Ik was al bang dat je een chickie was tegengekomen en dat je de hele nacht hebt liggen batsenquote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopen
quote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu pas gestopt? Geen wonder dat je spierpijn hebt!
Ech niequote:
[..]
Dat hardlopen is inderdaad maar een slecht excuusquote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je een chickie was tegengekomen en dat je de hele nacht hebt liggen batsen [afbeelding]
ik dacht al: noemen ze "het" tegenwoordig hardlopenquote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat hardlopen is inderdaad maar een slecht excuus
*proest*quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik dacht al: noemen ze "het" tegenwoordig hardlopen [afbeelding]
[..]
quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of wilde je zeggen 'nog minder gaat niet'
We zijn weer op oorlogssterktequote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Wat gaan jullie trouwens snel!
Is er een avondklok?
Als ze getrouwd zijn wel.quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik dacht al: noemen ze "het" tegenwoordig hardlopen
Nog minder zou niet gezond zijnquote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of wilde je zeggen 'nog minder gaat niet'
ja, 24:00 voor mij.quote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat gaan jullie trouwens snel! [afbeelding]
Is er een avondklok? [afbeelding]
Hier welquote:
jah, even nog wat posten voordat de week voorbij isquote:Op zondag 9 december 2007 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
We zijn weer op oorlogssterkte [afbeelding]
KSC FTW
ik zie helemaal geen iconsquote:Op zondag 9 december 2007 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je icon doet het niet meer [afbeelding]
Ik ga ook weer beginnenquote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopen
Hier ookquote:
ik loop alleen hard als er een woedende menigte achter me aan zit, anders is het toch nutteloos?quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga ook weer beginnen [afbeelding]
Goed ideequote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga trouwens maar eens wat te eten maken
Dank je. Ik vond mijn kerstboom op de achtergrond nog wel een leuke toevoegingquote:
Om 19.00 uur?quote:
Ok, kijkze en alvast een goede nachtquote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu ga ik dus maar tv kijken. Tot een andere keer mensen... hopelijk in een niew topic
quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu ga ik dus maar tv kijken. Tot een andere keer mensen... hopelijk in een niew topic
quote:
Samenvatting?quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Sebasser, rickroll én 2girls1ban. 72 uur.
WTF is rickroll??quote:
quote:
Of:quote:
To disguise a link to a video of Rick Astley singing "Never Gonna Give You Up." Popularized from excessive use on 4chan and certain Internet gaming forums.
After being rickrolled for the third time that day, Dave was dismayed to find that he had actually learned the words to the song.
quote:
To post a misleading link with a subject that promises to be exciting or interesting, e.g. "World of Starcraft in-game footage!" or "Paris Hilton blows Busta Rhymes' dick" but actually turns out to be the video for Rick Astley's debut single, "Never Gonna Give You Up". A variant on the duckroll. Allegedly hilarious.
...so instead of getting to beat off to footage of Ann Coulter getting raped by hyenas, I got rickrolled. What a day!
je krijgt het niet weg gekliktquote:
helemaal nietquote:
Het zal mij wel ontgaan hoor, maar wat is er precies zo erg aan dat je daarvoor geband wordt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |