoelingquote:aaw
wat bezielde jequote:
lekkerquote:
quote:[..]
dat moet ik nog doen, maar dat kan mooi morgenmiddag
ik heb nog maar 1 ding dat ik moet doen, en dat vind ik eigenlijk ook wel een lekker gevoel
maar één ding in plaats van 80 dingen die ik voor me uitschuif
quote:[..]
is goed
is namelijk érg tof
Goed bezigquote:[..]
niks aaw, was juist de bedoeling
mijn laptop weer eens opgeruimd, de administratie van de muziek weer op orde, beetje bijgelezen op CUL......
ben nu bezig met een interview en straks moet ik nog een telefooncirkel maken
genzenloze nieuwsgierigheidquote:[..]
wat bezielde je
Dan moet je die troep niet posten.quote:Op zondag 9 december 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik dankzij indah straks een note of misschien wel een ban.
en morgen weer werken?quote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
Zo [afbeelding]
Lekker het hele weekend geklust in me nieuwe huis [afbeelding]
Jortquote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
Zo
Lekker het hele weekend geklust in me nieuwe huis
PVquote:
WDzquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
Zo
Lekker het hele weekend geklust in me MIJN nieuwe huis
dat weet ik tochquote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
lekker
[..]
[..]
[..]
Goed bezig
[..]
genzenloze nieuwsgierigheid
preciesquote:
is al dichtquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hier; ik kwam Dirkh tegen bij de GESTAPO
whehequote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik toch
héérlijk is dat
[..]
precies
Volgens mij vroeg Indah waar je het over had, hij vroeg niet of je een link wilde plaatsen naar die bagger. En dan nog, je begon er zelf overquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om.
UITLOKKING!!11!1
mag ik een ban?quote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Indah waar je het over had, hij vroeg niet of je een link wilde plaatsen naar die bagger. En dan nog, je begon er zelf over [afbeelding].
doei he.. leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen is tegen mij. ;!( ! [afbeelding] [afbeelding] IK GA ZELFMOORD PLEGEN HOOR [afbeelding] ! ! !1
*mesje overhandigtquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen is tegen mij. ;!( !![]()
IK GA ZELFMOORD PLEGEN HOOR
! ! !1
en al ben ik wel schuldig, ik zit lekker toch in Indonesiequote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Indah waar je het over had, hij vroeg niet of je een link wilde plaatsen naar die bagger. En dan nog, je begon er zelf over [afbeelding].
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopenquote:
owh, zo ver had ik nog niet gekekenquote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Al maanden.
Maar het was wel een goed topic.
En nu pas gestopt? Geen wonder dat je spierpijn hebt!quote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |